Jump to content

Servis - zamjena ulja i svih filtera


shorva

Recommended Posts

5 minutes ago, mata73 said:

Meni nije problem neki dio elektronike zamjeniti, problem je detektirati kvar, a to se naplaćuje.
Jbg ne možemo znati sve emoji3525.png

Upravo to. Ja nekad otkrijem kvar u pola minute, a nekad potrošim 3 sata i ne riješim problem. Što na jednu stranu dobiješ, to na drugu izgubiš.
Zato to toliko košta.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Kako pravi majstor dijagnosticar moze naplatiti svoj rad. Covjek ima iza sebe 1000 sati iskustva u dijagnostici a dode mu neki krkan i kaze na kraju pa to sam si i ja mogao sam zamjenit ispred garaze. Dio ili zalemit 2 zice. Je majstore ali problem je uperit prstom u dio koji treba mjenjat, to te kosta kod kompleksnih sustava.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Tako i meni dođu i kažu da je problem sigurno do nekog otpornika ili kondenzatora. Ja im kažem da je, ali da ga treba naći ;)
A za naći ga trebaju doslovno godine i godine iskustva.

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

I onda dodes u ovlasteni i stavljaju dio po dio novi jer su vrhunski diagnosticari... mozda je ovo... mozda je ono... i to sve masno naplate....🤦🏻‍♂️

 

Toliko o tome....

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

vele ovak: ne placas me za tih par minuta (ovisno o slucaju) kolko mi je trebalo da to nesto popravim, placas me za sve godine iskustva koje su mi omogucile da to dijagnosticiram i popravim.

Sent from my SM-A530F using Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, filiplolic said:

Tako i meni dođu i kažu da je problem sigurno do nekog otpornika ili kondenzatora. Ja im kažem da je, ali da ga treba naći ;)
A za naći ga trebaju doslovno godine i godine iskustva.

 

Imaš koji fliper na prodaju :) upitnik.

Edited by macan
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, filiplolic said:

Upravo to. Ja nekad otkrijem kvar u pola minute, a nekad potrošim 3 sata i ne riješim problem. Što na jednu stranu dobiješ, to na drugu izgubiš.
Zato to toliko košta.

Jasno je kad se naplacuje odredni kvar sto se ustvari placa, iskustvo, vrijeme dijagnostike itd. Ali derat 1500kn za ulje i filter sto je potpuno robotski posao mi je suludo.

Link to comment
Share on other sites

Mislim da je rad nekih 350kn ukljucujuci i zbrinjavanje a filter i 5l elfa 5w30 oko 1200kn. Ma dobro kod svih je tako. Stas malo tih par god dok je garancija aktualna pregrmis a poslje nekom od povjerenja.

Link to comment
Share on other sites

A u maloprodaji, bez ikakvih rabata, filter i ulje 300kn 🤣

Da da, "rad" je samo 350kn 🤣

Svatko neka misli sto hoce, ali meni je to lopovluk. Sva sreca pa imam dvoriste i mogu takve stvari sam obavit. Cak i da imam novi auto bih razmislio dali bi ga vozio u ovlastene, pogotovo kod ovih koji imaju duzu garanciju (5-7 god) pa te kroz taj period fino oderu samo na ulju i filterima. Ali dobro, to je samo moja filozofija, a svatko moze imat svoju.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

To je tako. Jedno je poštena naplata pošteno odrađenog posla a jedno je deranje kože. Kad pogledaš rabat koji imaju i cijenu rada većina dere kožu. Meni je zadnji neovlašteni uzeo za 3 litre ulja i semering koji se za 20 minuta zamjeni 1200 kn. Nikad me više neće vidjeti.

Link to comment
Share on other sites

Ja nakon loseg iskustva u ovlastenom gdje su mi prvo prigovarali sto sam donio svoje ulje (jer mi ne mogu uzeti 80 kn za litru) , a onda me oderali za pizdarije tipa ciscenje lisca iz ventilacije, zamjena pozicije i sl, idem u neovlašteni. Zenska garantirano zna vise od ovih u ovlastenom, donosim svoje ulje a njeno ostalo. Sve stavke uredno iskazane na racunu, tocno koji filteri, koliko su ruke... 2 servisa odradio tamo i ovlasteni me vise nece vidjeti, sve dok vozim auto bez garancije

Link to comment
Share on other sites

A to ides u zaprude na servis da ne reklamiram.. da meni pocelo ruzat nesto izgleda po zvuku ispod poklopca zupcastog. Mislim da je pumpa vode. Jel netko zna do koje su godine stavljali na 1.5 dci pierburg pumpe a kad su presli na gmb. I ak cu kupovat kit koju pumpu je vise pametno danas stavit.

