Jump to content

Injektor.. Opet.. Hebo majku


ChILd_ReBoRn

Recommended Posts

4 minutes ago, macan said:

Ma zamjeni samo tu diznu i filter i vozi dalje...

filter goriva sam stavio novi u veljači

Link to comment
Share on other sites

Jesi detektirao što je točno, što kaže majstor?

Link to comment
Share on other sites

Ovaj put je otišao injektor 4. cilindra. I sad nisam pametan kaj da radim. Novi injektor je 1325kn. Reparirani iz DE sa 1 god garancije je 100€. na 4 komada je to 2000kn razlike.

Cinjenica da mi je i stari promijenjen prije godinu dana i radi dalje... Dal staviti sva 4 reparirana ili mijenjati taj 4. i voziti dalje.. s obzirom da je očito da redovno rikavaju. Navodno opet krepala elektronika...piezzo...Kod Purića je reparacija 1285+25% ili 1800 novi. Dakle debelo skuplje....

 

Mislim da ću uzeti ove iz DE . Ista je garancija.. a osjetno jeftiniji... a od dosta ljudi čuo da su jako dobri...

Link to comment
Share on other sites

Ako je jedan ispravan i ajmo reći malo potrošen zašto ga mijenjati. Ostala 2 bih čak kao i pokvareni.

Link to comment
Share on other sites

ili.. druga solucija.. tvrtka eurodizel iz Virovitice, prodaje rabljene injektore na koje ne daje nikakvu garanciju, ali su testirani (slika u prilogu, brojevi mi ne znaće nešto, ali vidim da su u referentnom području) za 800 kn komad, odnosno reparirane, sa godinu dana garancije (repariranemoje, ili reparirane njihove, pa ja ostavim svoje) za 3600kn (4kom) sa godinu dana garancije.
 

to je 900 kn po injektoru, što nije strašno...i za tih 400 kn razlike bolja opcija od kupovine rabljenih....

je 600 kn više nego kod švabe, ali švabo trenutno nema na lageru (ili ja ne mogu naći) moje injektore...

 

P.S.
Piše na webu eurodizela:

"Svi reparirani sklopovi (injektori i pumpe) su servisirani u Dizel Centru PURIĆ"

dakle dobijem Purićev posao za manje novaca...

h8201100113.jpeg

3 minutes ago, Domba said:

Ako je jedan ispravan i ajmo reći malo potrošen zašto ga mijenjati. Ostala 2 bih čak kao i pokvareni.

Ha... ispravan je kao i ova druga 2 koja su ostala. Dakle namontiran je rabljeni... nemam pojma u kakvom stanju. Očito ispravan kad radi.. ali isto tako.. možda skinut sa auta koji ima 20000km.. pa je u gorem stanju nego ostali...

Ti bi dakle zamijenio neispravni, te ova dva koja su original gore.. a ostavio ovaj koji sam mijenjao lani?

hmmm sad sam našao za 2500kn 4 komada skinuta sa mercedesa A klase, 2015g sa 65t km.... al to je isto tak....

Edited by ChILd_ReBoRn
Link to comment
Share on other sites

Pa kod tebe je relativno jednostavna situacija, ako misliš vozit ili uzmi sve nove pa vozi bez brige ili jednostavno što bi ja na tvom mjestu samo ovaj zamjenio, kad autu padne vrijednost zaista ga treba samo krpat jel za drugo ni nije... sa kolegom sam išao kod tog iz Virovitice, ubi me jel na kraju zamjenu napravio, nešto je spominjao da je u Bosni jeftinije, šogoru isto kad je riknulo je reparirao samo jedan a i drugi su mu bili za zamjenu, odvezao još 20 iljada bez problema i prodao...

Edited by macan
Link to comment
Share on other sites

Uzmi reparirane i gas. Mislim da tu na forumu ima kolega koji ima servis, pa vjerojatno moze sloziti i kakvu cijenu

Link to comment
Share on other sites

Evo zvao kolegu 900kn ga je taj iz Vt tražio za clio 2 dci... Ubosni platio 300 reparaciju 😁

Edited by macan
Link to comment
Share on other sites

ma necu se vozitiu bosnu.. kaj ti je... najbliza mi je 200 km..

 

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, ChILd_ReBoRn said:

ma necu se vozitiu bosnu.. kaj ti je... najbliza mi je 200 km..

 

Evo sva 4 za 1200kn, poslao poštom... Javim ti broj danas il sutra pa vidi.

Link to comment
Share on other sites

57 minutes ago, ChILd_ReBoRn said:

Ha... ispravan je kao i ova druga 2 koja su ostala. Dakle namontiran je rabljeni... nemam pojma u kakvom stanju. Očito ispravan kad radi.. ali isto tako.. možda skinut sa auta koji ima 20000km.. pa je u gorem stanju nego ostali...


Ti bi dakle zamijenio neispravni, te ova dva koja su original gore.. a ostavio ovaj koji sam mijenjao lani?

