Jump to content

Servis - zamjena ulja i svih filtera


shorva

Recommended Posts

Jedno pitanje za raspravu, 

imam Megane III 1.5dci gt line karavan 2014.god - 105000km

i sve servise sam do sad radio u ovlaštenom..

sad mi je na redu redovno mijenjanje ulja i svih filtera (ulje, zrak, gorivo)

jeli mi vrijeme da zaobiđem ovlašteni servis (koji traži 1800-1900kn) i otiđem u “neovlasteni” servis i sve skupa zamijenim za 1300kn?

nastavio sam s ovlastenim jer racunam tako zadrzati bolju cijenu auta kad bi ga prodavao (ne namjeravam skoro), al opet se mislim koja je to znanstvena fantastika zamjeniti filtere i ulje, pa da za ovlašteni servis dajem 500-600 kn više?

Link to comment
Share on other sites

Ovlašteni servis dok je auto pod garancijom. Kasnije samo bacanje novaca. Još ako servise radiš po njihovim intervalima od 30 000km (mali servis), to može biti samo minus kod prodaje,moje mišljenje.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Ja bih se osobno prebacio u neovlasteni. Nista neces dobit na prodajnoj cijeni servisiranjem kod ovlastenog, pogotovo kod nekog tko pozna modus operandi mnogih ovlastenih. Bitno da ga redovito servisiras, s kvalitetnim dijelovima i da imas dokaz o tome.

Mada i 1300kn mi se cini kao poprilicna cifra, prema tome da su navedeni filteri (ulje, zrak i gorivo bez kabine) te ulje za taj servis manje od 700kn, i to sve vrhunski dijelovi. Uglavnom, cijena nije uzasno napuhana, ali pripazi kakve dijelove ti meho stavlja, da ne bi isao comline i slicno za tu cijenu.

Link to comment
Share on other sites

Slažem se. Pripazi si na Comline filtere. Hoće ih uvaljivati a jako loše su kvalitete. Najbolje nađi servis koji prihvaća tvoje dijelove.kupi najkvalitetnije i nećeš preći preko 700 kn.

Link to comment
Share on other sites

ne znam koji normalan servis uvaljuje comline i slicno, uostalom sve pise na racunu, a postoji mogucnost da se i pita unaprijed koje dijelove ce ugraditi

Link to comment
Share on other sites

Za van garancije su ti već kazali, a ja sam i u garanciji (radi se o fluence dci 2016) mijenjao sam ulje i filter na cca 10k (oni su kazali da mi u biti treba mijenjati kako je propisano i tako su oni samo mijenjali na 30k).
Sve ostale filtera sam mijenjam i za to ne vodim auto nikome, upravo prije neki dan sam promjenio filter goriva jer sam odvalio 60k km.
To da ću imati manju vrijednost pri prodaji (jer u ovlaštenima nema gotovo ništa evidentirano) me nije briga, jer ja imam spisak kada i što sam mijenjao pa kupac nakon probne vožnje može sam procijeniti da li je spisak lažan, a auto ionako neće u prodaju možda nikada, ka ni moj stari Megan iz 97me koji je evo na 400k i još ne troši ulje i vuče ko mladić (i on je uvijek dobivao novu dozu svako 10k)...

Poslano sa mog Lenovo P1a42 koristeći Tapatalk

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

A gle servisna sa računima je uvijek dobar argumenat za pregovor... Pogotovo kod staro za novo... Stvar je kolko i u ovlaštenom te deru, meni je tu u Vt 160kn sat a to nije puno da ga vozim u fuš, isto me se pita koje dijelove ocu zamjenske ili origi... Prava ušteda je ako sam znaš ugradit a ovako za parstokuna godišnje mislim da nije vrijedno.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Treba malo dati i servisima da zive. Nije neka pamet zamjenit te filtere i vjerujem da to moze svatko ali kad odes u servis ipak serviseri i malo pregledaju auto, mozda nadu neke nedostatke koje ti kao laik u tom podrucju nemozes vidjeti. A btw mislim da je na 6 godina veliki servis(remen i pumpa vode) posto je auto 2014 bez obzira na malo km.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Hvala na odgovorima

mislim da cu ipak u “neovlastenog” s provjerenim djelovima, u ovlastenog ce mi ionako za navedenu cijenu “uvaliti” zamjenske djelove..

prošao sam 15000 km od zadnjeg mjenjanja, prije točno godinu dana

@Lowlife jesam, u 2.mjesecu sam radio veliki servis

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, macan said:

A gle servisna sa računima je uvijek dobar argumenat za pregovor... Pogotovo kod staro za novo... Stvar je kolko i u ovlaštenom te deru, meni je tu u Vt 160kn sat a to nije puno da ga vozim u fuš, isto me se pita koje dijelove ocu zamjenske ili origi... Prava ušteda je ako sam znaš ugradit a ovako za parstokuna godišnje mislim da nije vrijedno.

Gle tu možda možeš dobiti 100-200 eura više na staroj trulji od 12,13 godina a razlika u održavanju u ovlaštenom ili ne nikad se ne može namaknuti

Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, dado_sk said:

Gle tu možda možeš dobiti 100-200 eura više na staroj trulji od 12,13 godina a razlika u održavanju u ovlaštenom ili ne nikad se ne može namaknuti

Njegov je 2014. godište, a sve preko 10 godina bi se složio da više i nema previše smisla calenovat u ovlaštenom ali ni stavljat original dijelove.... sve zavisi kad ti je namjera prodavat auto...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, macan said:

A gle servisna sa računima je uvijek dobar argumenat za pregovor... Pogotovo kod staro za novo... Stvar je kolko i u ovlaštenom te deru, meni je tu u Vt 160kn sat a to nije puno da ga vozim u fuš, isto me se pita koje dijelove ocu zamjenske ili origi... Prava ušteda je ako sam znaš ugradit a ovako za parstokuna godišnje mislim da nije vrijedno.

Ako razmisljas koliko love ces dobit kad ces se rjesavat auta, sigurno ga neces davat pod staro za novo jer tako u svakom slucaju pusis.

Ali da, i po meni je tako neke manje zahvate najbolje sam radit jer je dobra usteda, a ako si u mogucnosti, ne uzima puno vremena. Realno tih 1300kn je isto puno jer gomila neovlastenih radi bez racuna, a 1300+PDV je prakticki cijena u ovlastenom. No mozda se i varam, ali sumnjam...

Link to comment
Share on other sites

Moje je iskustvo da čim je radiona veća,više dizalica ona je skuplja. Više je tu radnika za platiti,veće režije. I velika šansa da će praktikant raditi. A n ažalost takve radione su s cijenom skoro kao ovlašteni. Probaj u ovlaštenom vidjeti imaju li akciju za starija vozila? To Opel često ima tako da sam na corsi znao promjeniti ulje i filtere za 600 kn.  Ja sam srećom naišao na majstora koji je radio u Opelu 17 gid i odvažio se u svojoj kući dići garažu i otvoriti obrt. Jako je povoljan i zna specifičnosti za Opel. Sam radi. 

Edited by dado_sk
Link to comment
Share on other sites

Nisam već godinama vidio praktikante, to je postalo već kao jednorog..

Scenic 2008 78kw svi filteri(purflux) i elf 5L 890kn materijal u tokicu. Ruke 200kn. Pregled i dijagnostika u tih 200. I opet je ljudima puno. Razumijem i to. Valjda.
S druge strane dao popraviti TV star 6god, crkla neka ploča koja pali ekran. Ta ploča 250kn i ruke 250k(dobio račun). Znaci ima za odvidati 8vijaka križna kacavida od poklopca i 4ista takva vijka od ploče i 2konektora. 500kn za ledTV grunding 121cm(?) koji sad popravljen vrijedi tih500kn možda. A ploča sam gotovo siguran da nije nova.

Link to comment
Share on other sites

Pa gle ja neznam šarafat, da znam, bilo bio bi mi previše ovlašteni kad mogu sam to napravit... znači svakako mi negine neki servis. Sa tastom sam par puta na kiji mjenjao ulje i filtere možda bi znao i sam al kakav sam majstor sjebo bi i nakovanj.... i opet nisu samo filteri i ulje, uvijek u servisnom intervalu se zalomi nešto "novo", pa sad treba pločice, pa sad treba filter goriva a to nisam još mjenjao, pa veliki servis, pa ne bi bolje ja to radio... itd... tako da nači čisti jednostavan servis je zapravo rijetkost, jedino ako ti je dosadno pa mjenjaš na svaki 5 iljada ulje i filter... Doduše kažem kod Vas u ZG meni su na žitnjaku za kiju 300 kn radni sat računali, oprostite al to je zaista previše, u VT je bio 150 kn.... tako kažem zavisi gdje i servisirate..

Link to comment
Share on other sites

Kia naplati onih 7 godina garancije ovako ili onako. Negdje moraju uzeti lovu, nije jeftino imati firmu i plaćati radnike i njihove eventualne greške. 

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Ja sam s autom 2016. godište i 55tkm ove godine krenuo u "neovlašteni" servis, kod čovjeka kojem vjerujem. Nije toliko niti pitanje cijene, koliko jednostavno nisam imao povjerenja u ovlašteni.

A za razliku od "long life" servisa, mijenjam svake godine sve filtere, ne želim slušati kako filter zraka ide svake dvije godine, ili filter nafte tri godine. Tako da ono "Servisiran u ovlaštenom" mi osobno ne znači puno...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites




S druge strane dao popraviti TV star 6god, crkla neka ploča koja pali ekran. Ta ploča 250kn i ruke 250k(dobio račun). Znaci ima za odvidati 8vijaka križna kacavida od poklopca i 4ista takva vijka od ploče i 2konektora. 500kn za ledTV grunding 121cm(?) koji sad popravljen vrijedi tih500kn možda. A ploča sam gotovo siguran da nije nova.

I onda, je li tih 500 kuna puno ili nije?
Jesi li mogao sam to popraviti?
Evo, ja imam servis (foto oprema, mobiteli, laptopi, Playstation) i mogu ti reći da cijena popravka vrlo često nije jednostavno zbrojeno dio+rad jer da tako naplaćujem davno bi zatvorio firmu. Evo za primjer, kod nekih modela Asus laptopa relativno često se dogodi kvar matične ploče. Ja kvar detektiram za 5 minuta, a dio koji zamijenim košta manje od 5 kuna. Koliko bi taj popravak trebao naplatiti? 50 kuna?



Sent from my SM-G960F using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Tih 500kn je točno koliko bi ja bio dao za poravak za tako star tv. Nije mi bilo ni puno ni malo nego točno. Da je bilo vise isao bi po novi TV.  I serviseri to znaju kao sto i ti znas da bi popravak tog laptopa bilo fer naplatiti 50-100kn ali ga isto naplatiš vise.

Svatko brani svoju struku i to je razumljivo ali nemojmo onda srati po drugima. I da, ja sam isto sam mogao popraviti svoj TV da sam imao polovni komad ovaj sa slike. 
 

 

image.jpg

Link to comment
Share on other sites

Eto, meni je savršeno jasno zašto ovlašteni servisi uzmu (karikiram) 1500 kuna za zamjenu ulja i filtera, iako to realno vrijedi dosta manje. Zato i ja servis onog nesretnog laptopa naplatim 600 kuna. Radim to ne da se obogatim, nego da preživim od mjeseca do mjeseca. 

Zapravo, cilj svih servisa je da postave cijenu usluge na najvišu moguću granicu na koju će stranka još uvijek pristati :)
Sad, za neke stvari imaš alternativu. Za druge nemaš...

  • Like 1
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

U jbte sad vidim da sam još i dobro prošao :laugh: sutra im nosim još za pijaču nešto.

 
Treba svoju uslugu naplatiti ali isto tako treba biti realan a pogotovo fer i korektan sa odrađenim poslom. 
 

Link to comment
Share on other sites

🤣
Slažem se. Ja svoje pošteno naplatim, ali iza toga i stojim. Alternativa je ovlašteni servis gdje bi popravak tog kvara bio barem 3 puta skuplji. Čitaj neisplativo. 

Link to comment
Share on other sites

Problem je u ovlaštenom ne samo cijena rada, nego cijena dijelova, jebački rabat + ruke, pa onda daj il jedno il drugo, ako češ mi računat 300 kn sat onda daj bar 20% na dijelove... ovako bez toga je to artiljerija... pa tu od anđelka dobiješ isti dio jeftinije i to ko usrana fizička osoba bez obrta.. pa kako to? :) A ne usudim se ni pomislit da li ovlašteni reno serviseri imaju i jači rabat na original dijelove...

Edited by macan
Link to comment
Share on other sites

Meni nije problem neki dio elektronike zamjeniti, problem je detektirati kvar, a to se naplaćuje.
Jbg ne možemo znati sve [emoji3525]

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Jutros sam napisao kako skoro sve odrsdjujem sam (filtere, kočnice itd) i da izbjegavam ovlašteni...
Da ne bi bilo zabune trebam napisati i ovo: redovne velike servise (set zupčasti, pumpa i što sve ide u kompletu) odradjujem isključivo u ovlaštenom.
Jednom sam nakon skoro godinu dana imao slučaj da mi pumpa pušta vodu i kada sam doveo da to pogledaju u dotičnom ovlaštenom su mi to zamijenili besplatno, bez diskusije.


Poslano sa mog Lenovo P1a42 koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.