Jump to content

Dacia - ponuda modela


Vladek

Recommended Posts

Ć to se tiče potroĆĄnje plina iznad 130 to je očekivano. Opet ako je 10 litara na 130 to je ekvivalent 5 litara benzina. Izvrstan rezultat. Ma neĆĄto sam gledao ali nisam skuĆŸio da li ima temperaturu motora? I oko tableta nam reci,odaziv toucha,rezolucija? Meni osobno smeta ali mi je i jasno da kad budem auto prodavao teĆĄko će ići bez toga. Kočnice?

Link to comment
Share on other sites

Pri 110km/h troơi ~6.5L/100km pa ga je puno bolje tako voziti pogotovo jer se vjetar puuno manje čuje :)

Temperaturu motora pokazuje kao horizontalni bar na jednoj stranici putnog kompa. MoraĆĄ to odabrati i onda pokazuje samo to. To bi mi nedostajalo u hladna jutra.

Tablet se izvrsno vidi, sunce mi nije niti malo smetalo. Rezolucija je dobra. Navikli smo na bolje zadnjih godina, ali nije uopće loĆĄe. Touch funkcionira kako treba. Navigacija mi izgleda kao TomTom prije 10ak godina. To je nekako za očekivati. Linije na mapi su grube kao da nema antialiasinga : Ima benzinske, hotele i sl. standardne POI točke, ali ostalo slabo ili nikako. Recimo htio sam upisati "Lesnina" pa nisam skuĆŸio kako. Ćœena je pikala po tome puno viĆĄe nego ja budući da sam vozio. ) Nisam probao uparivati mobitel, to mogu i na mjestu i u salonu probati. Htio sam ga voziti :)

Ima par opcija za setup vozila na tabletu koje ćeơ vjerojatno ionako imati uvijek upaljene. Ima i kontrole za podeơavanje slike na parkirnoj kameri (boja, svjetlost...) - jako korisno pogotovo jer ne moraơ ulaziti u postavke da to promijeniơ nego imaơ direktan gumb dok kamera radi. Ostao sam ugodno iznenađen tim detaljem koji mi je koristio.

Edited by Med0
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Ne sviđa mi se ali razmiơljamo o njoj, nakon probne voznje ćemo odlučiti.. za lokalno bi mogao biti dosta dobar, naravno ako savladava uzbrdice kako treba.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Meni je napet

Sent from my SM-A515F using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

On 22. 03. 2021. at 7:49, borny said:

Prelazi kilometara kao VW e-Up, a koơta prilično manje. Visok ovjes, mali kotači, povećana masa.... moglo bi biti nestabilno i lupati na rupama. Trebalo bi to probati voziti.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Nakon početnog ushita mali električni Spring mi nije naročito zanimljiv. Naravno sve ono ĆĄto taj auto nudi (a i ono ĆĄto mu nedostaje) treba promatrati kroz cijenu koja je, mora se priznati primamljiva. Kad uzmemo u obzir da jača verzija Renaulta Twizy dođe preko 100 kkn onda je ovo za njega svemirski brod. Nisam siguran je li joĆĄ i jedan električni auto sposoban da bude potpuna alternativa vozilima s konvencionalnim pogonom tj. da bude osnovni obiteljski automobil. Tako i ovaj Spring moĆŸe biti drugi ili treći automobil u obitelji, gradski maliĆĄan i niĆĄta viĆĄe od toga. Tko tu nađe računicu eto pravog vozila za njega. Mislim da testna voĆŸnja i preglad uĆŸivo ne mogu značajno promijeniti stav o njemu. 

Link to comment
Share on other sites

Iskreno ja ga čekam da se pojavi. Pa ako bude zanimljiv moĆŸda ga uzmem baĆĄ kao drugo vozilo. Tj supruzi za da posla i nazad, te do grada za kupovinu ili jednog dana ako slučajno otvore pivnice. Ali mora neka osnovna očekivanja zadovoljiti. Tako da budemo vidjeli. Nije mi niĆĄta hitno i mogu čekati. U cijeloj priči tu su joĆĄ Twingo i Zoe te Leaf i slični.

Prijavio se jesam za test voĆŸnju pa ću pokuĆĄati odmah i izvući test voĆŸnju Twinga i Zoe pa ćemo vidjeti razliku.

Link to comment
Share on other sites

U salonu sam razgledao novi Sandero. Korak je ispred proĆĄle generacije. Auto mi je baĆĄ na mjestu. Sve ĆĄto trebam ,nalazi se tamo gdje treba biti. Meni osobno je problem prostor na straĆŸnjoj klupi i premali bunker. Ć teta ĆĄto nema karavanske izvedbe na naĆĄem trĆŸiĆĄtu (u vidu Logana MCV).

Link to comment
Share on other sites

Fun fact: ima auspuh bocno ispred zadnjeg lijevog kotaca, kao katrica :)

Sent from my SM-A515F using Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Jaguar za istočno trziste :bigl:
5d60c660716760148eeb89e171dc85c3.jpg

Poslano sa mog koristećiTapatalk

  • Like 3
  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

Toliko malo troĆĄi, da proizvodi gorivo!

ili 

Toliko je čisto sagorijevanje da izlazi pitka voda! 😁

Link to comment
Share on other sites

Ma vise da znak slici jaguaru

Poslano sa mog koristećiTapatalk

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Uzet u razmatranje kao izlet vozilo, čeka se predstavljanje i dimenzije unutarnje naravno... 7-dmo sjedaơ

 

hqdefault.jpg

Edited by CRN11
  • Like 7
Link to comment
Share on other sites

ne samo to, nego i linija zadnjeg bocnog prozora i C nosaca...

Link to comment
Share on other sites

Uff odgledao i uzburkalo mi je emocije, sa sklopljenim i ne maknutim srednjim redom stane čovik i legne, nosači baơ za roof tent..... uf uf uf outdoor to fullest

Link to comment
Share on other sites

Super je, sa početnom cijenom manjom od 15k eur

Dizela viơe nema ali ima LPG tvornički

Neơto između SUV i karavana, bravo Dacia !!

Edited by trigi
Link to comment
Share on other sites

Meni jedino nije jasno zasto imaju i dalje taj ruzan cetverokraki volan. Ali bas je uzasan.

Link to comment
Share on other sites

tko je prpoustio prezentaciju:

ugl, 1.0 tce 110 mt6 i 1.0 tce lpg 100 mt6, spominju i hibrid ako sam dobro skuzio po oznaci sa 140ks

auto mi je BRUTALAN, stvarno lijepog dizajna, a vjerujem i dobre kvalitete...a cijena smjesna...samo ovakav kao na prezentaciji bit ce 100% 20k eura...sto se tice volana, ruzan je, ali ugodno ga je okretat, neznam...nije toliko los koliko izgleda...barem u dokkeru...da su mogli napraviti neki ljepsi 3 kraki, mozda flat bottom ili tako nesto, bilo bi fora, al opet dacia nije sportas...

Edited by Ruske
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pruĆŸanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglaĆĄavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vaĆĄem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slaĆŸete se sa koriĆĄtenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponaĆĄanja.