Media Nav ne radi sat i karte

Goran_Clio

Kolegica ima problem ne moze promjeniti vrijeme u postavkama. Takodjer ne rade ni karte ni navigacija javlja poruku da mora zaustaviti vozilo a vozilo stoji. Nisu znali ni u Renault servisu. Sta bi to moglo biti? http://cloud.tapatalk.com/s/5ecaac566bcd3/video-e2041520c9e57c6f78f855c51c6bab04-V.mp4http://cloud.tapatalk.com/s/5ecaac6ab5ff7/video-3563ff3ac14859168f23f97c1387459e-V.mp4

Poslano sa mog SNE-LX1 koristeći Tapatalk

Nasao na nekom forumu bilo je istih problema valjda je samo do update-a software-a

Posted here in case anyone else has the same issue and is somewhat fobbed off by NNG (the software suppliers) and Renault between them.

My daughter bought a second hand Clio (63 reg) earlier in the year.
Initially it seemed as though the MediaNav kit worked fine, (phone link, radio, satnav) but when we changed from GMT to BST in the UK, we coun't get the clock change to store.
Manually we could make the change but once you left the clock set page, it would go back to GMT.
Automatically it was clear that nothing was happening.

I'm not sure what MediaNav firmware version we started off at, but after some fiddling we found it was back at version 2.0.9 and the SatNav had also stopped working as well as the clock set feature. Maybe we reset to factory defaults, not sure, but disappointed even so, that it wasn't fully working.

We downloaded the MediaNav toolkit to a Windows PC and following those instructions, aimed to put a formatted ( FAT32) and empty USB stick in the Media Unit to see if having the toolkit review the current config, would trigger some form of update. Failed at that because when trying to copy the config to USB, you need to hit an Accept button, which was constantly greyed out and not therefore operational.

My daughter took advice from Renault who simply advised her to download updates from the web - no guidance as to where from - and no attempt to understand that the problem wasn't about map updating but the fact that the MediaNav firmware version was out of date (I had seen discussions about version 4.1.0 being the latest).

After a load of digging, and registering on the NaviExtras website, I found a file "upgrade.lgu" to put on a newly formated FAT32 (>4Gb) USB stick (start MediaNav with Engine On !?!> and with USB stick in place). We tried this, and when the MediaNav was switched on, an update did start, but it never finished - at least not after 30-40 minutes - it seemed stuck at one stage of the update.

Again I raised a case with NaviExtras support and was told that a Renault Dealership had to perform an update from this old version.
My daughter booked it in and was told their hourly rate of £114.

At the last minute, we found another part of the NaviExtras website where you could enter the Product type (in this case Renault Cars and MediaNav) and Media unit type, with a note saying "If you are having problems updating a MediaNav, download this zip file, extract it to USB and try starting the MediaNav with the USB in place.

(Page https://www.naviextras.com/shop/portal/home,
select to Register,
which then asks you to enter the Brand Name of your device
- Renault Cars/MediaNav and download the file linked within the text that pops up)
Its a zip file with to following structure

/upgrade.lgu
/patch
/patch/uiodrv.dll
/patch/upgrade.lgu
/patch/upgrade_upg.lgu
/manual

Extract these files/folders to a 4Gb clean USB formatted as FAT32.
Put it in the MediaNav unit
Switch the unit on.

This update appears to have worked well and has updated the Unit firmware to 4.0.5 (not apparently the latest) but with radio, satnav, clock all working and changes to the clock being stored we are happy.

We might then try a further Update via the Toolkit, to see if we can get it higher still..

Hope this helps someone else.

Poslano sa mog SNE-LX1 koristeći Tapatalk

Obični reset riješi problem, poslije preko update ide novi sw.

• Downvote 1

• 7 months later...

Pozdrav trebam pomoc!

Prijatelj je kupio Captura 1.5 dci 90 hp

Pitanje je ima navigaciju ali ona ne radi??ovo su podaci koje sam uspio snimiti kamerom!

Moze li mi netko molim vas objasniti??

IMG_20210101_215646.jpg

IMG_20210101_215734.jpg

IMG_20210101_215744.jpg

IMG_20210101_220031.jpg

Čim nitko ne piše vjerojatno se ne zna. Nije da ti nitko ne odgovara iz inata.
Laički,pokušaj factory reset...

Poslano sa mog Redmi Note 8 Pro koristeći Tapatalk

• Like 1

Bez uvrede ali postao si slike verzija i to je to. Sto se još događa? Raspisi se malo.

Ne dogadja si nista posebno osim sto covjek ima navigaciju i kad se stisne na touchscreenu navigacija.

Nema mapa ni icega!?

E sad ja imam tom tom 2.0 u Senicu i imam karticu s mapama.

A Captur barem ja nisam nigdje nasao nema utor za sd card!?Zato sam postao slike u nadi da ce nekome biti jasnije jer meni nista nije jasno :))

Samo je gore usb utor na displayu

Eto da li itko zna?

E sada jedna od mogucnosti je da je netko pokusao nadograditi karte i da je sve zeznuo. Druga stvar je da starno nedostaje SD kartica. Kako tocno radi nemam pojma. Ja bi mozda probao sa ovlastenim, odvezao i pitao sto je, mozda tako dodes do informacije sto dalje traziti.

Ima samo svima radi. :zubo:
Karte su pohranjene interno u uređaj ili u nešto nedostupno izvana poput neke vrste pohrane ali u uređaju poput sd kartice. Nosi u servis.

Poslano sa mog Redmi Note 8 Pro koristeći Tapatalk

• 1 year later...
  • 1 year later...

Bratu na Capturu iz 2014. Medianav jede izmet. Stalno je prisutan prozorčić kao da je iz windowsa 95 i piše fatal error. U karte ne može uć,ni u navigaciju. Uglavnom ništa ne radi,jedino muzika malo svira malo ne,ne može se podesit ni sat... U servisu nisu uspjeli napravit update a nude novi s ugradnjom za 1400 eura. Hou jes no. :zubo:
Auto nije kod mene,ne znam koji je servis bio itd. Šta se može? Imat ću auto ovih dana pa bi se poigrao...

Sent with my Poco X4 Pro 5G using Tapatalk

• 3 weeks later...

Ekipa, frend he preko media nav toolbox 1.5.7 isao radit upate karte. Nakon dva sata cekanja s upaljenim motorom update je dosao do 80%, nakon cega je morao ugasiti auto. Međutim sad kad ugasi auto, navigacija ostane gorit upaljena. Nemre ju nikak zgasit.

Dal je tko imao sličan problem i kako ga riješiti?

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.