Jump to content

brtvljenje poklopca uljnog separator i promjena dihtunga usisa


frenchkey

Recommended Posts

Razmišljam se dali ovo mogu sam ili dati nekom stručnijem u ruke. Original sealant od renaulta nemam. Loše brtvljenje unutar separatora uzrok je pretjeranom nakupljanju ulja u usisu

 

Link to comment
Share on other sites

Ovo vjerojatno možeš sam no ukoliko curi prema van ispod dekla bregastih onda je malo više komplicirano... Ja sam ljetos kod promjene zupčastog konačno sve to zadihtao nakon 3 godine potoka ulja sa stražnje strane pogotovo zimi i kada je hladan...🙁  A to im je boljka šta ćeš... Koje simptome imaš jel ti negdje ulje probilo ili što?

 

Link to comment
Share on other sites

si siguran da pusta na poklopcu, vecinom pusta samo na onoj maloj gumici oduska na usisnom kolektoru

Link to comment
Share on other sites

Pa i mislim da tu pušta, ali izmjenom gumice je samo polovično napravljen posao. Tu ne smije prolaziti toliko ulja, a prolazi zato što oni labirinti na separatoru nisu zabrtvljeni, uljna para ne udara o njih već direktno nađe put prema toj cjevčici, o tome Rus, ili Ukrajinac, štalije već, govori. Kad je poklopac dobro zabrtvljen dok para dođe do cjevi na grani bude više manje čisti zrak, a ulje se cjedi kroz labirinte koji su kao nekakav oil catch can ajmo reć

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Da, ali tog ulja navodno bude bitno manje ako pregrade brtve. Možda bi bilo dovoljno samo onu gumicu promijeniti?
Naravno i one 4 na usisima kad se vec skida

 

google translate teksta ispod videa:

On RENAULT K4M (1.6 16V) engines, almost everyone has oil on the intake manifold and on the breather cap (oil catcher), to correctly solve this problem, it is necessary to glue the oil catch cap, which has many subtleties about which you can see in the video. Anaerobic sealant-resin RENAULT 7711427907 (don't be surprised at its price, we ourselves are in shock) Breather gasket K4M between the intake manifold and the breather cap (phased Megan2, Scenic2, Megan3, Fluence, Laguna2,3 "ring") 82002367264 Breather gasket between the intake manifold and the breather cap breather cap (Non-phased Logan, Duster, Largus, Almera G15, etc. "egg-shaped") and the same on the F4R 8200052311 Intake manifold gasket on K4M (phased Megan2,3, Fluence, Scenic2,3, Laguna2,3, etc.) 8200275057 they need 4pcs !!! Intake manifold gasket for K4M (NOT phased Logan, Sandero, Duster, Largus, AlmeraG15, etc.), as well as for the F4R 8200052312 engine, 4 pieces are needed !!!

Poslano sa mog Mi 9T koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.