Jump to content

Clio II 1.4 16v


Petar55

Recommended Posts

Pozdrav svima. Imam par pitanja za Clio II 1.4 16V pa ako je tko voljan pomoci.

- Kad se auto upali zagrijan ili hladan okretaji padnu na nekih 800 otprilike i motor treska. Nakon 5- 10 sekundi okretaji se vrate na normalu i motor radi normalno. Sto mu radit?

- Rucica mjenjaca dosta vibrira. Kod upaljene klime u leru i prilikom voznje kod davanja i oduzimanja gasa. Svi su nosaci motora stavljeni novi, ali je problem dalje prisutan. Ima li tu kakve pomoci?

- Kad se upali klima motor u leru nemirno radi. Cim se da malo gasa sve se smiri. Jeli to normalno?

Link to comment
Share on other sites

Možda bobine? Ja sam ih 11 promjenio na tom motoru. Imao sam svakakve simptome. 

Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, dado_sk said:

Možda bobine? Ja sam ih 11 promjenio na tom motoru. Imao sam svakakve simptome. 

Navodno su mijenjane 1 ili 2 bobine.

Link to comment
Share on other sites

8 minutes ago, dado_sk said:

Imaš 4.

Znam ali od te 4 su mjenjane 1 ili 2 nisam siguran. Iako mislim da je do bobina motor bi stalno nemirno radio i nebi vukao ali evo nisam siguran.

Link to comment
Share on other sites

Kako mislis padne na 800?
Normala je 750 do 800

Poslano sa mog Mi 9T koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

27 minutes ago, frenchkey said:

Kako mislis padne na 800?
Normala je 750 do 800

Poslano sa mog Mi 9T koristeći Tapatalk
 

Zasto se onda trese motor na tim okretajima i nakon 5- 10 sekundi dode na oko 1000 okretaja i umiri se. Zar nebi trebao drzat iste okretaje kad se upali? 

Link to comment
Share on other sites

ak je hladno bi pri prvom jutarnjem paljenju okretaji trebali bi poviseni, oko 1000, te past na 750-800 kad se zgrije auto... pogledat kalpnu gasa kak je gore netko predlozio... nije ju problem ni skinut i pocistit ak treba

Sent from my SM-A530F using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, zac7654321 said:

ak je hladno bi pri prvom jutarnjem paljenju okretaji trebali bi poviseni, oko 1000, te past na 750-800 kad se zgrije auto... pogledat kalpnu gasa kak je gore netko predlozio... nije ju problem ni skinut i pocistit ak treba

Sent from my SM-A530F using Tapatalk
 

To se dogada uvijek i kad je auto zagrijan. Znaci onda bi okretaji normalni trebali bit 750-800?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Isti problem bio kod mene, popravilo čišćenje klapne gasa i zamjena svjećica. Moguće da ga i neki senzor zeza.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.