Jump to content

jel dobijem znacku ako otvorim dovoljno tema? (check injection system)


ChILd_ReBoRn

Recommended Posts

ChILd_ReBoRn

Mislio sam da sam zamjenom injektora riješio probleme.  Cak se i razbahatio i otisao na put od 350km. Sve super. Rekoh zeni..idemo na vikend u Opatiju..jeeej. Autocestom ko ljudi..Krenuo..fino tempomat od Zagreba, 130kmh. Pred ravnom gorom, na uzbrdici..pad snage, zuti ključ i check cruise control,  check injection system.  Ugasim tempomat i dovucem se do izlaza za ravnu goru, upali se i check antipolution system. Srećom krajnja desna traka nema donji limit brzine, ali svejedno je sramota dok ti kamion uzbrdo trubi da se maknes iz spore trake. Limp mode..do 2500 rpm..i do prvog mehaničara u delnicama. Neki sarlatan. trojica bila. Prvo mu jako skupa nova dijagnostika ne radi. Pronadje stari delphi i ocita neku gresku. Ode on na google i trazi, te je obrise. Kaze: "da, egr..sto znaci dpf, dakle, crko ti je grijac koji pali dizel i vrsi regeneraciju. Kaze da probam rukom kako slabo i vruce puse na aspuhu na 3000rpm. (Puse ko blesavo, a vruce ko svaki drugi auspuh). Kaze mozes se zapaliti. rekoh..hvala..100kn za kavu i otpeljam se do Rijeke u renault servis. Spoje me na dijagnozu, provoza se 14km..i 250kn  kasnije, super..sve ispravno. dpf na 14%. Nemamo sto dirati. odem 15km do Opatije i parkam. 2 dana kasnije..idemo doma..starom cestom. 80km kasnije,  kod Delnica..ključ,  check fucking injection system.  Rekoh odj3bi. Dopeljamo se doma, slabije vuce, ali nigdje po staroj cesti da probam potegnut. Dodjem na brzu cestu za KŽ, 4. brzina, 3500rpm i vozim tako do izlaza (16min). Dodjem doma i cekam da odem u renault opet..nek ocitaju opet za 250kn.. psmtr

IMG-1da7c207239bb3736d5525e4d7be499f-V.jpg

Link to post
Share on other sites

Jesu ti ovi šarlatani u Ri u ovlaštenom dali neki ispis greški?
Ako se lampica upalila greška bi valjda morala biti zabilježena?

Link to post
Share on other sites
ChILd_ReBoRn

za cudo ne... Nisam dobio nikakav papir.. osim radnog naloga i racuna...bio sam u nekakvom RB auto.. tako nesto ja mislim... Sarlatan je bio u delnicama..

 

Zato cu sutra radje opet platiti 3 put vise u renault servisu dok je aktivna greska, nego kod kvartovskog mehanicara... DA mi kazu sto ne valja, a jucer je sve valjalo u Rijeci

 

Link to post
Share on other sites

Ako ti je ovaj u delnicama rekao za egr gresku od toga ti sve ostalo potjece. Dpf i cruise su samo posljedice. Sta ga nije pocistio?

Ja otkad vozim renault furam dijagnostiku sa sobom, odnosno lap ili mob uvijek imam a elm mi je u autu isto uvijek. Tako da bar osnovno mogu vidjet preko torque ili pyren ako me zadesi negdje. Odnosno sa pyren i ddt mozes napravit dijagnostiku bolju nego taj eto sa delphijem ili tom skupom koja radi zaquac.

  • Like 2
Link to post
Share on other sites
ChILd_ReBoRn

nije pocistio jer se meni zurilo u hotel i na kraju je tvrdio da je krepao grijac u DPF u. Elm cu kupiti ..bas zbog takvih sto ni sami ne znaju sto bi moglo biti

Link to post
Share on other sites
ChILd_ReBoRn

BTW, koji BT scanner vrijedi, da ne kosta previse?

Link to post
Share on other sites
hrvojexyz

Ja koristim Viecar, mislim da su svi ti noviji tu negdje, samo nemoj bas najjeftiniji uzet onak za 1$ ..

 

Cek ti si ono mjenjao sve dizne na nagovor strucnjaka  , kad ti je check injection bacalo ?

Link to post
Share on other sites
ChILd_ReBoRn

nee, bacalo je engine failure hazard..i crvena slova

jel trebam obd ili obd2?

Link to post
Share on other sites

OBD2, bilo koji će biti dobar, od jeftinih kineza do 50$+

Ili kineski klonirani clip za 100$+ PDV i troškovi :)

Svojedobno sam se malo raspisao oko tih instalacija ovdje pa potraži post:

 

Evo npr. ovdje se opisuju razlike između chipseta, pusti si kroz translator:

http://cvtz50.info/en/elm327/

 

Samo za očitati greške skoro nebitno koji adapter kupiš. Programirati i live očitanja brda parametara nećeš raditi.

Pročitaj ovo gore pa vidi.

 

 

 

 

  • Like 1
  • Thanks 1
Link to post
Share on other sites

Od jeftinijih meni se vrlo dobrim pokazao Vgate Icar2, radi bez problema na Pyrenu i ostalim app.

Link to post
Share on other sites

Ako ti treba samo za ovog renaulta kojeg imas bit ce dovoljan elm 327 bluetooth za 5usd i pyren ili torque pro. Ja imam takvu kombinaciju i ulazim u sve module. Ima dosta na netu kako se postavlja na mob i na win. Za nekaj skuplje vjerojatno nemas ni znanja ni novaca a niti ti je potrebno.

