Jump to content

1.4 16V ugradnja plina


hyko

Recommended Posts

Vidim da od sutra 15.6. ponovno ide akcija ugradnje autoplina od INE. Pa razmišljam o istoj za modusa u kojem je 1.4 16V 98 ks motor. Ima li na forumu netko tko na tom motoru ima ugrađen plin ? Kako taj motor podnosi plin ? Većina informacija koje nalazim su za 1.2 i 1.6 po netu a za 1.4 16V nekako slabije pa zato bi volio cut ako netko ima plin na tom motoru. 

Cijena ugradnje koliko vidim bi trebala biti 6500kn, ali sutra cu nazvat i pitat da vidim ako ima jos kakvih troškova uz to, s time da se dobije 2000kn na ina kartici pa to ispadne 4500kn.

Link to comment
Share on other sites

  • hyko changed the title to 1.4 16V ugradnja plina

dobro podnosi kao i 1.6.. klasičan motor, hidropodizači.. 1.4 i 1.6 16v su koncepcijski slični motori, čak imaju iste klipove, ali 1.6 ima duži hod, mislim da i glave pašu itd..

Link to comment
Share on other sites

Imao sam plin u tom motoru, mozda generaciju stariji ali generalno vrlo slican motor. Auto ce sasvim ok ici , nema nekih izrazenih mana sam motor.

Eh sad negativne strane ili potpuna racununica : osim tih 6500kn placas atest nekih 1000kn ak se ne varam, svaka registracija ti je skuplja 450kn, auto ti trosi i benzin, ja sam tocio nekih 100kn mjesecno barem. Modus ak se dobro sjecam ima digitalni display u sredini, racunaj da ce ti krivo raditi rezerva benzina tj da ce ti stalno ppkazivati da si na rezervi sa  benzinom, i kad jesi i kad nisi.

Needles to say, gepek ti i ovak nije prevelik, ovak ce bit jos manji sa spremnikom plina iza.

 

 

Cisto da uzmes sve u obzir.

Link to comment
Share on other sites

Danas sam zvao autoservis boyski i situacija je sljedeca. Sistem bi bio BRC cijena 7200 kn nakon toga se izda kartica na kojoj je 2000kn za trosit na INI za plin sto znaci da me plin kosta 5200 + atest. Boca je umjesto rezervnog kotača od 50L i kaze da se puni do 40L tako da bunker ne gubim uopce a rezervni kotač na autu za po gradu mi ni ne treba tj to je auto koji vozi mama koja ni nezna promjenit pa ako i bude nesto ce zvat šlepu koju ima u sklopu osiguranja da odslepaju do prvog vulkanizera. Godisnje se radi oko 17 000km, plin racunam da ce po ovome bit isplacen nakon cca godinu dana a nakon toga mi je sve usteda + sta kad budem prodavao auto cu ga lakše a vjerojatno i bolje prodat. Auto ima trenutno 115 000 km mislimo ga još duže vrijeme držat pa sam zato i odlučio na ovu investiciju jer mi se čini da je sad dobra prilika za to napravit. 

Potrošnja benzina ovisi i o tome koliko puta startaš auto ako voziš jako kratke relacije bit će veća na dužim manje... vidjet ćemo koliko će biti ovdje...

Tako da sve u svemu za što se koristi i na koji način ovaj auto mislim da će to biti u svakom slučaju isplativo... to je auto koji se vozi po gradu i lokalno...

@hrvojexyz čiji sistem je bio u tvom autu ? Koliko dugo ti je trebalo da prebaci sa benzina na plin ?

 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Danas sam ponovno zvao servis boyski i pitao za kazaljku benzina šta će se dešavati sa njom u vožnji. Rekli su mi da je problem kad je benzin ispod 50% da će tada padati do rezerve a prije toga da neće biti problema da će pokazivati realno stanje... e sad šta je točno...

Link to comment
Share on other sites

Šanse da se resetira pokazivač su ispod 50% manje, ali se može resetirati (npr. Neka veća rupa na cesti ili silazak sa rinzola). Kad je tank puniji, češće se resetira.

No, to neka ti ne bude razlog za odustati od plina. I da pokazivač padne na nulu, auto će ići i na plinu i na benzinu. Važno je da ti uvijek znaš otprilike koliko imaš benzina u tanku. A radi pumpe je važno da imaš pola ili više.