Link to comment
Share on other sites

9 minutes ago, Lowlife said:

do koje su godine stavljali na 1.5 dci pierburg pumpe

Zavisi od tvornice. 

Bilo što renomiranih proizvođača staviti. 

Link to comment
Share on other sites

Zato pitam od koje god jel je pumpa i remen mjenjani nema 60 tkm pa ak je taj gmb unutra proruzio nebi opet istu pricu. Hepu, skf, saleri?

Link to comment
Share on other sites

A to ides u zaprude na servis da ne reklamiram.. da meni pocelo ruzat nesto izgleda po zvuku ispod poklopca zupcastog. Mislim da je pumpa vode. Jel netko zna do koje su godine stavljali na 1.5 dci pierburg pumpe a kad su presli na gmb. I ak cu kupovat kit koju pumpu je vise pametno danas stavit.
Da, u zaprude
Necemo reklamirati
Link to comment
Share on other sites

Ljudi, smijete pisati di obaljate neke radnje na autu, to se ne kvalificira kao reklama. Pobogu pa nisu vase radnje to .

Link to comment
Share on other sites

Om, onda u tom slucaju radi se o autoservisu turek u zaprudu. 2 servisa na meganu naoravljena, bez ikakvih zamjerki
Kad se dogovori sta ce se radit na autu, zenska naoravi ponudu i placas tocno zaj iznos. Ako treba sta dodatno na autu radit zove i odmah kaze točno koliko ce kostati
Inace su specijalizirani za kosooke, al i o renaultu zna sve.
Inace, jedini zenski majstor automehaničar u HR
Evo banalni primjer, narucim se za servis prosli tjedan, dodem u dogovoreno vrijeme a ona drzi isprintano sta smo sve mijenjali na proalom servisu, i odmah govori sta preporuca da sad mijenjamo

Link to comment
Share on other sites

Kolko naplacuje za redovni servis recimo, znaci filteri i ulja ?

Ja idem kod par mehanicara, ne rade neke vece zahvate bez da me nazovu to mi se podrazumijeva.

Malo je radno vrijeme diskutabilno za pokupit auto,  al ocito ima dosta posla i tak.

Link to comment
Share on other sites

Ja sam isao kod nje jedno vrijeme. Vrlo dobar servis i mislim da uz to sto se kuzi u sve oko auta ima cijene dijelova na razini tokica ko da si uso u ducan. Za ulje i filter mislim da je 100kn izmjena. Jedino kaj rade do 17h pa nemres poslje pokupit auto a i bude guzva posto je vecinom samo 1 mehanicar koji radi.

Link to comment
Share on other sites

ne znam sta se cudite za radno vrijeme, poslijje zatvaranja nema preuzimanja vozila/izdavanja racuna, sta u konzum idete pitati da vam poslije radnog vremena daju kruh?

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

51 minutes ago, robyakarider said:

ne znam sta se cudite za radno vrijeme, poslijje zatvaranja nema preuzimanja vozila/izdavanja racuna, sta u konzum idete pitati da vam poslije radnog vremena daju kruh?

Totalno si promasio poantu..😂

Link to comment
Share on other sites

Mene je servis s mojim uljem izasao 800 kn (znaci 1050 s uljem) s tim da je mijenjala sve filtere (sam filter kabine je 150,ne znam za ostale), jednu stop zarulju, i kocionu tekucinu (80 kn) i cistila zadnju desnu celjust jer je rucna zezala
Koliko je samo servis beznovih dodataka nemam pojma. Al kao sto netko rece, cijene materijala su im ko u ducanu, ne nabijaju dodatnu marzu izuzev rabata koji dobiju u intercarsu

