Jump to content

Scenic III, 1.5 dci, 81 kw, postao trom


dizna

Recommended Posts

Zadnjih mjesec dana mi je auto pretrom... prije je na 1750 okretaja lijepo potegnuo, stvarno je bio živahan, a sad ko mlitava krava...

Linearno ubrzava od pocetka pa do valjda 4000 okretaja, doslovno linearno ubrzanje koje je jako sporo i tromo.

Čak sam primjetio da kad ga stisnem do recimo 3500-4000 okretaja kao da zacuka-trzne  malo između 2500 i 3000, kao da ne može goriva dovoljno povući. Nekad stvarno osjetim to trzanje i odmah nakon 2000, a ponekad ga nema uopće...

Ne dimi, ne baca mi nikakve vidljive greske na tabli, bar zasad (nisam spajao na dijagnostiku).

Sto bi moglo bit? Da nije neko crijevo negdje dobilo, odakle krenut?

Skoro 210 tisuća je okrenuo... 

Hvala!

Link to comment
Share on other sites

Ma jebemti dva mjeseca u komadu nemre bit ok, stalno neki quratz. 

*ebo mater ko da je proklet...

Morat ću otić kod nekoga da ga prišteka na dijagnostiku

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Pristekaj ti njega na njuskalo

 

ako bi bas htio istrazivati sto je , mogao bi pogledati turbinu po ovim simptomima ... mada bi onda mozda i dimio i/ili bacao greske

crijevo da je i da je toliko lose da je uzrok toga , bome bi ga morao cuti

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Sta ce ga prodavat kad je vec ulozio, kupi nekaj drugo pa sve ispocetka. Jos malo ga treba zrihtat i bit ce ok.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Da primijetio sam i ja da 1.5 dci ima oscilacije u razvijanju snage, nema trzanja i tih stvari, ali ima perioda (pogotovo po ljeti) kada ne razvija snagu kao inače pogotovo od 2000 rpm naviše kada inače motor najbolje hvata i ide. Ali zaključio sam da to ovisi o zapunjenosti dpf-a odnosno regeneraciji. Čim uključi regeneraciju motor odmah živne i vrati mu se snaga, lijepo ide i manje troši. 1.5 regenerira dosta rijetko 700 ili više km prođe između dvije regeneracije i kad je dpf već zapunjen tj 200-300 km prije regeneracije osjeti se gubitak snage. Posebno to se osjeti po ljeti kad je još i klima uključena i imam osjećaj da općenito po ljeti rjeđe (dosta rjeđe) regenerira nego kad je zima pa je gubitak snage izraženiji. A sve navedeno primjećujem od “mladih dana” tj kad je motor bio nov praktički sa malo km. Ovo ljeto nije bila iznimka, ali evo već unazad mjesec/dva to se gotovo ni ne osjeti, regenerira češće i motor diše/ide skroz normalno. Dakle, toplo, rijeđe regeneracije, uzbrdice i u višim brzinama, fali snage iznad 2000 rpm do nekih 2500 rpm. Često se po ljeti ulovim da sam u nižoj brzini i vozim između 2500-3000 rpm. Ja bi rekao da je to normalni ciklus rada mog 1.5 dci-a. 

Link to comment
Share on other sites

Da i kod mene je ista stvar s DPF. Postane trom kad se vozi recimo 2 mj samo po gradu. Stvarno ne radi se o kvaru nego je dovoljno otic malo na autocestu i ispuhat ga ili da se odradi regeneracija malo duzom voznjom. Ja sam cak i gledao parametre jer sam sumnjao na vakum ventil za otvaranje VNT ali bilo je sve ok. Naravno ne pomaze ni voznja sa ispod 1/4 tanka jer nece pokrenut regen.

Link to comment
Share on other sites

Meni nije jasno zašto se toliko taji ta tajna regeneracije, već svi koji pišu o tome pa i majstori generaliziraju, da nemaš sad točno taksativno navedene okolnosti recimo za reno... valjda poslovna tajna.... meni po ljeti svaki tjedan pali ventilator poslje gašenja 1.6 dci, a prođem maksimalno 300km tjedno... moguće da su tu i neki napredni algoritimi, tj da ti prati naviku vožnje pa gleda da tu uvati regeneraciju, naprimjer prosjek mi dnevni je 40-50 km... pa možda se ravna po tim rutama od 10km koje radim u jednom smjeru.... tj ja bi tako i sam složio regeneraciju... vrag će ga znat :)

Edited by macan
Link to comment
Share on other sites

Veoma prosta računica, senzor razlike tlaka u DPFu određuje koliko ima grama čađi u DPFu, kad pređe preko x grama, pokrene regeneraciju ako su uvjeti zadovoljeni, temperatura motora, količina goriva itd. 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, moril said:

Kak uopće znate kad radi regeneraciju?

