Jump to content

Scenic III par "problemčića"


Goranvk

Recommended Posts

Kao i svaki rabljeni auto, nešto i moj treba uložiti pa imam par pitanja.

Dakle, Scenic III 1.5dci 81kw, 2014.godina, 162000km

U auto je ubačen običan akumulator (prošlom vlasniku je bilo puno novaca dati za AGM-a pa je uzeo klasiku, Varta) iako auto ima SS. U planu je svakao ubaciti AGM-a (ili EFB-a ako može - netko kaže da može, netko ne pa nisam više siguran). Kako je tip vozio sa ovim akumulatorom skoro 2 godine, jel se moglo šta pohebat?

Pri prvom paljenu kad auto duže stoji (npr preko noći) na par sekundi auto kao da trokira, radi na tri cilindra, ali se vrlo brzo umiri i sve 5. Da napomenem, dok se to događa, nema nikakvog dima iz auspuha, bijeli, crni, plavi, ništa. Samo to lagano kao trokiranje i kazalja obrtomjera nešto sitno oscilira, cca 100 okretaja. U vožnji se ništa ne osjeti, ide skroz normalno, svako paljenje iza toga normalno. Potrošnja otvorene lokalne ceste cca 5l, čisto grada kreni stani cca 7.5l (ne vodim se onom eco vožnjom i prijedlogom promjene brzine, znači šaltam na 2500, 3000 okretaja, klasika). Ispod auta nema fleka, motor suh, ne vidim da išta gubi. Neka sumnja šta bi moglo biti uzrok ovome? Ne znam ima li to kakve veze sa ovim običnim akumulatorom, filterom goriva (jer je zadnji put promjenjem na velikom servisu na 145000km, na zadnjem malom je samo uljni filter mjenjan). Znam samo da moram zamjeniti dva grijača jer su vrisnula, ali ne vjerujem da je to problem sad preko ljeta.

Imam onu veću multimediju, R link, SD kartica je umetnuta tamo niže ispred mjenjača pored USB priključka. Vidim da karte nisu ažurirane. Skužio sam to po ograničenju brzine po gradu, unazad par godina mjenjalo se dosta toga kod nas po gradu, ulice nisam provjeravao jel su sve na broju. Kako da to ažuriram, moram u Renault ili mogu sam preko laptopa?

Veliki servis napravljen na 145000, vidim da je mjenjano sve kompletno (račun i sve upisano u servisnu), ulje je mjenjao na 10-15k km. Čitao sam dosta oko tih letećih, treba mjenjati, ne treba, pa da čujem savjet s obzirom na interval izmjene.

Eto to su neke stvari koje me zanimaju i koje sam primjetio.

Edited by Goranvk
Link to post
Share on other sites
  • Replies 92
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Goranvk

    28

  • dizna

    9

  • Zemo

    9

  • mata73

    8

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Evo da javim rezultat zamjene grijaca...nakon 10 sati stajanja, auto je upalio bez trokiranja

Update nakon izmjene sve 4 dizne Auto radi neprepoznatljivo, gotovo kao benzinac, primjetio sam da je i potrosnja pala. Skupa investicija, ali ne zalim ni kune

Kad se već raspravlja, moj komp laže 1.5 litara (pokazuje veću potrošnju, prije nego su mi čačkali po softveru zbog dizni je lagao od 0,5 do 0,8, sad laže duplo, pa i troduplo 🙃)... Mijenjao sam

Posted Images

Kod common rail motora grijači služe da stabiliziraju rad motora, ne da ga upale. Tako set obzira šta je ljeto koristi grijače.

Link to post
Share on other sites

Ima dosta tema o trokiranju dci 636 oznake pa vidi tu na forumu. Neki kažu dizne, neki software pa sad hebiga nitko nije siguran. Grijači kako neki sugeriraju ovdje, ne znam, ali meni bi to bila zadnja opcija m8ijenjati sad po ljeti jer nekako ne vjerujem da uopće grijači rade po ljeti kod paljenja?

