Jump to content

E7J, bobina kaput - riješeno


frenchkey

Recommended Posts

Krenulo me s kvarovima...

Megane radi na 3 cilindra, četvrti ne dobija struju. svjećica dobra, kablovi dobri. 

Bobina u Stokića marke Beru 600kn, U intercarsa Magneti Marelli 300

Pogodite koju sam naručio

bobina 2.jpeg

bobina1.jpeg

Link to comment
Share on other sites

  • frenchkey changed the title to E7J bobina crkla nakon 21 godinu

Šta ti je Reno posta! Ni aute više ne zna napraviti kako spada!

:yeah:

Link to comment
Share on other sites

  • frenchkey changed the title to E7J, bobina kaput

Pozorno pratim!
Očekujem svaki čas promjenu naslova :frajer:

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

E, al sad ti kazaljka od goriva ne radi dobro

  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

Bobina promijenjena, sve radi ok.
Jubilarna km
170424d4a3bbdaa07d6c1181b6c6b0f0.jpg
Šišaš me za 40 :)

Poslano sa mog POCO F2 Pro koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Pri povlačenju svakog kabela sa svjecice culo se karakteristicno peckanje, tj. preskakanje iskre, te pri daljnjem povlacenju promjena zvuka u radu motora.
Samo kod cetvrte svjecice nije bilo nikakvog zvuka ni razlike u zvuku motora pri izvlacenju kabela.

Link to comment
Share on other sites

Što nisu ti stari motori imali 2 zavojnice na bobini i bacali iskru na 2 cilindra odjednom?

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.