Jump to content

Brtva poklopca ventila i voda na svjećicama 1.6 16v


Hrc555

Recommended Posts

I mislio sam da nisam dobro skužio... :dobroje:

Poslano sa mog Redmi Note 8 Pro koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, Smuchac said:

I mislio sam da nisam dobro skužio... :dobroje:

Poslano sa mog Redmi Note 8 Pro koristeći Tapatalk
 

Kamo sreće da samo na njemu curi.... 🥺

Link to comment
Share on other sites

Svejedno čudno rješenje od strane renaulta, što nemaju motori obično brtvu ispod poklopca ventila?

Link to comment
Share on other sites

Ako je pred 20g bilo tako jeftinije i brže, zamisliš se kako danas sastavljaju aute :)

 

Link to comment
Share on other sites

teško da bi ovakva brtva postojala, od više dijelova.. ovo plavo namazano, zato je diht masa..

 

 

2.jpg.a9c10514faa4d4a461f7a3f48e89a66a.jpg.e8db88d55480d5246d12b69b77637184.jpg

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Da, točno, presjek je nezgodan.

Onom Britu s videa, što se njemu točno poderalo?

Taj poklopac koliko sam skužio ujedno glumi i ležaj za bregaste?

Link to comment
Share on other sites

Gledam video i ne kužim čemu skidanje bregastih?
Ne znam jesam šta preskočio u videu ili nisam dobro razumio?


Isto sam to ja sebi radio ali bez skidanja bregastih.
Skinuo poklopac oduška i ventila, dobro očistio staru diht masu i stavio novu. Ne sjećam se više koju ali znam da nije bila tekuća. Koštala je preko 100 kn tuba i evo već više od dvije godine normalno vozi.



Poslano sa mog SM-G950F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Pa vjerojatno može i bez skidanja zupčastog i bregastih ako si to uspio napraviti što je dobra vijest za ubuduće ako samo treba predihtati... Bitno je da ništa ne smeta od tipa remenica i slično kod skidanja poklopca valjda...

Nažalost ja kojeg god sam mehaničara za to pitao svi su rekli da mora sve dolje ? 🤔

Link to comment
Share on other sites

Ako curi samo ispod malog poklopca oduška uljnih para ne treba sve dolje, ali ako i drugdje pušta...






Link to comment
Share on other sites

čim odvrneš sve vijke i skineš poklopac, bregaste poskoče gore jer se svi ventili zatvore i opruge na ventilima dignu bregaste..

onda ti iskoče i semerinzi bregastih, i na kraju moraš skidati remenice..

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Update:

kaže šogor da curi na brtvi glave, da nije na poklopcu ventila. Sex malo jači kaže, mora glava na ravnanje pa od početnog velikog sexa sad će biti pravi grupnjak.

Jel još nešto kritično (treba promijeniti, uobičajeno se kvari...) kad se već to sve skida?

Pa jebemu auto, ima 86 000 km i 10 godina. Klitač iz 2001. ima 415 000 km i samo se veselo kotrlja.

Edited by Hrc555
Link to comment
Share on other sites

Meni su rekli mehaničari da k4m ima metalni tj. limeni dihtung glave i da ama baš nikad ne curi na njemu nego na deklu bregastih niti da hoće progorit  pa sad ti znaj... 🤔

Link to comment
Share on other sites

Idu ti onda vijci glave,gumice,brtva,cepovi bregastih,remenje,ako nije mjenjana ide i pumpa vode,antifriz... *ebo si ježa malo.

Poslano sa mog Redmi Note 8 Pro koristeći Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Smuchac said:

Idu ti onda vijci glave,gumice,brtva,cepovi bregastih,remenje,ako nije mjenjana ide i pumpa vode,antifriz... *ebo si ježa malo.
 

Zupčasti remen oko 180 kn, set vijaka oko 100 kn, tračni oko 85 kn, brtva glave oko 350 kn, pumpa vode mijenjana nedavno ali nije problem promijeniti. Gumice i čepovi nebi trebali nešto puno koštati (nagađam jer im ne vidim cijenu u Auto Kreši). Kaže šogor ispod 1000 kn dijelovi.

Ide i ulje, filter i antifriz ali to je "par" kuna. (Neka bude 200 kn).

 

Više sam mislio treba li ispušne ventile mijenjati, hidropodizače...

Ne muči me cijena toliko nego da je to sve toliko loše napravljeno. Možda na kraju curi samo na poklopcu ventila. Svakako ću javiti što je bilo kad rastavi. Ne žuri mi se nešto jer je auto neplanirano kupljen kao treći (rezervni). Auto će stajati još godinu dana pa onda ide u pogon.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, frenchkey said:

Ja to nebi dirao ako malo slini na brtvi glave

Slini dosta na drugu bobinu, vjerojatno s poklopca ventila a koliko slini s brtve glave nemam pojma. To ćemo još vidjeti pa odlučiti jer mi treba auto koji me može u svakom trenutku odvesti i na Mjesec ako treba.

Curenje po bobini se mora riješiti jer dok auto radi na plinu, počne trokirati. Ako već skida poklopac ventila i mora rastaviti hrpu toga onda je bolje skinuti tu glavu i sve riješiti pa sam miran do rashoda za par godina. Ili možda griješim?

Link to comment
Share on other sites

Mene je zajebo semering radilice jer je propišao i sve sam mijenjao šta sam reko,promijeni dakle i njih. Idu 3 komada. Dva za bregaste i jedan za radilicu. Nemoj da ti to bilo tko radi. Treba imati alat za zaustavljanje bregastih i iskustvo ipak. Glavu sam slao ali nije joj bilo ništa. Na tim autima je boljka i varijabilna remenica al ako ne šuška ne diraj je. Auto sam prodao i propišala je pumpa vode sadašnjem vlasniku. Ipak je prošlo 100k km od tad.

Poslano sa mog Redmi Note 8 Pro koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

I obavezno vidi remenicu radilice koja pokrece stazni remen.
Moja je izdrzala 2 velika servisa i 227 tkm.
Ako majstor imalo sumnja u njezin gumenometalni sastav, mijenjaj ju.
Ja sam skupo platio to saznanje

Link to comment
Share on other sites

Ako ti auto nema puno km, samo brtve mijenjaj. Nikakve gumece ventila itd..
Eventualno brusenje glave. Al to cesce treba kad probije antifriz u cilindre, jer se napravi ostecenje aluminija na tom mjestu.. ili ako je motor pregrijavan pa je glava spigana..
Inace samo sve ocistiti i novu brtvu i vijke..

Link to comment
Share on other sites

koliko gluposti na jednom mjestu imam za procitati

uzme se set zupcastog, dobijes sve u njemu, cepove, pumpu vode itd

uzmes set brtvi glave, isto tako dobijes sve, i das glavu na obradu da se sredi sve kako treba, nije to posao od dva-tri sata da ces gledati za par sto kn usparati, kad se radi se napravi kako treba

faza nije nikakav problem ako imas alat

 

ako curi ulje po bobini to je mali poklopac ventila ili gumica oduska na usisnom kolektoru

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

On 31. 10. 2020. at 13:00, robyakarider said:

koliko gluposti na jednom mjestu imam za procitati

uzme se set zupcastog, dobijes sve u njemu, cepove, pumpu vode itd

uzmes set brtvi glave, isto tako dobijes sve, i das glavu na obradu da se sredi sve kako treba, nije to posao od dva-tri sata da ces gledati za par sto kn usparati, kad se radi se napravi kako treba

faza nije nikakav problem ako imas alat

Alat za blokiranje faze se i napravi (zavari tri komada željezne ploče) ako ne želiš kupiti originalni ili posudiš.

Set zupčastog...

Imaš "set" bez pumpe vode pa s pumpom vode ali bez čepova a tih s tim čepovima se mora svijećom tražiti. Ili kupiš taj set pa ti majstor ne promijeni čepove jer "ne treba". Koliko sam puta samo čuo da je netko promijenio samo zupčasti remen jer pumpa i rolice još valjaju.

Gotovo nitko nebi niti sanirao to curenje na brtvi glave ali ja budem da mogu s autom ako treba danas do Mjeseca i nazad i da ne moram misliti hoće li me neki kozojeb na tehničkom tražiti pare zbog curenja ulja pa ću bolje pare za mito na tehničkom utrošiti na saniranje curenja.

Ako godišnje napravim 70 000 km, misliš li da mi trošak izmjene zupčastog remena znači išta u životu? Ionako ga moram mijenjati na 80 000 po nekima a neki bi i nakon 150 000. Ja ga promijenim jednom godišnje i vozim se dalje bez brige hoće li mi se raspasti negdje u nekoj vukojebini zbog troška od 1000 kuna.

Ne radi se ovdje o nikakvom šparanju 200 kuna ali ne volim da me se radi majmunom što često majstori rade (najčešće ljudi zato i završe na forumu kad ih netko oženi). Rekao sam šogoru neka mijenja sve što je imalo načeto samo da ne moram biti bez auta. Opet kažem, sad mi je svejedno koliko će to trajati ali kad krenem s vožnjom toga auta onda mi treba biti spreman u svako doba dana ili noći.

Edited by Hrc555
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.