  • Like 1
Link to post
Share on other sites
ChILd_ReBoRn

na stranu sad OBD. bio sam na dijagnozi. crko diferencijalni senzor DPFa. Dobio sam ponudu uz zamjenu tog senzora, koji nazalost mora ostati, za eliminacijom cijelog DPFa i promjenom softwarea.  Covjek ima jako dobru reputaciju, i ne radi to prvi put. Nuspojava je tamniji dim, sto je ocekivano. 

 

E sad, ta igra me kosta 200e. za dodatnih 50e dobijem remaping na 136ks. Na to sve jos i senzor. 

 

S obzirom da nije kikiriki, da čujem misljenja za svaku stavku...

da li da promijenim samo senzor, ocitam staanje DPFa i ravnam se prema tome (ako je cist, voziti dalje kao i do sada)

odmah izbaciti DPF i riskirati da kod nas dodju euro 5 norme na ekotest, pa da moram opet ugradjivati DPF

raditi remap ili ne? vrijedi li to tih 50e? ne trebam jurilicu, ali bolja potrosnja i opcenito bolji rad motora nije za baciti.

 

Ima li kakvih nuspojava pri izbacivanju DPFa? Ideja da se ne moram brinuti o regeneraciji i gradskoj voznji je primamljiva, ali ako ce to dugorocno raditi probleme...cemu?

Link to post
Share on other sites

Pa zamjeniš senzor i to je to... Zato je i ludila regeneracija...nisi prvi kojem je to riknulo... Valjda od topline ode. A taj dci 110 je ionako vec po meni na granici za remapiranje.

Edited by macan
Link to post
Share on other sites

Baš senzor ili popucale gumene cijevi do njega što je česti problem na tim motorima i možda jeftinije za riješiti? :)

 

  • Like 1
Link to post
Share on other sites

Sad radit remap na motoru koji je ionako preko svojih mogucnosti serijski. Probaj.
Za senzor odlaze da samo pazi ako kupujes sam da kupis pravi senzor sa pravim konektorom jer postoje 2x verzije za 636 motor. Dpf na tom renolu je opce poznat da ne radi probleme pa ja ga nebi skidao. Ubiti radi probleme klapna iza dpf al sve ide u kompletu.

Link to post
Share on other sites
ChILd_ReBoRn

ok..zajebemo remap

Sto sa skidanjem DPFa? Kolike su sanse da imam problema na ekotestu?

 

Rekao je majstor da ce pogledati prvo crijeva

 

Link to post
Share on other sites

Nemoj skidati DPF ako je dobar.

Renault ima dobro riješene regeneraciju, nije to VAG :)

Zamijeni to crijevo/filter i dalje samo po gasu :)

Ako malo pretražiš tu po forumu, imaš i slika tih crijeva i senzora, neki kolege već su to mijenjali.

Link to post
Share on other sites
ChILd_ReBoRn

narucen senzor...idemo dalje..100e laksi..lol

Link to post
Share on other sites
Cemu dirati dpf, na francuzima je to jedino šta je dobro napravljeno  
Dobro nemoj sad peugeot/citroen mjesat sa renaultom.
  • Like 1
Link to post
Share on other sites
ChILd_ReBoRn

pregorilo crijevo. Majstor ne zeli riskirati sa starim senzorom..muka isusova je za doc do njega. i kaze naplatit cu ti opet skidanje svega. Morao je spustiti motor...tako da ide novi. Crijevo nije narucio. Ne znam kako, Renault rekao da ide u setu sa senzorom. Ugl..sutra dolazi crijevo (175kn). dakle..520kn senzor, 175kn crijevo, jos nesto sto sam zaboravio..ukupno 1062kn. 

 

Takodjer je rekao da nista od skidanja DPFa za 200e. pristup je ravan nuli. treba se cijeli most skidati...

IMG-20201104-WA0002.jpg

IMG-20201104-WA0003.jpg

IMG-20201104-WA0004.jpg

i da..znam da vjerojatno moze obicno silikonsko crijevo, ali nije lako dobavljivo, a meni treba sutra jer sam bez auta...dosta mi je polovicnih rjesenja..Mora biti tocno 14mm vanjsko da original selne drze, jer selne na vijak nema teorije namontirati...

  • Like 1
Link to post
Share on other sites
direstraits

Ne može obično silikonsko crijevo, treba da je otporno na temperature preko 450°. Senzor sačuvati, vjerojatno je ispravan. Može se skinuti i bez spuštanja motora. 

  • Like 1
Link to post
Share on other sites

S jedne strane dobro da je riješeno. S druge, ostane čovjek malo razočaran "majstorom". Prvo je dijagnosticirao senzor, a problem u crijevu. Drugo, skida motor za to zamijeniti, a ne treba. Treće, bez da je proučio situaciju već nudi skidanje DPFa.

@direstraits Tu nema zamjenskog crijeva jelda?

Nisam imao prilike osobno provjeriti, ali načuo sam da je unutarnji promjer na jednoj strani fi6, a na drugoj 8, samo da bi bilo zabavnije naći zamjensko :)

Na mojem autu to još drži, ali možda bi to bilo bolje nabaviti unaprijed. Dolaze u kompletu oba crijeva ili se odvojeno kupuju?

Link to post
Share on other sites

Da drukaciji je fi, normalno da senzor greska kad nema ocitanja koja treba imati, zbog gubitaka na pukotini...taj senzor odgovara i na 1.5dci..dobro kaze dire, moglo se i drugacije, jednostavnije promjeniti

Link to post
Share on other sites
direstraits

Dva kataloška broja, razlika u promjeru crijeva i boji. Zeleno rijetko crkne, crveno pregori, jedno trpi višu temperaturu jer mjeri prije dpf. Može se nabaviti zamjensko, treba bitiotporno na visoke temperature, ja kupim na metar. 

Link to post
Share on other sites
×
×
  • Create New...

Important Information

Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja..