Jump to content

Engine failure hazard, ESC control, Start Stop control, Hill Assist control


Bobili

Recommended Posts

Pozdrav,

Auto je Renault Clio IV Grandtour 1.5 dCi 75kW, 2015. godište.

Javile mi se prije tri mjeseca gore navedene greške. Vozio auto Baotiću, riješili to software-ski i rekli da je sve u redu.

Evo opet greške nakon 3 mjeseca i 5000 prijeđenih kilometara.

Upalila se ista stvar, vozio 10-15 minuta. Ugasio auto, pojeo večeru i greške nema.

Auto ide najnormalnije, nema nikakvih problema.

Jedino, primjetio sam jednu novu stvar. Kazaljka rpm-a se danas ujutro lagano micala kad sam autom stajao na semaforu u leru.

Zapravo je više titrala nego se micala.

Je li itko imao sličnih problema?

 

1.5 dCi 66 kW (90hp)

Krivo sam napisao 😅😅

Link to comment
Share on other sites

Sve ostalo u autu normalno radilo.

Snimit ću ako se ponovi, a siguran sam da hoće.

Kazaljka je titrala par milimetara gore-dolje, nije ludovala :)

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, Bobili said:

 

situacija ista ali nije na francuskom vozilu baca nevezane grešeke i u leru kazaljka obrtomjera oscilira

treba provjeriti spojno mjesto minusa akumulatoru na akumulatora, minus između akumulatota i šasije, šasija  i motor

kod mene je bio labav spoj između šasije i motora nakon čišćenja i zatezanja problem nestao

Link to comment
Share on other sites

Hvala na savjetima :)
Danas kad sam se vraćao s posla, postalo sve izraženije. 
Kad bi se vozio s gasom, sve super. U leru titranje i gubljenje snage motora. 
Nakon tog se probao vozit u prvoj bez gasa i ista stvar s okretajima i gubljenjem snage motora 😕
Jel ti se i to događalo?

Link to comment
Share on other sites

Pozdrav. Ne znam kako to da nisam prije pisao na forumu o problemima s novim Cliom 4 1.5dCi Limited, 2019., ali vidim da nisam jedini s problemima (doći ću do "Engine failure hazard", ali da prvo opišem probleme, mislim da će mi se odužiti ovo pisanje, ali molim vas nemojte mi zamjeriti, isfrustriran sam jako).

Znači problemi su počeli od trenutka kada je nov novcat auto izvezen iz salona u 7. mj. 2019. Prvo, auto ne ide nikako, stari Clio 2, 1.5dCi s 50kW je puno življi i manje troši od ovog novog s 55kW. Nakon par dana, vrata prtljažnika su počela lupati, škripati, svakakvi zvukovi, prednji ovjes ispušta tako čudne zvukove da pomisliš da su otišle kugle, krajnici, itd. volan od prvog trenutka nije bio na sredini, morali smo odmah raditi optiku, a niti sada nije baš idealno, nakon 5000km motor je već dobio hrpu čudnih zvukova lupanja, lupkanja, cviljenja, ma cijeli orkestar, kvačilo postalo tvrdo i počelo škripati (jako) kod pritiskanja i otpuštanja već nakon 5000-6000km.

Svi ovi problemi su prijavljivani čim su se pojavili prvi puta, neki su prijavljeni već idući dan. Bravu prtljažnika mijenjali već 3 puta, bude ok neko vrijeme i onda ponovo. Na problem sa snagom motora i zvukove iz motora uredno odmahnu rukom i kažu da je sve u redu. Za kvačilo su u Sl. Brodu rekli da je problem i da ga treba zamijeniti, no sada servis u Požegi odakle i jesam, kaže da je sve u redu s kvačilom. Znači ovi svi problemi su tu, ali nikome ništa.