P.S. 100kn mjesečno na benzin mi zvuči užasno puno benzina. Ja natočim mozda jedan i pol puni rezervoar godišnje, a znam se voziti na benzin kad mi nestane plina.

Link to comment
Share on other sites

Ja sam trosil tak, radio sam u to vrijeme doduse 20-25tkm godisnje. Isto tak, ponekad ostanes bez plina pa se malo vozis na benzin, ponekad ga propuses cisto zbog zdravlja motora ..i onda onaj strah da ne ostanes bez benzina jer pokazivac pokazuje krivo.

Boca umjesto rezerne gume - i to sam imao . I onda mi se ispraznila guma u Dugom selu, 40km od doma.Tad nisam vozio rezernu , jer mi je zauzimala nezgodno gepek.

Od onda sam ju uvijek vozio ;D

 

Ima to svojih financijskih pluseva, daleko od tog da nema. Samo gledaj cijelu sliku.

Lakse prodat auto sa plinom ? Da, ak ima 130 tisuca i sve radi ko urica. KAd predu 200, vjeruj svatko ce ti radije uzet benzinca bez plina , sa manje km .

 

Link to comment
Share on other sites

Tako sam negdje i ja racunao da ce bit godisnje mozda jedan do maksimalno dva rezervara benzina ovo 100 kn mjeseceno mi se cini isto puno iako nisam imao nikad plin pa neznam te stvari iz prve ruke...

Ja se tu ne slazem i mislim da ce auto sa plinom uvijek ipak se lakse prodat nego onaj bez... a i dok taj auto dode do 200 000 km usteda u cijeni goriva vec je otplatila i instalaciju i cijeli auto obzirom koliko taj auto vrijedi danas, a u buducnosti i manje, a opet sluzi svrsi i ok nam je za tramakat se s njim po gradu a moze jos potrajat obzirom da ima samo 115000 km...

Moze li jos malo dodatno objasnjenje ovo tank se sam resetira ? Dali se on resetira sam od sebe u voznji ili se resestira kad se ponovno upali auto ili pak oboje ? Gorivo ce uvijek biti preko 50% rezervara meni je samo bitno da to pokazuje tocno jer taj auto 95% vremena vozi mama i nebi htio da se dogodi da ostane na cesti uz neko glupo objasnjenje pa pokazivalo mi je da ima jos benzina a nastavila sam vozit na benzin, a zapravo ga nije bilo... 

Sve u svemu mislim da cu sutra dogovorit ugradnju, rekli su prvi slobodni termin da bi bio u utorak...

Link to comment
Share on other sites

Kum ima Twingo 1 na plin. 1.2 8v. Sk-gajnice na posao treba mu 23 kn plina. Ima 120 km. Prešao je na plinu oko 200 tkm. Nikakvih problema za sad s motorom,glavom i slično. On prezadovoljan.

Link to comment
Share on other sites

ma najbitnije je kak se u startu sve posloži i poštela. Kasnije to onda dela ko vurica. I osnovne preporuke, ne biti dugo u crvenom, pogotovo npr. voznja autoputom dugo vremena na visokim okretajima. Ona podmazivanja su isto potpuno nepotrebna ako se tak vozi. Potrebno je i štelati ventile na automa koji to imaju. Osim toga, zaboraviš na koje gorivo se voziš.

Link to comment
Share on other sites

15 hours ago, hyko said:

Tako sam negdje i ja racunao da ce bit godisnje mozda jedan do maksimalno dva rezervara benzina ovo 100 kn mjeseceno mi se cini isto puno iako nisam imao nikad plin pa neznam te stvari iz prve ruke...

Ja se tu ne slazem i mislim da ce auto sa plinom uvijek ipak se lakse prodat nego onaj bez... a i dok taj auto dode do 200 000 km usteda u cijeni goriva vec je otplatila i instalaciju i cijeli auto obzirom koliko taj auto vrijedi danas, a u buducnosti i manje, a opet sluzi svrsi i ok nam je za tramakat se s njim po gradu a moze jos potrajat obzirom da ima samo 115000 km...

Moze li jos malo dodatno objasnjenje ovo tank se sam resetira ? Dali se on resetira sam od sebe u voznji ili se resestira kad se ponovno upali auto ili pak oboje ? Gorivo ce uvijek biti preko 50% rezervara meni je samo bitno da to pokazuje tocno jer taj auto 95% vremena vozi mama i nebi htio da se dogodi da ostane na cesti uz neko glupo objasnjenje pa pokazivalo mi je da ima jos benzina a nastavila sam vozit na benzin, a zapravo ga nije bilo... 

Sve u svemu mislim da cu sutra dogovorit ugradnju, rekli su prvi slobodni termin da bi bio u utorak...

"Navodni problem" je da ce ti pokazivat manje goriva nego ima.Jer kompjutor racuna da trosis benzin I shodno tome smanjiva ostalu kilometrazu....Ako je oko 40%goriva u rezervaru.Tada se svakim pnovnim startanjem automobila obicno resetira preostala kilometraza za prijec na normalu....Zna ti se desit da imas naprimjer 20 L u rezervaru a svjetli rezerva....Tako da nemozes osta bez benzine..

Edited by macak
Link to comment
Share on other sites

17 hours ago, hyko said:

Moze li jos malo dodatno objasnjenje ovo tank se sam resetira ? Dali se on resetira sam od sebe u voznji ili se resestira kad se ponovno upali auto ili pak oboje ? Gorivo ce uvijek biti preko 50% rezervara meni je samo bitno da to pokazuje tocno jer taj auto 95% vremena vozi mama i nebi htio da se dogodi da ostane na cesti uz neko glupo objasnjenje pa pokazivalo mi je da ima jos benzina a nastavila sam vozit na benzin, a zapravo ga nije bilo... 

A resetira se svakako, i nakon paljenja i u vožnji. Točno neće pokazivati bez dodatnog "tank floppera" što je cca 50E ako ga sustav ima. Inače, osobno sam mišljenja da je to bacanje novaca. Šanse da ostaneš bez goriva na plinskom sustavu su valjda duplo manje nego kad imaš samo benzin.
Renault u vožnji pomiče kazaljku benzinskog spremnika dok se voziš (nije ga briga jesi na benzinu ili plinu), jer ga računa tako da gleda pređenu kilometražu i prosjek goriva. Onda kada staneš (ili u vožnji) se zna resetirati. No ne znači da se i bude svaki puta tako resetiralo. U suštini te može zajebati i ako se voziš na benzin ako se ne resetira, pogotovo ako ti je netko mrdao po pumpi/plovku!

Velim, najmanja briga je to iskreno. U 5 godina mi se nikada nije dogodilo da sam se pitao - jel imam benzina u tanku, ali baš nikada. AKo je vani toplo, proljeće ljeto, ne potroši se valjda 5L goriva, kad auto prebacuje instant na plin (ako je podešeno 30-40°C kako treba biti). Moja žena koja je bila protiv plina, koja se bojala toga više od svega - sad gleda da kupimo novi auto opet na plin. Istina da se ona nije bakčila sa servisom i problemima prvih godina, ali ona je prvu godinu stalno mirisala jel smrdi plin u autu.

P.S. sada sam pogledao - u 5 godina sam točno 13 puta točio benzin i točio sam u prosjeku 200kn. :D

Edited by Vuco
Link to comment
Share on other sites

Ja imam Lpgtech od Auto Tima i isplatio sam ga davno. Prelazim preko 30 tkm godišnje. Servis plina svakih 15 tkm mi naplate 300 kn. Imam program za praćenje rada i štelanje na laptopu pa se spojim na plinski komp i mogu gledati ili mijenjati parametre, no to me prošlo nakon par mjeseci jer sustav radi odlično. Na žalost imam mali rezervar od 42 litre u koji je originalno išlo samo oko tridesetak, no kasnije smo skinuli limitator i sad ga punim do 41 litru otprilike, ovisno na kojoj pumpi točim. Navodno u Scenic ide i rezervar od 62 litre, šteta da to tada nisam znao. 

Ovo što ti je Vuco rekao za pokazivanje goriva je upravo tako. Dovoljno je da imaš više od pola tanka i pokazivač će se uvijek vratiti na pravo stanje benzina kada ugasiš auto i ponovo ga startaš.

Također plinski pokazivač s onim diodicama je manje više za ništa, osim pri kraju kad svjetli crveno, onda znaš da si blizu tankanju.

Najbolje je uvijek tankati pun rezervoar plina i dnevnu km staviti na nulu. Ja tako znam s obzirom na prosječnu potrošnju 9 do 10 litara plina da oko 350 proeđenih km počnem razmišljati o novom tankanju.

Za točan prosjek potrošnje trebaš uvijek točiti na istoj pumpi jer ne drukaju sve jednako, na nekima stanje manje, na nekima više.

O isplativosti ne treba trošiti riječi, za pola godine si isplatio investiciju ako imalo više voziš,

Btw, još čuvam račun s Apiosa iz vremena Corone i najnižih cijena nafte kada sam litru plina plaćao 2,5 kn.

Danas sam mijenjao ulje nakon 16 tkm i muka mi je bilo gledati kako je gotovo iste boje kao novo, a izlaz auspuha je kao da nikad kroz njega nije ništa prolazilo osim svježeg planinskog zraka

Naljepnica da imaš LPG više nije obavezna i možeš u podzemne garaže. I na kraju montiraj ulaz za tankanje ispod poklopca za gorivo, ljepše izgleda i ne vidi se odmah da si ''kuhar'' :bigl:

 

 

 

 

IMG-20170827-WA0028.jpeg

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Isplati se na noviji auto, na auto sa malo km ili ako se vozis puno.

Ja sam racunao ugradit i kad sam sve zbrojio ispalo mi je da bi mi se otplatilo za 2 godine, a kak mislim vozit auto oko 3, to bih ugradio nekom drugom.

Zime znaju bit hladne u zg i onda bi do posla samo pola puta odvozio na plin.

Tko ima duge ture i puno se vozi, pogotovo u toploj klimi, bez razmisljanja LPG. Pola italije vozi na lpg ili na cng.

Kod nas treba vise turbo benzinaca sa plinom umjesto dizelana. Dizelane nam dolaze ko otpad iz njemacke. Dacia radi dobar posao i u zg ima vec hrpa taksista sa bijelim dusterima 1.0 tce lpg. Hrpa.

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

5 hours ago, ivan.martinko said:

Isplati se na noviji auto, na auto sa malo km ili ako se vozis puno.

Ja sam racunao ugradit i kad sam sve zbrojio ispalo mi je da bi mi se otplatilo za 2 godine, a kak mislim vozit auto oko 3, to bih ugradio nekom drugom.

Zime znaju bit hladne u zg i onda bi do posla samo pola puta odvozio na plin.

Ja imam 2.5km do posla pa imam plin :D i radim zadnje 2 godine između 10 i 15t km. Mislio sam auto voziti 2-3 godine, eto sad sam u 6oj i molim Boga da zbog tog plina što duže ide Megane. Ne isplati mi ga se prodavati...

Na -15C je mom plinu trebalo 1.5km da prebaci na plin (35C temp). Ljudi naprave grešku da upale ventilaciju na hladan auto (a nemaju grijani killer) pa se čude da treba 5km da prebaci. Ja ventilaciju palim kad prebaci na plin. Tada taman počne i mlaki zrak ići, prije ne.

Potpisujem Frencha za veći tank, isto sam na 42L sa spiganim plovkom pa stane 41L (pazim da ne točim na -15 ako sljedeći dan kažu +30). Žao mi je što nisam stavio veći. Najmanje sam napravio 350km sa te 40-41L plina (520kg ljudi i prtljage u autu, 4 bajka na krovu, klima), najviše 525km po otvorenoj cesti.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

13 hours ago, frenchkey said:

Servis plina svakih 15 tkm mi naplate 300 kn.

Ovo je po meni neopravdano visoka cijena. Promijene filter plina koji košta 30kn i 15min malo gleda mapu, veli: sve ok i uzme 300kn.

Ja sam tako išao 2-3x, a onda sljedećih par godina i 60k km nijednom. I dalje je sve radilo super.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Normalno. Dok imas garanciju ides tamo, kad istekne, filtere ti promjeni mehanicar il ako se kuzis, sam..

Link to comment
Share on other sites

Evo da se i ja javim. Meni je nešto više podešena temperatura prebacivanja. Na 50. Niže mi se auto ne ponaša ok. Kod mene je focus 1.6 to vct. Napravljeno 65k km na plin. Da se isplati, isplati se. Ako je auto ok staviti plin i voziti. Potrošnja varira od 7l po otvorenoj cesti do 12l u gradskim gužvama. Što se tiče potrošnje benzina jako ovisi o grijanju i načinu vožnje. Ja sam trenutno na brdu i na koju god god stranu da krenem idem par km nizbrdo. Po zimi (-5c) mi je trebalo 3-4km uz upaljeno grijanje. Čim je temperatura preko 15c ispod 2km. Kada kažem nizbrdo potrošnja pri 50kmh u trećoj mi bude 3.5-4l. naravno ako povratak kući ako se motor ohladi totalno puno prebaci u roku 2-3km.

Iskreno najviše me veseli kada tankiram pun tank i mučim se da mi stane 100kn. Ja nemam pojma kolika je boca (vjerovatno isto 44l) plina stane 34l kada je totalno prazna. Meni to ne smeta. Nemam potrebu za većom bocom. Dok sam bio na dužim putovanjima tipa taman mi je svakih 300-350km stanem i tankiram i odradim WC. Iskreno ne vidim tu nikakav problem. A na kraćim vožnjama mi isto.

Jedino ajde kada sam vozio svaki dan Osijek - Djakovo - Osijek tj 90km svaki dan morao sam tankirati svaki četvrti dan. Možda bi bolje bilo svaki peti ali iskreno nije mi smetalo previše.

Što se tiče servisa, moj plinare uzima 200kn. Navodno 2 filtera + ruke i dijagnostika. Meni to nije puno. S tim da sam radio svakih 15k km servise pa sam mijenjao ulje isto. Znam da je bilo moje ulje i moj filter + plinski servis za 250kn. Sada sam nažalost puno dalje i ne isplati mi se ići kod njega. Što ću u 8. Mjesecu pojma nemam, ali neću imati 15k km.

I ono treće što je isto bitno. Ako netko radi godišnje 15k km, nakon ugradnje plina će raditi minimalno 20k. Razlog je jednostavan, idemo za vikend negdje nešto vidjeti. To je 100kn tamo i nazad...

I još nešto. Više me izađe cestarina po hrvatskom autoputu nego plin.

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Ja bi volio vecu bocu jer na lokalnoj pumpi imam 55lp po litri popusta, a tamo gdje putujem par puta mjesecno nemam. I ne samo to nego je i startna cijena viša i do 1kn od ove pumpe.

 

Zadnji servis mi je rekao da je "veliki" i platih ga 400kn. Osim ova 2 filtera mozda su i isparivac servisirali?

 

Tapatalk

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Ok, kada imaš alternativni izvor plina onda ima smisla. Poštujem.

Link to comment
Share on other sites

LPG auti ne smiju u garaže. Ako svaki dan parkiraš recimo u garaži poslovnog centra moglo bi biti problema ako security provjerava.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

navodno nekad bilo.. u većini europi takve zabrane više nema, moguće da mi kaskamo.. srbija više nema te zabrane također..

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, Med0 said:

LPG auti ne smiju u garaže. Ako svaki dan parkiraš recimo u garaži poslovnog centra moglo bi biti problema ako security provjerava.

Kod nas ovisi, negdje smiju, negdje ne smiju, a ima i primjera gdje nisi smio niti u garaže na otvorenom, ako su -1 nivo. Primjer je bio (možda još uvijek i je) CC West sa garažom koja je vani ispod glavnog parkinga, a sve strane su otvorene.
U Pragu kad sam bio u garaži hotela sam se prošvercao u garažu iako je bilo prekriženo LPG. No zapravo većina garaža u Zagrebu nema više nikakvu oznaku zabrane.

Inače, doživio sam u Francuskoj da mi je brtva na pištolju bila loša (tamo je self service, a ja to radio prvi puta u životu sam), pa mi je kapljica ostala kod čepa rezervoara. Prvih 5 sekundi ništa, a onda je počela isparavati i ići lijevo desno po otvoru. Maknuli smo se svi od auta koliko sam se usrao :D. No, ispari i idemo dalje...

Edited by Vuco
Link to comment
Share on other sites

A kamo bi security mogao znati imam li plin?

Tapatalk

  • Like 1
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.