Jump to content

Injektor.. Opet.. Hebo majku


ChILd_ReBoRn

Recommended Posts

dogovoreno.. HA gle... prodavat cu WYSIWYG, dakle injektore sa 160000km.. tko hoce.. hoce.. tko ne.. budu meni za rezervu

 

Link to comment
Share on other sites

Svasta je tu napisano, puno je vode proslo ispod savsog mosta..ja cu samo poentirati, nije to neka moja pobjeda al samo da spomenem da mi je od starta bilo cudno da se ne moze reparirati jedan injektor odnosno dizna. To mi nema nikakve logike, i da , uopce me ne cudi da tu pricu prodaju 2 servisera iz istog grad akoja su na glasu da  su alfa i omega za reparacije dizni.

Naravno da je njima u interesu da se promjene sva 4 dizne odjednom i puma goriva. Dal bi vi radije naplatili jednoj stranci posao trecinu prosjecne place radnika koje imate u pogonu, ili placu i pol ?

Bitno je kriticki gledati na sve, ne pljuvat po svemu ali gledati na sve sa objektivnim naocalama.

 

Jesam li ja cuo za primjere gdje ovlasteni mjenja sve dizne odjednom i pumpu ? Bome jesam, megane 2 , 2006g, 63kw motor, ljudi uzeli ak se ne varam u ovlastenom Renault servisu u Sloveniji. Unutar godinu dana nesto se dogodilo s ubrizgavanjem, neznam cijelu pricu ali mogu samo predpostaviti da je otisla neka dizna, taj servis je u toj garanciji koji su dali stranci projenio sve 4 dizne .  To je najsigurniji nacin, jer ak je jedna dizna losa tesko i ove tri preostale mogu biti u top stanju, ali pobogu nikad se to tak nije mjenjalo .

 

DA se vratim on a subject, nemrem vjerovat da su opet zasrali s diznama, da se slican problem vuce jos od clia 2 i 1.5 dci motora. Najgore je , kao sto je autoru ovog topica, ne znas kad ce te snac, samo je pitanje vremena.

Ja da imam taj auto  , mjenjao bi diznu po diznu kak odlaze, i to repariranim diznama. Mozemo se busat u prsa i vikat "to je klosarenje, ja dodem i kazem mjenjate sve sto treba" ,samo dajte tko hoce . 

Imao sam i starog megana benzinca pa sam u 100tkm promjenio mislim 3 bobine . Kad je jedna otisla, odem mehanicaru ili poslije sam skuzio kak, odsarafis jedan torx i promjenis. Najbolje da sam promjenio sve 4 odjednom i cijeli gornji dio motora, kak su u Baoticu mi sugerirali da napravim kad smo pitali zakaj se okretaji dizu i spustaju u leru (gumice usisa, 350kn gumica i pol sata posla za onog ko prvi put radi).

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Hrvoje, Navodno je problem reparacije nemogucnost nabavke rezevnih dijelova za te injektore. Dakle, moze se promijeniti mehanički uložak, ali piezzo ne. Jednostavno nema ih za kupiti. Reparacija se svodi na slanje u Siemens ili tko već radi reparaciju, i u biti dobiješ novi injektor natrag.. samo je vanjsko oplošje staro.
Megan 2006 je imao problem sa onom starom pumpom gdje se cementirani dio ljuštio. Pumpe poslije 2010 te probleme nemaju. Rekao mi je prodavatelj ( 3.ca generacija servisera bosch pumpi injektora i tih sranja) da sa 4 nova sam sigurno 4-5 godina miran. Meni dosta.. do onda tko živ tko mrtav.

Najgore od svega što nitko oko mene od ekipe nema renaulta i sad me svi prcaju u svaki mogući otvor.. da.. uzmi peugeot.. gle mog golfa sdi.. ja i mercedes nema kamo ne.. i tak dalje... No hebatga. Kupio sam 4 nova.. i nadam se da sam sad neko vrijeme miram.. a to ne mogu znati...life sucks.. and then you die... Tak to ide

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Sdi golf je takva mazga od auta da se danas s njim nebi usudio nikam izvan grada. Nije se kvario prvih 10ak god al danas su to krame i krampine da te boze sacuvaj. Ekipa golf sdi 1999god 3000eura. Bolest

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, Lowlife said:

