Jump to content

Scenic IV 1.5 dCi EDC trzanje kod pokretanja vozila


MDBH

Recommended Posts

E ovako, nedavno nakon Scenica III EDC postao sam vlasnik IV generacije Scenica, također EDC ali sa 7 brzina i 1.5 dCi motorom. Oznaka mjenjača je DW5003. Koncept četvrte generacije Scenica se dosta izmijenio i mogu reći da mi se sviđa, od dizajna, "predimenzioniranih" felgi pa do unutrađnjosti. Moj Scenic je 2017 godište, kupio sam polovnog, prešao 137.000km, provjeravao sam kilometražu dva puta i sve se poklapa, uvoz iz Francuske. Uglavnom Scenic ide solidno ali...  🤔

Nakon 10 dana primjetio sam manji problem da kod kretanja iz mjesta sa auto malo zatrza kod blažeg dodavanja gasa, sasvim blago, čak ma suvozačovoj poziciji se i ne primjeti. To se dešava samo kod kretanja vozila iz mjeta, recimo na semaforu. Također kada smotam lijevo ili desno puni. osjeti se malo više trzanmje kod kretanja iz mjesta. Ako malo jače dodam gas kod kretanja trzaja nema. Slično je kada je vozilo hladno i zagrijano na radnu temperaturu. Bio sam u dva ovlaštena servisa i kao oni kažu da je to skoro pa normalno, a nije normalno, jer kao to je vrlo blago. Na moje pitanje da li je to zamajac ne mogu tačno odgovoriti. Radio sam test ubrzanja od 0-100 sa DragRace i pokazuje tvorničke vrijednosti od 12.1 sec do 12.4 sec kod više uzastopnih ponavljanja ubrzanja. Jedno što me brine što ne mogu dostići max. brzinu deklarisanu od 184km/h ako se ne varam, moj dostigne nekih 160-165 km/h. U 7. brzini ne ide preko 3.000 obrtaja, u ostalim bruinama ide preko 3000 rpm do blokade. Opći dojam u odnosu na prijašnji Scenic III, isto 1.5 dCi i EDC sa 6. brzina da je stari vukao bolje, subjektivno 20% bolje i mogao bez problema ubrzati do 190 bez problema.

Ako neko ima iskustva ili da da neki savjet bio bih zahvalan. Ovlašteni servisi, barem u BiH, su postali mjenjačnice dijelova. Niko nema strpljenja, vrmena a možda ni znanja da se udubi u problem i kaže, da li je neki nosač motora, neki senzor, crijevo ili zamajac sa kvačilom.

Unaprijed zahvalan na savjetima!

 

Edited by MDBH
Link to comment
Share on other sites

  • MDBH changed the title to Scenic IV 1.5 dCi EDC trzanje kod pokretanja vozila

Mene bi više brinulo to što ne ide preko 160 km/h, tu očito fali snage.. zbog nečega.. Sa 7 gušće raspoređenih brzina trebao bi ići bolje nego sa 6 brzina..

Link to comment
Share on other sites

26 minutes ago, fabi said:

Mene bi više brinulo to što ne ide preko 160 km/h, tu očito fali snage.. zbog nečega.. Sa 7 gušće raspoređenih brzina trebao bi ići bolje nego sa 6 brzina..

Da, to i mene brine ali kako objasniti da je ubrzanje do 100 u tvorničkim parametrima?

Link to comment
Share on other sites

Mislim da su svi ovlašteni mjenjači dijelova kako grah padne.
Moguće da je koji nosač ali onda max brzina ne bi bila smanjena.
Nisam baš sa tim mnjenjačima upoznat a zar i oni imaju zamašnjak kao na ručnom šaltungu?

Link to comment
Share on other sites

28 minutes ago, mata73 said:

Mislim da su svi ovlašteni mjenjači dijelova kako grah padne.
Moguće da je koji nosač ali onda max brzina ne bi bila smanjena.
Nisam baš sa tim mnjenjačima upoznat a zar i oni imaju zamašnjak kao na ručnom šaltungu?

