Jump to content

Crni dim


Miro

Recommended Posts

Postovanje, u zadnje vrijeme primjecujem da auto slabije vuce, treba mu dosta da se pokrene, tada dimi crni dim na auspuh. Probao sam ici na autocestu i ide samo do 3000 obrtaja. Da li je to EGR ventil ili neki drugi problem?

Link to comment
Share on other sites

Jer kad krecem npr primi malo gasa onda kao na sekundu ne prima i onda krene opet, jel se mora rastavljati to?

 

Link to comment
Share on other sites

Ovakav odgovor nije bio potreban, jer postoje kojekavi cistaci bez skidnaja itd sprejevi. ali ok, hvala

Link to comment
Share on other sites

Jucer ocistio EGR ventil, skinuo cijev i ocistio, cak sam skinuo i onaj spoj izmedu cijevi i EGR ventila i ocistio. Nije toliko jako ni bio prljav, cini mi se da bolje vuce ali jos uvijek dimi crno. Koji razlozi mogu biti zbog tog dima?

Link to comment
Share on other sites

plavo dimi nesagorena nafta a crno sagorena..

ima još razloga, da sad ne kopiram teoriju, ali nešto iz sklopa bosch pumpa - dizne - turbina - .

npr:

Crni dim iz dizelskih motora je najčešći dim koji se ispušta iz dizelskih motora.

Označava slabo i nepotpuno izgaranje dizelskog goriva. Mnogo je uzroka, uključujući

Pogrešan timing
Prljave ili istrošene brizgalice
Injektori se predugo otvaraju (tip Common Rail Diesel)
previše goriva
Neispravan turbopunjač (tj. Nema dovoljno zraka )
Nepravilni zazor ventila
Neispravan omjer zrak / gorivo
niska kompresija (npr. Zalijepljeni klipni prstenovi ili istrošeni dijelovi)
Prljavi filter zraka
naslage čađe na dijelovima usisa
Gorivo loše kvalitete
niska radne temperatura

 

Edited by ivan.martinko
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

on ima mass airflow senzor,  (MAF) moguće je prljav ili neispravan. možda daje krivu informaciju o količini usisanog traka, da..

Edited by ivan.martinko
Link to comment
Share on other sites

nema dvojka maf, map ima, sumnjam da je zastopan ali provjeri

najbolje na dijagnostiku i provjeriti sve parametre

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Tako je, clio 2 dci 48kW nema MAF.
 

@Miro

Na dijagnostiku (clip ili neka bolja) odi.

Ako se vrti samo do 3000 rpm, možda je u safe modu. U tom slučaju zna biti i ler nešto sitno viši, do 1000 rpm, ali morala bi neka lampica goriti i biti zabilježena greška.

Hoće zapinjati kod starta i gušiti se pa povući negdje na 2500rpm ako je EGR krepan ili prljav, a može biti i sto drugih stvari.

EGR na tom autu jednostavno provjeriš: Ištekaj konektor s EGRa i vozi se tako. Ako su problemi i dalje prisutni, a EGR nije zablokirao i ištekan je, onda sigurno nije tu problem. Taj motor ide bez problema s ištekanim EGRom, lampicu može upaliti, ali ide bez problema.
 

Edited by Alen
Link to comment
Share on other sites

U trecoj ide do 5000 dalje nisam tjerao, u petoj nece brze, dimi crno i ne vuce extra. tj zastane negdje oko 2200 obrtaja (2-3 brzina ) kao da 2-3 sekunde ceka i krene ponovo nema onaj kako da kazem flow. 

Link to comment
Share on other sites

Ja bih skinuo crijevo turbine i prstom opipao da li ima zazora na turbini. Vrlo lako da je gotova.

Link to comment
Share on other sites

Dobro, od servisa i zamjene ulja je proslo 3.000 km i nije nimalo potrosio ulja, Jel moze turbina biti losa a da ne jede ulje?

Link to comment
Share on other sites

21 minutes ago, Miro said:

Dobro, od servisa i zamjene ulja je proslo 3.000 km i nije nimalo potrosio ulja, Jel moze turbina biti losa a da ne jede ulje?

Moze. 

Link to comment
Share on other sites

Pa skini crijevo koje dovodi zrak u turbinu i i pratima probaj jel "propeler" ima lufta. To crikevo drzi jedna velika selna i skines ga za 2 min. Odmah pogledaj jel ima kakvih ostecenja na lopaticama propelera. Ne znam koju bolju rijec da koristim umjesto propeler, ali znas na sta vec mislim.

Link to comment
Share on other sites

Desilo se nesto zanimljivo, podignem haubu i onaj plasticni poklopac i vidim da se iskopcao onaj jack koji ide na zracni filter. Ukljucim ga auto manje dimi ali je i malo lijeniji. Kad opet istekam taj jack auto vise dimi ali i bolje prima gas. Sta je tu u pitanju*

Link to comment
Share on other sites

Sad gledam na siluxu kosta 147 kuna, da li ga zamjeniti ili negdje otici na dijagnostiku?

Link to comment
Share on other sites

Daj nekom da ti to pogleda/napravi. Vec 10 dana tražiš internet rješenje... ili se bas voliš igrati električara/mehanicara....

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.