Jump to content

WRC Rally Hrvatska


Mladen

Recommended Posts

29 minutes ago, Ruske said:

Ogier uocio renea sa strane, pa se isao slikat s njime (ako sam dobro skuzio i rene i drahi su bili na toj stanici)

Sent from my SM-A725F using Tapatalk
 

Evo jedan nabrzaka
 

 


Sent from my SM-A725F using Tapatalk
 

 

Bice isa zicat popust za djelove😂

https://www.rtl.hr/vijesti-hr/novosti/hrvatska/4022508/najprije-je-skrivio-prometnu-zatim-je-sedmerostruki-svjetski-prvak-u-reliju-umalo-pregazio-policajca-i-odjurio-pa-na-reliju-pobijedio/?utm_source=vijestiFB&utm_medium=post&utm_campaign=organic&utm_content=RTLdanas&fbclid=IwAR1DjAJZlINh7N_ViwLnf6N7SmmyVsO-dftMe_6suoqrk43KxQQjcuBKBJE

Edited by macak
Link to comment
Share on other sites

najvj mu sibnuo vizitku i rekao da se ne brine, da ce mu srediti dobar rabat za karoserijske dijelove :D 

  • Like 1
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Ogier na kraju dobio zabranu upravljanja motornim vozilima na području RH slijedećih 6 mjeseci i 8k HRK kazne. Te je suspendiran sa slijedeće WRC utrke + 5k EUR kazne.

Link to comment
Share on other sites

Suspendiran uvjetno
Korektnije bi bilo da su ga diskvalificirali s ove...al ok

Sent from my SM-A725F using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Meni se učinilo na prvom videu da je BMW doletio prevelikom brzinom, i naravno, tu ide ona o nedovoljnom drzanju razmaka... Međutim, drugi video pokazuje situaciju iz boljeg kuta... Koliko vidim, 5000€ kazne, i jedna suspenzija jedne vožnje uvijetno...

Link to comment
Share on other sites

Meni izgleda da su oni svi stajali na semaforu, a BMW je bio u slobodnoj desnoj traci u brzini i samo prošao sekundu-dvije nakon što se upalilo zeleno dok su ostali krenuli.

Ne čini mi se da je BMW prebrzo vozio. Još mu je učinio uslugu što ga je lupio u vrata jer da ga je maznuo u zadnji desni kraj ne znam da li bi mu stigli složiti auto.

Edited by Med0
Link to comment
Share on other sites

ne pratim baš rally, ali sjećam se prije dost godina kod nas na ina delta trkama, auti nisu bili regani nit si se smio s njima voziti po ulici.. svaki auto je na mjesto utrke dolazio na kamionu. moj buraz je imao kamion s prikolicom i sjećam se da je vozio takve aute do mjesta trke i nazad.

ovo da su homologirani za prometnicu da imaju tablice i da mogu vozit po centru grada i po okolnim ulicama je po meni čudno, pogotovo jer su u odnosu na standardne aute značajno izmjenjeni i neprimjereni. navodno loša i nikakva vidljivost straga i mrtvih kuteva.. a o zvuku iz auspuha da ne govorimo, to nemre proć tehnički. volim sport i trke ali takav predelani auto nije za javni promet.

Link to comment
Share on other sites

Svi WRC auti su legalni na cesti, homolgirani i mogu proci tehnicki. Imaju tablice, osiguranje i ostalo. Stovise bilo tko moze doci i kupiti takav auta, ako imas novaca naravno. To je jedan i uvijeta WRCa da auto bude legalan.

Ako je Ogier kriv, plati kaznu sto je skrivio nesrecu, mozda bjezanje sa mjesta nesrece, dakle kako ide u Hrvatskoj, osiguranje pokrije stetu na BMWu i to je to. Isto kao kada se 2 normalna auta sudare. On treba svoj auto popraviti i to je to.

I svi WRC auti imaju tablice i osiguranje.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

tko je homolirao auspuh koji se čuje sa drugog brijega? to ima 150 db.. a po zakonu automobil smije imati najviše 80. 

to se realno može homologirati nikako, možda kroz koju rupu u zakonu.. ako se i može, nije pogodno za vožnju po naseljenom mjestu.

ok, nemam ništ protiv toga, ali do ovakvih sudara nebi došlo da se auti lijepo stave na kamion ko bolidi i prevoze od staze do staze.

očito je vozač bio upoznat sa zakonima države u kojoj živimo (čitaj bezakonje) i da se može svašta tolerirati.. 

Link to comment
Share on other sites

Steta da nije zicara otvorena mogli su im ustedit muke pa po njoj spustat auto na cilj 😁

Kako se po gradovima vozi cudno da nema mrtvih a ne ovakvih sudara i to bez tih opasnih wrc auta.

Bembura je doletila kako i svaki dan proljece ekipa kraj tebe a vozis ono 90 tipa prema jankomiru a zamisli na sto mjesta se moze desit naglo zaustavljanje jer eto jos je zilijon auta oko tebe.

Mislim i ovaj bedak preko dve trake ide na busnu a takvih situacija se nagledas po gradu svakodnevno.

Nije tu problem ni u autima nit u gradovima nego samo usijanim glavama

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

A jebala vas homologacija
Homologacija za cestovni i trkaci auto se jako razlikuje. Trkaci auti imaju trkace knjizice. U njima je opisano SVE sta je izmjenjeno dodano, a sve to treba biti u skladu si FIAinim propisima.
To je svoj svijet, neusporedivo sa svijetom normalnih auta

Sent from my SM-A725F using Tapatalk

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

A jebala vas homologacija
Homologacija za cestovni i trkaci auto se jako razlikuje. Trkaci auti imaju trkace knjizice. U njima je opisano SVE sta je izmjenjeno dodano, a sve to treba biti u skladu si FIAinim propisima.
To je svoj svijet, neusporedivo sa svijetom normalnih auta

Sent from my SM-A725F using Tapatalk


Hvala jer meni se nedaju neki fundamenti na auto forumu objasnjavati
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

i kako pišu na drugom forumu, wrc auti se prate gps-om i svako prekoračenje je navodno 7€ kazne, po 1km/h

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

 

‘Ogier nije kriv’

Rajko Horvat s Fakulteta prometnih znanosti pojasnio je da Ogier nije kriv. “Štos je taj što on nema dovoljnu preglednost. On je njemu ušao u mrtvi kut, a mrtvi kut je za rally vozače veći nego kod naših, normalnih vozila”, rekao je Horvat. “Rally vozač ne može samo okrenuti glavu odnosno, i ako je okrene, on ima toliko opreme odnosno unutarnje zaštite koji su mu sigurnosna zaštita ako se prevrne, da se njemu ništa ne dogodi”, dodao je.

 

Eto kad kaže stručno lice onda je to istina. Znači kad ja furam veš mašinu iza u autu isto valjda nisam kriv.

  • Like 1
  • Haha 4
Link to comment
Share on other sites

59 minutes ago, CRN11 said:

‘Ogier nije kriv’

Rajko Horvat s Fakulteta prometnih znanosti pojasnio je da Ogier nije kriv. “Štos je taj što on nema dovoljnu preglednost. On je njemu ušao u mrtvi kut, a mrtvi kut je za rally vozače veći nego kod naših, normalnih vozila”, rekao je Horvat. “Rally vozač ne može samo okrenuti glavu odnosno, i ako je okrene, on ima toliko opreme odnosno unutarnje zaštite koji su mu sigurnosna zaštita ako se prevrne, da se njemu ništa ne dogodi”, dodao je.

 

Eto kad kaže stručno lice onda je to istina. Znači kad ja furam veš mašinu iza u autu isto valjda nisam kriv.

Nisam to znao. Pa kaj ne veliš :)

Da imam 700.000€ viška kupio bi regan WRC auto samo da svaki dan mogu legalno s otvorenim usisom i ispuhom raspizditi sve koji mi idu na živce. Napravio bi si plan puta pored kuća i vikendica političara, bivših loših šefova i kolega, bivših nadrkanih susjeda i deri pilu kroz njihove ulice u svitanje ili vikendom kad roštiljaju. Woohoo :D

I još kad se slupam imam "get out of jail free card" jer je štos u tome da nemam dobru preglednost 🤣

  • Like 1
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Ogier je dobio kaznu u visini 0,28% godišnjih primanja. Kolega je izvukao podatak da zarađuje 2,5M€ po sezoni. Stvarno će ga to naučiti pameti... Usporedbe radi, na plaću od 10k kn to je <350kn :laugh: 

Link to comment
Share on other sites



 
‘Ogier nije kriv’
Rajko Horvat s Fakulteta prometnih znanosti pojasnio je da Ogier nije kriv. “Štos je taj što on nema dovoljnu preglednost. On je njemu ušao u mrtvi kut, a mrtvi kut je za rally vozače veći nego kod naših, normalnih vozila”, rekao je Horvat. 


Znaci rally auto je nepregledan i tesko vozljiv u gradskoj guzvi.
Tablicu dolje, na kamion i na stazu.
Osigurani su i registrirani upravo zbog ovakvih situacija, a da su za voznju u cestovnom prometu, nisu. Samo od piste do piste i to po ogranicenjima. Samo prednja sajba je staklo, ostalo pleksiglas, pola karoserije plastika itd.
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

8 minutes ago, ivan.martinko said:


 

 


Znaci rally auto je nepregledan i tesko vozljiv u gradskoj guzvi.
Tablicu dolje, na kamion i na stazu.
Osigurani su i registrirani upravo zbog ovakvih situacija, a da su za voznju u cestovnom prometu, nisu. Samo od piste do piste i to po ogranicenjima. Samo prednja sajba je staklo, ostalo pleksiglas, pola karoserije plastika itd.

 

Da da treba njima objasnit da mi u Hr imamo svoje zakone i svoje strucnjake u svemu... Sta ce oni vozit po cestama.. To nerade nigdi nego u Hr... Stvarno nerazumin kako vam se da srat po svemu sta se dogodi a ne gledat siru sliku..... Zato i jesmo di jesmo... 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ogi je pogriješio, dobio kaznu i šta sad još? Razapeti ga ili raščetvoriti? Što je napravio onaj budalaš u Dubravi ovo je med i mlijeko

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

46 minutes ago, frenchkey said:

Ogi je pogriješio, dobio kaznu i šta sad još? Razapeti ga ili raščetvoriti? Što je napravio onaj budalaš u Dubravi ovo je med i mlijeko

Ma sad ce FIA citajuci nase portale i nas forum... Izglasat novi zakon da se auta voze na slepi i nesme bit registrirana jer su pre bucna i plasticna.... 

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Ne kužim. Čovjek je profesionalni vozač (valjda) i napravio s**nje, platio, ima osiguranje i dobro. Koliko vas nije nikada napravilo s**nje u prometu?

Koliko vas nikada nije platilo kaznu za nešto u prometu?

Koliko vas u profesionalnom životu nije napravilo grešku?

Jbg svi griješimo.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.