Jump to content

Injektor.. Opet.. Hebo majku


ChILd_ReBoRn

Recommended Posts

ChILd_ReBoRn

Evo opet. Godinu i mjesec dana kasnije.. Autocesta KA-ZG. Na 120..engine failure hazard.. Podrhtavanje.. Check ovo.. Ono.. Kaj sad.. Kaj dalje? Navodno pumpa pusta spene i j**e injektor.. Krpat.. Prodat.. Kaj.. 

15980908395152870921409461793520.jpg

Link to post
Share on other sites
  • Replies 90
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • ChILd_ReBoRn

    32

  • dizna

    18

  • Lowlife

    7

  • macan

    6

Top Posters In This Topic

Popular Posts

U njuskalu su 50000 kn   https://www.njuskalo.hr/auti/renault-scenic?yearManufactured%5Bmin%5D=2012&yearManufactured%5Bmax%5D=2013&fuelTypeId=602   I ajde od*ebi od mene. Ok? Prestani zaje

Evo stavi sam ti i ja prvi minus, jer je stvarno tesko zanemariti ovo. j**es ti godine iskustva, skolovanja i neznam cega ne, kad ti cijeli sistem skuzis kako radi u 1h surfanja po internetu. Pola tvo

Samo polako i smireno, riješi se sve... Moram pratit Martinkove komentare, a i vj ćemo tebe malo oraspoložit 😉 Ajde fala bogu da mu još netko u bebu kaže neke stvari... Sve što on nap

Posted Images

ChILd_ReBoRn

odluciti sto? ovo je drugi put da mi je istu stvar napravio... na istom mjestu.. Na stranu sad cijena popravka.. nije mala znam.. ali kako vise imati povjerenja u takav auto? A opet.. ulupat lovu u popravak i prodat ga... ne da pushim pare.. nego pushim jebeno..

 

Da li postoji ikakav nacin da se to konkretno sanira? auto ima 167000km. 2012g. Navodno na tim motorim aono raspadanje pumpe vise nije bilo aktualno.. da su to sanirali.. Danas mi lik iz vucne sluzbe i jedan majstor kazu da se pumpa dere i komadici metala jebu injektore.. Treba mijenjati i pumpu i injektore, te oprati tank s gorivom.. Sto to znaci.. da cu nakon toga imati siguran i pouzdan auto? Cijena popravaka je oko 9500kn ako sam dobro razumio... scenica (mozda) mogu prodati za 50000. Mozda... jer ima kuku, krovne nosace, 2 kompleta felgi i nove ljetne gume..podlogu za prtljaznik, original gume za auto. Traziti nesto drugo? auto mi je inace vrhunski.. velik.. prostran.. udoban.. ne trosi puno.. milina....

jel uopce 50000kn realna prodajna cijena? ili to mogu samo sanjati?

Link to post
Share on other sites
robyakarider

9500 nemas sanse da te dode, osim ako ne stavljas polovne/reparirane dijelove, i trebalo bi sve cijevi goriva promijeniti ako ima spene u sistemu, ako je zaribala glavna pumpa

Link to post
Share on other sites
ivan.martinko

Vredi 50000 kn, kak ne? Kaj je to 1.5 dci? Ne vidim profil jer sam na TT. Ima takvih motora za 5000 kn. Plus ugradnja, manje ispadne od 9500 kn..
Oprati rezervoar? Pa nije spena iz njega, neg iz pumpe.. smece iz rezervoara zaustavlja filter.

Link to post
Share on other sites
ChILd_ReBoRn
3 minutes ago, ivan.martinko said:

Vredi 50000 kn, kak ne? Kaj je to 1.5 dci? Ne vidim profil jer sam na TT. Ima takvih motora za 5000 kn. Plus ugradnja, manje ispadne od 9500 kn..
Oprati rezervoar? Pa nije spena iz njega, neg iz pumpe.. smece iz rezervoara zaustavlja filter.

da.. 1,5 dci, 2012.. 110ks.

Kuzim da nema smisla.. sam kazem kaj mi govore. Kaj mi znaci drugi motor ako cu opet kupiti isto s**nje?? ovdje je bar veliki servis napravljen...

Robi.. ne znam jel zaribala pumpa.. pumpa radi.. auto uredno pali... i vozi.. ali na 3 cilindra.. dakle loše.. Kaj znači zaribana pumpa.. da je šlus totalno.. ili nekaj razbucano pa će stalno jebavati.. iako radi...??

prošlo je godinu dana od zadnje takve pizdarije.. u medjuvremenu bio u budimpešti...vozao se tu lokalno.. išao na brzu cestu.. ovdje je jedina razlika što je auto bio sa punim prtljažnikom... 4 osobe.. i brda i doline velebita.. te autocesta...Nije da sam ga gazio.. je moguce da to uzrokuje kvar? mislim.. znam da nbe samo to.. ali da je to jedan od faktora?? Tankirao sam na istoj ininoj bengi kod plitvica di i prošle godine...Tank je bio na 1/4 pun. Dakle sve identično kao i lani.. samo što sam lani vozio sa Vira.. dakle ista ruta... ali sam vozio 150... i došao do Demerja.. sad sam vozio iz Pakoštana.. na autocesti 120 i "stao" prije izlaza za Jasku.. Onda u 3coj 60 kmh.. 4 žmige i po zaustavnom do odmorišta...

 

Link to post
Share on other sites

@ChILd_ReBoRn ti si zadnji put mijenjao samo jedan injektor, to prije godinu dana ili sva 4?

Na kojem cilindru su mijenjao zadnje i na kojem ti je sad opet vrisnulo?

Dal ti se auto u ovih godinu dana sasvim normalno ponašao ili si primjećivao neke čudne zvukove možda?

Link to post
Share on other sites
robyakarider

ako je samo injektor to nije nikakav problem, drugi i gas, i obavezno ostala tri ispitati

 

ivane pumpa je poslije filtera, ako se pumpa raspadne sva spena ide u cijevi i rezervar

  • Upvote 1
Link to post
Share on other sites
23 minutes ago, ivan.martinko said:

Vredi 50000 kn, kak ne? Kaj je to 1.5 dci? Ne vidim profil jer sam na TT. Ima takvih motora za 5000 kn. Plus ugradnja, manje ispadne od 9500 kn..
Oprati rezervoar? Pa nije spena iz njega, neg iz pumpe.. smece iz rezervoara zaustavlja filter.

Pa dobro jel se ti drogiraš, kojih 50000 kn za 2012, nađi mi motor bez agregata za 5000 kn da nema iznad 200 tkm i uzet ću ih 5 odmah a ne jedan.

Rekao sam ti već da probaš s tabletama, na gore ne možeš, možda malo nadođeš...

  • Haha 4
Link to post
Share on other sites
ChILd_ReBoRn
13 minutes ago, dizna said:

@ChILd_ReBoRn ti si zadnji put mijenjao samo jedan injektor, to prije godinu dana ili sva 4?

Na kojem cilindru su mijenjao zadnje i na kojem ti je sad opet vrisnulo?

Dal ti se auto u ovih godinu dana sasvim normalno ponašao ili si primjećivao neke čudne zvukove možda?

da.. samo jedan.. na cilindru 3. Ne znam koji je sad.. cekam da majstor nadje rupu i dodje sa clipom da vidi...

Radio je ko urica... nikad ništa... imao sam jednom pizdariju.. ali to je bio kriv naopako okrenuti onaj mjehur za ručno dizanje goriva.. al to je bilo prošle jeseni. Inače.. nikad ništa...

Link to post
Share on other sites

Ti sad imaš problem jer svakako moraš popravit prije prodaje.... ovo nemoš sakrit..

Link to post
Share on other sites
ChILd_ReBoRn
1 minute ago, dizna said:

Pa dobro jel se ti drogiraš, kojih 50000 kn za 2012, nađi mi motor bez agregata za 5000 kn da nema iznad 200 tkm i uzet ću ih 5 odmah a ne jedan.

Rekao sam ti već da probaš s tabletama, na gore ne možeš, možda malo nadođeš...

Koliko realno vrijedi? jedan je sad na njuškalu.. 137000, 2013g za 58500...

Da li mi se uopće isplati prodavati ili ću samo dati dreku pljusku? Ako ga i prodam  za 45 recimo... što mogu za 50.. 55 kupiti? opet nekakav stari auto.. ili nešto maleno.. a maleno imamo (twingo)

Link to post
Share on other sites
Just now, ChILd_ReBoRn said:

da.. samo jedan.. na cilindru 3. Ne znam koji je sad.. cekam da majstor nadje rupu i dodje sa clipom da vidi...

