Jump to content

Scenic III par "problemčića"


Goranvk

Recommended Posts

Znaci isti rezim voznje i iste gradske relacije prije izmjene dizni prosjek je drzao na oko 10.5l, nakon izmjene je to palo na nekih 6.5 do 7l prema putnom racunalu...van grada jos nisam isao otkako sam iz zamjenio

Eh, ne mogu vise editirat...uglavnom, i kad sam ga uzeo prije dva mjeseca prvih par dana potrosnja se kretala oko 7.5 do 8l, ali kako sam ga vozio, presla je 10 i nikad vise dolje...sad na nekih 300km cisto gradske voznje je 6.5 do 7l prema putnom racunalu...a i vidim po trenutnoj potrosnji u voznji da je manje, znam na koliko ju je drzao prije izmjene dizni i na koliko je sad

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Da, 1.5dci 110...a gle, moje relacije sto se grada tice su jako kratke, svega par km kreni stani dok supruga dodje do posla i nazad, tako da trenutno auto i nemoze spustit prosjek jer nije bio van grada...10ak km tjedno obilaznice u visokim okretajima da se auto ispuse ne racunam i eto odakle mi ovakav prisjek od cca 7l trenutno...u odnosu na ono sto je bilo prije izmjene dizni, veliki pomak...vjerujem da ce prosjek pasti cim odradim par duzih relacija

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

pokrenuo si sad tu neku raspravu oko potrošnje, napišeš da je tvoj trenutno na prosjeku 4.9l i završiš raspravu na ovakav način...u kojem režimu, kolike su ti relacije, koliko gradeske koliko otvorene vožnje imaš u tom prosjeku, ništa nisi napisao već samo moj troši toliko i točka...moj prosjek je 7l na uvjete u kojima je vožen nakon izmjene dizni...tebi se vjerojatno čini puno, meni se čini malo s obzirom da se auto mrcvari u gradskim gužvama na kratkim kreni stani relacijama...auto se "vozi", a pod tim mislim da se ne "guši" u niskim okretajima i ne prati se preporuka auta za promjenu brzine u viši stupanj...rezultat potrošnja od 7l i prazan DPF

niti ja znam tvoj auto, niti ti znaš moj (doduše, ne znam ga ni sam još najbolje, ipak je tek 2 mjeseca kod mene), ali s obzirom kako je bilo prije izmjene dizni i kako je sad, nemam razloga biti nezadovoljan...a netko ko se duže druži sa ovakvim tipom motora neka kaže jel ova moja potrošnja prevelika jer po tvom postu vidim da ti misliš da je

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Kad se već raspravlja, moj komp laže 1.5 litara (pokazuje veću potrošnju, prije nego su mi čačkali po softveru zbog dizni je lagao od 0,5 do 0,8, sad laže duplo, pa i troduplo 🙃)...

Mijenjao sam dizne isto kao @Goranvk i nakon izmjene potrošnja goriva se naočigled smanjila u istim uvjetima (manje za jednu litru, ako ne i više)...

Moj isto troši od 4.9 do 5.6 ali samo i isključivo kad idem starom cestom na more 😀, nisku potrošnju sjebem i dignem kad dođem na Velebit..

U Zagrebu po gradskoj vožnji kreni, stani, *ebi, trubi, koči, gasi, pali ga po ljeti nemogu spustit ispod 6.5 (klimu ne gasim uopće), a po zimi (minus temperature) se penje i do 8 litri, čak i preko...

Autoput (od 130 do 150 km/h) nemre ispod 7 litri s klimom da j**e rak raka, pa da ima i 10 brzina ...

Da se razumijemo roktalo 1.5 se da spustit na jako niske grane što se tiče potrošnje ali osobno sam mišljenja tko ga drži oko 5.5 pa i manje da mora imat stvarno idealne rute vožnje u kojima se vozi na niskim okretajima u većim brzinama, što nije baš zdravo...

Pitajte @Max koliko njegov pije (koju god marku i kubikažu uzme), gazda mu nije ni do koljena, 10 litri popije za užinu 😅   

 

 

 

 

  

  • Like 2
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Eto par forumasa se javilo sa svojim potrosnjama, dakle svi su tu negdje kao i ja sa svojim...meni je sasvim normalno da ce auto u gradu popiti 7,8,9l niti ne ocekujem od njega manje...a price da trosi 4,5 do 5,5l u gradu mogu svi okaciti macku o rep...hoce, trosit ce toliko ako pri 50km/h u 4.brzini uhvatim zeleni val i u tom trenutku ponistim putno racunalo na nulu, eto prosjeka od 4 litre...vozio sam sve i svasta, ljudi pricali sveta krava golf V 1.9tdi ne prelazi 5l...da, nije mi presao 5l kad sam iz Vinkovaca isao za Dubrovnik preko Bosne i nazad, 4,7l, grad 8 do 8,5l...astra j 1.7cdti, frende to trosi oko 4l...kod mene je na 7,5l...ne znam, mozda nesto krivo radim, mozda je uzrok toj potrosnji to sto sam gradjen kao i @Max pa mi stopalo tesko kao cigla...svrljam nekidan po njuskalu bezveze, frajer prodaje neki manji volvo, kaze kako god da ga vozite ne ide preko 4l...daj me nemoj hebat

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

A gledaj ovisi i koji grad. Recimo Beli Manastir je grad sa jednim semaforom i par ulica...

Ili recimo lik se hvali kako mu benzinac troši 5l gradske vožnje iz Darde do kolodvora u željezničkog kolodvora u Osijeku. Tko zna rutu zna da na zadnjem km tek ima semafora ostalo većinom 50 ili 90 ograničenje nekih 10+km... Doslovce bez stajanja....

Gradsku vožnju ne priznajem ako je prosječna brzina iznad 15kmh.

Link to comment
Share on other sites

Ja zivim u Bjelovaru i tolika mi je potrosnja preko ljeta je bila 5.6!

Kad sam isao na more auto je bio full pun trosio je s klimom 5.8 brzinaj je bila 130 do 145!!

Ima nesto semafora u Bjelovaru :)

Kao sto sam napisao ako si ti zadovoljan sve ok!

Nikakave zle namjere nije bilo

Link to comment
Share on other sites

1.5 dci u M3 grandtour svakodnevno na RI zaobilaznici (85%) i nešto stani kreni vožnje (15%) već godinama svaki tank po BC je između 5.1 i 5.5 lit. Na autocesti 140 km/h pun auto, drži na oko 5.6-5.8 lit, a otvorena cesta 4.2-4.6 lit (isto puni). Sve navedeno je po BC-u koji pokazuje oko 0,5 lit manje od stvarne potrošnje, ne pazim na potrošnju, ali ni ne gazim. vozim kako auto i motor pitaju na nekom optimumu snage, potrošnje te ugodnog rada motora.. 

Edited by fabi
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

1.5dci edc,  Zg 70% vremena i a-c oko 140kmh ne ide ispod 7.3l. Prosle godine iz Splita do slavonije preko BiH oko 5l.

Link to comment
Share on other sites

Vjerujem da je to za ZG još i dobra potrošnja. Što se gužvi tiče ni jedan grad u HR ne može u istu rečenicu sa ZG..

Link to comment
Share on other sites

Danas most Mladosti 300m + do Lastovske 200, sve ukupno 500m, 3 trake spajaju se u jednu zbog radova.
Trajanje vožnje 35 min [emoji35][emoji36] [emoji123]

Link to comment
Share on other sites

Haha meni potrosnja 6.2l po zg. Prije he trosio oko 7.5-8l al nekaj ga je prespojilo i vec dugo trosi malo a stil voznje se nije promjenio. Otvorena i autocesta do 140kmh mix sa tankom okrenem 1100km do rezerve. Iza 150kmh pocne lokat. Mislim da realno ovi sta vise trose imaju kratke getribe sto i tjera vozaca da taj mali motor vrti

Link to comment
Share on other sites

Meni je 5.2 al su uvjeti preidealni, ironija je što imam veću potrošnju kad idem negdje na put, jer brže vozim i više ga gazim... :)

Link to comment
Share on other sites

21 hours ago, Lowlife said:

Haha meni potrosnja 6.2l po zg. Prije he trosio oko 7.5-8l al nekaj ga je prespojilo i vec dugo trosi malo a stil voznje se nije promjenio. Otvorena i autocesta do 140kmh mix sa tankom okrenem 1100km do rezerve. Iza 150kmh pocne lokat. Mislim da realno ovi sta vise trose imaju kratke getribe sto i tjera vozaca da taj mali motor vrti
 

Mislim da je do toga. Meni EDC u sestoj na 140kmh je ravno na 3000 okretaja...