Sdi golf je takva mazga od auta da se danas s njim nebi usudio nikam izvan grada. Nije se kvario prvih 10ak god al danas su to krame i krampine da te boze sacuvaj. Ekipa golf sdi 1999god 3000eura. Bolest

 

JA sam svoje prve vozacke dana poceo bas s tim golfom , 1999 sdi. Jos uvijek ga stari vozi, ima mozda 170tkm, pa sto se kvarova tice za zahvaljniji auto nisam cuo..reparirao je getribu (standardna mana ko na 1.4 benzincu) i kuplung promjenio jedan. Trosi 6l po gradu, cuje se ko traktor, nejde nesto sad sa 20 godina na grbaci ali tu nema check engine lampica, pali na zub i u najvecoj zimi, isli smo na skijanje s njim uredno.

 

4 hours ago, ChILd_ReBoRn said:

Najgore od svega što nitko oko mene od ekipe nema renaulta i sad me svi prcaju u svaki mogući otvor.. da.. uzmi peugeot.. gle mog golfa sdi.. ja i mercedes nema kamo ne.. i tak dalje... No hebatga. Kupio sam 4 nova.. i nadam se da sam sad neko vrijeme miram.. a to ne mogu znati...life sucks.. and then you die... Tak to ide

Ma , ljudi seru kvake.Da si bilokaj drugo kupio isto bi se mozda kvarilo.

4 hours ago, ChILd_ReBoRn said:

Hrvoje, Navodno je problem reparacije nemogucnost nabavke rezevnih dijelova za te injektore. Dakle, moze se promijeniti mehanički uložak, ali piezzo ne. Jednostavno nema ih za kupiti. Reparacija se svodi na slanje u Siemens ili tko već radi reparaciju, i u biti dobiješ novi injektor natrag.. samo je vanjsko oplošje staro.

 

Meni to ne drzi vodu, a evo javilo se par ljudi kojima je nudena reparacija po tim nekim standardnim cijenama ~1000kn po injektoru. Ja ne znam jasno sto ulazi u tu reparaciju, al vjerujem da naprave nesto konkretno, obicno dobis godinu dana garanciju kod reparacije dizne.

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Ma golf da tdi su bili extra startni i imali momenta. U ono doba prije 15-20god bio je super auto i malo trosio. Al nevjerojatno da ti neko preporuci u danasnje doba to kupit.

Link to comment
Share on other sites

10 hours ago, ChILd_ReBoRn said:

Hrvoje, Navodno je problem reparacije nemogucnost nabavke rezevnih dijelova za te injektore. Dakle, moze se promijeniti mehanički uložak, ali piezzo ne. Jednostavno nema ih za kupiti. Reparacija se svodi na slanje u Siemens ili tko već radi reparaciju, i u biti dobiješ novi injektor natrag.. samo je vanjsko oplošje staro.
Megan 2006 je imao problem sa onom starom pumpom gdje se cementirani dio ljuštio. Pumpe poslije 2010 te probleme nemaju. Rekao mi je prodavatelj ( 3.ca generacija servisera bosch pumpi injektora i tih sranja) da sa 4 nova sam sigurno 4-5 godina miran. Meni dosta.. do onda tko živ tko mrtav.

Najgore od svega što nitko oko mene od ekipe nema renaulta i sad me svi prcaju u svaki mogući otvor.. da.. uzmi peugeot.. gle mog golfa sdi.. ja i mercedes nema kamo ne.. i tak dalje... No hebatga. Kupio sam 4 nova.. i nadam se da sam sad neko vrijeme miram.. a to ne mogu znati...life sucks.. and then you die... Tak to ide

Ma stari nemoraš i nemoj se objašnjavat jer ne vrijedi... kak je jedan forumaš napisao meni "složi si auto i uživaj u njemu" imali smo sranja s tim jebenim injektorima i vjerojatno nismo jedini koji će ih imat..

Ispada i ispast će da smo i ti i ja glupi što smo uzeli sva 4 nova, da su nam prodali priču da se ne može reparirati, da su se svi bošiste udružili da nam lažu i muljaju nas, a u bosni rade reparaciju za 50 maraka po komadu i ti su bolji od novih jer ovi bošisti iz RH su budale što šalju na reparaciju u tvornicu, da to nisu neki posebni injektori (mada i na službenoj renault reklami za ovaj motor piše doslovno "novi posebni injektori") nego ih se uspoređuje sa onima iz kraja 90-tih jer je netko tad radio u nekoj radioni gdje se reparirao injektor za par 100 kn iz golfa 3.

On 25. 08. 2020. at 15:06, hrvojexyz said:

 

Bitno je kriticki gledati na sve, ne pljuvat po svemu ali gledati na sve sa objektivnim naocalama.

Vidiš, ovdje se gleda kritički sve a ne gleda se ništa, ne pljuje se po svemu al se sve zapljuje, a gledajući objektivnim naočalama objektivnosti nema nigdje...

On 25. 08. 2020. at 15:06, hrvojexyz said:

 

Jesam li ja cuo za primjere gdje ovlasteni mjenja sve dizne odjednom i pumpu ? Bome jesam, megane 2 , 2006g, 63kw motor, ljudi uzeli ak se ne varam u ovlastenom Renault servisu u Sloveniji. Unutar godinu dana nesto se dogodilo s ubrizgavanjem, neznam cijelu pricu ali mogu samo predpostaviti da je otisla neka dizna, taj servis je u toj garanciji koji su dali stranci projenio sve 4 dizne .  To je najsigurniji nacin, jer ak je jedna dizna losa tesko i ove tri preostale mogu biti u top stanju, ali pobogu nikad se to tak nije mjenjalo .

A opet ovdje se nešto čulo kak se radi u ovlašenom, nešto je bilo s ubrizgavanjem al nezna konkretno što jer se čulo od susjeda koji je čuo u konzumu od prodavačice čiji muž radi u tokiću i kad je vozio neke djelove u ovlašteni onda je čuo od mehaničara iz popodnevne a kojemu je to rekao ovaj iz jutarnje.

I pretpostavlja se da je dizna otišla jer se nezna cijela priča, i j**e ga što je servis zamjenio sve, a to se tak prije nije nikad radilo (ali pazi cijela priča je o meganu 2)....

On 25. 08. 2020. at 15:06, hrvojexyz said:

 

Imao sam i starog megana benzinca pa sam u 100tkm promjenio mislim 3 bobine . Kad je jedna otisla, odem mehanicaru ili poslije sam skuzio kak, odsarafis jedan torx i promjenis. Najbolje da sam promjenio sve 4 odjednom i cijeli gornji dio motora, kak su u Baoticu mi sugerirali da napravim kad smo pitali zakaj se okretaji dizu i spustaju u leru (gumice usisa, 350kn gumica i pol sata posla za onog ko prvi put radi).

I onda se na kraju završi sa benzincem i bobinom, jer smo budale i ti i ja što to nismo sami zamjenili doma, odnosno što nismo samo skinuli koji torx i ubacili nove dizne ispred zgrade ili na dvorištu i teraj...

 

6 hours ago, hrvojexyz said:

 

Meni to ne drzi vodu, a evo javilo se par ljudi kojima je nudena reparacija po tim nekim standardnim cijenama ~1000kn po injektoru. Ja ne znam jasno sto ulazi u tu reparaciju, al vjerujem da naprave nesto konkretno, obicno dobis godinu dana garanciju kod reparacije dizne.

I onda se potrudiš da napišeš neke stvari i da nešto pokušaš obajsnit ali nema smisla opet jer to sve ne drži vodu..

Opet se javljaju neki ljudi i repariraju al se nezna koji, nezna čovjek ni što ulazi u tu reparaciju, ali opet ponavljam sve to ne drži vodu, al vjeruje da naprave korektno...

 

 

@ChILd_ReBoRn jednostavno se vratiš na moju prvu rečenicu jer ne vrijedi objašnjavat.

Vjerojatno će se s vremenom opet netko naći ovdje i desit će mu se isto kao i nama i ni njegova priča i iskustva s majstorima i bošistama neće držat vodu, i tak godine prolaze i prolaze, a ništa se ne mijenja od 2006 i megana 2, a za koju godinu će izaći meg 5...

 

  • Thanks 1
  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

K9K 636 dizne se ne mogu reparirati, provereno na prijateljskoj osnovi. Vlasnik servisa kod koga sam dosao po prijateljskoj osnovi (preporuci) i pitao ga za to mi je rekao da ne moze nista da se uradi, i ko tvrdi da moze da napravi posao tog tipa, samo uzima pare nizasta.

Postoje dva resenja

1. kupovina novih

2. kupovina "tausch" dizni u Renaultu - verovatno se upucuju u Siemens VDO na "reparaciju". Pritom Renault servis zadrzava skinute dizne. Dolaze u Renault kutiji, sa kataloskim brojem.