Radio je ko urica... nikad ništa... imao sam jednom pizdariju.. ali to je bio kriv naopako okrenuti onaj mjehur za ručno dizanje goriva.. al to je bilo prošle jeseni. Inače.. nikad ništa...

Proletio sam malo tvoje teme nabrzinu. 

Što je s onim kuckanjem ili čekičanjem što si spominjao u temi kad ti je zapeo na 3000 okretaja pa si se zajebavao s pumpicom drukalicom?

Jel ti se taj zvuk izgubio s vremenom, na zvuk dizne mislim koja se čuje tak tak kod kretanja i na leru je nekad možeš uhvatit

Link to post
Share on other sites
ChILd_ReBoRn
1 minute ago, macan said:

Ti sad imaš problem jer svakako moraš popravit prije prodaje.... ovo nemoš sakrit..

svjestan sam toga... Nisam baš za muljanje i skrivanje pa da mi poslije netko j**e mater...

Mogu zamijeniti injektor za 1500 kn.. recimo... ili za 2000 kn.. .ako ej samo to.. mila majka.. al kao što rekoh.. kako znati da je problem u starom injektoru? Znam da nisu vječni.. ako ću biti miran 50000km.. zamijeniti ću sva 4...

Link to post
Share on other sites
3 minutes ago, ChILd_ReBoRn said:

Koliko realno vrijedi? jedan je sad na njuškalu.. 137000, 2013g za 58500...

Da li mi se uopće isplati prodavati ili ću samo dati dreku pljusku? Ako ga i prodam  za 45 recimo... što mogu za 50.. 55 kupiti? opet nekakav stari auto.. ili nešto maleno.. a maleno imamo (twingo)

Ja imam isto 2012 i realno mislim da više od 5000 eura nemreš dobit...

Nemoj me krivo shvatit al to je moje mišljenje i mislim da sam realan.

Ja sam na svom mijenjao sva četiri, isti simptomi kao kod tebe sad

Jedan je oko 1800 kn i rečeno mi je da ubacivanje jednog po jednog ne riješava stvar, samo sva 4, al ja ni sad nespavam mirno...

Edited by dizna
Link to post
Share on other sites
ChILd_ReBoRn
1 minute ago, dizna said:

Proletio sam malo tvoje teme nabrzinu. 

Što je s onim kuckanjem ili čekičanjem što si spominjao u temi kad ti je zapeo na 3000 okretaja pa si se zajebavao s pumpicom drukalicom?

Jel ti se taj zvuk izgubio s vremenom, na zvuk dizne mislim koja se čuje tak tak kod kretanja i na leru je nekad možeš uhvatit

Izbacio sam pumpu drukalicu van. Bila je naopako okrenuta.. nije mi se dalo uopće zajebavati s tim ( ima nekakv nepovratni ventil u sebi, dok originalna nema. ) Zvuk je nestao čim sam maknuo pumpicu.. Nikkakva tak takanja...radio je ko benzinac (skoro)

 

Just now, dizna said:

Ja imam isto 2012 i realno mislim da više od 5000 eura nemreš dobit...

Nemoj me krivo shvatit al to je moje mišljenje i mislim da sam realan

ugh.. to je s**nje.. dakle spljugao bi 2k eura ( i malo više) za godinu dana... dakle morao bi izmisliti još 2-3 tisuće, povrh cijene popravka da kupim nešto drugo.. nekog benzinca...To mi niakako ne leži.. radje bi investirao u scenic pa da vozi kako treba (pouzdano)

Link to post
Share on other sites
Just now, robyakarider said:

nije to nis cudno, mijenjamo dosta cesto injektore, pogotovo na vw-u 😆

Mene napali ovdje da jesam normalan, da na 1.5 dci nikad ne odlaze... a malo kad prelistaš forum upravo s injektorima ljudi ovdje imaju dosta problema

Link to post
Share on other sites
ChILd_ReBoRn

Ja sam svjestan da su injektori problem.. samo kazem.. kad bi znao da su samo oni.. staviti 4 nova.. i peglaj.. ovak mi to sve prtljanje.. od danas do sutra..