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Ekipa pitanje...radna temperatura motora, dokle vam dodje ona crta koja pokazuje radnu temperaturu kad se motor zagrije?

Kod mene je ispod pola, nesto vise od 1/3 ukupnog "pokazivaca"...auto dosta brzo krene grijat kabinu sad u zimskim danima, i treba mu par km gradske voznje da krene dizat temperaturu, samo ne dolazi do polovice...e sad jel to normalno za renaulta ili bi to trebalo doci do pola? Trebam li cackat oko termostata?

Link to comment
Share on other sites

vozio sam u vise navrata luzbenog smegana 3 1.5 dci i isto primjetio da se tesko grije u smislu da dode brzo na tu trecinu i tamo stane i tek nakon puno vremena ili ako auto stoji par minuta na mjestu i dodatno se ugrije, tek onda se upali do pola...a i kako sam skuzio to je "normalno"? moguce da posto je digitalna urica, da je trecina bazdarena kao recimo 60C, a pola radna 90C, i dok ne dode na 90 mozes se jebat...mozda vecino bude 80tak, 85-87 i nikako da upali tu drugu crticu da pokazivac dode na pola...a mozda je i stvar o otvaranju termostata koji otvara par stupnjeva ranije?

Link to comment
Share on other sites

53 minutes ago, Ruske said:

vozio sam u vise navrata luzbenog smegana 3 1.5 dci i isto primjetio da se tesko grije u smislu da dode brzo na tu trecinu i tamo stane i tek nakon puno vremena ili ako auto stoji par minuta na mjestu i dodatno se ugrije, tek onda se upali do pola...a i kako sam skuzio to je "normalno"? moguce da posto je digitalna urica, da je trecina bazdarena kao recimo 60C, a pola radna 90C, i dok ne dode na 90 mozes se jebat...mozda vecino bude 80tak, 85-87 i nikako da upali tu drugu crticu da pokazivac dode na pola...a mozda je i stvar o otvaranju termostata koji otvara par stupnjeva ranije?

Bas sam vrtio slike na mobu od ljetos kad sam ga uzeo, crtica je blizu polovice, znaci ipak je digao do pola...mozda jednostavno sad u zimskim danima kako sam slucajno poceo to pratit nisam odvozio dovoljno dugu relaciju da dodje do pola kad sam non stop po gradu

20200726_114753.jpg

Edited by Goranvk
Link to comment
Share on other sites

Dizeli se sporo zagrijavaju pogotovo po zimi, al bitno je da dojde do 90 stupnjeva i da ne pada kad se krene vozit otovorenom cestom, onda je siguran pokazatelj da je termostat otovoren..., za usporedbu došao šogor sa alfom guliom po mene nakon što je prešao 10 km a temperatura mu je bila tek na pola od 90 stupnjeva, dakle sve to isti k... kad je u pitanju dizel... recimo na nekim modelima "das auta", neznam jer namjerno al svakako je lažirano bilo prikazivanje temperature (valjda da prikažu kako se bolje/brže) grije, tako da je dizao kazaljku na 90 a uopće nije bila ta temperatura kod spajanja na računalo, tako da treba pazit i kod usporedbi sa dugim markama :)

Edited by macan
Link to comment
Share on other sites

Pa mora bit na polovici, ali na pola kad gledaš do one crtice desno preko koke kad kreće ide u crveno... 

Kod mene je ravno na polovici al mu stvarno treba da digne temperaturu dosta, pogotovo u jutro kad je hladno... ako ti grije u kabini nediraj nista

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.