Navodno je sve zajedno spojeno sa kvaćilom i zamajce/zamašnjakom u jednom komadu i vrlo skupa muzika

Link to comment
Share on other sites

Nije sve u komadu, ali jeste skupa muzika. Taj getrag 7dct je problematičan, ovlašteni obično mijenjaju komplet mjenjač kad krene zjbvt. Simptomi su trzanje, obično u neparnim stupnjevima prijenosa, trzanje kod prebacivanja u prvu i slično. 

Probaj ubaciti u treću i voziti na tempomatu, prati obrtaje, prebaci u petu i uradi isto. Obrtaji variraju. 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, direstraits said:

Nije sve u komadu, ali jeste skupa muzika. Taj getrag 7dct je problematičan, ovlašteni obično mijenjaju komplet mjenjač kad krene zjbvt. Simptomi su trzanje, obično u neparnim stupnjevima prijenosa, trzanje kod prebacivanja u prvu i slično. 

Probaj ubaciti u treću i voziti na tempomatu, prati obrtaje, prebaci u petu i uradi isto. Obrtaji variraju. 

Nemam tih simptoma, testirao sam ranije još, mjenjanje brzina radi savršeno niti ima trzanja u vožnji, samo kod kretanja iz starta i to pri blagom gasu. Kada dam malo jači gas nema tog trzanja.

Danas sam otkrio još nešto. Uzmem jeftinu OBDII dijagnostiku i spojim je na bluetooth na telefon, skiem Torque dijagnostički alat i vidi vraga, senzor gasa stoji na 90.6% u mirovanju i bez obzira koliko dodam gas on je tu na 9.6 do 92%. Vakum na -25 in/Hg. Ostali parametri OK, nema oscilacija u radu motora, nema niti jedan FaultCode u ECU memoriji. Pokrenem kao testiranje senzora na tom dijagnostičkom alatići i pokazujeEGR Monitor Bank 1 NOT OK jer nije u normalnim parametrima. Dakle sada imam osnov da sumnjam na senzor gasa ili još neki senzor, možda i negdje ima i falsh vakum. Uzmem onda lijepo tu istu dijagnotiku i spojim na svoje drugo vozilo Toyota Yaris 2011 1.0 benzin i sve lijepo radi, bez errora a i senzor gasa reaguje kada dodam gas i nije na 90% stalno. Dakle sada imam sumnju na taj senzor pa ću sutra do ovlaštenog da oni provjere.

Iskreno nadam se da nije do mjenjača jer nov je oko3-4.000 Eura...polovan teško dobavljiv a opet može biti u banani. javim rezultate.

 

P.S Danas opet testirao po autoputu, dobaci do 160 i to je to, neće dalje, na tempomatu stavim 170 ma neće ni makac dalje. Nadam se da je samo neki senzor tj. senzor gasa.

Link to comment
Share on other sites

Jedna stvar koju možeš probati. Resetirati greške. Makar ih nema zapisanih, tj makar ih torque ne nađe.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Pozdrav društvo, evo ne stižem ranije pa da javim nove informacije.

Kako imam prilično loše iskustvo sa ovlaštenim GUMA M servisom jer u glavnom nemaju vremena da se posvete problemu već su više mjenjačnice dijelova našao sam osobu koja je nedavno dala otkaz u tom ovlaštenom servisu i otvorila svoj servis. Na djagnostici (original Renault) nema nikakvih grešaka vezanih za mjenjač, motor i ubrizgavanje. U istoriji također nema grešaka osim jedna davno da je kamera bila zaklonjena. Na provjeri spojki mjenjača preko dijagnotike nema odstupanja od vrijednosti "trošenja" spojki, identične su i kaže da je to vrlo dobro. Probali smo zajedno vozilo i kaže da mjenjač radi perfektno. U vezi trzanja kod kretanja iz mjesta po njemu to je minimalno i da je njegovo vozilo on ne bi ništa dirao osim ako se simptomi pogoršaju. Njegov opći dojam je da je  auto u vrlo dobrom stanju. Uglavnom provjeravao je sve cijeli sat i kaže da ovako nema šanse da se posveti problemu u ovlaštenim servisima jer im je sve u normi i da je zbog toga dao otkaz i odlučio da krene sam. 

Što se tiče dostizanja brzine danas sam opet testirao na autoputu ali sam prije dopunio tlak u gumama na propisanih 2.8. Postignem 174km/h ali pazi sada, u 6 brzini. Kada prebaci u 7 ne ide preko 3.000rpm sa stisnutim gasom do kraja ali ne i kick-down. Kada stisnem kick-down vrati u 6 brzinu i ubrzava preko 175 km/h ali je tada već oko 4.000 rpm pa ubrzava sporije tek po 1 km/h. U manuelnom modu se ponaša identično, u 7. brzini ne ide preko 3.000 rpm i 174km/h.

I dalje istražujem problem no sada sam se malo smirio nakon dijagnostike i svega što sam vidio kod provjere na dijagnostici.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Dpf ti je zapunjen pa motor neide.. I to sad mislim bez zahebancije kad si sve provjerio. Budući da i ja vozim 1.5 dci već skoro 118 tkm i iako je zaj motor potpuno neproblematičan, jasno se osijeća razlika u snazi motora tj otpuštanju snage u tijeku i nakon regeneracije (ide super) i kada je dpf zapunjen dan/dva/tri prije regeneracije.. Onako odoka razlika je 20-15 ks bez problema i to ke jedina stvar koja mi na tom motoru “smeta”.. 1.5 dci (pogotovo po ljeti) rijetko regenerira, nisam nikad mjerio ali 700-800 km bez problema radi između dvije regeneracije.. Provkeri zapunjenost dpf-a na dijagnostici, isforsiran regeneraciju (4 brzina 3.000 rpm konstantno i nakon kratkog vremena pokrenut će pasivnu) pa nakon regeneracija provjeri krajnju brzinu..

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

22 hours ago, fabi said:

Dpf ti je zapunjen pa motor neide.. I to sad mislim bez zahebancije kad si sve provjerio. Budući da i ja vozim 1.5 dci već skoro 118 tkm i iako je zaj motor potpuno neproblematičan, jasno se osijeća razlika u snazi motora tj otpuštanju snage u tijeku i nakon regeneracije (ide super) i kada je dpf zapunjen dan/dva/tri prije regeneracije.. Onako odoka razlika je 20-15 ks bez problema i to ke jedina stvar koja mi na tom motoru “smeta”.. 1.5 dci (pogotovo po ljeti) rijetko regenerira, nisam nikad mjerio ali 700-800 km bez problema radi između dvije regeneracije.. Provkeri zapunjenost dpf-a na dijagnostici, isforsiran regeneraciju (4 brzina 3.000 rpm konstantno i nakon kratkog vremena pokrenut će pasivnu) pa nakon regeneracija provjeri krajnju brzinu..

 

Koliko dugo treba voziti na 3000 obrtaja? Da li mora baš 4 ili može 5, 6? Hvala na savjetu unaprijed

Link to comment
Share on other sites

Što se tiče max brzine, da ti nije auto u ECO modu? Probaj prebaciti na sport.

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, MB104 said:

 

20 minutes ago, MDBH said:

Koliko dugo treba voziti na 3000 obrtaja? Da li mora baš 4 ili može 5, 6? Hvala na savjetu unaprijed

Ma može i u 3. Brzini.. za dvije/tri minute takve vožnje sigurno pokreće pasivnu reg.  

 

U 5. I 6. to je prevelika putna brzina za održavati duže vremena, pa bolje 3. Ili 4. npr 120 km/h

Link to comment
Share on other sites

24 minutes ago, fabi said:

Ma može i u 3. Brzini.. za dvije/tri minute takve vožnje sigurno pokreće pasivnu reg.  

 

U 5. I 6. to je prevelika putna brzina za održavati duže vremena, pa bolje 3. Ili 4. npr 120 km/h

OK hvala, probam.

 

30 minutes ago, MB104 said:

Što se tiče max brzine, da ti nije auto u ECO modu? Probaj prebaciti na sport.

Imam samo ECO mode, nemam sport. Probao sam sa i bez ECO moda i isto se ponaša.

Link to comment
Share on other sites

Novi update...

 

Odradio sam vožnju u 4. brzini, držao sam ga na 3.500RPM i 120km/h nekih 10-15 minuta i ponovo testirao. Kao da ide malo bolje i sada u 7. brzini ide preko 3.000rpm ali vrlo sporo podiže brzinu što je opet bolje nego nikako. Postigao sam 180km/h mada još uvijek nije to to kako mi se čini da bi trebalo biti i u poređenju sa prošlim Scenicom. Odradit ću opet jednu vožnju na 3.500rpm pa testirati ponovo.

 

Pozdrav

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Koliko ide sa kickdown-om? 

Meni 1.5dci postiže maksimalnu brzinu na 4,000okt u 6. (ima kratke omjere) ali u fluencu.

Edited by Display
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
On 04. 11. 2020. at 22:06, Display said:

Koliko ide sa kickdown-om? 

Meni 1.5dci postiže maksimalnu brzinu na 4,000okt u 6. (ima kratke omjere) ali u fluencu.

Kickdoen vrati u 6 brzinu i onda ide preko 4.000rpm. Ide do 170 km/h nešto malo preko. Definitivno u 7 nema snage, vrlo sporo diže preko 3.000rpm

U međuvremenu sam našao u Poljskoj cijeli mjenjač sa zamajcem sa Scenica 2018 sa svega 60.000km pa evo pokušavam da to završim i dobavim ga mada kod mene nije do mjenjača već do zamajca. 

Link to comment
Share on other sites

50 minutes ago, direstraits said:

Ništa nećeš napraviti, ne troši lovu na to. 

Misliš? Ja mislim da je do zamajca definitivno a ovo je poprilično jeftina varijanta mogu dobiti za nekih 800Eura sve u kompletu.

Link to comment
Share on other sites

Nemaš nikakve garancije, ti mjenjači imaju problem koji se riješava zamjenom u garanciji, kad izađe iz garancije vlasnik šalje dalje. Mogućnost da dobiješ takav mjenjač je velika. 

Zamajac lupa pri gašenju, popravak je isključivo novim mjenjačem. 

 

Gdje testiraš Vmax, prema Zenici? Scenic je prilično loš s aerodinamikom, očisti i podmaži nosače pločica i klizače, ako si kupio kod kramarka oni znaju usr@ti onim lakiranjem kočnica. 

Link to comment
Share on other sites

14 minutes ago, direstraits said:

Nemaš nikakve garancije, ti mjenjači imaju problem koji se riješava zamjenom u garanciji, kad izađe iz garancije vlasnik šalje dalje. Mogućnost da dobiješ takav mjenjač je velika. 

Zamajac lupa pri gašenju, popravak je isključivo novim mjenjačem. 

 

Gdje testiraš Vmax, prema Zenici? Scenic je prilično loš s aerodinamikom, očisti i podmaži nosače pločica i klizače, ako si kupio kod kramarka oni znaju usr@ti onim lakiranjem kočnica. 

Ne lupa ništa ni prilikom gašenja ni prilikom paljenja. Kupio u ASPremium Ljubuški, stajao sigurno 5-6 mjeseci na placu kod njih najmanje. Farbali su klješta vjerovatno srebrenim sprejom. Vidiš to mi nije palo na pamet. Testirao prema Zenici i neki dan prema Banjaluci. Čudno što je ubrzanje do 100 u tvorničkim postavkama od 12.1 do 12.4 sekunde.

Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, direstraits said:

Na visokim brzinama otpori puno znače. 

Ja to ne bih dirao ništa. 

Probat ću ovo sa klizačima i nosačima, hvala na savjetu.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.