Jump to content

Brtva poklopca ventila i voda na svjećicama 1.6 16v


Hrc555

Recommended Posts

Curi ulje na brtvi poklopca ventila pa to treba promijeniti. Kaže majstor treba  skidati usisnu granu, zupčasti remen, ovo, ono...

Koliko realno treba vremena da se to promijeni. Brtva je vjerojatno par kuna.

Druga stvar...

Voda se s vjetrobrana slijeva na svjećice kaže majstor ali ne zna gdje (neda mu se ni gledati gdje ni zašto).

Gdje najčešće curi da ne tražim napamet?

Link to comment
Share on other sites

Ne treba skidat zupčasti. Kupit kvalitetnu diht masu i riješena stvar.
Ja sam to sebi sam odradio.

Poslano sa mog SM-G950F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Kupio diht masu jer nema brtvu. 

Zatekao se i neki majstor koji radi u Renaultu dok sam kupovao diht masu u Tokiću i kaže da mora ići nekakva tekuća diht masa pa sam kupio tu za 220 kuna (obična je 60ak kuna). Čovjek je rekao da mora ići dolje zupčasti pa se skida poklopac motora i da onda ispadnu bregaste. Samo prenosim njegove riječi i da je to cijeli dan posla. Kaže da postoji i neki manji poklopac na kojemu zna curiti ali kad sam mu rekao da je bila masna bobina na drugom cilindru onda je rekao da mora ići taj "veliki" poklopac i da je to skidanje svega toga dolje.

Neki video za zamjenu te diht mase?

 

Gdje se slijeva voda s vjetrobrana na motor? 

Edited by Hrc555
Link to comment
Share on other sites

6 minutes ago, Hrc555 said:

Kupio diht masu jer nema brtvu. 

Zatekao se i neki majstor koji radi u Renaultu dok sam kupovao diht masu u Tokiću i kaže da mora ići nekakva tekuća diht masa pa sam kupio tu za 220 kuna. Čovjek je rekao da mora ići dolje zupčasti pa se skida poklopac motora i da onda ispadnu bregaste. Samo prenosim njegove riječi i da je to cijeli dan posla. Kaže da postoji i neki manji poklopac na kojemu zna curiti ali kad sam mu rekao da je bila masna bobina na drugom cilindru onda je rekao da mora ići taj "veliki" poklopac i da je to skidanje svega toga dolje.

Neki video za zamjenu te diht mase?

 

Gdje se slijeva voda s vjetrobrana na motor? 

Dobro ti je rekao, mora sve dolje ako hoćeš sve kako treba zadihtati a ne samo onaj poklopčić oduška povrata. Meni su se potoci ulja slijevali jedno 2 godine sa zadnje strane motora dok nisam to riješio jer sam čekao promjenu zupčastog što je i najbolje onda napraviti.

Evo ti jedan video da vidiš o čemu se radi:

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

 Kupio ovu masu. Afd 2018

Nisu imali Loctite ali je čovjek koji radi u Renaultu rekao da je ta dobra.

Edited by Hrc555
Link to comment
Share on other sites

U renaultu je 180kn minus rabat ako ga imate

Poslano sa mog Mi 9T koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ovlatenom servisu, tipa Baotic, Roca, Starkelj, prldaja rez dijelova

Poslano sa mog Mi 9T koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Evo upravo preuzeo, 162 kn s rabatom9af663e2b19dde482f362be52c7186ac.jpg

Poslano sa mog Mi 9T koristeći Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

tako nekako..., ali ušteda je simbolična, 20 kn

za ovu znam sigurno da će se eventualni višak koji otpadne u glavu pri stezanju rastopiti u ulju i neće začepiti kanale hidropodizača

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, frenchkey said:

tako nekako..., ali ušteda je simbolična, 20 kn

za ovu znam sigurno da će se eventualni višak koji otpadne u glavu pri stezanju rastopiti u ulju i neće začepiti kanale hidropodizača

Pazi da nebi prosla baba sa kolacima... Hm jeli ti to rekao ovaj sta daje rabat.... Koje sve oni price mogu prodat to nisu istine.... 

