Jump to content

Megane 3, 1.5 dci, 110 ks, 2015. godina - TERMOSTAT


kresodale

Recommended Posts

Pozdrav,

 

termostat me zeza na autu, tj. nadam se da je termostat. Neki dan idem oko 3 ujutro za Kutinu (15ak km) i pokazivač je upalio prvu crticu tek pred Kutinom (3 stupnja bilo vani). Auto grije, slabije nego bi trebao, ali grije.

koji od ovih termostata paše sa Auto Krešo webshopa?

https://www.autokreso.hr/renault--megane-iii-grandtour-kz0-1-8145--1-5-dci-kz09-kz0d-kz1g-81kw-31536/kategorija-proizvoda/klima-i-hladenje/termostat/

Nije mi jasno zašto ima toliko modela, a razliku ne vidim. 

Svaka pomoć je dobrodošla..

Unaprijed hvala.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Pozdrav,
 
termostat me zeza na autu, tj. nadam se da je termostat. Neki dan idem oko 3 ujutro za Kutinu (15ak km) i pokazivač je upalio prvu crticu tek pred Kutinom (3 stupnja bilo vani). Auto grije, slabije nego bi trebao, ali grije.
koji od ovih termostata paše sa Auto Krešo webshopa?
https://www.autokreso.hr/renault--megane-iii-grandtour-kz0-1-8145--1-5-dci-kz09-kz0d-kz1g-81kw-31536/kategorija-proizvoda/klima-i-hladenje/termostat/
Nije mi jasno zašto ima toliko modela, a razliku ne vidim. 
Svaka pomoć je dobrodošla..
Unaprijed hvala.
 
 
Koliko dugo imaš auto / dizela..?
Meni je redovno zimi do posla, 8km, tek se pocne dizat kazaljka..
Ako idem duljim a brzim putem, 15km, onda takoder ne dode na radnu temperaturu..
I to je jedan od razloga zašto mi fali stari benzinac :)

Sent from my SM-G973F using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Isti k i meni, jako dugo mu treba da zagrije, pogotovo ako lagano voziš... sad mi je jasno zašto imaju grijače kabine, bi cvokoto 10 min dok ne dojde topal zrak. No nakon 15 km bi trebao bit na radnoj na 3 stupnja.

Edited by macan
Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, tomidix said:

Koliko dugo imaš auto / dizela..?
Meni je redovno zimi do posla, 8km, tek se pocne dizat kazaljka..
Ako idem duljim a brzim putem, 15km, onda takoder ne dode na radnu temperaturu..
I to je jedan od razloga zašto mi fali stari benzinac :)

Sent from my SM-G973F using Tapatalk
 

Auto je kod mene od 2 mjeseca ove godine. I tada sam primijetio da se ne diže tako brzo na radnu temperaturu, ali sam mislio da je to ok.. Čitajući forum sam shvatio da su mnogi imali takav problem i da je novi termostat riješio problem. Auto ima 96 000km, kupljen od prvog i jedinog vlasnika, uredno servisiran i sve... Prije megana sam imao mazdu 6 koja je imala webasto pa je za 300m krenula grijati, a temperaturu digla kroz par kilometara.. Vozim otvorenom cestom, cijelim putem, 70- 100kmh. Smatram da bi svakako trebao dići barem prvu crtu kroz 5 km, a on me j**e i ne diže ni nakon 10km.. :D 

 

Link to comment
Share on other sites

Isto i kod mene, teško ili nikako ne pali onu drugu  veliku točku čak ni nakon 20+ km vožnje otvorenom cestom. Ako ga baš jače opteretio onda upali ali čim dođem na nizbrdicu opet se ugasi. Ne zabrinjavam se, znam da je normalno, ali ću vjerojatno na sljedećem servisu 120 tkm uzet/zamijenit termostat.

Link to comment
Share on other sites

Meg4, od prvog dana je tako.. jako slična, da ne kažem ista, je stvar i sa GolfVII koji nekad vozim..

