Jump to content

1,5 dci - grijači...


Du-Dario

Recommended Posts

3 hours ago, moril said:

Od kad su jutra u minusu moto mi dvije-tri sekunde zavergla na prvo jutarnje paljenje prije nego li upali.

Jučer sam zvao mehaničara da ga stavi na dijagnostiku (u velikoj je gužvi) pod sumnjom da je možda koji grijač neispravan jer akumulator je star godinu i pol dana, no mehaničar mi veli da bi u slučaju neispravnog grijača se upalila neka lampica.

 

Zna li itko hoće li se na Renault Scenicu III 1.6 dci upaliti lampica u slučaju neispravnog grijača?

Meni na 1.5 scenicu III isto tri krepala i nisam ni znao, palio je bez problema po zimi, otišao na redovan servis i veli majstor tri grijača ti ne rade, mislio sam da me zajebava...

Isto nikakve lampice niti ikakvih drugih naznaka da su krepali nije bilo...

Link to comment
Share on other sites

Ja bi isto svoje grijače mogao provjeriti. Pali on dobro, ali primijetio sam da ispod 0 ujutro kod prvog paljenja jedan cilindar malo kasni sa paljenjem pa se motor malo strese, iako pali bez dodatnog verglanja. Peta zima, 118 tkm, moguće da je crkao koji.. Jutros

9349B949-D280-45D3-BA73-22A2ABFB3D1F.jpeg

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, fabi said:

Ja bi isto svoje grijače mogao provjeriti. Pali on dobro, ali primijetio sam da ispod 0 ujutro kod prvog paljenja jedan cilindar malo kasni sa paljenjem pa se motor malo strese, iako pali bez dodatnog verglanja. Peta zima, 118 tkm, moguće da je crkao koji.. Jutros

9349B949-D280-45D3-BA73-22A2ABFB3D1F.jpeg

E upravo to se i kod mene dešava. Kao da jedan cilindar zakasni i prvih par trenutaka nemirno radi, vrlo kratko. Nadam se da nije dizna u pitanju, inače radi odlično, ide normalno i sve drugo ok, osim kod tog prvog jutarnjeg starta.

Link to comment
Share on other sites

Mislim da (kod mene) nema razloga za brigu, grijače provjerit da, zabrinjavat se ne. Kod paljenja se malo strese i to je to. Kad upali nema oscilacija okretaja, nema ni klasičnog dizel čekićanja. Neću ništa do redovnog servisa na 120 tkm.. Motor radi fino, jedino ću na redovnom servisu mijenjat termostat sa kućištem..

Link to comment
Share on other sites

Jel moguce ispitati grijac bez da se vadi?
Gledao sam neki klip na youtubu gdje lik sa lampom isprobava, to sam i ja napravio samo sam multimetar umjesto lampe stavio, i svuda baca isti napon, međutim, mislim da time mogu ispitati grijac jel radi ili ne radi, u teoriji može jako slabo raditi a biti ispravan 😃

Koliki bi trebao biti otpor kada se mjeri između mase i plusa na grijacu?

Link to comment
Share on other sites

Možeš mjeriti otpor ali i jednostavno staviš žicu na +  pol i s drugim krajem takneš kapicu gdje ide konektor kojeg prije skineš ako baci iskru ispavan je a ako ništa VADI GA VAN

Link to comment
Share on other sites

Možeš mjeriti otpor ali i jednostavno staviš žicu na +  pol i s drugim krajem takneš kapicu gdje ide konektor kojeg prije skineš ako baci iskru ispavan je a ako ništa VADI GA VAN
Old school fore dok ne sjebes ispravne. Tako i provjera faze nule na otvorenim zicama. Malo pljunes na prst i ako pecne znaci tu je faza nju ne diras.
  • Like 1
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Old school fore dok ne sjebes ispravne. Tako i provjera faze nule na otvorenim zicama. Malo pljunes na prst i ako pecne znaci tu je faza nju ne diras.
[emoji23][emoji23][emoji23]
Link to comment
Share on other sites

Pa mjeriš otpor u grijaču, može bit i da je oslabio a ne riknuo kompletno.

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, Alfada Jadarko said:

Možeš mjeriti otpor ali i jednostavno staviš žicu na +  pol i s drugim krajem takneš kapicu gdje ide konektor kojeg prije skineš ako baci iskru ispavan je a ako ništa VADI GA VAN

samo paziti jer npr na 2.0dci grijač radi na 7v 😉

Link to comment
Share on other sites

13 minutes ago, macan said:

Pa mjeriš otpor u grijaču, može bit i da je oslabio a ne riknuo kompletno.

Sve će to pokazati Ohmmetar.... Otpor novih grijača bi trebao biti između 0,2-5 ohma, ako je manji ne valja, ako je beskonačan, ne valja...

Link to comment
Share on other sites

samo paziti jer npr na 2.0dci grijač radi na 7v [emoji6]
Na 1.5dci meg3 i sjenik je na 4.4v. Pa dode baja i malo ga pecne zicom sa 12v aku. Hehe. Lijepo unimer u ruke.
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

17 hours ago, Ivan1902 said:

Sve će to pokazati Ohmmetar.... Otpor novih grijača bi trebao biti između 0,2-5 ohma, ako je manji ne valja, ako je beskonačan, ne valja...

hmmm, mjerio sam dva od 4, na jednom mi je pokazalo 2,1 ohm, a na drugom 48 ohma, dalje nisam mjerio.
S time da ih nisam skidao nego sam jednu žicu stavio na glavu grijača, a drugu na blok motora.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Tocno, tako se to radi! Znaci ovaj od 48 ohma je za zamjenu, ocito je oslabio...

Ovo je iz Bosch manuala...736d221e00233fb34092c904dadf68f1.jpg

Link to comment
Share on other sites

Danas napokon uhvatio vremena pa ispitao kako Bog zapovijeda.

Skinuo poklopce sa sva 4 grijaca, stavio minus sa multimetra na minus akumulatora, a plus sa multimetra na grijac, mjerio sam ohme.

3 pokazuju oko 2,1-2,5, a jedan 112 ohma, znaci gotov je.

hvala svima

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.