Da konačno dođem do Engine failure hazard. Jednom prilikom kada sam osluškivao zvukove motora, moja je djevoja sjedila za volanom kako bi dodavala gas kada joj kažem i u jednom trenutku motor uspori ispod rada a praznom hodu i vrati se, pitam ju što je napravila kaže ne zna. I tako se počnem igrati s gasom i uspijem ga dovesti u takvo stanje da kod malog pritiska gasa, jedno 2-3mm i kada tako zadržim, okretaji počnu ići do 1000 pa ispod praznog hoda pa 1000 pa ispod i tako stalno bez prestanka, a ne pomičem gas. Ovaj problem je pokazan i u Požegi i u Brodu, ali odgovor je bio da je to sve ok (možeš se postaviti na glavu, njima će to sve biti ok), kako su u Požegi rekli da mi kao ne možemo držati gas stabilno i da je to naša greška što okretaji to rade, otac uzme dva komada drveta i stavi pod gas tako da se gas može pomaknuti samo tih 2-3mm i počne se igrati. U startu ovaj problem s ociliranjem okretaja postane očit, čak nekada dođe i do 1500okr/min pa krene padati. I tako je jednom došao do 1500okr/min i tu ostao, gas otpušten, okretaji stoje, upale se lampice upozorenja i na displayu "Engine failure hazard i Check hill start assistance naizmjence". Znači motor drži okretaje, upozorenje stoji i to sve toliko dugo da je otac stigao otići po mobitel da uslika. Morao je ugasiti motor i upaliti da bi to sve nestalo. Ode u servis, pokaže slike, oni nemaju pojma niti što to znači niti zašto se upalilo, u povijesti grešaka navodno ništa nije registrirano i zaključak, "možete doći po auto", pas mater.

Ovo što govoriš da pomiče okretaje sam od sebe, u zadnje vrijeme sam primijetio da isto tako zna dići okretaje na 1000okr/min sam od sebe pa nakon nekog vremena spusti, nakon paljenja u hladnim uvjetima, okretaji prilično divljaju gore dolje 20ak sekundi. Bilo bi dobro da probaš ono s pritiskom gasa 2-3mm da vidiš što će se dogoditi s okretajima.

Eto muka s Cliom se nastavlja, meni ga je dosta, kupili smo novi auto da možemo uživati, a ne da se moramo sekirati i živcirati odlaskom u servise u kojima nitko ne sluša i svi misle da izmišljamo. Idući korak je jedino slanje pisma direktno u Renault pa ćemo vidjeti.

IMG-20201019-WA0002.jpg

IMG-20201019-WA0000.jpg

Link to comment
Share on other sites

Ako je auto toliko dobro ispravan, daj ga njima pod uplatu, refinanciraj i uzmi novi - koštat će te manje živaca. Katastrofa.

Link to comment
Share on other sites

A i da je senzor položaja papučice... malo toga previše već za novi auto, meni je na kiji redovito škipalo kvačilo tj. kočioni cilindar, malo se podmaže pa za mjesec dana ponovo.... a posla imat sa servisima kad imaš takve povremene pizdarije.... osobno sam se i sa novom kijom zabavljao na sličan način.... kažu nemaš sreće....

Link to comment
Share on other sites

7 minutes ago, MB104 said:

Ako je auto toliko dobro ispravan, daj ga njima pod uplatu, refinanciraj i uzmi novi - koštat će te manje živaca. Katastrofa.

Pa jučer je otac došao njima s tom idejom i ovaj se začudio kao "pa ne biste ga valjda mijenjali", ali previše bi izgubili od vrijednosti. Ma neće to tako završiti, ide se direktno, moj otac ne pušta takve stvari. Prvo valjda mora na fino (samo s naše strane, njima je dozvoljeno svašta reći kupcima).

Vidim na forumu još tema o problemima s Cliom 4, muka mi je pomalo.

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, davor1pz said:

Pa jučer je otac došao njima s tom idejom i ovaj se začudio kao "pa ne biste ga valjda mijenjali", ali previše bi izgubili od vrijednosti.

Oni ti ga popraviti neće - znači već JESI izgubio na vrijednosti. To sa kontaktom Renaulta je sve upitno i rijetko kada urodi plodom.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

E ovo si dobro napisao "oni ti ga popraviti neće...". Eto na čemu smo nakon kupnje novog auta. Pri kupnji smo im svi najbolji prijatelji, kada ga izvezeš van, to sve postaje samo tvoj problem.