Na radnu temp 70-100kmh/h ne dolazi cijelu vječnost jer mu je to najmanje opterećenje u 5.-6. brzini.. Kad ga vozim 120 dio puta - recimo pola od 15km, onda taman dođe pred radnu temperaturu dok se ja došlepam do posla..
Brže diže temperaturu ako ugasiš grijanje, i to dosta brže ali onda je tebi hladno i nema smisla, jer iako on puše mlako u kabinu ipak dosta ugrije što shvatiš tek kad izađeš van iz njega..

Rekao bih da ti je s autom sve u redu, webasto se iz tog razloga i ugrađuje u dizele.. Zapravo, dizanje temperature motora uvelike ovisi o iskoristivosti motora.. Čim je veća iskoristivost, manje je temperature kao nusprodukt i automatski se motor slabije grije.. apsolutno bih rekao da je sve ok s autom prema mom iskustvu..

Nakon 8km vožnje, 3km kroz grad 50-60 i ostatak 70-100..
image.png.ff91917528f0ba1b1d2b290af2245f91.png

4 minutes ago, fabi said:

Isto i kod mene, teško ili nikako ne pali onu drugu  veliku točku čak ni nakon 20+ km vožnje otvorenom cestom. Ako ga baš jače opteretio onda upali ali čim dođem na nizbrdicu opet se ugasi. Ne zabrinjavam se, znam da je normalno, ali ću vjerojatno na sljedećem servisu 120 tkm uzet/zamijenit termostat.

Nebi smjelo padat osim ako nisi nafrljio grijanje na max + je vani jako zima.. na 120tkm mu je i vrijeme negdje, ne?

Edited by tomidix
Link to comment
Share on other sites

Onda po tome je to sve ispravno.. Budem samo provjerio danas ili sutra nakon par kilometara da li su oba crijeva na hladnjaku topla ili je jedno toplo , a drugo hladno. Ako su oba topla, svakako idem zamijeniti termostat jer je po tome ostao otvoren... E sad, dali pašu svi termostati sa gornjeg linka ili ne? nije mi jasno zašto ih ima toliko za izbor, a svi su po specifikaciji isti..

Link to comment
Share on other sites

"Nažalost nisu pronađeni proizvodi koji odgovaraju vašem odabiru.
Želite li provjeriti dobavljivost molimo pošaljite upit."
to ti piše kad se klikne na link.. svakako moš njima mail poslati da ti daju ponudu za termostat po broju šasije..

Link to comment
Share on other sites

Evo ima godina dana da sam zamijenio termostat na svom. I mene je tako jebuckao i nije palio drugu crticu dok ga pošteno ne nagazim. S novim termostatom pali prvu crticu nakon kilometra, nakon 3-4 pali drugu čak i kod vanjske temperature ispod 10C.

Sent from my SM-G960F using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ne znam što gnjavi, ali evo linka na onaj koji bi uzeo.. Valjda će on raditi..

https://www.autokreso.hr/autodijelovi/Bez kategorije/termostat-10163455/

Budem im poslao mail da mi pošalju po broju šasije.

1 minute ago, filiplolic said:

Evo ima godina dana da sam zamijenio termostat na svom. I mene je tako jebuckao i nije palio drugu crticu dok ga pošteno ne nagazim. S novim termostatom pali prvu crticu nakon kilometra, nakon 3-4 pali drugu čak i kod vanjske temperature ispod 10C.

Sent from my SM-G960F using Tapatalk
 

Znaš li možda koji si termostat uzeo? 

Link to comment
Share on other sites

6 minutes ago, filiplolic said:

Evo ima godina dana da sam zamijenio termostat na svom. I mene je tako jebuckao i nije palio drugu crticu dok ga pošteno ne nagazim. S novim termostatom pali prvu crticu nakon kilometra, nakon 3-4 pali drugu čak i kod vanjske temperature ispod 10C.