Link to comment
Share on other sites

32 minutes ago, frenchkey said:

unatoč tvom sarkazmu, nije. Za rabat sam se sjetio naknadno pitat

Znas koji je najveci problem majstorima kad skidaju taj poklopac? Ocistiti ostatke te hermetike-diht mase tako da ta izjava o otapanju je smjesna u najmanju ruku... Jer kad se nesto stvrdne-bojim se reakcije kolege @CRN11 nevirujem da se moze otopit....

  • Like 1
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Clogging oilways and getting caught in the oil pick up on the pump is the issue.
I’ve taken several engines apart and found silicone on the mesh of the pickup.
The anaerobic sealant goes rock solid in the joint but any excess stays fluid so it’s much safer.

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, frenchkey said:

Clogging oilways and getting caught in the oil pick up on the pump is the issue.
I’ve taken several engines apart and found silicone on the mesh of the pickup.
The anaerobic sealant goes rock solid in the joint but any excess stays fluid so it’s much safer.

Pisalo je i na bukvi pi*ki*a.... pa mujo slomija znas vec sta.... Papir trpi svasta.... 

Link to comment
Share on other sites

pa i ti pišeš, zar ne? 

Otvoren sam za sve prijedloge, što ću prihvatiti ili neću odlučim na kraju sam.

Hoće li majstor imati problem pri struganju starog brtvila, pa to mu je posao, nek struže.

Tvornica propisala ovu original masu, pa ako je cijena tu negdje s loctiteom, nek maže

Link to comment
Share on other sites

zato i procuri 😄

može se staviti i normalna diht masa ali tanko ko papir.. ak i opadne dolje otišla bude u karter i nebu se više vraćala gore da začepi bilo koji kanal.. sve što se iz kartera vraća ide kroz filter pa tek onda u kanale i dephasera i solenoida itd.. konstruiran je motor tako.. ali da imam ovu drugu masu, stavio bih nju.. ionako treba cijela tuba za taj poklooac i onaj gornji, tak da nebu ništ ostalo..

Link to comment
Share on other sites

Gledam neki dan od frenda na megsu 2, Ph2, 83kW. Motor je sav u ulju, sa svih strana slini ispod tog poklopca. Prvi vlasnik, održavan u ovlaštenom, čovjek svake godine odveze auto, ovi "servisiraju" što treba.

 

Link to comment
Share on other sites

To je meni meho radio i nikakve bregaste,remenja i čuda se ne skidaju. Skineš zrak i ispod je poklopac kojeg drži niti 10 vijaka. Ili nisam skužio šta ti se desilo?

Slika:


https://www.renaultbreakers.co.uk/gallery_1/Renault-Clio-MK3-20052012-16-16v-Engine-K4M-862.jpg

Poslano sa mog Redmi Note 8 Pro koristeći Tapatalk





Link to comment
Share on other sites

Svima procuri kad tad. U tvornici sealant nanose valjkom u jednom potezu. Kad se rucno nanese valjda ce bit trajnije.

Poslano sa mog Mi 9T koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

12 minutes ago, Smuchac said:

To ke meni meho radio i nikakve bregaste,remenja i čuda se ne skidaju. Skineš zrak i ispod je poklopac lojeg drži niti 10 vijaka. Ili nisam skuzio sta ti se desilo?

Slika:


https://www.renaultbreakers.co.uk/gallery_1/Renault-Clio-MK3-20052012-16-16v-Engine-K4M-862.jpg

Poslano sa mog Redmi Note 8 Pro koristeći Tapatalk


 

To o čemu ti pričaš nije poklopac ventila nego poklopac oduška para pogledaj video gore pa ćeš vidjeti biti gdje zapravo generalno curi i što je problem i što se maže na k4m motorima... Curi i na tom poklopčiću no to je mkanji problem za riješiti...

1.jpg

2.jpg

Edited by Žac
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.