Ukoliko crkne elektronski deo dizne, auto se gasi i ne moze se upaliti bez zamene iste.

Video na jednom meganeu 2012 koji je na satu imao 180.000, a u motornom 360.000 km. Ugasen normalno, i nakon toga vise nije bilo paljenja. Zamenjena samo jedna dizna i auto nastavio dalje.

Kod problema sa opiljcima pumpe VP, a to sad vec spada u istoriju, Renault je preporucivao u svom servisnom uputstvo zamenu dizni, raila, svih vodova goriva, pumpe visokog pritiska i rezervoara goriva. Ali taj problem nikako nije aktuelan u ovoj generaciji vozila koju ima kolega. 

  • Like 2
  • Thanks 2
Link to comment
Share on other sites

Eto i mene u istom problemu. Mislio sam ovdje postati, ali otišlo u moju temu pa pogledajte tamo. "Scenic III par problemčića"...ispostavilo se da nisu baš problemčići🤬

Edited by Goranvk
Link to comment
Share on other sites

22 hours ago, Brainmind said:

K9K 636 dizne se ne mogu reparirati, provereno na prijateljskoj osnovi. Vlasnik servisa kod koga sam dosao po prijateljskoj osnovi (preporuci) i pitao ga za to mi je rekao da ne moze nista da se uradi, i ko tvrdi da moze da napravi posao tog tipa, samo uzima pare nizasta.

Postoje dva resenja

1. kupovina novih

2. kupovina "tausch" dizni u Renaultu - verovatno se upucuju u Siemens VDO na "reparaciju". Pritom Renault servis zadrzava skinute dizne. Dolaze u Renault kutiji, sa kataloskim brojem.

Ukoliko crkne elektronski deo dizne, auto se gasi i ne moze se upaliti bez zamene iste.

Video na jednom meganeu 2012 koji je na satu imao 180.000, a u motornom 360.000 km. Ugasen normalno, i nakon toga vise nije bilo paljenja. Zamenjena samo jedna dizna i auto nastavio dalje.

Kod problema sa opiljcima pumpe VP, a to sad vec spada u istoriju, Renault je preporucivao u svom servisnom uputstvo zamenu dizni, raila, svih vodova goriva, pumpe visokog pritiska i rezervoara goriva. Ali taj problem nikako nije aktuelan u ovoj generaciji vozila koju ima kolega. 

meni krepao piezzo.. i auto pali normalmo...

 

napravio sam 120km jucer.. i auto ide.. jebatga.. ako primijetimiakakvu razliku.. pali.. povuče i ide... Sjeo jučer sam majstorom.. on vozi.. ja upalio dijagnostiku.. 57 stranica hebenih podataka.. ja pol toga ne kužim. on kuži malo viš od mene.. al ni blizu da  zna što gleda... na kraju.. veli.. super je to.. samo vozi... lol.. i eto.. ja vozim,...nekakvi... broj startanja.. za 1..2..3..4.. veli.. možda se tu nešto može upisati.. pa . gleda.. on.. gledam ja.. na kraju.. samo.. back.. back.. obriši greške-- i super sve...

 

Link to comment
Share on other sites

Hehehehe.. a stas. Danas da budes mehanicar moras biti mehatronicar i elektronicar. Ha sjecam se kad je dijagnostika tek dolazila tamo 90-ih vecina je majstora nabavila 2002+ nesto. I vecina uzela bosch kts za koji si trebo prodat bubreg i dio zdrave jetre i jos dat da te malo guze da bi citao greske. To ekipa nije nist kuzila. Covjek 55+ gleda u taj ekran i izgleda kao da kuzi a ubiti nema pojma sta radi i misli u sebi sta je meni ovo trebalo. A zajeb jos veci je bio sto hrpa njih nije imala prijevod na hrv. Znaci lom zivi majstor gleda u rijecnik prijevod i naravno ne nalazi hrpu tih naziva.

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

update teme. moram reci da auto radi jako lijepo. na niskim okretajima samo prede. prije se znalo dogoditi da ako krenem sa preslabim gasom, auto zacupka, kao da ce krepati. sad u ler gasu savrseno mirno krene. glupi poštari od ponedjeljka voze dostavu unutar 24h. Tako da je gepek jos van pogona..

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.