Jump to content

1,5 dci - grijači...


Du-Dario

Recommended Posts

Pozdrav,

Dali ste mijenjali grijace na vasim vozilima? Koji model (marku) ste uzimali? Preventivno? Jedan ili sve? 

Dali ima "neka kilometraza" na koliko je preporuka da se promijene?

 

Zivili 🍻

 

Link to comment
Share on other sites

U pravilu mjenjas kad ode 1 sva 4 kom. Parcijalno nema smisla jer ako 1 ode nisu ni ostala 3 daleko, zezancija je svaki put skidat oklop i cijev preko motora. A i ta gumica na cijevu po renaultu kad sw jednom skine cijev gumica bi trebala ic nova. Kad ode 1 dobit ces Check injection poruku. Marka vjerojatno nemozes fulat sa Bosch ili Ngk.

Link to comment
Share on other sites

Bosch bolje izbjeći, meni su trajali vrlo kratko.

Stavio sam Beru, takvi su bili originalni i dobri su.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Bosch ima vise linija i kvaliteta proizvoda. Za grijace ima bar 3 razine kvaliteta. Dobri su Bosch Duraterm.

Link to comment
Share on other sites

Mijenjao sva 4 jer je jedan bio out, stavio Bosch... Mislim da sam pisao u svojoj temi.

Link to comment
Share on other sites

mijenjao sam, trebalo mi je vremena da skontam kako ide kvačica na turbo

sada bih ih promjenio sva četiri komada unutar pola sata mislim

ali pažljivo kada ih budeš skidao s cijevastim ključem, našpricaj dobro wd-40 i polakoooo i pažljivoooo odvrći da ne pukne

Link to comment
Share on other sites

Za skidat ih inace naspricat s nekim dobrim uljem da prode kroz navoje bar par dana prije. Skidat na vruc motor instalirat na hladan i ne koristit bakrenu mast i slicne pizdarije. Ali inace po ps-u se skidaju sa moment kljucem koji klika na odvrtanje. Po sirini navoja grijaca postoji deklarirani moment odvrtanja grijaca do kojeg se smije ic. Recimo 27nm preko tog puca. Ako klika natopi ih se uljem pa se vozi jos 1 tjedan i proba opet na vruc motor. Ulje i vrijeme jako pomaze. Ugl vecina ne koristi moment kljuc ni kod stezanja ni odvrtanja pa nekad zna promjena grijaca zavrsit skidanjem glave. Sve je ok naravno ako covjek ima osjecaja u ruci.

Link to comment
Share on other sites

Pozdrav. Prošle godine na prvo jutro u minusu nije upalio iz prve. Ispitao sam grijače i jedan nije radio. Bili su Beru, a nove sam stavio Bosch. Cijena grijača 1000 kn. 

Link to comment
Share on other sites

Ma ne treba ih jos mijenjati, ali mislim da je korisna info kako, koji model i sl. informacije.

Uostalom nikad ne znas, sada su mi uredu ali za par dana mozda i ne budu :nezna:

Link to comment
Share on other sites

Pozdrav. Prošle godine na prvo jutro u minusu nije upalio iz prve. Ispitao sam grijače i jedan nije radio. Bili su Beru, a nove sam stavio Bosch. Cijena grijača 1000 kn. 
Ova cijena vjerojatno u Renaultu 1000kn. Beru 15eur, Bosch duraterm 12.5eur, Ngk 16 eur. Cijene po kom. Na vw su malo ngk malo bosch malo neki desni oem. Pitanje je samo za koju cijenu dogovore s dobavljacem seriju. Zato ne brini stavi bilo koju poznatu marku i trebala bi drzat bar 5 -6 godina.
Link to comment
Share on other sites

Pozdrav. Prošle godine na prvo jutro u minusu nije upalio iz prve. Ispitao sam grijače i jedan nije radio. Bili su Beru, a nove sam stavio Bosch. Cijena grijača 1000 kn. 
Tebe je netko pošteno oderao [emoji23][emoji23]
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Marioo said:

Tebe je netko pošteno oderao emoji23.pngemoji23.png

CIAK 😉

Auto je megane 3 1.5 dci 90 i sad mi frend kaže da je jučer prodao Bosch grijače za 1200 kn sva četiri bez rabata. 

Link to comment
Share on other sites

Moji još drže nakon 183000 originalni Borg Warner. Ti će ići gore kada popuste, no preventivno ih možda promjenim na 200000 km kada ću raditi veliki servis.

Link to comment
Share on other sites

CIAK [emoji6]
Auto je megane 3 1.5 dci 90 i sad mi frend kaže da je jučer prodao Bosch grijače za 1200 kn sva četiri bez rabata. 
[emoji23][emoji23][emoji23][emoji23] Strašno.... Al 1000 kn... Jos sebi nemrem doci
Link to comment
Share on other sites

To je cijena. Druga stvar je koliko sam ja platio. [emoji6]
No dobro to je cijena za idiote koji ne kuze kako CIAK, Tokić I slične klošarske firme rade. Ti si kao "dobio" fini popust od frenda i opet si ih preskupo platio.... CIAK samo u nuždi [emoji3526][emoji1787]
Link to comment
Share on other sites

gledam u jednom online ducanu, za moj auto 12,5€ NGK, i ti su najskuplji koji se nude.

1000kn 4 grijaca 🤔

Link to comment
Share on other sites

Trebalo bi nazvat CIAK pa iz zajebancije pitat posto grijac za insigniu 2.0cdti sa senzorom sta mjeri kompresiju. Ozbiljno jedino bi platio za takvo nesto ali na hrpi motora prosjecan brzi grijac je od 75-120kn mp bez popusta.

Link to comment
Share on other sites

26 minutes ago, Lowlife said:

Trebalo bi nazvat CIAK pa iz zajebancije pitat posto grijac za insigniu 2.0cdti sa senzorom sta mjeri kompresiju. Ozbiljno jedino bi platio za takvo nesto ali na hrpi motora prosjecan brzi grijac je od 75-120kn mp bez popusta.

Nemoras zvat, evo ciak i ic. IMG_20201025_231228.thumb.jpg.fd60c751727a818b01541bfdd8807211.jpgIMG_20201025_231415.thumb.jpg.ff62abc2a5f60b135bbb7bcd72b97d68.jpg

4 minutes ago, kristijan1710 said:

Nemoras zvat, evo ciak i ic. IMG_20201025_231228.thumb.jpg.fd60c751727a818b01541bfdd8807211.jpgIMG_20201025_231415.thumb.jpg.ff62abc2a5f60b135bbb7bcd72b97d68.jpg

I sto se tice cijene grijaca, ovi "stariji" 11v grijac jesu inace te cijene. 

4,4v i slicno njima su skuplji. 

Ovo su cijene za meg 3, 4,4v..

IMG_20201025_231830.thumb.jpg.b13644c1f4772fe4544562c6092314e2.jpg

Edited by kristijan1710
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Naravno da su 4.4v. Baci oko na autodoc. 10.5eura 4.4v grijaci bosch duraterm. Akcia. Da i platis 15 eura dostavu iz slo opet si za nekih 500kn+ jeftiniji nego CIAK.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
On 24. 10. 2020. at 23:15, Krunc said:

Pozdrav. Prošle godine na prvo jutro u minusu nije upalio iz prve. Ispitao sam grijače i jedan nije radio. Bili su Beru, a nove sam stavio Bosch. Cijena grijača 1000 kn. 

I nije palio grešku motora,, čudno,, meni se isto dogodilo dok na starom 2008 1,9 palio lampicu za jedan grijač majstori mi na pričali priče o senzorima bregaste,, tlaku turbine i čuda a ja rekoh idem sam ispita grijače i nađem da jedan ne radi nakon promjene sve super nema lampica 

Link to comment
Share on other sites

Od kad su jutra u minusu moto mi dvije-tri sekunde zavergla na prvo jutarnje paljenje prije nego li upali.

Jučer sam zvao mehaničara da ga stavi na dijagnostiku (u velikoj je gužvi) pod sumnjom da je možda koji grijač neispravan jer akumulator je star godinu i pol dana, no mehaničar mi veli da bi u slučaju neispravnog grijača se upalila neka lampica.

 

Zna li itko hoće li se na Renault Scenicu III 1.6 dci upaliti lampica u slučaju neispravnog grijača?

Link to comment
Share on other sites

A neznam šta toliko oko toga filozofiraju, valjda ima neki očekivani otpor na tim grijačima, pa se ljepo izmjeri sva 4 za prvu ruku.

Link to comment
Share on other sites

10 minutes ago, moril said:

Od kad su jutra u minusu moto mi dvije-tri sekunde zavergla na prvo jutarnje paljenje prije nego li upali.

Jučer sam zvao mehaničara da ga stavi na dijagnostiku (u velikoj je gužvi) pod sumnjom da je možda koji grijač neispravan jer akumulator je star godinu i pol dana, no mehaničar mi veli da bi u slučaju neispravnog grijača se upalila neka lampica.

 

Zna li itko hoće li se na Renault Scenicu III 1.6 dci upaliti lampica u slučaju neispravnog grijača?

Meni su na Meg 3 crkla 3 grijača i nikakve lampice nije bilo.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.