Jump to content

Brtva poklopca ventila i voda na svjećicama 1.6 16v


Hrc555

Recommended Posts

Alat za blokiranje faze se i napravi (zavari tri komada željezne ploče) ako ne želiš kupiti originalni ili posudiš.
Set zupčastog...
Imaš "set" bez pumpe vode pa s pumpom vode ali bez čepova a tih s tim čepovima se mora svijećom tražiti. Ili kupiš taj set pa ti majstor ne promijeni čepove jer "ne treba". Koliko sam puta samo čuo da je netko promijenio samo zupčasti remen jer pumpa i rolice još valjaju.
Gotovo nitko nebi niti sanirao to curenje na brtvi glave ali ja budem da mogu s autom ako treba danas do Mjeseca i nazad i da ne moram misliti hoće li me neki kozojeb na tehničkom tražiti pare zbog curenja ulja pa ću bolje pare za mito na tehničkom utrošiti na saniranje curenja.
Ako godišnje napravim 70 000 km, misliš li da mi trošak izmjene zupčastog remena znači išta u životu? Ionako ga moram mijenjati na 80 000 po nekima a neki bi i nakon 150 000. Ja ga promijenim jednom godišnje i vozim se dalje bez brige hoće li mi se raspasti negdje u nekoj vukojebini zbog troška od 1000 kuna.
Ne radi se ovdje o nikakvom šparanju 200 kuna ali ne volim da me se radi majmunom što često majstori rade (najčešće ljudi zato i završe na forumu kad ih netko oženi). Rekao sam šogoru neka mijenja sve što je imalo načeto samo da ne moram biti bez auta. Opet kažem, sad mi je svejedno koliko će to trajati ali kad krenem s vožnjom toga auta onda mi treba biti spreman u svako doba dana ili noći.
A da kupis kakav auto sa dizelom. 70k godisnje cini se da ne izlazis iz auta.
Link to comment
Share on other sites

58 minutes ago, Lowlife said:
11 hours ago, Hrc555 said:

 

A da kupis kakav auto sa dizelom. 70k godisnje cini se da ne izlazis iz auta.

Plin je ipak znatno jeftiniji. Zato sam i uzeo benzinca. I nema sranja s injektorima. Ustvari ima, odu nakon 70 000 ili 150 000 km, kako koji i ovisno o plinu. 4 komada zajedno koštaju 400 kuna  😂 

 

French, na 70 000 ili 100 000, razlika je par mjeseci. Nekad će se uloviti vremena i promijeniti. Jednom sam platio majstoru da promjeni zupčasti remen i sve što ide uz to na V6 motoru pa mi je pukao zupčasti remen nakon par mjeseci. Mislim čak da je bio Badnjak. Nigdje ništa ne radi sljedećih dva tjedna. Tad mi je to bio jedini auto a hrpa toga isplanirano. Pukao remen jer, jelte, nije promijenio rolice i natezač iako sam to platio. I onda me pitaju zašto tako jako volim majstore i zašto idem samo šogoru. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.