 

Imam isti motor 1.5 dci k9k 636 samo u meganu 3 iz 2016. - tada kupljen nov. Za sad 110 tkm, nikakvih problema sa motorom i baš fino radi. 

 

Akumulator - ja mijenjao na svom meganu prošlu jesen. Originalni bio Exide EFB, ja uzeo Exide AGM.  Uz popust koji sam dobio jer sam dao stari aku unutra (-20 %) aku sam platio 1.039 kn. Sam sam ga zamijenio na parkingu trgovine i sve 5, nije tražio nikakv odlazak u servis na resetiranje ili nešto (a u servisu vole reći da za aku moraš u servis).

POZ

Link to post
Share on other sites

Jutros bio na servisu, posumnjali su odmah na grijače...spojili dijagnostiku, jedina greška koju je bacao su grijači...3 krepala, a i ovaj četvti je bio na samrti...ubačena sva četiri nova, pregledali auto, kažu toči i vozi, to je to...pa budemo vidili

@fabi i meni to za grijače malo čudno za sad preko ljeta, ali u servisu mi potvrdili što je @Domba gore napisao, trebaju mu grijači i kad je toplije vani

Edited by Goranvk
Link to post
Share on other sites

Budemo vidili navecer...otisao sam na posao drugim autom da Scenoc odstoji pa cemo vidjeti kakvo ce biti stanje veceras...

Decki u servisu koji mi odrzava aute (nije Renault ovlasteni) voze uglavnom Renaulta, sad zezaju da sam napokon kupio pravi auto...uglavnom, kazu da sa diznama oni nisu imali problema (niti sa svojim autima niti sa autima stranaka), a po simptomima koje sam im opisao prije nego su spojili dijagnistiku, odmah su reki da grijaci ne valjaju...e sad kako mi vrag ne da mira, citam po raznim forumima i trazim po ovim simptomima, na dosta mjesta sam nasao da noviji common rail motori stvarno koriste konstantno grijace, ne samo preko zime (najvise ovakvih primjera izbacilo mi je za francuska vozila)...

Uglavnom, kad ga upalim veceras javim stanje (ili sra*e:tup:)

Link to post
Share on other sites
ivan.martinko

Koriste svi grijace uglavnom i kod regeneracije DPF-a.

Link to post
Share on other sites
Lowlife

Ovo sto stokira par sec moze bit kakvo crijevo ili filter goriva. Kreni od jednostavnijeg, zamjeni ili pregledaj filtere. A grijaci.. da stalno rade u ovosnosti o temp. Bez dijagnostike tu nista neces saznati.

Link to post
Share on other sites

Evo da javim rezultat zamjene grijaca...nakon 10 sati stajanja, auto je upalio bez trokiranja

  • Like 6
Link to post
Share on other sites
On 27. 07. 2020. at 20:10, Goranvk said:

Evo da javim rezultat zamjene grijaca...nakon 10 sati stajanja, auto je upalio bez trokiranja

Prati situaciju kad bude malo hladnije vrijeme, pa baš javi povratno dali je problem riješen...

Sretno i puno kilometara! 

Link to post
Share on other sites
12 hours ago, dizna said:

Prati situaciju kad bude malo hladnije vrijeme, pa baš javi povratno dali je problem riješen...

Sretno i puno kilometara! 

Budem svakako pratio pa javim

Imao sam za jutros dogovoren pregled i u Renault servisu (nije da ne vjerujem svom majstoru koji mi odrzava auto, vec sam htio cuti sta ce ovlasteni servis reci)...prdgledavali su ga detaljno jedno sat i pol vremena, kazu da nema greske, dobra kupovina...samo izmjena prednjih i zadnjih plocica na sljedecem redovnom servisu

Ova dva dana otkako su grijaci zamjenjeni prvo paljenje sasvim normalno, bez trokiranja i oscilacije kazaljke obrtomjera. Rekao sam im da su zamjenjeni grijaci i iz kojeg razloga, kazu da je to to, da ne brinem

Link to post
Share on other sites
  • 4 weeks later...

Što vise sve ovo čitam, sve me više zanimalo stanje mojih dizni (imao sam podrhatavnje i trokiranje pri prvom paljenju, kad sam stavio druge grijače, nestalo je nekim čudom), ali kao da mi je auto malo bučniji i malo čekića u odnosu na druge scenice koje vidjam po cesti. Odvezao sam jutros auto kod bosch-iste da preispita dizne (spremam se na put od cca 5000km pa reko da sve ispitamo da se ne bi vozio na šlep službi) i gle čuda, dvije dizne su onak, problematične, tako da sam i ja u službeno ušao o ovaj nesretni klub.

 

Kako je već netko ovdje napisao, dosta je toga rečeno i napisao u vezi reparacija i kupovine novih, ali okrenuo sam par brojeva čisto da vidim što kažu razni majstori. 

Od šest servisa koje sam kontaktirao, cijene za nove su oko 1900kn po komadu (sa uključenim rabatima), dva servisa su ponudila pokušaj reparacije za cca 1000kn po komadu, ali oba napominju da to ide na moju odgovornost.

Kolega @dizna je išao kod Purića s kojim firma u kojoj radim dugi niz godina jako puno suraduje i u kojeg imam povjerenja. Kontaktiran danas, cijena 1800kn, nema kvalitetne reparacije ili opet reparacija na moju odgovornost. Njegov savjet, sve 4 nove. Drugi servis nudi reparaciju od 500 do 1500kn, ovisno sta mora raditi. Na moje pitanje koliko je to sigurno, njegov odgovor je krenuo sa " A čujte...". Toliko o tome, kraj priče s njim.

Da rezimiram, naručio sam sve 4 nove u Renault Vidaković u Vinkovcima gdje ću i odradit servis. Cijena 1900kn -10% za gotovinu, dakle okvirno kao i kod Purića. Dečki u servisu naručili iz Francuske, dolaze za cca deatak dana i to je to. 

Vidim da je kolega koji je otvorio temu pitao koliko vrijedi njegov scenic i da su se lupale cifre od oko 50 000kn. Ja sam svog Scenic III ph3, 2014. 1.5dci 110ks, sa 162 000km, registracijom godinu dana, odrađenim velikim servisom i novim gumama platio ravno 6000 eura. Mislim da sam poprilično dobro prošao bez obzira na ovu izmjenu dizni koju ću odraditi.

Eh, sad vidim da sam pisao u svoju temu a ne u temo od kolege @ChILd-ReBoRn gdje sam mislio

  • Like 1
Link to post
Share on other sites
Brainmind

hajde da ne budem "partybreaker".. ako auto normalno radi i funkcionise, sto si ispitivao dizne? Ako nema nepravilnog rada, tresnje, dima, loseg ubrzavanja, gubitka snage, povecane potrosnje, mislim da ni nema nekih simptoma losih dizni..

A to odstupanje na stolu, pa mozda i nije cudo, auto iza sebe ima 160.000 km. Ne mozemo ocekivati da budu nove. Ne znam, samo pitam.

Link to post
Share on other sites

Nisi partybreaker, pitanje je na mjestu. Prvi razlog zasto sam to uopce isao raditi je taj sto kod mene mora biti sve tip top sto se auta tice. Primjetio sam da moj nekako drugacije radi u odnosu na druge koje susrecem u gradu, dosta sam citao ovdje o problemima vezano za dizne i kako se spremam na dosta dugo putovanje, nisam htio riskirati. Jedino sto sam ja primjetio u voznji je da mi ponekad malo "zacuka", ali kako imam jednog sluzbenog peugeota koji to radi redovito svaki dan, a ima 50k km, nisam previse davao paznje tom problemu. Majstor mi danas potvrdio da auto ne radi ugladjeno kako bi trebao, rad pri paljenju nakon dugo stajanja nije najbolje (iako u odnosu na ono kako je bilo prije nego sam mjenjao grijace, ovo je bilo po meni dobro, nije vise bilo trokiranja, ali ocito je problem prisutan i dalje). Provjerili dizne i nasli problem.

Najgorih simptoma koje su kolege forumas iskusili na svojim autima moj jos nema, ali je pitanje vremena koliko ce izdrzati tako.

Link to post
Share on other sites

Nadam se da nećeš ulupati novac u nove dizne pa da opet bude kako ne radi dobro. Priča da si čuo druge scenice “po gradu” kako rade bolje od tvog scenica mi je nategnuta. Scenic nepoznatog vlasnika prođe pored tebe kao pješaka i ti zaključuješ kako njegov radi dobro, a tvoj loše? Loša dijagnostik, ali ako se na taj način čuje da tvoj scenic loše radi, onda mora da je jaako loše! 
Da imaš dobrog poznanika koji ima isti model auta i motora sa sličnim km, pa da ste obojica vozili oba u istim uvjetima, dizali haubu, osluškivali, dobili neki dojam iz vožnje, ajde nekako, iako ni to nije neko mjerilo.. I onda si otišao kod bošiste da ti provjeri injektore (sa autom koji ima 160 tkm na satu) i šta si očekivao da će ti reći kako su perfektni i uzeti to 100 kn? Očekivano ti je rekao da su 2 tako tako, ali da preporuča mjenjati sva 4.
Da me ne bi krivo shvatio, nadam se da ćeš zamjenom injektora riješiti sve dvojbe i biti zadovoljan...

  • Like 1
Link to post
Share on other sites

A gle, situacija od jucer kad sam donjeo odluku da idem testirati. Guramo kolica zena i ja, prelazimo preko pjesackog, scenic na semaforu stoji i radi poprilicno tiho u odnosu na mog kad  recimo skocim na minutu u trgovinu i ostavim ga upaljenog. Dam starom da ga provoza po ulici cisto da cujem auto kako radi izvana. Kretanje auta i zvuk koji se cuje za njim totalno drugaciji od recimo tog sto sam vidio u gradu (za njega znam da je takodjer 1.5dci 110ks jer je auto od lokalnog auto dilera koji se prodaje kod njega u zici nedaleko od moje ulice, da ne bi bilo da se mozda radi o drugom motoru). Bosist kod kojeg je vozen auto je u blizini mojih roditelja gdje sam odrastao i znamo se dosta dobro, ne bi mi isao izbijati novce iz djepa sigurno, pogotvo jer se auto ionako nece raditi kod njega. Pregledao i dao svoje misljenje, nakon cega je auto preteran u Renault servis da i oni pregledaju. Auto prenocio kod njih iz razloga da ga oni prvi pale ujutro, danas me zovu i kazu dizne u pitanju. Pokazali su mi i ocitanja sa dijagnostike, ne znam koje parametre oni mjere, ali dvije su na oko 0,40, druge dvije preko 1,30 necega. 

Ovaj bosist kod mene je rekao mogu mjenjati samo problematicne ili staviti sve 4 ako imam novaca, Puric i ostali su savjetovali sve 4 ako ne planiram prodavat auto.

  • Like 2
Link to post
Share on other sites

Sve je ovo jako zanimljivo...

Sad tek problemi izbijaju na površinu i mislim da će ih bit sve više kad auti budu 10-ogodišnjaci...

Ali zanimljivo je da se javljamo samo mi sa sjenikom 3, a meg 3 nitko ne spominje, bar zasad!

@Goranvk zašto nisi kontaktirao @ChILd_ReBoRn i vidio s njim dal ti može riješit nove za 1325 kn kako je sebi nabavio! ipak je to znatna razlika, a ako je cijena takva isključivo za njega onda je to druga stvar.

52 minutes ago, fabi said:

Nadam se da nećeš ulupati novac u nove dizne pa da opet bude kako ne radi dobro. Priča da si čuo druge scenice “po gradu” kako rade bolje od tvog scenica mi je nategnuta. Scenic nepoznatog vlasnika prođe pored tebe kao pješaka i ti zaključuješ kako njegov radi dobro, a tvoj loše? Loša dijagnostik, ali ako se na taj način čuje da tvoj scenic loše radi, onda mora da je jaako loše! 
Da imaš dobrog poznanika koji ima isti model auta i motora sa sličnim km, pa da ste obojica vozili oba u istim uvjetima, dizali haubu, osluškivali, dobili neki dojam iz vožnje, ajde nekako, iako ni to nije neko mjerilo.. I onda si otišao kod bošiste da ti provjeri injektore (sa autom koji ima 160 tkm na satu) i šta si očekivao da će ti reći kako su perfektni i uzeti to 100 kn? Očekivano ti je rekao da su 2 tako tako, ali da preporuča mjenjati sva 4.
Da me ne bi krivo shvatio, nadam se da ćeš zamjenom injektora riješiti sve dvojbe i biti zadovoljan...

Pa ako čovjek ima papir da dva nisu ispravna i imaju velika odstupanja pa i ja bi ih mijenjao, uostalom bio je i kod bošiste i u ovlaštenom i dobio istu dijagnozu... kaj bi trebao! Čekat da ga ostavi na cesti i da ima dodatne troškove za nešto što će kad tad morat odradit ako nije ispravno...

  • Like 2
Link to post
Share on other sites



... Pokazali su mi i ocitanja sa dijagnostike, ne znam koje parametre oni mjere, ali dvije su na oko 0,40, druge dvije preko 1,30 necega. 
...


Ako je to korekcija ubrzigavanja u leru, generalno gledajuci nisu to tako lose vrijednosti. Za reparaciju ni blizu. 0.40 je bogovska vrijednost za polovan auto sa 150+ tkm.

Mislim da se tek trebas poceti brinuti ako one 2 odu preko 2.0 ili 2.5. Opet ovo pricam opcenito za dizne, mozda su u tom motoru neke specificne iako cisto sumnjam.

Nabavi si nekakvu jeftinu bluetooth dijagnostiku koja moze pokazati korekciju dizni, pa da mozes to pratiti.
Link to post
Share on other sites
3 hours ago, vip3141 said:


 

 


Ako je to korekcija ubrzigavanja u leru, generalno gledajuci nisu to tako lose vrijednosti. Za reparaciju ni blizu. 0.40 je bogovska vrijednost za polovan auto sa 150+ tkm.

Mislim da se tek trebas poceti brinuti ako one 2 odu preko 2.0 ili 2.5. Opet ovo pricam opcenito za dizne, mozda su u tom motoru neke specificne iako cisto sumnjam.

Nabavi si nekakvu jeftinu bluetooth dijagnostiku koja moze pokazati korekciju dizni, pa da mozes to pratiti.

 

Odstupanje, odnosno dozvoljena korekcija na k9k 636 za dizne je od -1 do +1, a ne -3 do +3 kao kod većine drugih motora.

Znači ove dvije od 0.4 su još bile ok, ali ove od 1.3 su izvan dopuštenih granica...

Link to post
Share on other sites
Brainmind
10 hours ago, vip3141 said:


 

 


Ako je to korekcija ubrzigavanja u leru, generalno gledajuci nisu to tako lose vrijednosti. Za reparaciju ni blizu. 0.40 je bogovska vrijednost za polovan auto sa 150+ tkm.

 

Mali offtopic, a mozda i nije. Laguna 3 2.0 dCi koju sam prodao jos 2016 sa nepunih 200.000 km imala je korekcije dizni od -0.1 do +0.1. To su bile vrednosti pred prodaju, testirano na oficijelnom Clipu, sjajan motor. Bosch dizne i sistem ubrizgavanja. Radio je kao benzinac. 

Link to post
Share on other sites
  • 4 weeks later...

Update nakon izmjene sve 4 dizne

Auto radi neprepoznatljivo, gotovo kao benzinac, primjetio sam da je i potrosnja pala. Skupa investicija, ali ne zalim ni kune

  • Like 4
Link to post
Share on other sites



×
×
  • Create New...

Important Information

Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja..