Jump to content

Battery charge Fault Alternator problem?


Žac

Recommended Posts

Danas mi se od jednom pojavila Battery charge fault pogreška, stao sam odmah ugasio auto pregledao remenicu i remen, kablove te je sa te strane sve uredno ništa ne cvili niti piskuta, a ne bi ni smjelo jer je veliki servis odrađen sredinom godine plus akumulator novi... Upalim ponovo auto pogreška se pojavi nakon cca 15 sekundi, uzmem unimer te očitam napon 12v što znači da alternator očigledno ne puni...  Kako sam se morao dovesti doma stisnem ga malo jače u turažu te gle čuda pogreška se makne te napon sada uredno pokazuje 14.6v ? Kada sam ga nakon stajanja od cca sat vremena ponovo upalio opet je izbacio istu pogrešku koja se opet maknula kada sam ga malo isturirao na leru... Gledam sada upute na net-u muka mi je mora se cijeli prednji kraj skidati da bi se izvadio kompletan alternator...😬😬

Kolika je vjerojatnost da je samo otišao regler ili eventualno potrošene četkice a da nisu diode? Da li se možda mogu regler i četkice promjeniti na alternatoru Scenica 2 bez skidanja kompletnog alternatora? Valeo je alternator.

 

  

IMG_20201123_154323 (Small).jpg

IMG_20201123_164325 (Small).jpg

Link to comment
Share on other sites

Moja prica s slabim punjenjem je zavrsila s 16 krivih ventila.
Nadam se da su kod tebe samo cetkice ili regler.
Uglanom, ako se motor ljulja na leru ili cujes smrad paljene gume, gasi auto, zovi slepu.

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, frenchkey said:

Moja prica s slabim punjenjem je zavrsila s 16 krivih ventila.
Nadam se da su kod tebe samo cetkice ili regler.
Uglanom, ako se motor ljulja na leru ili cujes smrad paljene gume, gasi auto, zovi slepu.

Za sada koliko vidim nema ništa osim struje, sjetio sam te se čim je zasvjetlilio te sam odmah stao izvan sebe... 😬😬 

Link to comment
Share on other sites

18 minutes ago, macan said:

Kad gretz rikne ode napon uglavnom gore... preko 15-16v

A ako su četkice pri kraju pa recimo slabo prijanjaju možda zato malo ima malo nema punjenja?

Link to comment
Share on other sites

A ako su četkice pri kraju pa recimo slabo prijanjaju možda zato malo ima malo nema punjenja?
Tako mi je bilo na meganu, punio na većem gasu samo
Link to comment
Share on other sites

A ništa moram skinut prvo regler dolje nadam se da ću moći ovako na autu bez skidanja cijelog alternatora, sada sam zvao Tokića uopće nemaju regler za taj alternator u ponudi nego samo cijeli alternator 1800 kn powermax Kinez ali pazi sad imaju posebno četkice 7 kn par...?

 

Link to comment
Share on other sites

Pozdrav ekipa,

sad čitam da Vam sustav javi grešku za akumulator, no kod mene na laguni nije javio ništa, no jučer ujutro auto jedva upalio iz desetog stiskanja gumba start...

izmjerio akumulator, pokazuje 15%, pa je isti i zamjenjen, no jutros je bilo dosta toplije, pa nisam siguran da li sam uspio rješiti problem, ili bi to ipak upućivalo na nešto drugo...?

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, twingokile said:

Pozdrav ekipa,

sad čitam da Vam sustav javi grešku za akumulator, no kod mene na laguni nije javio ništa, no jučer ujutro auto jedva upalio iz desetog stiskanja gumba start...

izmjerio akumulator, pokazuje 15%, pa je isti i zamjenjen, no jutros je bilo dosta toplije, pa nisam siguran da li sam uspio rješiti problem, ili bi to ipak upućivalo na nešto drugo...?

Uzmi unimer pa probaj izmjeriti napon na akumulatoru kada je auto upaljen mora biti oko cca. 13.5v -14.5v tako da ako je ispod toga onda alternator ne puni dovoljno te će se i ovaj novi akumulator isprazniti uskoro. Ako su vrijednosti u tim granicama onda ti je vjerojatno akumulator bio prije otišao...  

Evo uspio sam skinuti regler te mi se čini da su četkice pojedene? Brine me stanje ovih roto spojeva gdje četkice klize, ne znam da li je to pri kraju te da se nije možda poderalo do kraja dajte mi neki savjet tko ima više iskustva? 

 Sada sam ponovo zvao Tokića pa se sada odjednom pojavio na stanju Valeo original regler cca 315 kn... E sada nove četkice su 7 kn pa bih probao prelemiti prvo njih nego da uzimam cijeli regler al opet ovisi mi o ovim roto spojevima? 

Ajde pliz savjet tko ima iskustva sa alternatorima jer ovo može još izdržat ili ne?

IMG_20201124_135238.jpg

IMG_20201124_135251.jpg

IMG_20201124_135638.jpg

Link to comment
Share on other sites

četkice su mekše od rotora. rotor jede četkice, a ne obrnuto. tak da rotor samo malo počistiš i to je to. vidi recimo ovdje, četkice i rotor izgledaju vrlo slično tvojima (edit: sad gledam dalje i nisam baš skroz točno rekao, troši se i rotor tj ti prstenovi na vrhu... ali trebalo bi još durat, sudeći po ovom videu - dokle god se ne vidi plastika kroz njih nakon što ih počistiš)

https://youtu.be/aVvPzwtxdrM

 

Edited by meshgrid
razlog
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, meshgrid said:

četkice su mekše od rotora. rotor jede četkice, a ne obrnuto. tak da rotor samo malo počistiš i to je to. vidi recimo ovdje, četkice i rotor izgledaju vrlo slično tvojima

https://youtu.be/aVvPzwtxdrM

 

E super hvala ti na videu... 👍  Valjda je to to idem kupiti četkice pa na lemljenje...  

Link to comment
Share on other sites

U cargu sam davno uzimao nest i stvarno sve imaju. A ako je valeo alternator cetkice su iste za sve modele. Inace na klizni prsten mozes staviti nove cetkice dokle god ima bakra i dokle je relativno ravno. Nije ni problem za promjenit ako si ga vec skinuo.

Link to comment
Share on other sites

Evo sredio sam regler po uputama sa Web-a pa ćemo sutra ugraditi i vidjeti da li je to to... Koje gradacije šmirgl papir mogu koristiti te zašto je samo jedan kanal plavkasti da li je to nešto spaljeno ili je jedan takve boje?

Frenchkey nije loša ideja no da li će možda prašinu od šmirgla povući unutra ili što već? Mislim svašta vjerojetno prođe tijekom godina kroz altenator no ovo je ipak nekakva metalna prašina pa ono pitam?

Evo slike:

 

IMG_20201124_184500 (Medium).jpg

IMG_20201124_193934 (Medium).jpg

IMG_20201124_195817 (Medium).jpg

IMG_20201124_195836 (Medium).jpg

Link to comment
Share on other sites

meni se čini ovaj jedan prsten poprilično pojeden ili je samo promijenio boju?

Inače super si sredio četkice na regler

Link to comment
Share on other sites

Sve je vraćeno jutros nazad. Za sada radi kako treba, puni uredno i stabilno bez ikakvih naznaka pogreške u bilo kojoj turaži... Nisam previše dirao niti šmirglao kontakte pobrisao sam ih samo krpom i to je to. Ovako kada se zumiraju kontakti izgledaju poprilično istrošeno no danas ih opet gledam pa mi se čini da to može durat još neko solidno vrijeme... Eto nakon prvotnog šoka od crvene lampice te momentalne pomisli u tom trenutku na Frenchkey dramu ovih zadnjih dana ipak je prošlo bezbolno kako psihički tako financijski jer sam uspio kvar riješiti za 6 kuna koliko koštaju četkice...

Ja sam popravak radio identično po gornjim uputama sa youtube-a.  Zaštitna plastika sa alternatora je išla malo teže dolje te je za skidanje samog reglera potrebna gedora br. 7 kao i mali okasti ključić br. 7 jer do jednog šerafa od reglera se teško dolazi budući da smeta onaj nosač koji ide na blok motora te je lakše odšerafiti sa ključem nego gedorom.

 

IMG_20201125_115914 (Small).jpg

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Klizni prsteni na rotoru stradaju kad se četkice potroše preko neke mjere. Tada u svojim vodilicama više ne stoje kako treba (prsteni ih povlače u stranu) pa iskopaju kanale u bakru.
Klizni prsteni se mogu zamijeniti, radio sam to na svom alternatoru.

Sent from my SM-G981B using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, filiplolic said:

Klizni prsteni na rotoru stradaju kad se četkice potroše preko neke mjere. Tada u svojim vodilicama više ne stoje kako treba (prsteni ih povlače u stranu) pa iskopaju kanale u bakru.
Klizni prsteni se mogu zamijeniti, radio sam to na svom alternatoru.

Sent from my SM-G981B using Tapatalk
 

Promjenio bih ja sigurno i njih vidim ima svega za kupiti za alternatore u ovim spec. trgovinama, no bilo mi je jako bitno da uspijem popraviti te da ne moram po ovom vremenu vaditi alternator jer nemam garažu...

A na Scenicu 2 se dosta toga raskopava što ne mogu baš na parkingu te onda eventualno pospremat dijelove za drugi dan dok ne dovršim: https://www.youtube.com/watch?v=8nQogMMxdb0

 

Link to comment
Share on other sites

Klizni prsten- kolektor rotora. Male brazde na alternatoru nisu problem, velike jesu. Inače, ručna obrada vodenom šmirglom 800- 600 granulacije na suvo je poželjna pre montaže novih četkica.

Sent from my MI 8 Lite using Tapatalk

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.