Motor prodiše, bolje ide u svom području okretaja i promijeni se zvuk motora. Na leru drži povišene okretaje i upaljen ventilator, kad prekine regeneraciju u leru gasi ventilator i spusti okretaje u normalu... Ma jednostavno skuži se.. 

Link to comment
Share on other sites

Kod mene zna trznut dok radi regeneraciju, ouno je bucniji tada na ausouh, realno meni je 1.5 dci trom i ovako..

Link to comment
Share on other sites

Znam da radi regen jer trza pri puštanju gasa i glasniji je. Najviše mi smeta klima kod mog ljeti bas ga utromi.

Link to comment
Share on other sites

Ni ja u godinu dana nisam primjetio kad regenerira...

Link to comment
Share on other sites

Ja isto skužio nisam, no moj je 1.6 dci. Možda to radi drugačije 

Link to comment
Share on other sites

Ja sam probao svog jednom kolko ide... Više od 195 nejde... Dok uredno vidim na youtubu da 1.6 130ks ide 210 bar po satu pogotovo megane. Zašto... Nemam pojma

Negdje je bio članak da na tom dci koji ima 5 diznu nema tog povećanja okretaja ni mane povratka goriva u ulje što i ima smisla jer ima drugačiji princip regeneracije. Samo po fenu moš skužit ak radi a nije klima upaljena a na 1.6 dci ako ostane radit nakon gašenja i to samo po ljetu.

Edited by macan
Link to comment
Share on other sites

195 po brzinomjeru ide 1.5 dci u meganu, ja svog natjerao na 197 km/h

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, macan said:

Ja sam probao svog jednom kolko ide... Više od 195 nejde... Dok uredno vidim na youtubu da 1.6 130ks ide 210 bar po satu pogotovo megane. Zašto... Nemam pojma

Negdje je bio članak da na tom dci koji ima 5 diznu nema tog povećanja okretaja ni mane povratka goriva u ulje što i ima smisla jer ima drugačiji princip regeneracije. Samo po fenu moš skužit ak radi a nije klima upaljena a na 1.6 dci ako ostane radit nakon gašenja i to samo po ljetu.

Trebao bih ti ici preko 200 po brzinomjeru... (198 je po gps-u a ti toliko nemas ni na cajgeru)

image.png

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, fabi said:

195 po brzinomjeru ide 1.5 dci u meganu, ja svog natjerao na 197 km/h

znam :) 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Jel moguće da je problem u senzoru papučice gasa? Koji siptomi su kad on ode?

Lampice mi se nikakve ne pale (bar zasad), al u četvrtoj brzini mi skoro pa ne reagira, danas 70 km/h u cetvrtoj i stisnem gas ono nula, ja opet, ono opeþ ništa, stvarno sjeban osjećaj. trebalo mu je valjda vise od 5 sekundi da se pokrene i onda kao puž, užas...

1, 2, 3 brzina je relativno ok, al 4. je postala užas...

Moram u ponedjeljak pod hitno kod majstora... strah me samo da nije turbina u pitanju

 

Link to comment
Share on other sites

Pa dok se voziš u 4.-toj 70 km/h uključi tempomat na 100 km/h, ako ubzava isto kao kad stisneš gas onda nije do papučice gasa.

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Bio kod Dr Auto na Golikovoj i veli majstor da ne baca nikakve greške ali je primjetio na dijagnostici da je protok zraka ili dolazak zraka do turbine (neznam sad više ni što mi je rekao) oko 2000 nečega, a treba biti oko 2800 nečega.

Rekao je da sva crijeva izgledaju ok i da je vjerojatno do turbine.

E sad di ići to riješit? osim ovih najrazvikanijih bošista koji su i najskuplji.

Koliko dobro šljaka ta reparirana turbina il je sigurnije ić na novu?

Kakav je auto-plin cepelin u novom zagrebu, oni daju čak 24 mjeseca garancije?

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.