Jump to content

K4M pukao stazni remen alternatora


frenchkey

Recommended Posts

Bile su tu razne varijante snage, moj je 113ks,a vidim bilo je 107,110...
I hajde znaj kolikp km je presao, kako je servisiran...

Poslano sa mog Mi 9T koristeći Tapatalk



  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ja bi uvijek prije slagao ovaj motor nego ubacivao drugi. Znaš šta si radija i na čemu si. Jedino ako nije prejako ubijen 

Za drugi ti nitko neće ništa garantirati. 

Onaj tren kada ga uzmeš prestaju sve obaveze prodavatelja. 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, ivan.martinko said:

2000kn je drugi K4M motor sa oko 100-150000km, nemoj slagat ovaj, samo na drugom servis, ugradi i vozi.

S tom kilometražom motor neće naći sigurno, ali svakako bi trebao bacit računicu dali mu je isplativije radit svog ili uzet drugi pa iskoristit sa starog što se da iskoristiti i da stoji za neke sitnice ako zatrebaju.

Cijena novog + vađenje van + ubacivanje drugog i servis neće bit mala stavka, a opet neznaš što kupuješ...

Jedino ak sam odradi većinu posla to je onda druga stvar

Al mislim da je ipak isplativije i bolje slagat ovaj tvoj, znaš što imaš i u kakvom je stanju

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ja sam definitivno za slaganje osim ako su klipovi i klipnjace dobili svoje. Iskrivljeni ventili se lako zamjene, a usput cu rijesit i curenje ulja po glavi.
Majstor kaze s obzirom na nedavni veliki servis da vodenu pumpu nebi trebalo dirat, vec samo novi remen, ali o tom po tom.
Glavno da se utvrdi uzrok i da se to rijesi, a i posljedice naravno

Poslano sa mog Mi 9T koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ja bi gurnuo 2.0 sad unutra ili barem 1.8, laguni II u dijelovima ima dovoljno da se nađe motor..dobio bi se vozniji auto i manja potrošnja 

Plin je najmanji problem prebaciti..

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Ja sam to mislio napraviti ali nisu isti blokovi.. ima pripasavanja. A ak i ide na to onda na 2.0 jer sa 1.8 si nije puno pomogo. A nac motor 2.0 je lutrija teska. Nit ih ima i svi su groblje.

Link to comment
Share on other sites

Kum nedavno uzeo motor za clia, notorius 1.5dci, frajer mu se kleo da je dobar , majstor koji ugraduje ga zove odma cim je stavio motor veli cuj auto ja necu vozit da se ne raspadne , to lupa..

Uglavnom motor se cuo kao da ce se raspast, frajer neki iz HRv.leskovca , nece vratit lovu natrag i uporno tvrdi da je motor dobar, sto god mu se kaze "motor je dobar." . Kum dosao s  policijom, ne j**e ovog.

 

Uglavnom ja bih radije slagao svoj, kao sto sam i radio na starom meganu jednom benzincu. Novi ventili , set zupcastog, brusenje glave i brtva ona , al znas kaj imas.

Link to comment
Share on other sites

Motor bi ja osobno mijenjao samo ako je blok dobio ili ako uskoro ide u prodaju. Ostalo bolje slagati svoj motor. Skuplje je ali znaš na čemu si.

Link to comment
Share on other sites

Ja nebi isao na slaganje. Nisam nikad dugorocno imao srece s takvim motorima ma tko ih slagao. Nije to to. U blizini su nam zlovenci kod koji se nade takvih motora za i manju lovu nego kod nas. Na otpadima budu motori cesto jos u autima gdje se mogu i isprobati i pregledati.

Link to comment
Share on other sites

Platim nepoznati motor, nepoznate km i povijesti održavanja recimo 300€, transport do Dalmacije još 100€, obavezno veliki servis, tekućine, punjenje klime to je još 300, ugradnja bi koštala ne znam koliko... Hm ne vidim neku računicu, osim ako bi radio sam, a uvjeta ni znanja s tim zahvatima nemam.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Zupcasti i kanalni sa svim popratnim materijalom moras ionako i na starom motoru mjenjat tako da trosak ti moze biti slican.

Link to comment
Share on other sites

pumpu vode ako ne pušta neću mijenjati, ionako je mijenjana prije 20 tkm, a možda ni natezač

Link to comment
Share on other sites

Meni se je davno na meganu 1.4 16v isto upalila lampica akumulatora, ali sam ja istog trena stao, otvorio haubu i pogledo i skuzio da se kanalni remen vrti jako sporo, odmah sam ga ugasio i slepao do majstora...znam da mi je rekao da sam gasenjem spasio sam sebe  od vece stete, osla guma na remenici radilice, tu je poceo proklizavat, isto kaze mogao je ispast van ili uletit i napravit kaos...frenky ti imas klasican motor iz megana 2, 1.6 16v 83kw 5 brzina ako se nevaram...jbga

Edited by brzi16v
Link to comment
Share on other sites

Nadaj se da nije bas ovako.... ista stvar se dogodila na f4r motoru.... 🤦🏻‍♂️ 

15 komada spigano, savijena usisna bregasta, potrgana varijabila itd itd....