Ja sam tatu nagovarao da kupi Sandera, ali on je htio Clia jer smo s Cliom 2 bili prezadovoljni, ali nažalost stradao je u prometnoj nesreći.

Link to comment
Share on other sites

Akumulator? Kako to misliš? Pa auto je kupljen nov, a akumulator je barem jedan od onih rijetkih komponenti tog auta koji nije pravio probleme.

Link to comment
Share on other sites

A zasto ne odes u neki drugi Renault servis, mozda do zg. Nisu to neki veliki problemi samo netko treba se malo pozabavit s autom.

Link to comment
Share on other sites

Pa bili smo u dva servisa, u Požeškom gdje je auto i kupljen i u Sl. Brodu. Bojim se da bi i sa Zagrebom bila ista situacija baš zbog toga što kažeš da se netko treba pozabaviti. Mada, ako nisu u stanju riješiti problem s običnom bravom 5. vrata, kako će onda riješiti ove teže probleme koje je teško dijagnosticirati?! Problem je što je danas sve smeće, od kuhala za vodu do najskupljih strojeva.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Komunikacija sa servisom treba ići isključivo pismenim putem. Sve dokumentiraj i traži da ili poprave ili da ti vrate novac. Kontaktirati udrugu za zaštitu potrošača i objasniti problem. 

Link to comment
Share on other sites

Stvarno mogu shvatiti tvoje frustracije, barem je prednost ta garancija jer je auto 2019. godište, ali vidim po tvojim komentarima i komentarima ostalih da ni to previše ne znači 😕
Što se tiče greške na mom Cliu, taj prvi dio koji se dogodio u 7-om mjesecu nije pokazivao nikakve znakove u vožnji ni u leru.
U ovoj novoj fazi se stvarno počelo primjećivat. Prvo je krenulo skakanje okretaja, nakon toga trzanje tijekom vožnje u prvoj bez gasa, pa lagano trzanje kod ubrzavanja u drugoj. 
Vozio auto svom mehaničaru. Ovog puta zaobišao Baotić koji su mi prošli put "riješili" problem, očito na samo tri mjeseca.
Dijagnostika kaže da je Rail pressure sensor i još jedna popratna greška Consistant multiplex signals for CC/SL - The data supplied to the cruise control or speed limiter are not correct. 
Probat ćemo sa senzorom pritiska goriva i vidjet što se događa.
Pumpa visokog pritiska i injektori ok.
Nekako se sve više bojim da je do ECU-a, ali vidjet ćemo što će se dogodit kod probnih vožnji nakon rješavanja prvih problema koje je pokazala dijagnostika (senzor pritiska goriva).
Javljam što se događa, potencijalno već sutra.

Bilo bi dobro da probaš ono s pritiskom gasa 2-3mm da vidiš što će se dogoditi s okretajima. - ovo provjerim sutra.
Svakako javljaj do kojih su zaključaka došli. Također ću update-at što se kod mene događa, možda netko dođe s nekim objašnjenjima, rješenjima...

Link to comment
Share on other sites

Rekao bi jedan moj frend, polit benzinom i užgat... Bio sam u sličnoj situaciji sa meganom, izdražao sam nekako pa kad smo auto doveli u red (više manje) eto ga već se skoro 5 godina družimo bez problema (116 tkm).. Postoje neke sitnice koje npr ovlašteni nedopsobnjakovići iz Renoa nisu mogli riješiti, a ja sam ih riješio sam, a neke vrlo lagano (iz prve) moj lokalni mehaničar.. A ova njihova Reno podrška /centrala, to je hrpa uhljeba.. 

Sretno

Link to comment
Share on other sites

Imaš možda kakav savjet? Od kud krenut kopat? 😅
Pitam ako je i kod tebe bio slučaj ovih titraja rpm-a i greške Rail pressure sensor circuit.
Kod mene očito nije rail pressure sensor ili nije samo to, bilo bi prejednostavno xD
Probao ovo s pritiskom gasa 2-3mm, nisu simpromi kao kod Clia 4 1.5dCi Limited, 2019., ništa se ne događa.

Link to comment
Share on other sites

Ma ja imam mega 3, nisam imao takvih problema ali bilo je puno drugih.. 
Angažiraj odvjetnika, neka napiše dopis RNH u tvoje ime, ostavi im auto u servisu dok kvar ne poprave, traži zamjenski, ako nedaju i mudruju uzmi renta car i dostavi im fakturu za najam preko odvjetnika naravno! 
 

Link to comment
Share on other sites

On 23. 10. 2020. at 21:30, Bobili said:

Imaš možda kakav savjet? Od kud krenut kopat? 😅
Pitam ako je i kod tebe bio slučaj ovih titraja rpm-a i greške Rail pressure sensor circuit.
Kod mene očito nije rail pressure sensor ili nije samo to, bilo bi prejednostavno xD
Probao ovo s pritiskom gasa 2-3mm, nisu simpromi kao kod Clia 4 1.5dCi Limited, 2019., ništa se ne događa.

Ako mene pitaš za savjet, ja nažalost nemam jer strah me i spajati se s dijagnostikom da ne bi negdje ostalo zabilježeno neko spajanje koje nije od ovlaštenog (ne znam ja što sve oni bilježe samo da se zaštite). To s gasom je malo zeznuto za probati, tko nije to jednom sam skužio kako ga dobiti da to radi, jako teško ćeš napraviti od prve.

Probaj prvo dok je skroz hladan, najbolje iduće jutro. Rukom pritisni papučicu gasa 2-3mm i (barem je tako na mom) prvo neće reagirati i onda nakon par sekundi bi trebali okretaji prvo pasti pa porasti na oko 1000 i ako ga tu uspiješ zadržati bez da ti se ruka zatrese, okretaji bi trebali ponovo pasti pa porasti i onda on to radi sam tako za sve vjeke. Kada smo probali s tim letvicama ispod papučice, postavljene tako da ni ne možeš više pritisnuti onda je taj simptom puno lakše dobiti i čak počne to raditi i na 1500okr/min pa padne ispod "lera" i tako u krug.

Kako ste ovdje spominjali tlak na railu, sve mi više vuče da bi to mogao biti problem, ali to bi se trebao spojiti neki sposobniji (samo mrvicu sposobniji) ovlašteni serviser koji je u stanju proučavati sve parametre rada motora, tlak, kut ubrizgavanja i slično. A ne samo se spojiti i čitati greške.

Kažem voditelju servisa da ne vrijedi njima spajanje i čitanje grešaka kad ih ni nema, a kompjuter neće niti prijaviti grešku dok neki parametar ne ode izvan tolerancije jer inače bi se za svaku glupost palila greška. Ali naravno, ne smije klijent biti pametniji od servisera (neškolovanih po svemu sudeći).

Filter goriva je valjda na tom autu nov jer je kupljen nov sa 6km, a problem ima od prvog metra.

Moj kum je imao problem na Mazdi 3 1.6 diesel, u Mazda servisu u Sl. Brodu su mu pročitali grešku da je problem u regulatoru tlaka, on zamijeni regulator tlaka, problem isti. Druga dijagnostika pročita grešku senzora tlaka, nije ni to bilo, na kraju je stvarno bio filter. Ali želim reći da ono što dijagnostika izbaci, tj. što kompjuter zabilježi kao grešku ne mora značiti točno to. Kompjuter je zabilježio pad tlaka goriva u nekom trenutku i po tome zaključio da je problem u regulatoru. U nekom drugom trenutku je algoritam software-a odlučio da je kvar u senzoru, a zapravo je glavni uzrok pada tlaka bio filter.

Kod ovih naših relativno novih auta, lako bi moglo biti da postoji problem u sustavu regulacije tlaka jer teško da se filter može začepiti na novom autu.

Zaboravio sam spomenuti da to upozorenje "Engine failure hazard" i paljenje onih upozorenja, u servisu uopće nisu prokomentirali, a niti ne znaju što to znači.

Edited by davor1pz
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.