Jump to content

K4M pukao stazni remen alternatora


frenchkey

Recommended Posts

2 hours ago, frenchkey said:

Autodata?

ne, nego elfova / total stranica..

3 hours ago, frenchkey said:

zvao sam Merčep auto tu u Splitu imaju i ovaj što je Martinko predložio (koncentrat za razrjeđivanje) i ovaj što sam ja stavio sliku (coolelf) koji se ne razrjeđuje, drži do -37. Pošto je taj žuti cooleelf već bio u autu i da sad ne radimo totalno ispiranje sistema stavit ću taj (3 litre) iako je nešto skuplji. I dodat ću mu destilirane vode, ovo do -37 je previše za moje podneblje

to ti je identičan antifriz, samo je jedan razrijeđen a drugi koncentrat

Link to comment
Share on other sites

to ti je identičan antifriz, samo je jedan razrijeđen a drugi koncentrat

Moguće, ali boja im je drugacija. Prvi je crvenonarandzasti drugi zutozeleni

Poslano sa mog Mi 9T koristeći Tapatalk


Link to comment
Share on other sites

Ukoliko si imao originalni žuto zeleni flourescentni, a ne želiš više njega stavljati najlogičniji izbor mi je FEBI što sam naveo prije ili ELF coolelf kojeg si koristio jer mi ta dva djeluju najsličnije originalnom i imaju sve specifikacije... Ostalo bi izbjegavao...

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, frenchkey said:


Moguće, ali boja im je drugacija. Prvi je crvenonarandzasti drugi zutozeleni

Poslano sa mog Mi 9T koristeći Tapatalk

 

Glacelf supra kad se razrijedi također postaje žuti.. koristim ga već godinama.. još od fiata punta 2

Link to comment
Share on other sites

Moguce, koristio sam ga u meganu, promijeni boju.
Bilo kako bilo stigao Coolelf. Malo se kiselio u skladištu default_big.gif
a9691ee257788373d1db275ac912690e.jpg

Poslano sa mog Mi 9T koristeći Tapatalk



124f6b7cd0075f1e90279043b6cc2184.jpg

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Haha, ja imam 5 litara istog iz Merčepa, kupljen pred više od pola godine [emoji2]
To očito nitko ne kupuje osim nas pacijenata [emoji12]

Sent from my SM-G960F using Tapatalk

.be5b3e60854450c3bfba44ab0b4d673e.jpg

Sent from my SM-G960F using Tapatalk

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

vidio sam i Anđelkovu bocu maloprije, isto piše 05/04/16

2 hours ago, petak said:

Jeli se ukiselio?

je, valja za salatu

Link to comment
Share on other sites

Ma ovi normalni ljudi kupuju plavi, crveni ili zeleni, ostale karakteristike nebitne. To samo mi fanatici stavljamo ove originalne.
Otkud Anđelku tako stara zaliha, bar bi on to imao gdje plasirati?

Link to comment
Share on other sites

Odnio dijelove majstoru, veli treba i glavu malo liznuti makar nije kriva, ako cemo po PSu. Dakle i to cemo.
Ponedjeljak bi mogao biti gotov

Poslano sa mog Mi 9T koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

zvao meštra jutros, glava je na obradi. Javili mu da su sicevi ventila loši (zbog plina, kaže) pa da i to treba dovesti u red.

Koliko vidim cijena popravka pomalo raste :bigl:

 

Link to comment
Share on other sites

Koliko ti je auto prošao na plinu?

Svojedobno sam razmišljao o K4M + plin i kontaktirao sam Boyskog koji je tu u Istri na glasu kao najbolji meštar za plin i rekao mi je da preporuča onaj sklop za podmazivanje ventila.

S druge strane opet ima ekipe koja je dobre km natukla s tim motorom bez toga pa sad nisi pametan što napraviti.

Link to comment
Share on other sites

To su motori koji jako dobro podnose plin. Ja imam oko 110000 km bez ikakvih problema motor radi savršeno... Postoje tvornički ugrađene verzije plina u Scenice te niti jedan nema podmazivanje no možda ima pojačane ventile i dosjede to bi trebalo provjeriti... No uglavnom taj motor trpi plin po pričanju svih mehaničara i plinoinstalatera zasigurno...  Ja sam imao podmazivanje ali na jednu točku te sam ga vrlo brzo maknuo jer mi je ona kanta sa uljem slinila po motoru... 