Stekao sam dojam da je jedan nov a 2 polovna jedan mrtav. Ali ako su 3 polovna i planiraš auto zadržati onda sva 4 nova. Ako planiraš složiti i prodati onda 1 rabljeni. Vrlo jednostavna računica. Ako ova 3 ispravna prodas ne ispadne toliko skupo a trebao bi imati koliko toliko pouzdan auto.

Link to comment
Share on other sites

Pratim raspravu i nešto mi sad nije jasno. Znači k9k 636 kao kod forumaša @dizna. U njegovoj temi i problemima sa injektorima kaže da se oni ne mogu reparirati, a ovdje čitam o repariranim koje prodaje firma iz VT i da je reparaciju odradio Purić, pa mi sad ništa nije jasno, jel se na kraju mogu reparirat ili ne. Imam SIII ph3 2014. sa istim motorom, ali problema nemam, za sada (podrhtavanje i trokiranje je kod mene riješila zamjena grijača), ali informiram se za ne daj Bože ako vrisnu da znam što mi je raditi (iako za cijenu koju sam platio svog Scenica, i da mu ubacim noce kad bude trebalo, imam računicu)

Link to comment
Share on other sites

Pa problem kod kolege dizne nisu rjesili injektori kolko se vidi iz njegovih postiva i dalje ima trokiranje. Zamjenio je sva 4 i trajalo mu je 2 mj mir

Link to comment
Share on other sites

To znam da nije jos 100% riješio problem, vidio sam u njegovim postovima. Meni nije samo jasno ovo sa reparacijom, njegove se nisu mogle reparirat, a u ovoj temi se spominje da ima repariranih pa sad hebat ga

Link to comment
Share on other sites

Kod kvalitetne reparacije staro ostane samo kućište. Unutrašnjost i piezzo ide nov. Malo mi cudno kako onda reparirani kod purica koštaju 1280 +pdv, a nov je 1325. Iz VT se ceka 10 dana na reparirane. Njemac trenutno nema ebay listing za taj model

3 minutes ago, Goranvk said:

To znam da nije jos 100% riješio problem, vidio sam u njegovim postovima. Meni nije samo jasno ovo sa reparacijom, njegove se nisu mogle reparirat, a u ovoj temi se spominje da ima repariranih pa sad hebat ga

Mislim da se mogu ako nisu razvaljeni.. 

Link to comment
Share on other sites

Ja sam imao sličan problem..na starom Meganu 2 (1.5 dci, 2006.godina, neznam koji je kod motara bio, cca km 210 tkm) mi je riknula dizna, prijedlog ovl. servisa (Zg) je bio da se, ukoliko sam u mogućnosti, repariraju sve dizne (neradi oni u servisu nego su vozili nekome u Samobor ili nešto slično)..cijena je s popustom bila cca 800 kn/komadu pa sam tako i napravio.

 

Nakon reparacije auto je išao kao i prije, vožen je bio još nekih 30 tkm i prodan...uglavnom sretno s odlukom, nadam se da poslije bude sve OK.

Link to comment
Share on other sites

Sad zvao treći bosch servis. Vele ako je riknula elektronika, to se popraviti ne može. Mogu staviti elektroniku sa nekog starog. Vele mi da stavum jedan novi i ostala 3 repariram, te se podese da rade svi jednako. 2100kn reparaciha, cca 1500 novi. Gotovo za dan dva.. Jos čekam svabu

Link to comment
Share on other sites

Ček ček ček, puno toga meni nije jasno ovdje...

Kod purića ima 2 vrste originalnih injektora, 1. Opcija je po komadu oko 2200 kn, a druga opcija je po komadu oko 1800 kn i ostavljaš stari injektor.

Spominjete tvrtku iz Virovitice koja prodaje reparirane, ja sumnjam da su reparirani i mislim da su polovnjaci i bez obzira što su testirani kod Purića to je trenutna vrijednost, znači danas ga testiraš i u zelenom je, ubaciš ga u auto i voziš se jedan dan i vrisne ti... pa da je 500 kn ja takav ne bi uzeo jer nemaš nikakve garancije a plaćaš ga 50% vrijednosti novog.

Još jedna bitna stvar je da serijski broj na papiru odgovara serijskom broju na dizni, nema 2 iste, svaka ima svoj serijski broj. 

Znači ako imaš nalaz testiranja bez serijskog broja dizne možeš s njim guzicu obrisat, jer po tome ti može uvalit 4 dizne sa jednim testom.

Neznam ja osobno nebi nikad uzeo 4 komada za 2600 kn a nemam garanciju nikakvu, iako su testirani i da su u zelenom...

@ChILd_ReBoRn malo pišeš da je kod purića novi 1800, a onda u postu ispod 1325?!?!?

Di si našao da novi košta 1325 kn, jer i u tokiću VDO/Continental dođe preko 2700 po komadu, ja sam ga sa 25% rabata platio oko 2200 kn...

Preko interneta se daju puno jeftinije nabavit injektori ali opet ić na polovnjake na taj način po meni nije sigurno, samo originalno zapakirano, jbga meni se to desilo podkraj 3 mjeseca i početkom 4 kad je bio jebeni lockdawn pa nisam imao previše izbora i opcija....

Ja sam iskreno razgovarao i sa dečkima iz Purića i sa Ivanušem iz Zaprešića i jedan i drugi su pričali identičnu priču, nema reparacije osim u tvornici i problem ne riješavaš pojedinačnim ubacivanjem injektora, najbolje sva 4 nova...

1 hour ago, Lowlife said:

Pa problem kod kolege dizne nisu rjesili injektori kolko se vidi iz njegovih postiva i dalje ima trokiranje. Zamjenio je sva 4 i trajalo mu je 2 mj mir

Ja nemam trokiranja, jedino se čuje injektor kod kretanja, znači ništa ne trokira, posustaje, zastajkuje, guši se ili neznam što drugo. Samo se čuje tak tak tak tak kod kretanja što nije normalno.

Malo pročitaj na web stranicama poznatijih bošista u RH i na svima piše da su testiranja trenutna vrijednost i na neki način se ograđuju od činjenice što će biti sutra...

25 minutes ago, ChILd_ReBoRn said:

Sad zvao treći bosch servis. Vele ako je riknula elektronika, to se popraviti ne može. Mogu staviti elektroniku sa nekog starog. Vele mi da stavum jedan novi i ostala 3 repariram, te se podese da rade svi jednako. 2100kn reparaciha, cca 1500 novi. Gotovo za dan dva.. Jos čekam svabu

Neznam kaj da ti velim, u 3 servisa si dobio 3 različite informacije...

 

Edited by dizna
Link to comment
Share on other sites

Zvao majstor purica. Kaze ta serija samo tvornička reparacija. Oko 1900kn, ovisno koji rabat majstor dogovori. Nasao preko stele 4 nova, 1325kn komad i stari mi ostanu. Dakle 3 mogu prodati. Idem po njih sutra

Link to comment
Share on other sites

Dobra cijena s obzirom na ove ostale. Kao sklop vlasnik ga nikad nebi trebao mjenjati ako toci gorivo na normalnim pumpama i filter goriva ide na 30kkm. Ma VDO conti je s**nje od injektora i sustava opcenito. Neznam kak u laguni dci 96kw boschovi injektori nagurali skoro 400.000km original a auto nit dimi nit trokira samo vozi. Filter goriva svakih 60-100tkm. To bi znacilo da ti sad ne placas kvar nego gresku proizvodaca ili gresku nekog inzinjera u razvoju softwera renfaulta. Renault da je fer trebao bi participirati u popravcima ove serije.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Nenene.. 1325kn je kod firme u Gradecu, gdje kolega reparira svoje kamione. Rekao sam mu ta cijena, kaze da... I stari mi ostaju. Tako da.. Uzimam kod njega. Servis Gradečki. 

IMG-4ef7509776f33b49e3d7f59bdabcdeca-V.jpg

Link to comment
Share on other sites

32 minutes ago, Lowlife said:

Dobra cijena s obzirom na ove ostale. Kao sklop vlasnik ga nikad nebi trebao mjenjati ako toci gorivo na normalnim pumpama i filter goriva ide na 30kkm. Ma VDO conti je s**nje od injektora i sustava opcenito. Neznam kak u laguni dci 96kw boschovi injektori nagurali skoro 400.000km original a auto nit dimi nit trokira samo vozi. Filter goriva svakih 60-100tkm. To bi znacilo da ti sad ne placas kvar nego gresku proizvodaca ili gresku nekog inzinjera u razvoju softwera renfaulta. Renault da je fer trebao bi participirati u popravcima ove serije.

Ds, nažalost, ali hebe se renaultu. Priznavanje greške znaci da su nesto zajebali, a to steti renomeu. Bolje se praviti blesav

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, ChILd_ReBoRn said:

Zvao majstor purica. Kaze ta serija samo tvornička reparacija. Oko 1900kn, ovisno koji rabat majstor dogovori. Nasao preko stele 4 nova, 1325kn komad i stari mi ostanu. Dakle 3 mogu prodati. Idem po njih sutra

Tako je, nema reparacije u bosh servisima, samo slanje u tvornicu i oni ga srede i lijepe novu naljepnicu s novim kodom i zna se da je taj tvornički repariran injektor i tako se i prodaje.

 

2 hours ago, ChILd_ReBoRn said:

Nenene.. 1325kn je kod firme u Gradecu, gdje kolega reparira svoje kamione. Rekao sam mu ta cijena, kaze da... I stari mi ostaju. Tako da.. Uzimam kod njega. Servis Gradečki. 

IMG-4ef7509776f33b49e3d7f59bdabcdeca-V.jpg

Ako si ovako uletio s tom cijenom to ti je super, novi injektori po toj cijeni i još kako veliš možeš stare prodati...

Al nemoj da te netko lovi poslije da si mu uvalio smeće 😎.

Sretno i nadam se da će te služit dalje sve u redu, javi dojmove kad to sve smontiraš i kad nabaciš koju milju km.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.