Jump to content

Homokineticki zglob


jopa_22

Recommended Posts

Na mom 1.2 16v se cuju zglobovi...ne uvijek, ne uvijek ni u istim okolnostima...auto je stajao godinu dana, manžete su cijele, jako tvrde a mast je kao gusto ulje, smeđa...pitanje koje ima i nema smisla je dal je problem samo u masti koja je prva stara 18 godina i nije se valjala po zglobu godinu dana ili je zapravo zglob vec ostecen...web nudi svakakve odgovore ali obzirom da zglob ne kosta puno ne znam isplati li mi se skidati, ocistiti i podmazati ili odmah kupiti drugi? Bez zadrske podijelite svoje misljenje. Hvala

I da li uopce na 2002 (5.mj) mogu promijenii samo zglob?

Link to comment
Share on other sites

prvo kupi kvalitetne šelne od inoxa one velike, i male.. ja sam mijenjao to jer su bile hrđave.

svuci manžetu sa poluosovine da zglob bude gol i očisti ga od stare masti...možeš benzinom . usput pogledaj jel ima lufta, aksijalnog, radijalnog, suh zglob uvijek ima malo lufta, jer je predviđeno da bude pun masti i da se grije.. uzmi grafitnu mast i utisni između svake kugle i zgloba obilno.. probaj vrtiti zglob u svim smjerovima imora ići relativno lagano..

ako je sve ok, vrati manžete gore, očsti dosjede gdje sjedaju na zglob da ne klize ukrug, možeš benzinomili razređivačem, brake cleanerom, stegni šelne (postavi ih u smjeru vrtnje kotača. sve očisti brake cleanerom a manžete namaži glicerinom 90-postotnim..

da bi sačuvao zglob, nikad ne kreći naglo sa full smotanim volanom, uvijek vrati volan četvrtinu kruga i zglob će trajati ko i auto..

svaki zamjenski zglob je lošiji od originalnog.

Link to comment
Share on other sites

Znaci mogu skinut zglob s poluosovine? Kako? Htio bi promijenit manžete ako sve to vec radim jer su ove plasticne vec pa ne bi da puknu za 6mj

Link to comment
Share on other sites

Odes u ducan i trazis mast za homokineticke zglobove. Bude vrecica sa 100 grama i to je dost.
Sad jel Mos ili koji drugi aditiv u bazi, za stari zglob manje vazno..
Nebu ga skupa mast reparirala. Problem je ak pukne manzeta pa ljudi ne skuze dok voda i pijesak i sol ne udju u zglob a onda je kasno.
Meni je pukla selna pa sam stavio grafitnu mast koju imam doma skoro kilu.

Link to comment
Share on other sites

To je 1.2, na njima je zavisi ako je bio petak ili ponedeljak u tvornici, neki imaju homokineticki a na nekima ide cijela poluosovina
Kupis kvalitetnu manzetu i dobijes sve u setu, nemas puno za razmisljati

Link to comment
Share on other sites

Kvalitetnija je mozda manzeta ona koja je original gore ak nije puknuta..
Sjecam se kad sam imao stojadina. Bio je 1988.g. Svakih par mjeseci pukne manzeta i ja mijenjam. Onda sam jednom vidio da je pukla u nedjelju a buraz imao na tavanu neku poluosovinu od lancie delte 1.3 il 1.5, 1979. Skinem manzetu na njoj i u krugu broj 9 znaci originalna, pise gore Fiat/Lancia, pase na moju poluosovinu i stavio ju gore, vozio stojku jos 3 godine i ta stara nikad nije pukla. Kasnije zamijenio i drugu..auto 1988. a manzeta 1979. godiste. To je bilo pocetkom 1990-ih..

Link to comment
Share on other sites

E tako sam i ja cuo da ima jednog i drugog...na web trgovinama zna pisati 10mj 2002. I nadalje moze zamjena...a vidim da su mijenjali neki i na 2000. a neki nisu uspjeli na 2005. Pa reko da pitam postoji li neko pravilo...mozda su motori drugaciji...taj dio jos nisam otkrio

Link to comment
Share on other sites

5 minutes ago, ivan.martinko said:

Kvalitetnija je mozda manzeta ona koja je original gore ak nije puknuta..
Sjecam se kad sam imao stojadina. Bio je 1988.g. Svakih par mjeseci pukne manzeta i ja mijenjam. Onda sam jednom vidio da je pukla u nedjelju a buraz imao na tavanu neku poluosovinu od lancie delte 1.3 il 1.5, 1979. Skinem manzetu na njoj i u krugu broj 9 znaci originalna, pise gore Fiat/Lancia, pase na moju poluosovinu i stavio ju gore, vozio stojku jos 3 godine i ta stara nikad nije pukla. Kasnije zamijenio i drugu..auto 1988. a manzeta 1979. godiste. To je bilo pocetkom 1990-ih..

ti ozbiljno usporedujes stojadina i ondasnje manzete za njega koje danas kostaju mozda 15kn sa danasnjom tehnologijom

Link to comment
Share on other sites

Samo kazem da je originalna manzeta vjerojatno kvalitetnija. Nebih ju mijenjao nekom iz kine ako je dobra.
A nova iz ducana je iz kine, itd..

Link to comment
Share on other sites

sreca pa nema za kupiti marki koje su org ugradnja, sta mislis da sve tvornice/marke auta proizvode svoje manzete

Link to comment
Share on other sites

Ne, al oem manzete ne pucaju lako. Zadnjih 30 godina na 5 auta nisam nijednu mijenjao.. na fiatu puntu starom 18 godina bile su ok. Na svakom autu do sad bile su ok a auti su bili stari 7-14 godina. Imali od 100-200 tisuca km..
Pukla mi je selna na meg 3 starom 9 godina, ali manzeta je ok. Samo novu inox selnu stavio i ok..

Link to comment
Share on other sites

Originalne manžete su plastične i traju puno duže od zamjenskih gumenih. Znači, mijenjaj kad pukne, a ne preventivno.

Sent from my SM-G960F using Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Pokusaj čišćenja i novog podmazivanja je pomogao nešto, možda 20 posto ali i dalje ako ne paziš s gasom i u velikom motanju kliktanje postoji...nažalost kod mene je bio krivi petak i imam poluosovine na kojima se ne može promijenit samo homokinetički...sad se postavljaju sljedeća pitanja, gdje da otkrijem koju getribu imam, jer se navode dva tipa poluosovina, te dal je bitno koju poluosovinu kupim, s ili bez abs-a, moj nema abs a vidim da je razlika u duljini 5-6mm, recimo trenutno ove koje su gore isto imaju prsten s brazdama za abs

Edited by jopa_22
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.