Edited by Žac
Link to comment
Share on other sites

11 minutes ago, Žac said:

To su motori koji jako dobro podnose plin. Ja imam oko 110000 km bez ikakvih problema motor radi savršeno... Postoje tvornički ugrađene verzije plina u Scenice te niti jedan nema podmazivanje no možda ima pojačane ventile i dosjede to bi trebalo provjeriti... No uglavnom taj motor trpi plin po pričanju svih mehaničara i plinoinstalatera zasigurno...  Ja sam imao podmazivanje ali na jednu točku te sam ga vrlo brzo maknuo jer mi je ona kanta sa uljem slinila po motoru... 

Ugradio 2015. novi plin u K4M i nisam stavio podmazivanje.. 2017. kupio drugi isti takav Scenic i na prvom servisu plina rekao da skinu podmazivanje...

Sa oba prošao oko 130000 (okvirno), nikad problema

A inače, lani mi puknuo zupčasti na K4M iz 2001. godien, u kojeg sam doslovno dva mjeseca prije ugradio novi plin. I onda su mi obrađivali glavu i dosjede i sve, jer nema smisla propustiti niti jedan korak od 100-200-300 kn extra. Jer glavu nećeš skidat ponovo.

Edited by nspadic
dodao još teksta
Link to comment
Share on other sites

Onda je čudno kako su kod frencha dosjedi ventila već loši da moraju i to obrađivati.

Loše podešen plin?

Ne vjerujem da se french vozi sjenika stalno pun gas po autocesti :)

Link to comment
Share on other sites

Sad je prilika sve provjeriti i pobrusiti, ne skida se glava svaki dan. Makar da si taj plin provjeriš kasnije da nije tu neki zajeb dugoročno.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, frenchkey said:

zvao meštra jutros, glava je na obradi. Javili mu da su sicevi ventila loši (zbog plina, kaže) pa da i to treba dovesti u red.

Koliko vidim cijena popravka pomalo raste :bigl:

 

Ma da ali idu full novi ventili tako da treba ionako pošlajfat siceve i malo prilagodit siceve i nove ventile kako god okreneš... Mora to napraviti neovisno o stanju siceva... Mislim kada ovako gledaš što te sada dodatno košta polugeneralka da promjeniš karike i leteće ležajeve? Nekako mi se čini kada je sada sve dolje da bih ja to napravio neovisno o tome kako je motor išao i radio? Ne znam koliko kilometara imaš no uljne karike će vjerojatno prve popustiti i onda opet sve dolje? Naravno trebaš vidjeti koliko ćeš i auto imati ali ako ga misliš zadržati zašto ne?

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Alen said:

Sad je prilika sve provjeriti i pobrusiti, ne skida se glava svaki dan. Makar da si taj plin provjeriš kasnije da nije tu neki zajeb dugoročno.

Znam da je imao loše injektore (premali protok) u početku, ali moraš biti stvarno jeben majstor da na K4M zajebeš sa plinom. Znam za jedan slučaj di je nakon 130 000km motor nadrapao. French je brzo stavio propusnije injektore i rješio problem.

U slučaju gdje su ventili dobili batine, biti siguran da su dosjedi nadrapali od plina je isto nagađanje. Nema boljeg motora od K4M ispod 2L zapremnine za plin...

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Pisao sam vec, na mom meganu 1,4 16v su ventili isto bili losi, auto je imao na satu 250tkm od toga na plin 100, mozda koji km vise.

I vise majstora me upozoravalo na to , i cuveni Tidala iz Zagorja , da treba vozit na benzin tu i tam jer odu ventili. Ja sam vozio na benzin(i namjerno kad bi bilo plina i kad bih ostao bez plina )  i svejedno su otisli.

Tidala mi je npr rekao da bi bolje za plin bio onaj stari 1.6 8v motor - ne sjecam se tocno razloga vise.

Edited by hrvojexyz
Link to comment
Share on other sites

Ma ovi normalni ljudi kupuju plavi, crveni ili zeleni, ostale karakteristike nebitne. To samo mi fanatici stavljamo ove originalne.
Otkud Anđelku tako stara zaliha, bar bi on to imao gdje plasirati?
Ma nema ti to veze.. ionako bi antifriz trebalo mijenjati svaka 24 mjeseca..
Link to comment
Share on other sites

 

Aha. Kad sam radio veliki servis na twingu, meho stavio neki crveni po specifikacijama za FIAT čini mi se. Nekoliko mjeseci kasnije procurilo je kućište termostata i za tim odmah i kiler :)

Možda je slučajno, ali sumnjam da je taj novi antifriz progrizao. Odonda se držim originala. Problem je što renault original koncentrat onaj plavozeleni za stare aute više ne postoji. Sad dilaju samo ona žuti već pripremljen, valjda da nam više love dignu.

 

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.