Jump to content

Plan Renaulta za izlazak iz krize


Brainmind

Recommended Posts

Brainmind

SAOPŠTENJE ZA MEDIJE 

RUPA RENAULT PREDSTAVLJA NACRT PLANA ZA SMANJENJE FIKSNIH TROŠKOVA ZA VIŠE OD 2 MILIJARDE EVRA U PERIODU OD TRI GODINES

Smanjenjem fiksnih troškova za više od 2 milijarde evra u periodu od tri godine će se povećati konkurentnost Grupe i osigurati njen dugoročni rast u okviru Alijanse.

Nacrt plana se zasniva na efikasnosti operativnog dela poslovanja Grupe Renault: pojednostavljenju procesa, smanjenju broja različitih komponenti koje se ugrađuju u vozila i prilagođavanju industrijskih kapaciteta.

Planirane promene će se sprovesti u dogovoru sa socijalnim partnerima i lokalnim vlastima u okviru razgovora koji su u toku.

Boulogne-Billancourt, 29. maj 2020. - Kako je i obećala prilikom objave godišnjih rezultata, Grupa Renault je danas predstavila svoj transformacijski plan, kojim namerava da ostvari uštedu više od 2 milijarde evra u periodu od tri godine i udari temelje novoj konkurentnosti Grupe. 

 

Poteškoće sa kojima se suočava Grupa, velika kriza sa kojom se suočava cela automobilska industrija i važnost ekološke tranzicije su imperativi koji podstiču kompaniju da ubrza svoju transformaciju.

 

Nacrt plana će povećati otpornost kompanije fokusiranjem na generisanje protoka novca, ali će pritom kupac ostati prioritet u poslovanju. Zasniva se na efikasnijem pristupu operativnim aktivnostima i strogim nadzorom nad resursima. 

 

Osim toga, planom se postavljaju osnove dugoročnog razvoja Grupe Renault. U Francuskoj će grupa biti organizovana oko strateških poslovnih područja sa obećavajućom budućnosti: električnih vozila, lakih komercijalnih vozila, kružne ekonomije i inovacija visoke dodate vrednosti. 

Ovi veliki regionalni centri izvrsnosti koji se nalaze u Francuskoj će biti osnov oporavka Grupe Renault. U Flinsu i Guyancourtu Grupa će reorganizovati svoje aktivnosti. 

 

Ako Grupa Renault planira da sprovede nužne promene u radnoj snazi kako bi se omogućio povratak profitabilnom i održivom rastu, predana je tome da to sprovede na osnovu dijaloga sa socijalnim partnerima i lokalnim vlastima. 

Ovaj projekat prilagođavanja radne snage zasnivao bi se na prekvalifikaciji radnika, internoj mobilnosti i dobrovoljnim odlascima. Ovaj proces, kojim bi se obuhvatilo gotovo 4.600 radnih mesta u Francuskoj i više od 10.000 radnih mesta u ostatku sveta, bi se protegao na period od tri godine. 

 

„Verujem u naše prednosti i naše vrednosti i uveren sam da će naš menadžment uspeti da sprovede predviđenu transformaciju kao i da će ovim planom naša Grupa uspeti da povrati svoju punu vrednost. Planirane promene su ključne da bi se osigurala održivost kompanije i njen dugoročni razvoj. Zajedničkim snagama i uz potporu naših partnera iz Alijanse ćemo uspeti da ostvarimo svoje ciljeve i da učinimo Grupu Renault velikim igračem u automobilskoj industriji u godinama koje su pred nama. Potpuno smo svesni naše odgovornosti i činjenice da se planirana transformacija može sprovesti samo ako poštujemo zainteresovane strane naše Grupe i uz socijalni dijalog na visokom nivou”, izjavio je Jean-Dominique Senard, predsednik Odbora direktora u Renaultu.


 

„U kontekstu nesigurnosti i kompleksnosti situacije u kojoj se nalazimo, ovaj projekat je ključan da bi se ostvarili stabilni i održivi rezultati, pri čemu zadovoljstvo kupca ostaje prioritet. Oslanjanjem na naše brojne prednosti, kao što su električna vozila, na resurse i tehnologiju Grupe Renault i Alijanse kao i smanjenjem složenosti procesa razvoja i proizvodnje naših vozila, želimo da stvorimo ekonomiju skale kojom ćemo povećati svoju profitabilnost i osigurati svoj razvoj u Francuskoj, ali i na međunarodnom nivou. Ovaj projekat će nam omogućiti da se puni samopouzdanja okrenemo prema budućnosti,” dodala je Clotilde Delbost, privremena glavna direktorka Renaulta.

 

Projekatom su obuhvaćeni sledeći ključni elementi:

 

Povećanje efikasnosti i smanjenje troškova razvoja i proizvodnje, koristeći konsolidovana sredstva Alijanse, približno 800 miliona evra:

 

pojednostavljenje dizajna i razvoja vozila: smanjenje upotrebe različitih vrsta komponenti, povećanje standardizacije, programi Predvodnik – Sledbenik unutar Alijanse, 

optimizacija resursa: fokusiranje na razvoj strateških tehnologija visoke dodate vrednosti u razvojnim pogonima Ile-de-France; optimizacija upotrebe istraživačkih centara u inostranstvu i podizvođača; optimizacija procesa validacije snažnijom upotrebom digitalnih kanala,


 

Optimizacija proizvodnje kojom će se uštediti približno 650 miliona evra 

 

ubrzanje transformacije proizvodnih pogona širom primenom načela Industrija 4.0,

poboljšanje procesa u novim razvojnim projekatima: ubrzanje digitalizacije i postupka od „dizajna do procesa”.

optimizacija industrijskih kapaciteta:

globalna proizvodnja smanjena sa 4 miliona vozila 2019. na 3,3 miliona vozila do 2024. (prema Harbouru Reference)

prilagođavanje broja zaposlenika u proizvodnji.

obustava planiranog povećanja proizvodnih kapaciteta u Maroku i Rumuniji, procena adaptacije proizvodnih kapaciteta Grupe u Rusiji, procena racionalizacije proizvodnje menjačkih kutija širom sveta.

u Francuskoj će predmet dubinskih konsultacija sa svim akterima, posebno socijalnim partnerima i lokalnim vlastima biti četiri radna predloga za optimizaciju procesa proizvodnje.

Renault pokreće postupak konsultacija u fabrikama Douai i Maubeuge kako bi se razmotrilo osnivanje optimizovanog centra izvrsnosti za električna vozila i laka komercijalna vozila u severnoj Francuskoj. 

otvorena rasprava o prenameni fabrike u Dieppeu nakon završetka proizvodnje Alpinea A110.

u Flinsu, stvaranje ekosistema cirkularne ekonomije na lokaciji, uključujući prebacivanje aktivnosti iz pogona Choisy-le-Roi.

u Fonderie de Bretagne Renault započinje reevaluaciju strategije.


 

Veća efikasnost funkcija potpore, približno 700 miliona evra 

 

optimizacija opštih i marketinških troškova: digitalizacija kojom će se smanjiti troškovi marketinga, racionalizacija organizacije i smanjenje troškova povezanih sa funkcijama potpore, itd.

 

Preusmeravanje fokusa aktivnosti za bolju alokaciju resursa

Refokusiranje na osnovnu delatnost Grupe kroz promenu opsega poslovanja se posebno odnosi na:

deo integrisane distribucijske mreže RRG u Evropi. 

prenos udela Grupe Renault u društvu Dongfeng Renault Automotive Company Ltd (DRAC) u Kini na društvo Dongfeng Motor Corporation i prestanak prodaje putničkih vozila pokretanih motorima sa unutrašnjim sagorevanjem pod markom Renault na kineskom tržištu. 

 

Ovi planovi će se predstaviti predstavnicima zaposlenih u skladu sa primenjivim pravilnicima.

Procenjeni trošak implementacije ovog plana iznosi otprilike 1,2 milijarde evra.




 

 

Link to post
Share on other sites
  • Replies 66
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • ivan.martinko

    16

  • direstraits

    7

  • Med0

    7

  • dado_sk

    5

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Realno, ja sam malo popio veceras... 40 banki na leđima (nije mi rođendan) pa pišem okolo sve i svašta.... Nije bitan Renault, nego potrošač. Za svoje novce treba dobro izabrati. Renault kao opcija se

nas clio 2, 1.6 8v motor (1.vlasnik) nije imao vecih problema, dapace nakon 20+ god niti trulezi niti neke posebne pohabanosti iznutra osim vozacevog sica jer je auto nakon 10god  starosti pocelo vozi

Automobili postaju kao mobiteli, televizori, potrošna roba. Nažalost. Stave nam ekrane i prodaju nam priču kako je to hi-tech i napredak, a ustvari je jednostavnije kupiti LCD i isprogramirati sv

Posted Images

direstraits
2 hours ago, Brainmind said:

RUPA RENAULT

🤣🤣🤣

  • Haha 1
Link to post
Share on other sites
zgfluenceLE

To im je izgovor za još vecu debilanu u proizvodnji automobila. U prenesenom značenju, automobili Renault budu imali još više felera u završnoj obradi kao i kvaliteti ugradjenih materijala. U firmi imaju 2 Zoe automobila. Da, idu savršeno, prvi na semaforu i slično... Ali završna obrada, problemi s elektronikom su blago rečeno užas. E sad ne pišem ovo kako bi se pravio pametan, nego mi je hebeno žao kako slabo idu naprijed. Vrhunski dizajn im ne ide zajedno sa kvalitetom. Tako da će teško Renault u moje dvorište skoro. Koliko god bi ja htio da je suprotno. Lijep i ugodan oku i ništa više od toga. Do 2008 Renault je bio malo više od samo dobar automobil. Poslije toga samo onako dobar.

Poslano sa mog SM-G975F koristeći Tapatalk

  • Upvote 1
Link to post
Share on other sites
ivan.martinko

Opcenito je nakon krize 2008. pala kvaliteta automobila, smanjena trajnost, puno kerefeka a malo trajnosti. Ako radi10 godina to je bingo..

Link to post
Share on other sites
hrvojexyz

Ja imam 15 i 14 godisnjaka Renola doma . Iz mog kuta - odlično, al kod rabljenog je 50% svega kak te posere ionak.

  • Like 1
Link to post
Share on other sites
dado_sk

Ne bi se trebali zamarati s tim korporatističkim tekstovima. Kao i uvijek naštampati će se novac. Korporacija će dobiti kredit i preživjeti kao i svaka druga. Ionako su dužni milijarde koje nikad niti ne vrate nego dug reprogramiraju drugim dugom i tako u nedogled . Koliko je VW izgubio milijardi diesel gateom pa ništa. I dalje rade i raditi će. Kojiko su nam rekli da je Todorić dužan? 40 milijardi kn. Eto i dalje jedemo Ledo sladoled,idemo u Konzum,imamo zvijezda majonezu i trla baba lan. 

  • Like 2
  • Thanks 1
Link to post
Share on other sites

Sami su su krivi za neke stvari pa došla kriza pa sranja isplivala na površinu. Kad su zarađivali onda su se širili ko sumanuti (Lada, Mitsubishi), ali nisu ulagali u kvalitetu, samo dizajn i cost cutting.. Vratit će im se u glavu kao bumerang.. 

 

Link to post
Share on other sites
ivan.martinko

A tko ulaze u kvalitetu? Svi gledaju na zaradu samo.
A Renault je sad zapravo uljepsana Dacia..
Heheh..

Link to post
Share on other sites
zgfluenceLE

Realno, većina drugih je zadržala ili poboljšala kvalitetu. Renault godinama nije. Dovoljno da pogledate njihove tvornice. Da, Dacia=Renault... Renault logan, Renault duster, Renault sandero. Samo druga značka i nešto malo drugačiji interijer. Nije im trebalo puno da budu malo više od dobrog automobila. A cijenom su vrhu. Octavia ili Megane? Octavia svakako. Kompletniji automobil za isto novaca. Na strani Renaulta je jedino preheben dizajn. Teško da će ih netko nadmašiti tako skoro.

Poslano sa mog SM-G975F koristeći Tapatalk

  • Like 1
Link to post
Share on other sites
ivan.martinko

Skoda je takodjer postala preskupa ajme boze. 2015. je yeti 4x4 2.0 tdi neka srednja oprema bio 200000 kn a njegov nasljednik karoq ili kodiaq su od 250000 pa do 350000 kn. Kaos..

  • Like 1
Link to post
Share on other sites

Treba zadovoljiti sve te velike sigurnosne i ekološke standarde, a millenialsi i odrasli geekovi žele što više digitalnih igrački. Pri tome auto ne smije koštati cijelo bogatstvo.

Zato su SVI auti su postali preskupi. Zato je SVIMA kvaliteta izrade pala.

Jer kad bi se auti sastavljali kvalitetnije i kad bi se stavljali kvalitetniji dijelovi i kvalitetnija elektronika, auti bi koštali puno više nego što koštaju. I ovakvi kakvi su sad su preskupi za prosječnog radnog čovjeka, samo što to mnogi još ne razumiju.

  • Like 3
Link to post
Share on other sites
direstraits

I naravno, najbitnije od svega, ako bi napravili kvalitetan automobil, koji bi trajao dugo i vozio se bez kvarova, ko bi kupio novi automobil?

Konzumerizam bez granica, samo proizvodi i prodaji, poslije ćemo lako. 

Link to post
Share on other sites
dado_sk

Mene se čini kako su oni napravljeni da traju dok je garancije. A ona je oko 5 godina u EU u većini slučajeva.tsko je nekako i kredit-lizing složen te poslije nikog nije briga. Ide za zemlje trećeg svijeta ( hr,Srb,bih, Kosovo) tako su i servise složili. Da lizing kuće što manje troše na održavanje a dugoročno šta će biti s tim motorima ( servisni interval 30000 km) nikog ionako nije briga. Tko tu nastrada? Ovi iz prve zagrade jer nemaju za novo pa kupuju taj otpad koji je "krasno" održavan pod uvjetima iz druge zagrade.😃👍

  • Like 4
Link to post
Share on other sites

Automobili postaju kao mobiteli, televizori, potrošna roba. Nažalost.

Stave nam ekrane i prodaju nam priču kako je to hi-tech i napredak, a ustvari je jednostavnije kupiti LCD i isprogramirati sve na njega. Jeftinije 100x nego raditi svaki gumb posebno, itd. I to nam prodaju pod napredak, a ustvari je ušteda. Uz to su totalno postali kretenski po pitanju ergonomije i opsluživanja. Pa pogledajte nove aute, moj otac sjedne u A6 i ne zna se koristii s ničim, sve ekrani?!? Novi Audi S6 ima 4 auspuha, ali su to ustvari blende od plastike?!? Pa ima li veće sramote i očigledne uštede? 
A najzanimljivije mi je sad kako su neki proizvođači krenuli nuditi analogne kazaljke uz doplatu (Mecedes u G) 😂😂😂 WTF. Blažena moja stara plava blanja.

Edited by GTT
  • Like 4
Link to post
Share on other sites
ivan.martinko

Zato bum ja kupil daciju golu skroz benzinca turbaka malog za 85000 kn ili vuce me i duster 1.5 dci nov al isto gol, 4x4 naravno.. 143 000 kn.
Nije da imam para, imam za osnovnog dustera 1.0, 2WD al duster bez 4x4 mi je bez veze..

Link to post
Share on other sites

Pa kolko sam shvatil ti si na bregu, pa bi ti 4x4 dobro došao, a ako imaš i kakav terenski rad gdje moraš malo van ceste, Duster 4x4. Duster bez pogona na sve kotače neću komentirati, jos jedan nepotrebni suv u moru suvova. Je, je, lakše se uđe, debeli ljudi, bole leđa, sve znam, al smo postali svi razmaženi, a ustvari su proizvođači od nas napravili kretene prodavajući nam priče kroz marketing i uvjeravajući nas da je baš to što trebamo u životu.

  • Like 1
Link to post
Share on other sites
ivan.martinko

Samo 4x4 i nadam se da sa 1.5 dci nebum imal problema ko sa 2.0 tdi.
Koliko je uopce dci-ja imalo problem sa egr i dpf od 2010-2020. Jedan od 1000?

Link to post
Share on other sites
dado_sk

Pogledaj malo demo vozila. Kakva je ponuda. Možeš dobro proći a uzeti auto s garancijom i par tisuća km. 

Link to post
Share on other sites
59 minutes ago, GTT said:

Automobili postaju kao mobiteli, televizori, potrošna roba. Nažalost.

Samo što mobitel košta koliko? 300kn mjesečno uz tarifu?

A najjeftiniji Golf VIII d-zlo od 180.000kn?
Rata kredita + rata za osiguranje i obavezan kasko + godišnji servis + CMV porez + gorivo 10.000km godišnje ispadne preko 2.600kn mjesečno.

To je 35-40% prosječne plaće.

  • Like 2
Link to post
Share on other sites

Nisi me shvatio. Usporedio sam s mobitelom po pitanju konzumerizma i smjera u kojem autoindustrija ide, a ne po pitanju cijene. 

  • Like 1
Link to post
Share on other sites

Moja poanta je da ti je puno lakše zamijeniti mobitel nego auto, a da ne kažem da ga je puno lakše održavati jer sve što moraš paziti je da ti ne padne na pod.

Osobno mislim da autoindustrija nije puno različita po tom pitanju od ostalih industrija. Ljudi daju predbilježbe za novi model auta ili za refresh između modela (ono što naši časopisi nazivaju zatezanje bora) jer eto čim izađe novi model on ga mora imati. Nije to ništa novo samo što danas sve više ljudi kupuje novi auto jer ima ljepše felge od prethodne generacije, ljepše prednje/zadnje farove ili veći ekran na infotainmentu. Ili zato jer je noviji ili veći od susjedovog auta :) 

Ti trendovi su prisutni dugi niz godina samo što su sad izgovori za kupnju auta drugačiji.

Tu je i činjenica da su auti prije zapravo bili puno skuplji nego što su sada. Kad vidiš kolike su bile plaće prije 20-30god, kakvu tehnologiju su auti tada imali, koliko su koštali i kad u to uračunaš inflaciju dobiješ da sad vozimo aute jeftinije nego ikad. Naravno da kvaliteta onda pati.

  • Like 1
Link to post
Share on other sites



×
×
  • Create New...

Important Information

Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja..