Jump to content

Plan Renaulta za izlazak iz krize


Brainmind

Recommended Posts

On 08. 06. 2020. at 19:03, dado_sk said:

A ovi Suzuki modeli 4x4 ? Benzinci?

Svi su hibridi sad. I to mild hybrid. Po meni odičan koncept, jeftina tehnologija a efikasna.

Moj punac uzeo Vitaru, mislim da je to trenutno Best-buy na tržištu. 
Svaki put kad ju vozim, iznova se iznenadim kak je auto dobar. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ne kužim što je to mild hybrid, to sad svi imaju 48 v napajanje? Što mi obični smrtnici s tim dobivamo?

Link to comment
Share on other sites

Koliko sam ja skužio mild hibrid ne može samo na struju raditi. Postoji neki, ajmo ti nazvati, elektromotor koji može puniti bateriju i koji može sa strujom iz baterije koji NM okretnog momenta dodati.

Link to comment
Share on other sites

da, to je duda varalica.. niškoristi, samo jedan dodatan sklop koji se može pokvariti.. 

il je hybrid il nije, *ebo te mild..

  • Haha 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, ivan.martinko said:

da, to je duda varalica.. niškoristi, samo jedan dodatan sklop koji se može pokvariti.. 

il je hybrid il nije, *ebo te mild..

😁 😁

 

al po ovom kaj velite da , prevara ko neznam, Sivonjić.

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

ma svašta. npr mercedes sa hrpetinom dizela i benzinaca od 3000+ccm  mora imati toliko i toliko strujića u gami i onda naprave takav mild hibrid koji u teoriji ima 2 gr CO2 manje od limita da udovolji normi.. zaobići takve aute. ak oš hybrid, znaš koji buš uzeo..

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Najbolje prvo srati pa onda probati :)

Dobijes manju potrošnju, gradski prosijek mu je 6.1l, a on fakat ne zna vozit i bezveze ga drži na visokim okretajima.
Elektromotor pomaže kad je najpotrebnije, kod ubrzanja, benzinski motor se manje napreže i manje troši.
Tehnologija je Uber jeftina, elektromotor i baterija veličine akumulatora. Nema se puno toga za pokvarit. 
Najbolje je što je u kombinaciji s 1.4TB, pa ima okretnog momenta za razliku od Toyotinih 1.8 atmo. 
Ja sam se ugodno iznenadio.

 

Link to comment
Share on other sites

Provjeri koliko košta baterija i koliko traje. I koliko traži ovlašteni za zamjenu. 

Da ne spominjem na razvikanim premijumima kad draufne starter/generator,  čuje se joj kuku majko do štutgarta kad se vidi račun. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Koji dio “uber jeftino” nije jasan? Nisam to izgatao prodavaču iz dlana...

Mi smo se raspitali, proučili koliko smo mogli i donijeli odluku. Auto je kupljen i vozi se već 3mj. 
Očekivano trajanje baterije je 5-10 god. Ovisno o x faktora. Kad dođe vrijeme za zamjenu bit ćemo pametniji. 
Obzirom da je ovo ipak Renault forum, ak te zanima nazovi Suzuki pa se raspitaj. Možeš im čak objasnit da im je taj mild hibrid qratz obični. 

  • Like 1
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Suzuki hibridi imaju jak alternator koji je ujedno i starter motora i elektromotor. Sustav radi na 48V.

Genijalno riješenje, ali kao što je već rečeno upitna je isplativost zbog cijene održavanja i kvarova tog “alternatora”

Link to comment
Share on other sites

A koja je to cijena održavanja mild hybrida? I koja to cijena mora biti da bude isplativ? :D 

A kad smo već ionak u debelom OT:

Garancija na cijeli sklop (bateriju i ISG) je 5 godina. Nisu nam znali reći točnu cijenu novih dijelova jer im još nisu imali niti jedan kvar, ali procjena je oko 2000 kn za bateriju i još toliko za ISG (isto su nam rekli u svim salonima u ZG). Kolika god da bude, cijena sigurno neće bit ko na razvikanim premijumima... :D 

Znači nije pitanje jel hoćeš hybrida ili ne, nego ako hoćeš vitaru - kupuješ hybrid. Nemaš izbora, sve drugo su izbacili iz ponude. Nekak sumnjam da bi izacili baš sve iz ponude da je održavanje mild hybrida neisplativo :D . I uvijek bi radije uzeo taj mild hybrid nego 1.0T s 3 cilindra. 

Cjenovno vitara hybrid nije ništa skuplja od klasične 1.4T; u GL+ paketu opreme je došla 141 tkn (+ poklon zimske gume), za razliku od Toyotinog hybrida koji je u startu skuplji od toyotinog benzinca 35 tkn. I još ti uvaljaju usranog anemičnog atmosferca. A razlika u potrošnji je oko 1 litra :D 

 

Link to comment
Share on other sites

A nitko na zna to za nov proizvod.. ko ni za novi TCE 1.3, pa ni suzukijev 1.4.. iako je Suzuki uvijek imao kvalitetne motore.

Od kolege zena vozi swifta 2008, 1.3.

Auto su kupili sa 40000 km a sad ima 140000 km. Nista nije mijenjano osim ulja i filtera, antifriz, disk plocica i diskova, svjecica, akumulatora i guma, svjecice oem iridij mijenjaju se na 120000 km. Nikad se nije pokvarilo nista. Auto star 12 godina i vozen po najvecim zg guzvama ali ide i na more a bio je par puta i u njemackoj. Ja sam mu radio servis. Motor suh, tih, uopce ga ne cujes kak radi. Milina.

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...

Da,u pandemiji se sve folcvageni kupuju a renol najebo. Pad prodaje su osjetili svi a ne samo Renault. Možda on i najmanje. Nije valjda da se u besparici kupuju skuplji auti?

Poslano sa mog Redmi Note 8 Pro koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.