Jump to content

Megane 2 SW - Problem sa petim vratima


hassan
 Share

Recommended Posts

U posljednje vrijeme pojavio mi se čudan problem sa petim vratima. Manifestira se tako da ponekad nakon što sjednem u auto i pokrenem motor, vrata od prtljažnika se sama otključaju i brisač na njima se počne nekontrolirano micati. Nakon toga izađem iz auta, ponovo zatvorim ta vrata a brisač koji je ostao u nekom međupoložaju se vrati na mjesto tek nakon što ga uključim i isključim. Osim toga primjetio sam da kad otključam auto i želim otvoriti ta vrata moram gumb za otvaranje stisnuti 2 puta i tek onda se otključaju, neće od prve. Ponekad kad sjednem u auto i pokrenem motor bude sve OK, problem se češće pojavljuje ako sam neposredno prije pokretanja motora otvarao i zatvarao problematična peta vrata. Da li je itko imao sličan problem ? Pretpostavljam da je neki problem sa strujom, možda sa onim žicama u pregibu prema vratima ?!? Odakle da krenem tražiti grešku ? Čini mi se da se problem pojavio neposredno nakon što sam promjenio zadnji brisač ali ne vidim kakve bi to imalo veze.

Link to comment
Share on other sites

16 minutes ago, hassan said:

, možda sa onim žicama u pregibu prema vratima ?!?

 

sam si dao odgovor, klasicna boljka karavana...

Link to comment
Share on other sites

Probaj skinuti tu gumu i povuci jedan kraj i vrlo vjerovatno ces vidjeti ostecene zice u pregibu. Kako posteno i lagano sanirati pojma nemam.

Link to comment
Share on other sites

Zeznuto za napraviti jer nema mjesta ali se može. 

Radio jedan takav popravak na vratima gepeka. 

Sanacija se svodi na to da se na svakoj žici u prekidu nađe mjesto prekida, otkine, doda komadić žice i obuće u termobužir. I svaku žicu u prekidu na isti način. 

 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, petak said:

Zeznuto za napraviti jer nema mjesta ali se može. 

Radio jedan takav popravak na vratima gepeka. 

Sanacija se svodi na to da se na svakoj žici u prekidu nađe mjesto prekida, otkine, doda komadić žice i obuće u termobužir. I svaku žicu u prekidu na isti način. 

 

Ma nije previše zeznuto, ja sam promijenio sve žice u bužiru sa debljim.

Spajao/lemio sam oko 5-10 cm prije i poslije bužira i stavljao termobužire na spojeve.Žicu odrežeš, povežeš na odrezani dio novi komad žice(deblji), provučeš novu žicu sa starom žicom kroz bužir i spajaš.I tako onoliko puta koliko ima žica.

Tako kroz cijeli bužir prolazi novi snop debljih žica i, vjerujem, da je popravak "vječan".

Edited by trigi
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Ovisi koliko je tko spretan. Pogotovo sa lemilicom. 

Veći je izazov od svih pustih žica naći one koje su oštećene. 

Kod mene je bilo sigurno 20tak tankih žičica u tom snopu. 

Link to comment
Share on other sites

Ma nema ih ni blizu 20, jučer nisam imao puno vremena pa sam samo malo izvukao onu gumu da bacim pogled na brzinu i nisam ovako na oko primjetio nikakva oštećenja u onom dijelu koji sam uspio vidjeti bez da režem gumu. Sad je problem postao još gori, tako da mi se brisač više ne želi vratit u početni položaj, nego samo ponekad kad mu dođe se pomakne par centimetara. Kad su vrata otvorena a ja stišćem onu tipku za otvorit ih, svaki put kad ju stisnem se brisač pomakne za par centimetara. Mislim prema svemu ovom očekivao sam da ću prije vidjet žice sa oštećenom izolacijom koje jedna drugu dodiruju nego da će žica bit u prekidu a da se to ne vidi izvana. I probao sam tako dok su otvorena vrata mrdat tamo žice na pregibu i ništa se nije događalo dok je brisač reagirao na pritiskanje tipke za otvaranje vrata. Totalno mi je to zbunjujuće ... na meganeownersclub forumu vidim da spominju probleme s tom tipkom, navodno se događa da voda uđe u nju, ali opet ne vidim kakve bi to imalo veze s brisačem ... čudno :D 

Edited by hassan
Link to comment
Share on other sites

@hassan - žice istrunu i prekinu se unutar izolacije pa zato ne vidiš oštećenja.Gumeni bužir nemoj rezati, sve se može napraviti kako sam ranije opisao.

@petak - ne treba tražiti oštećene žice nego je bolje odmah zamijeniti sve žice koje prolaze kroz bužir inače ćeš to stalno sanirati dok ne zamijeniš i zadnju žicu.

Mijenjaš ih jednu po jednu kako sam ranije naveo i nemožeš se zajebati.

edit - kod provlačenja novih žica dobro ih podmazati silikonskim sprejem ili masti.

Edited by trigi
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Da, tako bi i napravio,sve treba zamjenit, nema smisla jednu po jednu mjenjat ... samo kako si došao do žice 5-10cm od bužira, jel se da toliko izvući van ? 

Link to comment
Share on other sites

Tako je, problem je puknuta žica unutar izolacije. 


Evo mojeg đumbusa koji sam riješavao. 

Vidi se da je netko prije mene igrao se sa istim problemom na drugoj žici

IMG_20170809_204445.thumb.jpg.fa0e3a82085961894bc3380dc27e1255.jpg

IMG_20170809_205144.thumb.jpg.d64c2a9eecddad3b46f7ef1f9a53a90c.jpg

IMG_20170809_205338.thumb.jpg.55af6a7c442f3f2c38ab0ca1c9454093.jpg

 

@hassan gumeni bužir skineš sa obje strane ( i na vratima i na autu) pa ga stisneš na jednu stranu da bi pristupio žici s jedne strane pa ga onda stisneš na drugu stranu da bi imao pristup žici s druge strane. Pomućiš se ali se može

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

17 minutes ago, hassan said:

Da, tako bi i napravio,sve treba zamjenit, nema smisla jednu po jednu mjenjat ... samo kako si došao do žice 5-10cm od bužira, jel se da toliko izvući van ? 

Mislim da sam skidao plastičnu oplatu sa 5. vrata i nadigao oplatu na karoseriji da dođem do zdravih žica koje nisu na pregibu i da imam mjesta za spajanje.

Link to comment
Share on other sites

Ja bi stavio one zice s elasticnom izolacijom, kao npr iz kabela od pegle, mozda bi dulje trajale

Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Evo ulovio sam jučer malo vremena da to sredim, problem je bio u dvije žice veće kvadrature koje idu na grijač zadnjeg stakla, a jedna od njih je pretpostavljam i zajednička masa za cijela zadnja vrata. Nisam to skužio kad sam prvi put gledao jer sam očekivao da će prije puknut tanje žice pa sam samo njih vukao, ali valjda su licne u debljim žicama kruće pa izdrže manje savijanja. Uglavnom zamjenio sam ih sa komadom kabela za zvučnike koji mi se čini dosta fleksibilan. Žice sam zalemio i izolirao termo-bužirom. Evo priložit ću par fotki odrađenog posla ...

1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

Edited by hassan
  • Like 5
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Odlično!

 

Nije bilo teško! Jel tako?!

Link to comment
Share on other sites

Ma nikakav problem. Jedino što su žice ispod izolacije oksidirale pa se teško leme.

Link to comment
Share on other sites

@hassan

Da, bijela je od grijača a crna je masa od svih potrošača 5-ih vrata.

Tanke žice nisi dirao ? Meni je prvo strunula tanka žica od bravice pa nisam mogao otvoriti 5-a vrata.

Onda sam zamijenio sve žice i zaboravio na te probleme...

Link to comment
Share on other sites

tak sam i ja... al ja sam promijenil marku vozila

Sent from my SM-A530F using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Joj mozda je i meni to , megane 2 hatchback, prosle zime je prvo zajebavao nekontrolirano ej otvarao gepek u voznji ?!?, a zadnji brisac se upali svaki put kad dam kontakt. NApravi 5-6 brisanja i ostane u nekom random polozaju, kak mu dode.

Iskreno strah me bas da ja prtljam po tom, al mozda zavirim da vidim kakve su zice.

Meni sve radi kak treba, i svjetla zadnja i maglenke pozicije, samo to zeza taj brisac zadnji .

Link to comment
Share on other sites

Vrlo vjerojatno je isti uzrok

Link to comment
Share on other sites

@hrvojexyz

svjetla ti rade jer se ona ne nalaze na vratima ...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Na modusu mi se palio zadnji brisac na svakom kocenju, masa zadnjih lampi otisla... I to se "servisiralo" par puta dok je bil kod mene

Link to comment
Share on other sites

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.