Jump to content

Dacia - ponuda modela


Vladek

Recommended Posts

Tvornicki je ugrađen...bolje ide i bolje se ponasa na plin, odlicno ide štoviše, vozio ga u Dusteru

Edited by shogo
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ako bi sada uzimao Daciu, ne bi razmatrao motor bez plina. Cijena je ista, a jeftinije se voziš.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

On 19. 01. 2021. at 17:03, macan said:

Koji će mi plin na tom malom motoru... i ovako malo troši... a to što je tvornički ugrađen isto ne bi ruku u vatru stavljao...

Imaš neku informaciju koju mi nemamo?

Samo pitam jer su taksisti sa 0.9 motorom na tvornički plin u Loganima radili poprilično puno kilimetara bez problema.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, macan said:

Plin je za grijanje 🙃

Grijem se, kuham i vozim na plin, i kaj sad!? 😁

Netko bu grijal se, kuhal i vozil na struju...itd.

Nekada sam grijao se na dizel i na isti vozio, a ponekad na taj način i dobivao struju...

Nema ograničenja rekli bi Vatrogasci! 😁

  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

baš tak, predrasude su glupa stvar. Napravio sam sa 3 auta 180k km na plin, nikakvi problemi, čudo love ostalo na razlici cijene goriva.

Link to comment
Share on other sites

Ma nikakav plin, tast uzima kaubojac opremu, najeftinije sve, ne brije on ko mi, napravi 10 iljada max godišnje, pitao sam kakvi su ti 1.0 mlinci jel bilo kakvih sranja sa tim motorom vrijedno spomena?

Link to comment
Share on other sites

opet, ako bu prodao nakon 10k kn, ne isplati se plin, ak bu imao par godina auto, itekako se isplati, kakve veze ima kolko se vozi god, pitanje kolko ce ukupno napraviti s tim autom, plin bu uvijek duplo jeftiniji od benge

Link to comment
Share on other sites

Upravo tako. Razlika je 500kn godišnje na tehničkom. To je 1 tank goriva. Dakle ako planira godišnje 4 tanka goriva potrošiti isplati se plin.

10000 km sa 6l potrošnjom ispadne cca 5600kn dok plina ispadne oko 3100kn s tim da sam računao 10% veću potrošnju, što je daleko od realne brojke. Za 10000kn će potrošiti jos možda 2 tanka benzina za paljenje. Dakle oko 4000kn. Ovo su daleko najgori mogući uvjeti. Realno biti će puno drugačije. Tj još veća ušteda za plin.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Da li tvornički plinaši imaju neke povlastice prilikom tehničkog, osiguranja i registracije ili je ostalo po starome da te kažnjavaju s 500kn na tehničkome što si se drznuo voziti na plin?

Link to comment
Share on other sites

Daješ 500kn više svaki tehnički. Svakih 10 godina traže i atest boce.

Inače, ako nekome stvarno treba ta rezervna guma umjesto plina i želi ušaparati 500kn na tehničkom svake godine - OK. Ali slažem se sa Dombom da je suludo ne uzeti auto sa plinom ako je cijena ista. 2000-3000kn na bazi 10 000km godišnje, a velim - tvornička garancija je i na plin.

Inače, zvao sam koncesionare da probam voziti taj 1.0Tce, našao sam jedva u Krapini jednoga koji je bio prodan i nisam mogao doći isti dan jer se brzo otpremao 😞I onda se sjesti u Prestige model da si dočaram ukupni dojam.

P.S. Danas vidio novog Sandera Stepway na Selskoj. Bome se fino istaknuo! Farovi i prednja maska super izgleda!

Edited by Vuco
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Da li tvornički plinaši imaju neke povlastice prilikom tehničkog, osiguranja i registracije ili je ostalo po starome da te kažnjavaju s 500kn na tehničkome što si se drznuo voziti na plin?
Nemoras radit ekotest. Znaci imas i privilegiju da ti ispuh na benzin moze bit sav smrdan i prolazis tehnicki.
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

15 minutes ago, Lowlife said:
59 minutes ago, Med0 said:
Da li tvornički plinaši imaju neke povlastice prilikom tehničkog, osiguranja i registracije ili je ostalo po starome da te kažnjavaju s 500kn na tehničkome što si se drznuo voziti na plin?

Nemoras radit ekotest. Znaci imas i privilegiju da ti ispuh na benzin moze bit sav smrdan i prolazis tehnicki.

Znači li to da ne moraš platiti 100kn za eko test?

Inače izračunao sam ukupni trošak Duster Prestige 1.0 TCe na plin i na benzin. Razlika u trošku je oko 150kn mjesečno u korist plina ukoliko radiš 11.000km godišnje kao ja. Uračunati su gubitak vrijednosti auta, godišnja davanja bez kasko osiguranja i trošak goriva bez servisa.

Onaj tko radi 20.000km godišnje će uštedjeti pola cijene novog auta nakon 15 godina, oko 330-340kn mjesečno.

Edited by Med0
Link to comment
Share on other sites

Servis plina se ne radi? Zauljivači tog nema više? Mislim kad si tako fino sve izračunao, imao sam i ja plin... 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ja i dalje vozim na plin. Zauljivac ili hlađenje ventula nevjerujem da ima na tvorničkom plinu. A i da ima na 10k km 100kn...

@Med0 ne platiš 100kn eko test ali 600kn cestarine.

Što se tiče uštede da ono 150kn mjesečno na 10000km godišnje. Imaš pravo. Nije puno, ali ako nema dodatnih ulaganja u auto zašto ne uzeti to? Ono bitnije, platiš manje plina nego cestarine. Recimo Osijek - Zadar 150kn plina. Ono bitnije je što ćeš lakše uliti 150kn plina i imati pun tank plina nego 450kn benge. Doduše na bengu ćeš više proći. Ali za vikend ću prije potrošiti 150kn plina. Ono što je istina svi kada stave plin se više voze jel staviš 100kn i u mom slučaju prodes 300km... Taman za vikend negdje otići i vratiti se.

I sada isto kada imam hibrida i plinasa i živim u Njemačkoj nekako mi lakše 15 eura ostaviti na bengu za 350-400km nego 45 eura za 750-800. Makar po km je to tu negdje.

Link to comment
Share on other sites

Ja imam plin u Loganu već skoro 14 godina a iz kuće sam ga izbacio :zubo:. Bio sam skeptičan prema njemu dok ga nisam ugradio a od onda imam samo riječi hvale. Kad bih kupovao novu Daciu kombinacija s plinom bi bila prvi izbor. Ne treba zaboraviti da oni koji imaju vozilo s  plinom u pravilu prosječno prelaze više kilometara  nego što bi da imaju samo benzin :bigl:. To ti je uđe u psihu i kad planiraš neki put ne razmišljaš puno o trošku goriva jer u  podsvijesti znaš da se voziš jeftino. Ja često puta kad treba negdje s nekim putovati kažem, idemo s mojim autom ja vozim na plin. Najveći nedostatak vožnje je na plin, posebno kod nas na jugu HR to što većina BP nema auto plin pa treba uvijek kalkulirati koliko još plina imaš i gdje ga tankati jer "plinašu"  je vožnja na benzin kao da ti zubar vadi zdravi zub :wall:.

  • Like 2
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Da se razumijemo: nisam protiv plina :) Osobno smatram da je bolje za motor i za ekologiju, a voziš se jeftinije. Ako te u Lijepoj našoj kažnjavaju na tehničkom zato što se voziš na plin onda si siguran da nešto radiš dobro :D

Možda se ušteda neće uvijek primjetiti jer se tih 150kn mjesečno "izgubi" :). Ali zato potegneš starom cestom do Dugopolja i dalje autocetom do Ploča pa do Dubrovnika, ušteda je 200kn za samo u jednom smjeru. 400kn uštede za jedno putovanje.

Ovo što @logan kaže, ako kupim plinaša vjerojatno neću ništa uštedjeti jer ću se sigurno više voziti :D U to nema dvojbe. I sigurno će me nagovarati da idemo mojim autom.

 

Link to comment
Share on other sites

Tih 150kn stvarno zvuči malo, ali je to 1800kn godišnje. E sad, koliko vidim po svojoj računici to je jako konzervativna računica. Ja sam na cca 3500kn na tih 11 000km, ali psihološki je to toliki dobitak da više gorivo ne gledam kao bilo kakav trošak u životu. Imao sam probleme, frustrirajuće je bilo u tim trenucima, ali sada mislim da mi je to u TOP 3 ulaganja u životu. I velik sam zagovornik plina ako se pametno odabere auto/motor i majstor. A moje mišljenje je da trenutni Duster to jest. Jer košta jednako kao benzinac...

Vezano uz tvorničku instalaciju u Daciji. 1.6 SCe sa tvorničkim plinom je imao problema. Koliki je to postotak - ne znam, ali ima dovoljno na internetu loših iskustava. 0.9TCe je bio odličan, 1.0TCe za sada se jednako dobro drži.

Link to comment
Share on other sites

Dacia benzinac i plinaš koštaju jednako, ali benzinac je 90KS pa ima jeftinije osiguranje, jeftiniji CMV porez, 500 kn jeftiniji tehnički, a i 20% manje troši ;)  Jeftiniji servis nisam uračunao. Sve se to nakupi i kvari prosjek. Usporkos tome ja bi vozio na plin :)

Edited by Med0
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Ovaj novi Sandero mi je napet. Jel se zna jel to nova platforma? Pitam zbog NCAP testa. Nema ga još. Onaj stari nije baš imao hrpu zvjezdica. Pošto razmišljam o ovom novom i auto koji sad kupim ne mislim 10 god minimalno prodavati gledam da zadovoljava sigurnosno. Vidim da ima radar naprijed.  Imam garažu i auto bi se vozio 12-15 tkm godišnje i ako ga ne puknem u nešto meni bi dugo trajao.

Edited by dado_sk
Link to comment
Share on other sites

Možda pred kraj ove godine ulovim neku akciju ili slično. Stepway plinara. Budem malo do Cindrića pa ću tražiti probnu vožnju. 👍

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Jel mi može neko pojasnit to naručivanje opreme novog auta kod dacije, to ispada da možeš svaki dio naručit koji hočeš od felgi itd... jel to istina?

Edited by macan
Link to comment
Share on other sites

Baš čitam kako je na CMF-B platformi. Na njoj je i novi clio. To je sigurno u sudaru. Dečki,to je super auto. Ali meni samo stepway plinara.  Uzeo bi bez tableta. Na tom se integrira mobitel u tablu preko Bluetooth . Ne volim tablet ali nisam siguran da može stepway bez tableta

Edited by dado_sk
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.