Jump to content

Engine failure hazard, ESC control, Start Stop control, Hill Assist control


Bobili

Recommended Posts

On 07. 02. 2021. at 1:33, joda8991 said:

Moram nadodat na ovo jednu crticu iz Gašperova Split. Beznadno čekam red za prijavu kvara za moj Clio IV, ispred mene stariji čovik (megane II u pitanju) komunicira sa njihovim menađerom servisa kojeg neću sad imenovat. Kaže on njemu: " evo gospodine, sve smo pregledali, promjenili to i to, auto je sada u redu. Primjetili smo jedino da malo miješa vodu i ulje, kolege iz servisa su zaključili da je to do dotrajalog termostata, pa vi dođite prvo prilikom na zamjenu."  Ja gledan, jel ovaj lik ozbiljan. A ovaj to sve popije i zadovoljan ode kuci 😂😂😂😂

Hahahha, svaka im čast. Eto koliko se može govoriti o stručnosti njihovih radnika, jeza me hvata od toga.

Inače kad smo već kod toga, jedan update u vezi Clia IV, nije ništa posebno, ali stupili smo u kontakt sa Zagrebom e sad ide priča opet iznova. Posjet servisu bla bla bla, zapravo žele nas optiliti, ali ne damo se. Zanima me koji je po vama iskusnijima, najbolji ovlašteni servis u Hr? Ili da malo suzim pitanje, koji je najbolji servis u Zg i vrijedi li Osijek išta? Molio bih nečiji odgovor što prije tako da im možemo što prije javiti u koji servis želimo ići.

Link to comment
Share on other sites

Pa naravno da moze miješati ulje i vodu zbog kucista termostata, poznata boljka na K4M s plasticnim kucistem. To sto je on rekao samo termostat nema veze jer se ionako mijenja sve u kompletu.

Inace, to je za kvazimajstore idealno za "navodno" promijeniti brtvu glave i izbiti dobru lovu, a samo zamijeniti kućište termostata.

Poslano sa mog koristećiTapatalk



  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Meni je na dvojki pocelo mastiti poudu antifriza pa sam zamijenio termostat i prestalo je.. sad na meg trojki slicna masina, termostat isti ali u 11 godina jos drzi, i ulje i antifriz i temperaturu.. cudo da drzi, ajd bar nekaj. To obicno prvo krepa..

Link to comment
Share on other sites

Aha, niasm znao da na njima kućište termostata ima nekakav dodir s uljem. Obično samo stoji prišarafljeno na glavu motora i ima dodir samo s vodom. Zna li netko odgovor na moje pitanje u vezi ovlaštenih servisa?

Link to comment
Share on other sites

Čuj ne znam da li si rješio prvobitni problem 'Engine failure hazard, ESC control, Start Stop control, Hill Assist control' no sve navedene greške su mi se javljale na traficu kada je riknuo zadnji ABS senzor. Siđem sa rizola upale se, popnem se na rizol ugase i tako čudno ponašanje skroz tipa mjesec dana se ne pali ništa onda opet iznenada sve pogreške odjednom no cijelo vrijeme je zanimljivo hill holder recimo uredno radio? Možda da pogledaš u tom smjeru jer mehaničar mi je uspio točno dijagnostikom pogoditi da je lijevi zadnji ABS senzor dok sam ja bio uvjeren da je desni jer mi se više puta palilio kada desna strana silazi sa rizola... Promjenom seznora sve se ugasilo trajno...

Link to comment
Share on other sites

Ništa još nije riješeno, sami ne smijemo ništa kao ni neovlašteni mehaničari, nažalost dok si u garanciji prepušten si na milost i nemilost (više nemilost) ovlaštenih servisa koji na svaki problem kažu "to je dobro" ili "ne znamo što to znači" i "vi pretjerujete i ne razumijete, dobar je to auto"

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...
On 27. 10. 2020. at 8:21, vip3141 said:

Nece tu biti kruha, cak i da im dovezes tako auto. Ako nisu znali do sad popraviti, nece ni onda nabosti.

Imao sam slicno iskustvo s 8 god (!) starom Lagunom i nesposobnim ovlastenim. Vidim balon zraka u prozirnom crijevu od goriva, i ne mogu ga se nikako rijesiti. To mi je znalo praviti probleme kod paljenja. Na kraju odlucim otici u ovlasteni, jer tko ce znati ako ne oni. Zajeb G6. Objasnim problem, da zelim da rijese taj zrak u crijevu od goriva i sta lik napravi, spoji auto na dijagnostiku! Ja vec vidim da od toga nece biti nista. Al' ajd suti. Naravno nakon dobra 3-4 sata zovu me da dodjem po auto. Nisu nista napravili. Ajd dobro. Film mi je pukao kad su me poceli uvjeravati da je to normalno. Pa mater mu je**m, tog zraka nije bilo 8 godina, kako sad odjednom moze biti normalno da ga ima?!

Na kraju su htjeli mijenjati dijelove, na moj trosak, jelte.

Poanta ovog dugog posta je: probaj u nekom drugom ovlastenom, jer ovi tvoji ga sigurno nece rijesiti. Ako si dobar sa stranim jezicim, trazi na internetu da li je netko imao slicne probleme.

Jesi li na kraju i kako riješio tj problem sa zrakom u dovodu goriva?

Ista stvar je i kod mene i imam utisak da mi se radi toga desi da u vožnji ponekada auto zatrza. Dva puta do sada je toliko zatrzao da mi izbaci grešku "engine failure hazard" i ostane raditi kao na tri cilindra sve dok ga ne ugasim pa ponovo upalim. Imam utisak da radi greške ugasi ubrizgavanje na toj dizni.

Link to comment
Share on other sites

@Rikardo Nisam uspio rijesiti problem, vec samo smanjiti simptome. U smislu da auto ne zacuka kod paljenja svaki drugi, vec svaki dvadeseti put. Na kraju je auto tako i prodan.

Promijenjeno kompletno prozirno crijevo dovoda goriva iz rezervoara (1.300kn), nekoliko puta ulosci filtera goriva (par €), jer zna biti malih odstupanja u visini filtera, i jos i kuciste filtera goriva (novo 30-ak €).

Na kraju mislim da je zamjena kucista filtera napravila najvecu razliku na bolje.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ako samo mijenjate uložak filtera goriva onda se poklopac steže na 5 Nm i svako jače stezanje dovodi do deformacije i dizanja rubova te puštanja zraka u sistem.
Također Bosch filter nafte je kraci za 1 mm što je dovoljno da nastanu problemi.

Link to comment
Share on other sites



...
Također Bosch filter nafte je kraci za 1 mm što je dovoljno da nastanu problemi.


Ovaj dio sad ne kuzim. Pa jel nebi trebao biti problem ako je ulozak filtera DUZI?! Ako je kraci nikom nista, poklopac ce ga zatvoriti bez problema, ali ako je duzi, onda ne stane kako treba u kuciste i vuce zrak.

Ovo sa pretezanjem poklopca se slazem, to sam zaboravio napisati. Moguce da je meni tako unisteno orginalno kuciste.
Link to comment
Share on other sites

18 hours ago, vip3141 said:

Ako je kraći prolazit će gorivo iznad njega kao i nečistoće jer postoji gumica na vrhu i dnu uloška koja mora sjesti... Ako je duži ne možeš zatvoriti kućište logično...  Dakle mora uložak biti točno određene dimenzije za svako kučište. Što se tiče stezanja vjerojatno se sa vremenom poklopac deformira kako je napisao mata73 nisam ni ja to znao nego sam ga stezao do kraja na traficu no za sad je sve u redu jer je gumica dosta debela pa drži no pripazit ću drugi puta...  
 

 


Ovaj dio sad ne kuzim. Pa jel nebi trebao biti problem ako je ulozak filtera DUZI?! Ako je kraci nikom nista, poklopac ce ga zatvoriti bez problema, ali ako je duzi, onda ne stane kako treba u kuciste i vuce zrak.

Ovo sa pretezanjem poklopca se slazem, to sam zaboravio napisati. Moguce da je meni tako unisteno orginalno kuciste.

 

 

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.