Link to comment
Share on other sites

rabat dobiju solidan, u tokiću običan fizikalac sa tokić karticom je na 20% ne znam koliko mehaničari imaju vrlo vjerojatno bitno više. ono što meni smeta što sat vremena ruku zamjene ulja ili zamjene nekog skupog djela ne dođe isto. za ruke kao uzme isto ali na rabatu uzme ohoho. U situaciji ako sam nabaviš potreban dio ćeš dobiti tih 20%, ako ti mehaničar to nabavi onda će si uzeti sav rabat a tebi zaračunati puni iznos bez obzira što si i sam mogao proći jeftinije.

konkretno zamjena ulja i filtera mi je negdje 100 kuna (sa mojim dijelovima), a zamjena pumpe goriva je na kraju ispala cca preko 600 kuna kad uračunam ruke i rabat koji sam ja mogao dobit ne koji je majstor dobio. (a manje posla bilo sa zamjenom pumpe goriva).

U nekom mojem utopijskom svijetu bi se definirao točno koliko je sat vreman ruku za ulje a koliko za dijagnostiku ili složene kvarove. naravno nije isto ako koristiš kljuš i šrafinciger ili ako koristiš složenije i skuplje uređaje koji se deru prilokom riješavanja kvara. 

ovako meho stavi da su ruke sitno 150 kuna sat ili 200 jer se svi bolje osječamo a rijetko tko provjerava koliko je uzeo na djelovima pa nekad te ruke dođu i na 700-1000 kuna sat  kako kome naiđeš

Link to comment
Share on other sites

On 27. 08. 2020. at 0:43, shorva said:

Jedno pitanje za raspravu, 

imam Megane III 1.5dci gt line karavan 2014.god - 105000km

i sve servise sam do sad radio u ovlaštenom..

sad mi je na redu redovno mijenjanje ulja i svih filtera (ulje, zrak, gorivo)

jeli mi vrijeme da zaobiđem ovlašteni servis (koji traži 1800-1900kn) i otiđem u “neovlasteni” servis i sve skupa zamijenim za 1300kn?

nastavio sam s ovlastenim jer racunam tako zadrzati bolju cijenu auta kad bi ga prodavao (ne namjeravam skoro), al opet se mislim koja je to znanstvena fantastika zamjeniti filtere i ulje, pa da za ovlašteni servis dajem 500-600 kn više?

Samo me molim te prosvjetli koji to majstor traži 1300 kuna za ruke i dijelove i ja mu osobno sjednem u auto i dopeljam na uvid račune originalnih dijelova i ulja. Frende dijelovi ti nisu preko 600 kuna s uljem da uzmeš kvalitetnije od OEM ili jednako + Elf ulje.

59 minutes ago, goran_sch said:

rabat dobiju solidan, u tokiću običan fizikalac sa tokić karticom je na 20% ne znam koliko mehaničari imaju vrlo vjerojatno bitno više. ono što meni smeta što sat vremena ruku zamjene ulja ili zamjene nekog skupog djela ne dođe isto. za ruke kao uzme isto ali na rabatu uzme ohoho. U situaciji ako sam nabaviš potreban dio ćeš dobiti tih 20%, ako ti mehaničar to nabavi onda će si uzeti sav rabat a tebi zaračunati puni iznos bez obzira što si i sam mogao proći jeftinije.

konkretno zamjena ulja i filtera mi je negdje 100 kuna (sa mojim dijelovima), a zamjena pumpe goriva je na kraju ispala cca preko 600 kuna kad uračunam ruke i rabat koji sam ja mogao dobit ne koji je majstor dobio. (a manje posla bilo sa zamjenom pumpe goriva).

U nekom mojem utopijskom svijetu bi se definirao točno koliko je sat vreman ruku za ulje a koliko za dijagnostiku ili složene kvarove. naravno nije isto ako koristiš kljuš i šrafinciger ili ako koristiš složenije i skuplje uređaje koji se deru prilokom riješavanja kvara. 

ovako meho stavi da su ruke sitno 150 kuna sat ili 200 jer se svi bolje osječamo a rijetko tko provjerava koliko je uzeo na djelovima pa nekad te ruke dođu i na 700-1000 kuna sat  kako kome naiđeš

Meho ti ima 40% rabata ali ne na sve, recimo na ulje dobivaju samo 25%...

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.