Jump to content

Thalia 1,4 8V - ne pali na prvi zub


leko

Recommended Posts

bok,

već nekoliko dana imam problem , koji me puno tišti

Od kada sam se vratio sa servisa , neće upaliti od prve , od prve sekunde.

Moram duže držati  ključ (5 sekundi), ipak upali ali se trese i jedva radi, hoće se ugasiti ,

moram dodati gas , onda prihvati i ide ....

Ako zatim ugasim motor, i onda ga, upalim od prve, i tako ga mogu paliti od prve , stalno ...

Još tokom vožnje, kada dajem naglo gas zna često trokirati

Ne znam što da mijenjam  ili popravim ?

Ako netko ima kakvu ideju, molim upišite ispod !

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Znaci nakon servisa gore radi nego prije. Mozda da ga vratis nazad specijalcu koji ga je servisirao

Link to comment
Share on other sites

Prošle jeseni sam zamijenio jedan benzinski  injektor (kod Štarkelja), zatim radi odlično.

Prije mjesec dana je ponovo počeo da trokira , znači kada sam ubrzavao na 2000-2500 okretaja .

Našao sam auto servis u Dugavama, koji čisti injektore ,

cijeli dan je čistio , montirao ih je nazad , drugim rasporedom

mijenjao je nekakve gumice na diznama.

Upozorio me   da možda i bobinu treba zamjeniti.

Na kraju je spojio i dijagnostiku, no ništa od toga jer nema orginalni Renault software.

Auto poslije toga ne pali od prve (za zub), moram dodati malo gas.

Zatim idem u Auto-Siget, probali su i oni dijagnostiku , ali nemaju Reno dijagnostiku.

Sutra idem u Štarkelj  !

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

To je onda full stara Thalia. U Dugavama Pelax ili AMC Marko? Ne vjerujem ak je cistio na stroj da se moglo nest zeznut. Jedino te gumice ako je stavio manje vuce zrak pa mu treba duze dok pumpa nabije pritisak da upali.

Link to comment
Share on other sites

moguce da je propisao koji injektor od ciscenja i sad zalijeva motor

pali uvijek tesko ili samo kad malo odstoji?

Link to comment
Share on other sites

kada odstoji,

upali od prve, ali se muči kao da nisu svi cilindri aktivni , okretaji manji od 750 , kao da će se ugasiti,

moram odmah dodati gas,

tada prihvati i radi normalno u leru

Link to comment
Share on other sites

koliko sam mogao vidjeti, kada je ugašen motor

jedan je injektor vlažan ,

jeli to normalno

Link to comment
Share on other sites

kako mislis vlazan, si ih vadio van?

nosi mu nazad auto neka testira injektore na stroju

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.