Jump to content

Clio 3 1.4 16v motorić perača šajbe i dr.


Kasabian

Recommended Posts

Već dugo nisam bio u problemima s Renaultom, no evo skupilo se nešto.

Prvo- ne radi mi pranje šajbe, što u ovom periodu godine i nije neko veselje. Prvo je izgledalo kao jutarnje pišanje 75-godišnjaka sa uvećanom prostatom, a sad više uopće ne šprica. Motorić radi, cijevi nisu zaštopane jer sam sve projerio, ali jednostavno se ništa ne događa. Ni naprijed niti iza. Gdje da gledam?

Drugo- kuplung pri dnu lupka. Dakle, kad stisnem kuplung do kraja čuje se tok-tok, nekakav glupi iritantni zvuk. Potisna ploča, cilindar kuplunga? Lamela ne proklizava, sve radi ok, kuplung je od prvog dana dosta visok, a ovi zvukovi su prisutni zadnjih cca godinu dana, s tim da u zadnje vrijeme lupka svaki put. Osjećaj je kao da pedala preskoči pri kraju. Kuplung i nije baš jeftin za taj auto, obzirom da s rukama košta četvrtinu vrijednosti auta pa nisam baš oduševljen idejom o zamjeni, ali ako se mora...

Treće- čuje se nekakvo lupanje u prednjem desnom kotaču kod prelaska preko neravnina. Provjerio sam kugle, krajnike i to sve, ovjes nema lufta. Ja sumnjam na poznati problem s čeljustima, međutim ono što mi ne potvrđuje tu sumnju je činjenica da ne prestaje ni kad kočim preko neravnina.

Četvrto- sve škripi u autu i vibrira. Prednja desna vrata i vrata gepeka najviše. Tj., njihova plastika. Skidao sam plastiku gepeka i stavljao unutra neke spužve, međutoa, bez promjene. Tu ne očekujem nikakvu pomoć, samo se malo žalim.

Auto je generalno ok, ima 165 000 km, motor je ko duša, jedino me frustrira manjak opreme (Expression) i te greškice... eto...

Link to comment
Share on other sites

1. promijeni pumpicu brisaca

2. kvacilo ti je gotovo, propada potisni kroz korpu

3. nosi mehanicaru da ga pregleda

4. zalijepi one pravokutne plastikice ispod vanjske kvake sta se nalaze, dobiju lufta i svakakve zvukove proizvode

Link to comment
Share on other sites

Bome, brzo i efikasno... hvala! Di točno mogu locirat tu pumpicu?

Što se tiče škripanja, mislim da su u pitanju oplate vrata.

Link to comment
Share on other sites

Pumpica je na posudi za tekućinu. Ako radi tj čuje se ne znači da radi. Samo da elektromotor vrti. Moguće je impeler se odvojio. Pumpu provjeris takoda negdje vislje od pumpe odvojis crijevo i onda pokrenes pumpicu i gledaš da li dolazi tekućina. Naravno ako je crijevo prohodno. Možeš i odvojiti na pumpi i probati piriti u crijevo da li je sve prohodno.

Link to comment
Share on other sites

@Kasabian  na motoriću brisača imat izlaz u obliku H, to su ti dvije cijevčice za odvod napred nazad, a poprečno je cilindat sa klipom, taj klipić ti ima gumene glave, one su ti nabrekle i zablokirale, skini sa motorića taj dio H, rastavi ga i slobodno sa toga klipa odrezi gumice ili skrati...

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.