Jump to content

Opet zaje...a


frenchkey

Recommended Posts

Slažem se, ali gdje naći takvog majstora? Čak sam mislio ići u ovlašteni, netko mi je preporučio Mototest Ćagalj iza Omiša, ali oni bi vjerojatno rekli novu komplet glavu.

Nova bregasta je cca 1000kn, to nije problem ako će pomoći

 

Snimka zaslona 2021-05-16 103313.jpg

Snimka zaslona 2021-05-16 103221.jpg

Link to comment
Share on other sites

Netko tko se bavi strojnom obradom i usput mehanikom.. vecina ce te pitat da dofuras skinutu glavu da sve premjere sto i nema nekog smisla. Probaj okrenut par brojeva pa vidi.

Link to comment
Share on other sites

inače svaka ti glava ima dve rupice za protok ulja do semeringa i nazad. makar je za podmazivanje semeringa dosta i protok uljnih para.. 

ovo je glava koja nema varijabilnu bregastu. ona ima po dve rupe na oko polovice visine bregaste.

ona koja ima varijabilnu, ima rupice za otjecanje ulja i dolje jer kroz bregastu ulje ulazi u remenicu a istječe kroz kanalena remenici koje su ispod semeringa. zato taj semering zovu i high pressure seal.

 

 

K4M-Engine-Cylinder-head-For-Renault-Laguna-Clio-Megane-Scenic-1598cc-1-6L-79-5mm-Petrol.jpg_q50.jpg

Bare-head-cylinder-7700600530-cylinder-head-K4M-for-Renault-Laguna-ClioMegane-Scenic-1598cc-1-6L-Petrol.jpg_q50.jpg

Link to comment
Share on other sites

Nasao sliku prije stavljanja obicnog semeringa, u pravu si!


 

3e0dba78ee08265f62535e2cfbd73d10.jpg

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Pa jbm mu život zar nema mehaničara koji će ti to uraditi i stati iza urađenog? Ravna glavu, zupčasti zveknuo i ne mjeri bregaste, pa to treba za 00 objesiti ako ne vrati lovu. 

Link to comment
Share on other sites

valjda mu je izgledala dobro...

 

a u pm, sjetio sam se još jednog detalja, možda je tada dobila po pixi.

Znači desetak dana nakon što je auto popravljen, dogodilo se ono što sam bio pisao u vezi brisača. Sin je stao ispred Bauhausa jer su brisači crkli, otišao malo po dućanu dok kiša stane i u povratku u auto nije htio upaliti, verglao je do besvjesti, ali ni čut.

Ujutro sam došao po auto sa šlepom i probao upaliti, tada je upalio uz dizelski zvuk i klepetanje. Odmah sam ga ugasio.

Napominjem da do tada nisam vidio curenje ulja.

Majstor je rekao da je zbog neodgovarajuće remenice radilice opet preskočio 2 zuba, ali da nema štete. Tada sam kupio polovnu remenicu koja je bila ista kao stara (nova je drugačija i nema kupiti više te stare i on tvrdi da se nije mogla dobro stegnuti uz zupčanik zupčastog). Nakon toga rekao je da više nema problema sa tom remenicom jer ova sjeda kako treba. 

Nakon toga primjetio sam lagane vibracije na leru i famozno curenje.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, frenchkey said:

preskočio 2 zuba, ali da nema štete

Mad Looney Tunes GIF by MOODMAN

  • Like 2
  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Ova tema nema kraja dok ga ne gurnem niz liticu...

Taman došao sa relacije Ploče- Split, na par mjesta ga malo stisnuo (prebacio na benzin) na nekih 5000 o/min do 170 km/h i taman na izlasku sa naplatnih kućica primjetih neko kuckanje koje mijenja frekvenciju kako dajem gas. Preko 3500 o/min otprilike više se ne čuje ili ja od buke motora ne čujem. Kucka i na leru, kao da je hidropodizač prdnuo, možda injektor, ne znam, nisam stručan.

Zvao majstora, kaže da navratim sutra. Veli možda je povezano s curenjem ulja na bregastoj u smislu da uljna pumpa daje preveliki pritisak, da neki rasteretni ventil šteka, pa je pored famoznog semeringa sad stradao i hidropodizač. Btw, ulja ima, provjerio sam.

Koju posluku porati?

 

  • Confused 1
Link to comment
Share on other sites

Dali je moguć scenario, na netu nisam nasao slicno?

Poslano sa mog koristećiTapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ludilo, nebi nikad isao na takve metode. French jel provjerio majstor bregaste koliko idu u ekscentar i dal uopce idu nakon sto su se ventili i klipovi poljubili. Pritisak ulja, mozda rasteretni ventil na uljnoj pumpi zeza pa povremeno digne tlak ulja i izbije na par mjesta. Poznata boljka na starim k9k a ista je pumpa u igri.. Tesko mi je za povjerovat da par majstora neznaju namontirat obican semering mada i paze na upute.
Dali je moguć scenario, na netu nisam nasao slicno?

Poslano sa mog koristećiTapatalk


Kak ne.. pogledaj quote iznad.

Stavis novu uljnu pumpu preventivno. Nemoras a i mozes varijabilnu s k9k636 pa si miran. Ima i revizija stare pumpe sa crnim dijelom gdje se nalazi rasteretni ventil.

Najradije rasteretni zasteka kod minusa radi gustoce ulja i stiskanja materijala. Mada kod tebe moze se radit i o špeni. Pregledaj prvo oko filtera ulja jel slini brtva.
Link to comment
Share on other sites

Yebemu miša skroz sam zaboravio na taj tvoj post. Hvala ti!
Koliko pumpa moze kostati? Ima li Anđelko to?

Poslano sa mog koristećiTapatalk

Link to comment
Share on other sites

11 minutes ago, frenchkey said:

Yebemu miša skroz sam zaboravio na taj tvoj post. Hvala ti!
Koliko pumpa moze kostati? Ima li Anđelko to?

Poslano sa mog koristećiTapatalk
 

Hej!
Taman mi iskočio email pa da ne gubim vrijeme (iako je luda kuća) i možda pomogne, još ako je vrijeme bitno.
Original pumpa ulja je 390,00 Kn i kod mene je za 1 radni dan.
image.png.ac67780a6e555a84a3bebef5e5bef543.png
 

Link to comment
Share on other sites

Kupi drugu rabljenu glavu . Pa toga bi bar moralo biti. 

Link to comment
Share on other sites

27 minutes ago, ivan.martinko said:

Onda i lezece lezaje odmah..

i vijke klipnjaca

Link to comment
Share on other sites

Cijeli motor drugi. Odmah smo mu predlozili to. Nije to auto star 2-5 godina pa da nema motora. Ima za 2500 kn motor sa isto toliko km, mozda i nije vozen na plinu, napravi veliki servis i vozi.

i vijke klipnjaca
Koji motori imaju vijke? Moj ima matice na klipnjacama. Jel se te matice mijenjaju?


Edit i moj ima vijke

c1cdbd10de54b67855a8dbd3f4c0759b.jpg
Link to comment
Share on other sites

uf, sad si me uhvatio, ja zabrijao da je njegov dizel, nisam siguran za benzinca

Link to comment
Share on other sites

Nema dugo sam vidio motor iz Lagune sa cca 70 tkm za 300€. Ne znam čemu više zaj.....e sa ovime?

Poslano sa mog Redmi Note 9 Pro koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Majstor ga malo provozao, malo pričali o hidropodizačima, uljnoj pumpi, bla, bla. Onda je uzeo neki dugi odvijač stavljao na glavu motora jedan kraj, drugi na svoje uho, ja davao gas. Nešto vrtio glavom, onda se sagnuo ispod motora i osluškivao. Na kraju je bio rezolutan, zvuk dolazi odozdo ne odozgo, a to znači samo jedno, ili leteći ili temeljni. Ležajevi, pumpa ulja, dihtunzi, nova radilica itd, a opet nismo sigurni hoće li se riješiti curenje ulja na semering usisne bregaste. Dakle jedino isplativo, drugi motor.
Pitao sam ga dali bi valjao što noviji K4M iz megana ili scenica 3, ali mi je rekao da ne, nego baš ovaj
Uslikao sam pločicu na bloku motora
image.png.879d2da0c1599ef24442c189716ddd98.png
 

7681c2aaa20530beb560b1e245f45293.jpg

ne znam što mu znači ovo slovo ''T'' u oznaci?

3 hours ago, lageros-zg said:

Hej!
Taman mi iskočio email pa da ne gubim vrijeme (iako je luda kuća) i možda pomogne, još ako je vrijeme bitno.
Original pumpa ulja je 390,00 Kn i kod mene je za 1 radni dan.
 

eeh, kad bi bilo samo to...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.