 

Ako je krepao isti onaj koji je bio mijenjan ( stavio je sa drugog scenica pretpostavljam , jer mi nije rekao da je repariran ili kaj.. samo je rekao da je ispravan... i bio je malo vise od 12 mjeseci), da li je to onda problem injektora ili koji kkk.. Ako je krepao drugi.. opet postoji šansa da je krepao zbog kilometraže ili špene... al da mi je pumpa u banani.. nekako vjerujem da bi krepao puno prije...

 

Link to post
Share on other sites
5 minutes ago, ChILd_ReBoRn said:

Izbacio sam pumpu drukalicu van. Bila je naopako okrenuta.. nije mi se dalo uopće zajebavati s tim ( ima nekakv nepovratni ventil u sebi, dok originalna nema. ) Zvuk je nestao čim sam maknuo pumpicu.. Nikkakva tak takanja...radio je ko benzinac (skoro)

 

ugh.. to je s**nje.. dakle spljugao bi 2k eura ( i malo više) za godinu dana... dakle morao bi izmisliti još 2-3 tisuće, povrh cijene popravka da kupim nešto drugo.. nekog benzinca...To mi niakako ne leži.. radje bi investirao u scenic pa da vozi kako treba (pouzdano)

Stani malo zasad i vidi što će majstor reći.

Gle nemoj isključit mogućnost  da te ovaj kod kojeg si kupio auto isto zavaljao pa stavio neki stvarno loš injektor... možda je neki drugi riknuo a zadnji put kad ti se desilo s**nje s injektorima je već bio na izdisaju.

Po meni nisi odradio zadnji put kak treba sve, ja bi sad na tvom mjestu prvo testirao sva četiri i da vidiš onda na čemu si... jer ak je jedan riknuo opet, a je sigurno 100% problem u njima, možda je još uz njega i drugi pri kraju....

Link to post
Share on other sites
ChILd_ReBoRn

inace.. vozio me lik sa novim masterom..vučna.. kaže.. na 4500 otišao injektor.. sad čeka zamjenu softwera jer mu stalno neke greške baca.. a kamiončić pod garancijom još...

 

Link to post
Share on other sites

I pusti tu špenu sad jer mislim da to nema veze....

To su samo nagađanja ovog sa šlepe, te pumpe su se ljuštrile na ranijim generacijama

Link to post
Share on other sites
ChILd_ReBoRn
1 minute ago, dizna said:

Stani malo zasad i vidi što će majstor reći.

Gle nemoj isključit mogućnost  da te ovaj kod kojeg si kupio auto isto zavaljao pa stavio neki stvarno loš injektor... možda je neki drugi riknuo a zadnji put kad ti se desilo s**nje s injektorima je već bio na izdisaju.

Po meni nisi odradio zadnji put kak treba sve, ja bi sad na tvom mjestu prvo testirao sva četiri i da vidiš onda na čemu si... jer ak je jedan riknuo opet, a je sigurno 100% problem u njima, možda je još uz njega i drugi pri kraju....

a odradio sam onako kako mi je lik rekao, tj odradio.. mislim.. nije neki majstor iz štaglja... ima servise u Kc, u Zg.. servisira i brodske motore... i najgore.. išao po prijateljskoj vezi.. baš da me ne zavalja.

Gdje testirati injektore.. i kako kadf ne mogu voziti auto? skinut sva 4 i slat na testisiranje jelda?? Koji je red cijene? dobio pohvale za neku firmu u Gradecu (vrbovcu) da je odlična

Link to post
Share on other sites

Ja sam išao kod Purića u Samobor, mislim da njima isto možeš poslat poštom i za 2-3 dana dobiješ ih nazad sa nalazom krvne slike. Mislim da je oko 1000-1200 kn testiranje sva četiri...

 

Jel znaš možda koji motor imaš u autu, koja mu je kodna oznaka?

Link to post
Share on other sites
ChILd_ReBoRn
3 minutes ago, dizna said:

Ja sam išao kod Purića u Samobor, mislim da njima isto možeš poslat poštom i za 2-3 dana dobiješ ih nazad sa nalazom krvne slike. Mislim da je oko 1000-1200 kn testiranje sva četiri...

 

Jel znaš možda koji motor imaš u autu, koja mu je kodna oznaka?

iskreno.. ne... ne znam ni kako to vidjeti.. navodno negdje ima neka naljepnica? Ili samo sa clipom?

Link to post
Share on other sites



×
×
  • Create New...

Important Information

Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja..