Jump to content

Megane II - problemi sa elektronikom i povezane teme


hrvojexyz

Recommended Posts

Renault Megane II , ta avangarda u hatchback segmentu, proizvodio se od 2003 do 2009.g. Možemo reći da je zasao u godine kad su kvarovi na svim poljima za ocekivati, vozio se auto il ne vozio ,  a posebno se to odnosi na elektoniku koju osim kilometara "žderu" i godine. Ovo ce biti topic za pitanje vezana za elektroniku i povezane teme  na meganima dvojkama.

 

 

U zadnje vrijeme mene je poceo zezati sa par sitnica, generalno nista bitno ni veliko, do evo danas kad sam morao pribjeći geto metodi koju se vidi na slici.

IMG_20200410_190309.thumb.jpg.3b2fbc1dc4a021ab58d4c1c8cfce16e2.jpg

 

 

 

Počet ću sa tim najbitnijim problemom pa ću se vratiti na ove usputne manje bitne. Dakle, podizač prozora. Rekli bi ljudi opjevana pjesma, prisustvovao sam zamjenama bar 10 njih, al kod mene je malko drugačije (iako vjerujem da je uzrok isti).

DAkle zadnji desni podizac na mom meganu , ne dize se prozor vise . KAd kliknem naprekidac, i ovaj kod vozacca i onaj kod putnika iza desno, cuje se kao neki zvukic ali ne dogada se nista.Moram napomenuti da me vec neko vrijeme zezao taj podizac  na nacin da , stiskao ja prekidac prema gore ili prema dolje, prozor se  - spustao ! lol

DAkle nije bilo mogucnosti podici prozor preko prekidaca , kako god stiskao kazem, prozor se spustao.

Taj problem sam rijesao na nacin da bih izasao iz auto i 2 puta brzo kliknuo na zakljucavanje na kartici, to bi zakljucalo auto , te zatvorilo panoramu i sve eventualno otvorene prozore,  u mom slucaju ovaj koji inace nije htio ici gore . Dakle uredno ga je podigao, zatvorio. Zakljucio sam da nije problem u sajlama , da nije problem u tome da elektronika ne moze/ne zna podici prozor gore, nego iz nekog razloga preko prekidaca to nikako ne zeli.

 

ZAsto ovo pise, neki dan mi je po drugi put presusio godinu i pol stari akumulator (Beren Gold my ass).

IMG_20200410_073005.thumb.jpg.3f53faa9945427a374c53b434217dd07.jpg

 

Nije bio mrtvav skroz ali dovoljno los da ne upali auto, onak zapuca ko iz mitraljeza i ne pokrene anlaser. Nista, gedorice, skidam aku i nosim ga u stan na punjenje. Napunio se preko noci, danas ga spojim, sve radi na autu standardno, i nis vruce je vani idem spustat prozore , dodem do tog kobnog zadnjeg desnog i tu krece moj problem, dakle ne mogu podici taj prozor, samo spustiti, naravno kad je dosao do najnize tocke ne ide vise dolje , a ne ide ni dolje. Isprobao sa ugasenim upaljenim autom, isprobao opet dvaput kliknut kljuc da zatvori sve prozore - neće .

Ima li netko neki fix ovoga? Problem mi je ociti jer mi auto stoji vani,ok nemaju bas kaj ukrast al svejedno + kiša. A majstor koji mi to inace radi mislim da se boji corone.

Sutra idem kod punca , maknut cemo tapecirung vrata, al kolko se sjecam bez nove elektornike nisam ziher da cu i rukom moc podici prozor ? Kako god bilo, ima li neki nacin da overrideam elektroniku da podigne prozor, ili trebam bas onaj temic modul koji sad nemam.

 

 

drugi problem, manje bitan, je to sto mi svake zime , bar tak imam osjecaj ,kad su temp ispod 5 stupnjeva negdje, auto ima neku glupu naviku da kod paljenja se upali straznji brisac, napravi jedno 5-6 brisanja i stane u nekom mutavom polozaju nasred stakla, zaprao bez ikakvog pravila , svaki put drugacije stane. I ugaseni su automatski brisaci, frajer i dalje kod paljenja auta brise po zadnjem staklu.

To nije tolko bitno al ono, bedasto zgleda kad tak ostane nasred stakla.

 

Treći problem , opet godine i sasvim razumljivo, koliko je zajebano promjenit onaj senzor keylessa u kvaki i koliko to kosta cca ? Nece zakljucavat, otkljucavat hoce.

 

ima tu jos kojih sitnica njih cu pisat kak se sjetim. Mislim , imamo doma clia 2 sociale edišn , on jasno nema ni jedan od tih problema, al zato i od opreme  ima onak, desni retrovizor.

 

Edited by hrvojexyz
Link to comment
Share on other sites

38 minutes ago, hrvojexyz said:

Kako god bilo, ima li neki nacin da overrideam elektroniku da podigne prozor

Skini temic modul s motorica i probaj spojiti direktno dvije žice. Imaš dva kontakta na motoricu + i - (možeš direktno žicama na akumulator spojiti). Da sam u Zg-u,dao bih ti i motoric i modul da testiras.

Ako to ne upali. Skini motoric sa sajli i ručno ga podigni(pri tome pazi da se sajle na onom kotacicu ne razmotaju).

42 minutes ago, hrvojexyz said:

auto ima neku glupu naviku da kod paljenja se upali straznji brisac, napravi jedno 5-6 brisanja i stane u nekom mutavom polozaju nasred stakla

Provjeri žice u gumenom buziru na vratima prtljaznika. Strunu i puknu od pregibanja. Imao taj problem i slične simptome.

44 minutes ago, hrvojexyz said:

senzor keylessa u kvaki i koliko to kosta cca ? Nece zakljucavat, otkljucavat hoce.

 

Senzor ti služi samo za otključavanje, a za zaključavanje je kriv mikroprekidac u kvaki. Ima tema na forumu kako je to Zrmi slagao na Cliu 3. Postupak je isti. 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Krenut cu od kraja ... senzor, ako mislimo na onaj krug koji je na kvaki koji se stisce , on je za zakljucavanje prilicno sam siguran.

Za otkljucavanje su mislim tri ko neka kruzica na kvaki s unutarnje strane, kao na vratima .

 

Ovo za brisac, da moglo bi to biti. Mozda je po zimi bilo izrazenije zbog zamrznutosti il nesto, al sad i po visokim temperaturama se pali brisac kad se da kontakt.

 

Što se podizača tiče, e imali smo produktivnu subotu...bear in mind da nismo nikad radili tu zamjenu podizača , al smo i ja i punac gledali decka koji to radi...

UGlavnom ,kad prozor ne radi u 95% slucajeva  je il pokvarena elektronika ili sajle namotane/potrgane plastike neke . Češće je elektronika, a iz mog iskustva i u mom slucaju je tak bilo.

DA bi se doslo do same elektronike ima jedno 5 sarafa za skinut sve skupa .Treba pripremit torxeve vise velicina i jedan manji sarafciger.

Prvo se digne ova gornja oplata u mom slucaju kožna, nakon tog se odsarafe jos mislim 2 sarafa, odspoji se zvucnik ak se ne varam i odspoji se donje svjetlo malo koje svijetli kad se vrata otvore.Onda se ta cijela plasticna oplata vrata digne prema gore , i izvadi van.

_IrCbK-O0uCUXLq8Tmo_a4MVYuaXTJ9eAUODWhIn

 

KAd je oplata skinuta, onda se ima pristup samom podizaču.Doduse ,i dalje je prilicno zajebano za skinut tko nije radio, tj da smo trebali promjeniti cijeli podzač sa sajlama to bi bio jos tezi posao. OVak za zamjeniti elektorniku, dovoljno je samo skinuti cijelu oplatu vrata.

Nasli smo drugu elektroniku medu stvarima negdje, stavili ,  isprobali, vratili sve nazad.

Tih TEMIC modula ima na ebayu za 15ak eura, jedino nisam siguran dal pasu lijevo desno, valjda da.

Zanimljivo da sam ja svoj vec mjenjao jednom bas na tom prozoru, kad sam kupio auto nije radio taj podizac, nabavio novu elektroniku, onda je radilo al je kad je trebao spustat podizao i obrnuto, pa sam nabavio cijeli podizac sa svim, onda je radilo kak treba dok sad nije riknula.

Nek je sva nesreća u tom 😁

 

Xk8Eq6HDT8kLlQFm2g0UZz6m1vfdC_EO1uMqbWJ_

Link to comment
Share on other sites

5 minutes ago, hrvojexyz said:

senzor, ako mislimo na onaj krug koji je na kvaki koji se stisce , on je za zakljucavanje prilicno sam siguran.

Za otkljucavanje su mislim tri ko neka kruzica na kvaki s unutarnje strane, kao na vratima .

Taj kružić koji stišćeš je običan mikroprekidač, ne senzor. I to im je najveća mana, često odlaze jer su preosjetljivi na vanjske utjecaje - kišu, vodu. 

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.