Sent from my SM-G960F using Tapatalk
 

mislim da nije baš isto jer je split ipak topliji grad, a drugo brdovit je pa shodno tome motor radi na većim opterećenjima i više se grije.. naravno to ne umanjuje činjenicu da sjebani termostat ne dozvoljava grijanje motora niti nakon dulje vožnje..

8 minutes ago, kresodale said:

Znaš li možda koji si termostat uzeo? 

nisam siguran, ali prema onome što piše na linku koji si dao (Engine Number to: 091015), ispada da je Renault unaprijeđivao taj dio pa shodno tome ne paše svaki termostat na svaki motor.. 

Link to comment
Share on other sites

ja sam nedavno zamijenio termostat na svom 1.5dCi, imao je slično ponašanje kao navedeno

jako sporo se zagrijavao zimi pogotovo i kad se upali grijanje kabine

ovo ljeto sam zamijenio termostat jer sam ionako odradio veliki servis

zasad mi se čini kako je ponašanje slično možda malo bolje ali vidjet ćemo kad dođe prava zima

 

ono što je važno napomenuti kako treba kupiti točno odgovarajući termostat ne bilo koji

ja sam kupio po broju šasije, to je najsigurnije...

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

ja sam kupio u 8. mjesecu novi auto zima je došla za 3-4 mjeseca i imao sam takvo ponašanje. prije toga sam kupio godišnjaka sa 4000 km (dakle novi) u 12. mjesecu pa sam isto brzo pitao u servisu zašto ne diže temperaturu dali je neki problem U glavnom to bi trebalo biti normalno. osim ako termostat nema par mjeseci rok trajanja onda ga niti nema smisla mijenjati svakih par mjeseci.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Imao sam taj problem i riješio,stavio termostat novi i nisam riješio problem ali zamjenio i senzor pa riješio problem.uglavnom 1km prva crtica se pali ,sada na 5-7 celzijusa tem nakon 7 kmh pali se ova što ide do sredine i nepada.uvjek 7-8 km

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, Antonio34 said:

Imao sam taj problem i riješio,stavio termostat novi i nisam riješio problem ali zamjenio i senzor pa riješio problem.uglavnom 1km prva crtica se pali ,sada na 5-7 celzijusa tem nakon 7 kmh pali se ova što ide do sredine i nepada.uvjek 7-8 km

Gdje si uzeo senzor i koliko kunica?

Link to comment
Share on other sites

Ne vidim smisla mijenjati samo termostat. Ja sam zamijenio cijelo kućište i s njim sam dobio i novi senzor. Parsto kuna sve skupa.d04f84482f1beb80cdc74d77e8494997.jpg

Sent from my SM-G981B using Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

I ja isto na scenicu. Malo je vlazilo prema vani, a ta kucista su notorna zbog krivljenja i mjesanja ulja i vode pa bolje preventivno mijenjati

Link to comment
Share on other sites

Na K9K je tu samo voda pa se nema što zamiješati, a nisam čuo ni da proteče. Ali cijena je takva da nema smisla šparati ;)

Sent from my SM-G981B using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Du-Dario said:

Gdje si uzeo senzor i koliko kunica?

Kod tokiča novi senzor 150 kn i termostat cca nekih 250 kn majstor kolega mi promjenio,nezam koja marka jbg ali sve štima sada savršeno

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Zamijeniti ću komplet sve. Samo da nađem po broju šasije koji paše.. Nije ovo normalno, neki dan idem do pakraca, 30ak km po zavojitoj cesti, vani 5 stupnjeva, malo jača vožnja, nije se upalio niti tamo niti nazad na drugu crticu.

Link to comment
Share on other sites

Tak nekak, ali bilo je i malo žešćih relacija... Ma nemože to biti ispravno da ga hebeš... Moram uzet onu malo dijagnostiku i u vožnji pratiti temperaturu. Koja bi temp trebala biti nakon 20ak minuta normalne vožnje?

Link to comment
Share on other sites

To nije u redu.. mijenjaj sve komplet s kucistem kako je netko rekao.. 30km je previše za nedostizanje radne temperature, pogotovo na +5c

Sent from my SM-G973F using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.