Jump to content

Megane II 1.5dci konstantno pregrijavanje otpornika ventilatora


dizlo1.5

Recommended Posts

Pozz, kao što kaže naslov u navedenome autu (ručna klima) već sam zamijenio treći otpornik. Dakle kada se ubaci novi sve radi normalno, sve 4 brzine i klima ali se osjeti smrad paleži i otpornik uskoro izgori. Također sam zamijenio i jack od otpornika jer navodno i u njemu zna biti problem no opet isto. Dakle čini se kao da je struja jednostavno prejaka? U čemu bi mogao biti problem (tako je od kada sam kupio auto da ne bi bilo da sam ja igranjem krivo spojio nešto:D)?

Link to post
Share on other sites
zeljko13

A di se nalazi taj otpornik? Nedavno sam imao isti problem ali je izgorio tranzistor. Zamijenio ga i sad radi ka i prije.

Poslano sa mog ELE-L29 koristeći Tapatalk

Link to post
Share on other sites
28 minutes ago, zeljko13 said:

A di se nalazi taj otpornik? Nedavno sam imao isti problem ali je izgorio tranzistor. Zamijenio ga i sad radi ka i prije.

Poslano sa mog ELE-L29 koristeći Tapatalk
 

Ma to je to, neki kažu tranzistor, u Tokiću se vodi kao otpornik ventilatora...Ono malo čudo omotamo u zeleno ugl

Link to post
Share on other sites
zeljko13

Velika je razlika između tranzistora i otpornika ali neka im bude. Uglavnom kad si ga zalemio na ploču jesi stavio termalne paste između njega i hladnjaka? Možda veza između njih dvoje nije dobra pa tranzistor ne prenosi toplinu na hladnjak i rikava od pregrijavanja.

Poslano sa mog ELE-L29 koristeći Tapatalk

Link to post
Share on other sites
zac7654321

mislim da je na rucnoj klimi set otpornika, a na automatskoj je onaj sklop na kojem najcesce ode tranzic

Sent from my SM-A530F using Tapatalk

Link to post
Share on other sites
zeljko13

E to nisam zna. Meni doduše i je automatska klima.

Poslano sa mog ELE-L29 koristeći Tapatalk

Link to post
Share on other sites
zac7654321

al njemu nije, zato i velim...

na rucnoj klimi bi 4. brzina ventilatora trebala uvijek radit jer je direkt spoj, nize brzine idu prek otpornika.
obzirom da kolega veli da mu cesto krepava set otpornika, vjv nekaj ne valja sa ventilatorom - mozda se ne vrti slobodno pa vuce vecu struju

Sent from my SM-A530F using Tapatalk

  • Like 1
Link to post
Share on other sites
frenchkey

Mislim da si u pravu, nešto blokira rad ventilatora, vjerojatno ušla voda pa zahrđap

Link to post
Share on other sites

Moguće, bilo je smeća puno i kod filtera kabine pa moguće sa je svašta došlo u kontakt sa ventilatorom pa ga sad šteka

 

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

Pozdrav. Da ne otvaram drugu temu pišem ovdje.
Imam problem s ventilatorom kabine. Naime, na rezistoru koji kontrolira brzinu ventilatora promijenio sam već drugi tranzistor. Nakon promjene prvog tranzistor sve je radilo ok neko vrime, pa je počeo zezati. Malo radi, malo ne radi. Promjenim drugi tranzistor i ista stvar. Radio je par dana ok ( znao bi stati, pa opet početi raditi) i sad zadnjih tjedan dana ništa. Nisam provjerio jeli crko tranzistor kao ni prvi put jer ne znam kako se mjeri valjanost (gledao neke tutoriale ali uvijek neke drugačije vrijednosti dobivam). Uglavnom zanima me jeli moguće da je do tranzistora ili do nečeg drugog?
Zvao sam ovlašteni servis jer sam mislio kupiti novi razistor ali sam odustao kad je rekao da je oko 1500kn...
Neman pojma što da radim pa ako može dati neku informaciju stvarno bi bio zahvalan.

