Jump to content

Plan Renaulta za izlazak iz krize


Brainmind

Recommended Posts

A moja poanta je da se auti danas proizvode i stancaju i mijenjaju kao mobiteli, svakih par godina novi model, modela stotinu, itd. a vecina razvijenih zemalja i tvrtki i mijenja automobile kao mobitel - svake 3-4 godine. Sve isti princip, samo copy/paste i uopce nebitno o kojoj se industriji radi, pa stoga kvaliteta uopce nije bitna i kvalitete ne smije biti, jer je cijeli sustav neodrziv bez kvarova, popravaka i mijenjanja samog automobila. Kako elektroničke kompanije imaju vec 20+ godina life cycle planning, tako se to radi i u autoindustriji i na temelju toga se radi ROI za model kroz popravke i zna se kada ide FL a kad novi model. Moderno doba. Digitalno. 

Edited by GTT
  • Like 1
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, dado_sk said:

Pogledaj malo demo vozila. Kakva je ponuda. Možeš dobro proći a uzeti auto s garancijom i par tisuća km. 

jesam, ima u Vrbovcu jedan prestige 1.5 dci  115 ks 4x4 izložbeni iz 2019. sa 500km za 153000kn..

novi prestige je 168000 kn.

u roci ima jedan 2019. vraćen sa leasinga, techroad, to je oprema ko prestige, 40000 km, 140000 kn..

bumo vidli..

1 hour ago, GTT said:

A moja poanta je da se auti danas proizvode i stancaju i mijenjaju kao mobiteli, svakih par godina novi model, modela stotinu, itd. a vecina razvijenih zemalja i tvrtki i mijenja automobile kao mobitel - svake 3-4 godine. Sve isti princip, samo copy/paste i uopce nebitno o kojoj se industriji radi, pa stoga kvaliteta uopce nije bitna i kvalitete ne smije biti, jer je cijeli sustav neodrziv bez kvarova, popravaka i mijenjanja samog automobila. Kako elektroničke kompanije imaju vec 20+ godina life cycle planning, tako se to radi i u autoindustriji i na temelju toga se radi ROI za model kroz popravke i zna se kada ide FL a kad novi model. Moderno doba. Digitalno. 

da, moderno a usrano.. u 80-ima pa i 90-ima si kupio golfa 1.6 d i od 1983-1989  je bio potpuno isti, svaki vijak identičan, održavanje jednostavno jer je od svega sve pasalo..

sad ne postoje 2 ista auta jednog modela, svake godine se nešto promijeni, 5 vrsta kuplunga za 2.0 tdi motor, 5 vrsta kočnica, svaka edicija meganea ima drukčiju unutrašnjost, boje, oblike.. i sve to vodi da na kraju poludiš i trošiš novce na nove aute.. umjesto da voziš 10 godina i održavaš ih..

Link to comment
Share on other sites

Realno, ja sam malo popio veceras... 40 banki na leđima (nije mi rođendan) pa pišem okolo sve i svašta.... Nije bitan Renault, nego potrošač. Za svoje novce treba dobro izabrati. Renault kao opcija se Ne nameće kao jedini izbor. Cjenovno u istom rangu ima ako ništa drugo bolje završnom obradom preciznije sklopljenih automobila. Zadnjih godinu dana tražim slamku koja bi me na govorila na Renault. Ali nema je.... Na moju žalost. [emoji17]

Poslano sa mog SM-G975F koristeći Tapatalk

  • Like 3
  • Thanks 1
  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

Kakva slamka? Pa to je jedino za  Sangriju dobro :D

 

Edited by CRN11
  • Like 1
  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

Kakva slamka? Pa to je jedino za  Sangriju dobro [emoji3]
 
Bojim se napisati više od onog što T9 na tipkovnici dopušta.... Bježe mi slova... Ujutro ću gledati tezultate

Poslano sa mog SM-G975F koristeći Tapatalk

  • Haha 2
  • Confused 1
Link to comment
Share on other sites

@GTT Slažem se s tobom, samo velim da prije nije bilo puno drugačije.

Vidim da imaš Clio 16S, a ja sam imao R19 16V s istim motorom. Da li znaš da glava motora u prvoj verziji F7P motora nije imala pregrade između ventila? Posljedica: voziš se u okretajima kroz dugi oštri zavoj, ulje ode na jednu stranu glave motora, a druga strana polako zariba.To su brzo i tiho prepravili. Tvornička greška ili namjeran dizajn? Sumnjam da tada nisu znali koja posljedice to može imati.

Clio II se danas smatra pouzdanim dugotrajnim autom. Kad se pojavio 1998. godine bio je na glasu kao problematičan. Pucale su remenice, filteri ulja su imali uložak i pišali su, bobine su odlazile, bilo je generalnih problema sa strujom, dizlima su se razletavale pumpe i common railovi.... trebalo je 6-7godina da to popeglaju.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Koliko ja mucim svog 8v-ca, to je pouzdan auto, niti je statusni simbol, niti je velik, deca odrastaju u njemu i s njim, upoznaju svijet, ja na taj auto ne mislim u smislu da mi zadaje neke probleme, a kad ne mislim o materijalnim stvarima koje mi služe ja sam zadovoljan :D

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Svašta se piše...da Renault je sam korporativan, ostalu su darezljivi😂😂😂

 

Link to comment
Share on other sites

10 hours ago, CRN11 said:

Koliko ja mucim svog 8v-ca, to je pouzdan auto, niti je statusni simbol, niti je velik, deca odrastaju u njemu i s njim, upoznaju svijet, ja na taj auto ne mislim u smislu da mi zadaje neke probleme, a kad ne mislim o materijalnim stvarima koje mi služe ja sam zadovoljan :D

Ti u meni budiš nadu u moj auto :D 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

I to je to, kakav status....Megane status😂🤣

Kaže meni šogi ja bi te bacikle prodao i kupijo sebi jedan Bmw ili Passat...eto, jebiga mene to ne j**e, Meg je čist solidan, i ok...ovdje se jave novi ljudi samo s problemima, malo je nas stalnih, pa ispada sve crno

Edited by shogo
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ja se slažem pomalo sa svima vama. Iako ima svojih muha i mušica, kupio sam novog Renola i iskoristit ću to što sam kupio. Taj auto kao i bilo koji drugi da sam kupio iskoristit ću za ono što je i namijenjen, odvozit će uz održavanje te svoje kilometre i godine jer na kraju ne želim imati osjećaj da sam loše ulupao lovu. Dok je pouzdan i ne izbija previše love iz džepa bit će kod mene. Neupitno je da ga mogu održavati jer mogu, ali ako izađe iz nekih mojih okvira promijenit će vlasnika. Dogodit će se to prije ili poslije (nadam se kasnije) pa ćemo vidjet šta dalje.. Da bi mogao biti bolji po pitanju nekih stvari koje prvenstveno smetaju, mogao bi i trebao, ali dok ne izađe iz mojih okvira kad su troškovi u pitanju ostaje. Ipak Nakon 107 tkm ne izgleda niti vozi loše, dapače mislim da može bar još toliko prije nego krenu zahebancije s njim, ali to bi očekivao od bilo kojeg auta.. Zaključno, neki “slični” auti koštaju više i s obzirom da vozim Reno potpuno mi je jasno zašto koštaju više odnosno zašto Reno košta manje i sve se svodi na to da li sam i bidućnosti to spreman ili mogu platiti..

Ali da moram birati između budućeg (skupljeg) Renola iz više klase ili jednako skupog automobila npr njemačke proizvodnje koji je jednu klasu niži od skupljeg Renola siguran sam već sad što ću izabrati..

Edited by fabi
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

@ivan.martinko

Mislim da je tebi najbolje naci neku Hondu C-RV, par godina staru, to su nepoderivi auti, imaju 4x2, i briga te...

Poslano sa mog SM-G965F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Necu 4x2. Hocu 4x4..

 

Kakav je novi dci 115 u odnosu na 110 ks koji je vladao desetljece i pol?

Link to comment
Share on other sites

Čije je god ima dpf a to ti baš nije sjelo prošli puta. I egr i hrpa tog

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, ivan.martinko said:

Necu 4x2. Hocu 4x4..

 

Kakav je novi dci 115 u odnosu na 110 ks koji je vladao desetljece i pol?

Osjetljiviji, ima više ugrađene tehnike, pa ima dječjih bolesti. 

Link to comment
Share on other sites

Hehe, ovisno o brendu, na nekima imas problem a na nekima ne.. vag ea189 je bio problem, mislim da fiatovi motori nemaju te probleme kao i reno.. buraz fura kangooa dci 75 sa 180000 km sim tam i nezna kaj je dpf. Frendica clio 4 dci 90 ima 120000 km zadnje dve godine samo grad i nezna kaj je dpf. Klasika..
Jel postoji jos koji dizel motor da se mozes vozit po gradu mjesec dana a da neznas da postoji dpf i da ne stvara probleme, ne pali lampice i ne fijucu ventilatori ko da polijece jumbo jet ko na 2.0 tdi?
Ili jedino reno?

Osjetljiviji, ima više ugrađene tehnike, pa ima dječjih bolesti. 

A kaj ima jos novo osim ugradjene brizgaljke pisaline u lonac od onog 110 ks konkretno.
Link to comment
Share on other sites

Vidis...mene dijelilo 10 dana od toga, sva sreca nisam, taman bio prijelaz u proizvodnji na ad blue 2018g

Edited by shogo
Link to comment
Share on other sites

Hmmm sad sam na kliskom jer se zena jako zainteresirala za novog dustera... ali gotovo je nemoguce nac dustera starog 2 godine 4x4 da je ph2 i da ima 110 ks motor..

 

Znaci neke stvari mogu krenut po zlu, doduse svaki ima garanciju a adblue tehnologija se koristi vec dugo, kaj vag i mecke od 2015..

I citroen bluehdi vec par godina..

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

 

Evo jedna Francusko Renaultovska za nas koji smo odrasli u Renaultu :)Uz poznatiji Desireless....

Edited by shogo
Link to comment
Share on other sites

On 08. 06. 2020. at 5:26, Med0 said:

@GTT Slažem se s tobom, samo velim da prije nije bilo puno drugačije.

Vidim da imaš Clio 16S, a ja sam imao R19 16V s istim motorom. Da li znaš da glava motora u prvoj verziji F7P motora nije imala pregrade između ventila? Posljedica: voziš se u okretajima kroz dugi oštri zavoj, ulje ode na jednu stranu glave motora, a druga strana polako zariba.To su brzo i tiho prepravili. Tvornička greška ili namjeran dizajn? Sumnjam da tada nisu znali koja posljedice to može imati.

Clio II se danas smatra pouzdanim dugotrajnim autom. Kad se pojavio 1998. godine bio je na glasu kao problematičan. Pucale su remenice, filteri ulja su imali uložak i pišali su, bobine su odlazile, bilo je generalnih problema sa strujom, dizlima su se razletavale pumpe i common railovi.... trebalo je 6-7godina da to popeglaju.

nas clio 2, 1.6 8v motor (1.vlasnik) nije imao vecih problema, dapace nakon 20+ god niti trulezi niti neke posebne pohabanosti iznutra osim vozacevog sica jer je auto nakon 10god  starosti pocelo voziti vise ljudi.. uglavnom auto koji se isplatio xy puta a u ono vrijeme RXE (kao neka jaca) oprema je kostao 95k kn.... i dan danas potegne kad ga se zacepi s tih 90ks skroz pristojno :)

Unknown.jpeg

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.