Jump to content

Megane 3, 1.5 dci, 110 ks, 2015. godina - TERMOSTAT


kresodale

Recommended Posts

20 minutes ago, tomidix said:

To nije u redu.. mijenjaj sve komplet s kucistem kako je netko rekao.. 30km je previše za nedostizanje radne temperature, pogotovo na +5c

Sent from my SM-G973F using Tapatalk
 

Tako će i biti.. jedino sad samo da nađem koji paše na moj auto. auto krešo pokazuje njih 5,6 ali po broju šasije neznaju koji paše.. idem zvati tokić da oni provjere..

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Lowlife said:

Zaviri na stari termostat koji je kataloski broj pa prema tome kupi novi.

to je plan.. :)

Link to comment
Share on other sites

Ma postigne nekih 78 umijesto 82 i imaš jednu točku na tabli. Za rad motora je svejedno, ali zamijenit ću termostat i ja..

Link to comment
Share on other sites

Izgleda da cu i ja morat mijenjat taj termostat uvijek dođe na tu jednu crtu neki dan isao na autocestu dignuo i brzo spustio.

Link to comment
Share on other sites

Isto i kod mene, ali tu je motor negdje oko radne temperature pa se ne zabrinjavam..

Link to comment
Share on other sites

Evo ja sam danas napravio još jedan test sa torque-om i obd adapterom, da mi izmjeri temperaturu. Ovako mi se fluence ponaša od početka. I prvi put (prije 4 godine kada je bio nov) i sada je prvu crticu temperature upalio kada je dostigao 50 stupnjeva. Drugu pali (isto kao i tada) tek na 80 stupnjeva.
Vozio sam ga (nastojao sam) da bude konstantno 1900 o/min.
Iako je vani bilo 15 stupnjeva, zagrijao se tek nakon 3 km na 50 stupnjeva (ravnica). Kada je došao na 77 (cca. 10-12km) više nije dizao temp već je šarao 77-78-79-78-77 itd sve dok nisam došao do Sirobuje i onda je tu digao na 80-81-82 (i dalje stalno nastojao da držim 1900 o/min). Čim sam prošao Lovrinac i počeo se spuštati u grad vratio je temp na 78-79 medjutim tu drugu crtu nije gasio. Ne znam na koliko se treba spustiti temp da bi je ugasio?
Večeras ću provjeriti mjerenje u noćnoj vožnji kada će vani biti oko 10.
Za sada ne vidim neku razliku u odnosu na prije, a tada su mi u servisu kazali da je to ok... Sada bi možda nešto mijenjali kada bi išlo na moj trošak? ;-)

Poslano sa mog POCO F2 Pro koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Natrag noć, samo 9 stupnjeva vani (u odnosu na današnju dnevnu kada je bilo 15-16): ponašanje skoro isto, možda sve skupa stupanj manje. S tim da sam ga najkon što je na 80 stupnjeva upalio drugo crno polje, uspio ohladiti na 76 ali drugo polje nije gasio. Većinom je držao 77-78, dakle po meni, za vas po unutrašnjosti, nije nikakva panika ako ne upali drugo polje uopće cijeli dan ako je vani temp oko ili malko preko nule.

Poslano sa mog POCO F2 Pro koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

U pravilu ako auto ima ugraden ptc i grijac antifriza trebao bi dost brzo doc do tih 80c i drzati oko te temp. Ako stalno pada na 75 c znaci da je otvoren djelomicno ili prerano otvara. Novi antifriz i termostat i stajat ce i druga crtica. Znaci zg voznja 10 ak min.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
On 26. 11. 2020. at 19:07, macak said:

Kolega nevezano za raspravu u naslovu teme je 110kw zar nije 110ks😉

Moj zajeb.. :)

 

Bio auto kod mehaničara, naručili dvije vrste termostata.. naravno da niti jedan ne paše.. izgleda da je dobavljiv samo u OEM verziji, a naravno da je oko 1000 kn..

Ovo je termostat koji treba za moj auto(slika).

 

Da li je moguće promjeniti samo termostat? tj, da kučište ostane isto, ali da se samo termostat promjeni?

 

 

IMG-ce60f60c58dfd743e3ad9963ab04ac1c-V.jpg

Link to comment
Share on other sites

Moguce je. Kupis samo ulozak termostat ili ako vec nemozes nac kupi termostat obican model pa prebaci, mislim da su isti. Ali mislim da ovaj delanac ima 2x termostata

Link to comment
Share on other sites

Da li si ustanovio pomoću nekog obd adaptera oko koje temp se vrti tvoj 'engine'?

Poslano sa mog POCO F2 Pro koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Iveky said:

Da li si ustanovio pomoću nekog obd adaptera oko koje temp se vrti tvoj 'engine'?

Poslano sa mog POCO F2 Pro koristeći Tapatalk
 

Nisam... OBD koji sam imao doma naravno ne radi.. Danas ću isprobati i vidjeti.

Link to comment
Share on other sites

  • frenchkey changed the title to Megane 3, 1.5 dci, 110 ks, 2015. godina - TERMOSTAT

Evo, jučer napravio testiranje sa OBD-om... 

50 km vožnje u dva smjera, otvorena cesta (60 - 120 kmh), vani temperatura 4-6 stupnjeva. Najviše što sam ga uspio dići je bilo na 78 stupnjeva, a čim usporim ili stanem temperatura pada na 75. 

Druga crtica se nije upalila niti u jednom trenutku. Koja bi trebala biti radna temperatura? 

Smatram da je termostat otvoren i svakako ću ići na zamjenu čim nađem dio koji odgovara.

Link to comment
Share on other sites

Ista stvar je bila i meni do nedavno, 75-78 stupnjeva bez obzira na način vožnje. Jedino je meni palio drugu crticu na 75 i nije se gasila.

Nakon promjene termostata drži 83-88 stupnjeva, ovisi grad ili otvorena cesta.

Link to comment
Share on other sites

Pozdrav,

imama sličan problem, u pitanju je Fluence 1.5 dci 110 HP 2016.

Automobil imam nekih mj dana, sada ima 134k km.

Na 90-100 km autoceste auto bude na prvoj crtici. Nekada dosegne drugu (sredina gdje bi trebao biti) pa drži neko vrijeme i onda padne na prvu.

Isto tako, grijanje kabine nekada radi predobro (vruće mi bude iako je automatska klima namještena na 20) a nekada puše mlako ili hladno.

Senzor temperature ili termostat?

 

Hvala

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Pozdrav,

 

evo da javim da sam uspješno zamijenio kompletno kućište termostata. Uzeo sam preko Lagerosa, 450 kn originalni dio.

Auto se sada ponaša puno bolje.. 50 stupnjeva dostiše unutar 2-3 km, a kroz 10ak km mi je digao temperaturu iznad 80 i držao na od 80- 84 stupnjeva.

Čak sam stao na 5 minuta, odvrnuo grijanje na najjače i temperatura je pala na 79, ali nije ugasio drugu crticu na ekranu. Puno brže kreće grijati.

Edited by kresodale
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Ja zamijenio isto komplet kuciste termostata i to je to. Ne grije nis brze ali temp ne pada. 

U ovlaštenom (starkelj) 1600 kn :)

Link to comment
Share on other sites

Čemu služi ovaj dio ima nekakav zvuk dok motor radi kao da grebe u tom smislu neznam objasnit

20201219_065449.jpg

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.