6561506C-356D-4D33-9AD4-F547E20E7DD6.thumb.jpeg.d63c075ddc4060f3df61eecec437686b.jpeg

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

ajme, valjda nije...

na]oh da je remenica alternatora mogla praviti probleme>

image.thumb.png.809f6eca8398da14559b648a957ddec3.png

23 hours ago, brzi16v said:

Meni se je davno na meganu 1.4 16v isto upalila lampica akumulatora, ali sam ja istog trena stao, otvorio haubu i pogledo i skuzio da se kanalni remen vrti jako sporo, odmah sam ga ugasio i slepao do majstora...znam da mi je rekao da sam gasenjem spasio sam sebe  od vece stete, osla guma na remenici radilice, tu je poceo proklizavat, isto kaze mogao je ispast van ili uletit i napravit kaos...frenky ti imas klasican motor iz megana 2, 1.6 16v 83kw 5 brzina ako se nevaram...jbga

ti si pametno napravio, da mi je bila tvoja glava :D

Link to comment
Share on other sites

Stigao izvjestaj, remenica radilice krivac.
Treba nabaviti sve ventile, vijke, gornju garnituru brtvi glave, gumice injektora, set zupcastog, kanalni remen, ulje i filter, antifriz, remenicu radilice i semering.
Vidi se pukotina na ispusnoj grani, ali ne pusta. Za to cu vidjet cijenu nove ili polovne, a mozda i ostavim staru.
Također trebao bi nabaviti original renaultovu masu za brtvljenje poklopca ventila ili neki ekvivalent. Ta se ne stvrdnjava vec ostaje elasticna. Zna netko sta bi to bilo od nekog drugog proizvođača?

https://www.renaultpartsdirect.co.uk/parts/engine-gaskets-seals/renault-cam-cover-sealant-7711427907/






Link to comment
Share on other sites

Nije strašno! 

U prvi trena san pročita da je radilica iskrivljenja, a onda san bolje pročita da je remenica radilice krivac. 

Neće ni ovako biti jeftino, ali puno bolje nego da je radilica kriva. 

Link to comment
Share on other sites

10 minutes ago, frenchkey said:

Zna netko sta bi to bilo od nekog drugog proizvođača?

Loctite 518

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Dobro da nije nijedna klipnjaca savijena. Ako je samo to steta nebi trebao biti toliko velik trosak djelova. Najbolje da ti sve djelove majstor nabavlja pa si poslje bez brige.

Link to comment
Share on other sites

Ja nebi isao na slaganje. Nisam nikad dugorocno imao srece s takvim motorima ma tko ih slagao. Nije to to. U blizini su nam zlovenci kod koji se nade takvih motora za i manju lovu nego kod nas. Na otpadima budu motori cesto jos u autima gdje se mogu i isprobati i pregledati.
+1 za ovo

Iako mi se to (jos) nije dogodilo, svaki put kad sam cuo da je netko slagao motor ili radio generalku (sta god da netko pod tim podrazumijeva), nikad to vise nije bilo to. Doslovno ne znam ni jednu pricu da je vlasnik nakon godinu dana rekao - motor mi radi kao nov. Gdje bude zajeb, ne znam. Dali u skrtim vlasnicima koji kupuju jeftine dijelove, u majstorima koji zaborave pritegnuti jedan saraf ili nesto trece, ali izgleda da uvijek bude nesto.

Jednom sam prodao svoj motor nakon prometne. Cifra je bila oko 2.000 - 2.500kn, ne sjecam se vise. Mene je sluzio dobro, vjerujem da je i novog vlasnika, buduci da nisam cuo vise nista od njega.
Link to comment
Share on other sites

Narucio djelove Anđelku, vidjet cemo cifru

Poslano sa mog Mi 9T koristeći Tapatalk

Loctite 518
To sam i ja pronasao na netu da bi mogao biti isti anaerobni premaz.
Predlozit cu ga Anđelku, hvala

Poslano sa mog Mi 9T koristeći Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Aj mi posalji koja je tocno oznaka  tvojeg K4M ako znas.... da ti i ja pogledam uz moje popuste nekaj... da ti probamo ustediti koju kunu jer ne bude mali trosak ovo....😬

jer sad nekaj malo gledam razlika u setu brtvi je cca 500kn a set s istim stvarima samo druga oznaka motora 🤷‍♂️ K4M 706 u odnosu na 766,812, 813

Edited by živac
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, frenchkey said:

Vidi se pukotina na ispusnoj grani, ali ne pusta. Za to cu vidjet cijenu nove ili polovne, a mozda i ostavim staru.

jel ta ispusna grana ima na sebi i katalizator? ili je on odvojen? ako ima nova je ~4-5k u renault servisu, tokic i slicni ne drze, mislim da na njemackim  car parts sajtovima ima zamjenskih upola povolnije nego renault orginal.

ako nije pukla  skroz i deformirala se od grijanja hladjenja vjerovatno se da zavariti iako je gus u pitanju

Link to comment
Share on other sites

Aj mi posalji koja je tocno oznaka  tvojeg K4M ako znas.... da ti i ja pogledam uz moje popuste nekaj... da ti probamo ustediti koju kunu jer ne bude mali trosak ovo....[emoji51]
jer sad nekaj malo gledam razlika u setu brtvi je cca 500kn a set s istim stvarima samo druga oznaka motora [emoji2369] K4M 706 u odnosu na 766,812, 813

Brtva kartera je drukcija. Ove jeftinije garniture imaju gumenu a skuplje varijante aluminijsku sa gumenim usnama..
Stavi na poklopce bregastih neku loctite diht masu, crnu SI 5910. Ta dihta sve zivo i ne skida ju nista osim cetke..

97519ed3c9f017a2962e017ec64901a7.jpg

Ali da crossreference je 518
https://partinfo.org/renault-7711427907/

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.