Auto je Megan 2 (2004g.). 1.5 dci. Automatska klima.

Poslano sa mog ELE-L29 koristeći Tapatalk

Link to post
Share on other sites
zac7654321

Kad si mjenjal tranzic si promjenil i termo pastu? AK nisi vjv nema prijenosa topline sa tranzica na hladnjak pa pregori...

Motor ventilatora se slobodno vrti?

Edited by zac7654321
Link to post
Share on other sites

Jesam. Stavio sam pastu koju inače stavljam na procesor od kompjutera.

Poslano sa mog ELE-L29 koristeći Tapatalk

Link to post
Share on other sites

E to ne znam i toga se bojim jer doći do njega je valjda prava umjetnost i muka... Ne znam kako bi na neki lakši naćin provjerio jeli ventilator pravi problem, a da ga ne moram vaditi vani.

Poslano sa mog ELE-L29 koristeći Tapatalk

Link to post
Share on other sites
zac7654321

Neam pojma, po meni je il motor venta IL nema protok zraka pa ne hladi reostat kak bi trebal... Filter kabine mjenjan? Bilo smeca u kutiji?

Link to post
Share on other sites

Filter stvarno redoviti mijenjam, a zadnji je promijenjen možda ima dva mjeseca. Inače kod promjene ne bude smeća... Po koj listić i prašina. Ništa strašno.

Poslano sa mog ELE-L29 koristeći Tapatalk

Link to post
Share on other sites
zac7654321

jel dobro okrenut filter? ne znam vise kak da ti pomognem nazalost

Sent from my SM-A530F using Tapatalk

  • Like 1
Link to post
Share on other sites

A mislim da je ali provjeriti ću. Hvala ti na trudu. Ići ću najvjerojatnije s zamjenom cijelog reostata (polovnog) pa ću viditi.

Poslano sa mog ELE-L29 koristeći Tapatalk

Link to post
Share on other sites
kristijan1710

Zar se isplati kupovati polovni? Ovo su cijene novog za auto klimu i za manualnu. 

Prilikom zamjene, ventilator se smije paliti tek kad je sve slozeno. Znaci ne ustekat vani i vidit dal radi. 

Najcesci problem je u ventilatoru. Krene "vuci" previse struje. Prilikom zamjene je potrebno ventilator izvaditi van i vidit u kakvom je stanju. Probati ocistiti i podmazati, a ako nije uspjesno novi ventilator. 

 

Screenshot_20200824_162905_com.android.chrome.thumb.jpg.2f240a0205bee6facb93b0ae68b5ef17.jpg

Screenshot_20200824_162850_com.android.chrome.thumb.jpg.936db5f8f88d321a2c6b1cc0c194fd4c.jpg

  • Like 1
Link to post
Share on other sites
robyakarider

izmjeri koliko struje vuce ventilator, ali opet trebas znati koliko "ispravan" trosi

vidi ako pise negdje na njemu koliko ampera je

 

pa na meganu je bar jednostavno skinuti ventilator, par sati posla 😆

Link to post
Share on other sites
kristijan1710
6 minutes ago, robyakarider said:

izmjeri koliko struje vuce ventilator, ali opet trebas znati koliko "ispravan" trosi

vidi ako pise negdje na njemu koliko ampera je

 

pa na meganu je bar jednostavno skinuti ventilator, par sati posla 😆

Ako pricam o meganu II, ventilator je dolje za max 25mim.

Link to post
Share on other sites

E jebemu tek sad vidio poruke. Jutros već za 250 kn iz Osijeka naručio polovni .. A nema veze.
Pitanje, jeli mogu mjeriti potrošnju ventilator dok je montiran ili ga stvarno moram čupati? Odgledao sam par videa kako skidaju ventilator i mislim da je nemoguće da ne polom sve prije nego ga izvadim. Jeli ovo način na koji se vadi

ili ima neki jednostavniji način?
Hvala vam na odgovorima!!

Poslano sa mog ELE-L29 koristeći Tapatalk

Link to post
Share on other sites
×
×
  • Create New...

Important Information

Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja..