Jump to content

Luft na volanu? Clio IV dci


joda8991

Recommended Posts

Evo jedno pitanje za sve vas vlasnike Clia IV, kad cimate volan malo jace na mjestu (ugasen motor) jel cujete/osjecate lagano klapuckanje? Imam 2019 godiste (15 000 km) i to mi se događa. Gleda sam ima li lufta na kotačima, ali ne mogu skuzit nikakav luft. Auto dobro drzi pravac i responsivan je na najmanje pokrete volanom. Pitam iz razloga, da vidim ima li smisla ic na servis ili ne. 

Edit: kad drzim jednu ruku na lijevoj sponi, a s drugom rukom cimam volan, osjecam lagano kuckanje. S druge strane ne osjecam nista. 

Edited by joda8991
Link to comment
Share on other sites

Ako osjetis luft pod rukom na sponi, mozda krajnik ima lufta. Malo cudno na toj km al ako si lupio u neku jacu rupu kotscem hoce krajnik dobit luft..

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Malo da oživim ovu gorku temu. Snimio sam video kako se čuje. Doduše u garaži je, pa je dodatno zvuk amplificiran.

Još jedan video:

 

Dakle ovako, bio u ovlaštenom, naravno ko iz puške; "sve je to normalno". Doveli isti Clio, istog godišta, sa približno isto kilometara i vidi čuda, isto se čuje. Moj odgovor na to je bio da oba ne valjaju. Proba sam nekidan Megane III, na njemu se apsolutno nista ne čuje niti se osjeća ikakvo lupanje na volanu. Također ph1 Clio IV , dva primjerka, skroz normalno. Letva je Mando proizvodnja, šta mi nije drago. Inače auto nema nigdi lufta, gledano više puta u servisu i ja osobno. Tako da sam uvjerenja da sa letvom nešto ne valja. Sve u svemu, užasno razočaran sa Cliom, pogotovo jer je ph2, očekivao sam puno više. Ovo je tek jedan problem od njih previše.

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, JVC said:

Provjeri kardan/križ volana. 

Vidljivog lufta na križu nema, općenito vidljivog lufta na kotacima nema. 18000 km.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Po meni malo preglasno za letvu volana... prije neš drugo, pa jebemu staviš ga na kanal i neko ispod sluša od kuda dolazi, nekad te stvari na dizalici nemoš skužit jer nije pod opterećenjem, a i znam hrpu ovlaštenih što uopće nemaju kanale već samo dizalice...

Link to comment
Share on other sites

Šta god da je, nemože bit ispravno nikako. Ako u ovl servisu tvrde da je ispravno  onda su dno dna.

Link to comment
Share on other sites

5 hours ago, robyakarider said:

letva je to

probaj volan gore dole i unutra van ako ima pa vidi ako se nesto mijenja

Probao vec. Po meni je letva. Nema lufta lijevo-desno, ali letva sama po sebi ima lufta u vertikali.

Ovakvo nešto se događalo prijašnjih godina u BMW-ovim modelima. Pogotovo jedinica. 

Kad sam zadnji put bio u Gašperova, dignu auto, njihov mehaničar me pozove koji prodrma lijevu sponu letve i kaže; "evo vidiš da nema lufta". 😂

Inače evo još dva videa (nisu moja), sa istim simptomima koje moj Clio ima. Pretpostavljam da je oboje vezano uz letvu.

Nista, slijedi opet zalba. Umoran sam više od intervencija u ovlaštenom. Kad stojim tamo i slušam kako svjesno lažu ljude, muka mi dođe. Radi se naravno o Gašperov ovlaštenom u Splitu. 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Jaooo opet Clio IV s problemima. Ima li na tim autima išta da valja, smeće neviđeno. Znači kupili smo novi 2019. godine. Auto ima problema da ih možeš satima nabrajati, ovlašteni servisi isto tako kažu "sve je to u redu" pa mamu im prokletu. Imam osjećaj da ću završiti kod psihijatra zbog tog auta i "susretljivih" servisa punih razumijevanja, a uzeli produženo jamstvo (5 god.).

Ovo sa snimke se baš jaaakooo čuje, to nije normalno. Pogledat ću to na svom kad se vratim s posla pa javim. Pogledaj tu po forumu, bila je tema gdje su nekome mijenjali letvu ako se ne varam i još kojekakve dijelove ovjesa, sve u garanciji i na kraju mu se volan zaključao u vožnji, skoro je izazvao prometnu nesreću. Srećom, nije se dogodilo ništa strašno.

Link to comment
Share on other sites

Ovo sa  2. videa ti je normalno ako motaš na mjestu na asfaltu, pa to se gume čuju i servo pod opterećenjem.  Ovo sad za škripu na kraju motanja volana neznam. Ali mogu ti reći da puno toga se renolu tolerira, hrpa zvukova al ide :)

Edited by macan
Link to comment
Share on other sites

@davor1pz  završiti kod psihijatra

 

Zar nije i voditelj iste letio kroz prozor.

Edited by brzi16v
Link to comment
Share on other sites

On 29. 12. 2020. at 11:43, brzi16v said:

@davor1pz  završiti kod psihijatra

 

Zar nije i voditelj iste letio kroz prozor.

Hahahahaha... je, letio je. Ali svojom voljom koliko sam čuo. Toliko o tome koliko normalan lik. Pa ti očekuj od tako nekoga da ti pomogne.

Link to comment
Share on other sites

A sta da vam ja ispricam za clio4 , jel dovoljno reci da sam imao clio 4, 1.5 dci 2015, 55kw i clio4, 1.5 dci, 2014, 66kw...oba sam morao prodat koliko su imali problema..

Link to comment
Share on other sites

Kad sam birao auto, clio mi je bio prvi izbor. Auto za svoju klasu je stvarno udoban za duge voznje. 1.5 dci odlican. Nemam nikakve zalbe. Ali nakon samo 1500 km pocelo je.... Prvo problem sa kvacilom. Isto sto je imao i jedan forumaš "Lovrot" koji je doživio svu moguću nesreću na tom autu. Doduše ja sam odma znao do čega je ( potisni ležaj, hidraulika nije štimala kad je auto zagrijano). Tada sam našao lika iz Portugala na yt sa istim problemom, kojemu su već 2 puta minjali cijeli kuplung set, naravno sa potisnim ležajem također. I njemu nije to pomoglo. Tu sam već izgubio nadu da nije do toga do čega sam mislio. To je škripalo strašno, taj zvuk me i dan danas progoni haha. I tako odem u ovlašteni i bez iti malo pogovora, to ide u rješavanje. Doduše MORALA je gospoda napravit video zapis svega, znači dokumentarac i onda se to šalje u sjedište u Zg. Nakon toga taj problem rješen, ali i dalje kad se zagrije osjetim lagano trenje bez zvukova. Ne pada mi na pamet žalit se na to, jer ću dobit samo gore. A ovo lupkanje, vozio sam i Clio II i Clio III i ni jedan nije imao takvih problema. Šta je smiješno, auto pati od sitnica koje se vuku generacijama. Evo samo za primjer, lupkanje stražnje brave gepeka. Ja sam to rješavao podmazivanjem ili izolir trakom koja se omota oko donjeg dijela brave. Još kad vidim ko proizvodi dijelove ovjesa dođe mi za povratit. Ma da taj auto ima 100k kilometara, pa da ima te probleme, pa bi rekao ajde šta moš sad, polovan je, nisi ga platio puno. Nego kupiš novi auto pa doslovno ti psihu narušava. Kad ti neko kaže imaš garanciju, super, evo ti idi svaki tjedan u ovlašteni, gubi vrijeme i zdravlje. Sve skupa volio bi da se riješe ovakvi problemi nego razmišljanje o prodaji auta ili vožnje sa tim u očekivanju goreg. Ali već mi je ovaj auto dokazao koliko se srozala kvaliteta ne samo Renaulta nego općenito svih proizvođača danas. Svi znamo zašto je to tako.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Nisam davno bio na forumu, i vidim problem koji sam i ja imao ( u biti, auto vozi žena ) .

Prošle godine smo reparirali letvu volana u ovlaštenom servisu, a simptomi su bili škripa i laganiji hod na kraju hoda, i čudno trošenje guma naprijed i auto nije držao pravac baš po ravnini .

E sad, na ovim priloženim videima to ne čujem pa ti je bolje to na servisu da ti pregledaju, ako nisi do sad .

Inače, to nam je prvi kvar, auto je 2013 i prešo je 200.000 km, tako da eto, ipak je prošo dosta .

BTW, 90-tih smo imali R19 i  na njemu je na 400.000 km pošla letva volana, pa valjda im je to slaba točka .

Link to comment
Share on other sites

potpisujem da mi svaki auto na 400000 pokaže slabu točku

  • Like 1
  • Haha 5
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.