Jump to content

P: Renault Megane 3 GT Line 1.9 dci


pere

Recommended Posts

 

Teska se srca rastavljam od plavog megana, al vrijeme je. Odma da napomenem da se auto nalazi u njemackoj i da se treba racunati s vasim transportom i uvozom.

Prva registracija 2012 (njemacko trziste). Auto je kupljen 2016. sa 77k km i od tada je kod mene. Ko i Clio prije njega, sluzi besprijekorno. Prakticki nije bilo nikakvog kvara niti spomena vrijednog problema. Da nisam kupio drugi, ovaj bi jos jedno vrijeme itekak zadovoljavao potrebe. Iako vec u zrelim godinama jos uvijek eyecatcher. Trenutno smo na skoro 217000. Posto se vozi 95% po otvorenoj cesti i autocesti potrosnja lezi izmedju 5 i 6 litara. Veliki servis je napravljen na malo ispod 150000 i to komplet sa svim remenjem, pumpom itd. Uglavnom je servisiran doma i to s mojim dijelovima (lageros i sl.). Ulje i filteri mjenjani svakih 20-25k km. Osim redovnih servisa mjenjao sam sajle rucne, prednju sajbu (pukla od kamencica) i prije koji tjedan kiler klime. Skoro sve racune imam  S autom idu 18 colne Wheelworld felge i 17 colni zimski set. Oba seta guma su za 1-2 sezone po +20t km. Prednje ljetne su nove. Uz auto dajem i original GT line federe, novu kozu i rucicu mjenjaca, filter kabine, ledice, valjcice od teflona za zglobove vrata, orginal gumene tepihe na kopcu...  Vise detalja o autu i povijesti mozete maci na linku: Link Plava Bestija.  

Od opreme bi spomenuo Keyless entry&drive, zakretni xenon, sportska grijana sjedala (koza/tkanina) i GT line detalji (alu papucice, bijeloa podloga obrtomjera...), dvozonska automatska klima, senzor za svjetlo, senzor za kisu, H&R federi (udobnost prakticki nenarusena), serijski zatamnjena stakla, Dva seta felgi s gumama (18 ljetni set, 17 zimski), kadica za prtljaznik, komande radia na volanu, tempomat + limiter, 12V uticnice naprijed, iza i u prtljazniku. aux ini (chinch), el. sklopivi/grijani retrovizori...

Sve na autu funkcionira bez greske. Naravno na karoseriji i u unutrasnjosti ima tragova koristenja. Od bitnog bi spomenuo par cm popucane koze na lijevoj bocnici vozacevog sica (vidi slike) i male naznake hrdje na vratima prtljaznika (vec godinama se ne razvija i ne siri, cak ima u zabiljeska da se saniralo/reklamiralo dok je auto imao tek koju godinu). Na prednjem braniku skroz dolje (plastika) takodjer ima jedna dublja ogrebotina. Za sve detalje samo pitajte, rado i poslikam i saljem na whatsapp il mail. Veselilo bi me kad bi auto ostao na forumu i zivo me zanima dokle ce tak bezgresno dalje. U planu je bilo kemijsko ciscenje i poliranje + korektura/lakiranje branika al je situacija s koronom sve izokrenula. U tom sluaju bi auto bio vracen u polusalonsko stanje. Nazalost, u njemackoj se to nikak ne isplati. 

Ako se sjetim jos kojeg detalja, dodajem u nastavku. Cienu je tesko bilo odredit, al usporedjujuci njuskalo i mobile.de (plus uvoz) procjenjujem ga na 4700 €.

IMG_20200524_113308.jpg

IMG_20200524_113247.jpg

IMG_20200524_113214.jpg

IMG_20200524_113200.jpg

IMG_20200524_113134.jpg

IMG_20200524_113102.jpg

IMG_20200524_113041.jpg

IMG_20200524_112915.jpg

IMG_20200524_112847.jpg

IMG_20200524_112755.jpg

IMG_20200524_112629.jpg

IMG_20200524_112614.jpg

IMG_20200524_112548.jpg

IMG_20200524_112605.jpg

IMG_20200524_113332.jpg

IMG_20200524_113356.jpg

IMG_20200524_113619.jpg

IMG_20200524_113647.jpg

IMG_20200524_113913.jpg

IMG_20200524_113927_1.jpg

IMG_20200524_113936.jpg

IMG_20200524_113947.jpg

IMG_20200524_113958.jpg

meg 2020.jpg

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Znači školski primjer oglasa, od opisa pa do cijene :D

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Da sad ne trazim. Inas ideju koliko bi to kod nas izaslo sve skupa? Meni je inace ovaj auto bomba, vidio sam ga cak i uzivo jednom na Salati i to zimskom setu i bas je dobar! 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Max, ne znam za davanja tocno, al neki kalkulator sam pogledal i grubo racunal 5000 kn. Pa dodas put vamo tamo i eto te skoro na tisucu €.

E da, co2 je 135 g.

Link to comment
Share on other sites

1.9 dci u ovom autu rijetkost bar u hr. Prodat ces ga vjerojatno odmah. Malo cudna oprema sto nema digitalni sat i nav.

Link to comment
Share on other sites

Lijep auto.. prilično velik co2 pa sretno s prodajom/unosom u RH

 

Poslano sa mog Redmi Note 8 Pro koristeći Tapatalk

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

1.9 dci u ovom autu rijetkost bar u hr. Prodat ces ga vjerojatno odmah. Malo cudna oprema sto nema digitalni sat i nav.
Je, dost zivkaju, jucer kasno sam objavio oglas. Cemo vidit.

Nekim cudom sam bio sretan da nema onu navigaciju jer je nekak mala i izgleda mi zastarjelo. Plan je bio stavit onaj veci android aftermarket al nije došlo na red. Analogni sat je meni osobno bomba u odnosu na digitaliju, pogotovo s bijelom podlogom obrtomjera. Al to je sve stvar ukusa. Meni se s njim potrefilo bas sve kak sam htio, naletio mi je ko narucen![emoji16]
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Lijep auto i vjerujem da taj 1.9 motor radi cuda u toj karoseriji, ali uz CO2 od 135 uvoz u HR ce biti izuvanje iz cipela, nesto u rangu 8.500 - 9.000kn samo za trosarinu, plus naknada za otpad +/-1.000kn , plus homologizacija 700kn, plus ...

U zadnjih par godina kupio sam jedno 4-5 auta u DE za uzu obitelj u HR i sve sto ima vise od 129 CO2 je skup sport. Jednostavno zakonodavac stimulira uvoz anemicnih eko auta.

Link to comment
Share on other sites

Nije ni cudo sta su svi u hr 1.5dci. Nazalost preskupo za uvoz za tu lovu dobis 2015 gt bose edition ph2.

Link to comment
Share on other sites

Je, vidim, po nekoj online racunici mi je izaslo ispod 5000 kn al pitanje kolko je to tocni bilo. Ak se to penje da 10k, nema nikakvog smisla doma prodavat. Tu monogi zovu da ga za 4k € bez pitanja odvezu pa ak nist ne uleti ce na kraju tak biti.

Link to comment
Share on other sites

Kad bih svog mogao riješiti u kratkom roku, rado bih ga udomio 🙂

Link to comment
Share on other sites

  • mata73 locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.