Jump to content

Opet zaje...a


frenchkey

Recommended Posts

javio mi se čovjek maloprije, ima jedan blok motora, ali je bez glave. Možda bude nešto za tjedan, dva. 
do sita se napričali, upravo je jutros opao s motora, polomio rebra i ne radi
Javio se i Stanić:
Zahvaljujemo se na upitu.
Trenutno su nam dobavljiva dva motora, jedan sa pređenih 130 000 km i cijena je 5300 kn, drugi je 65 000 kn i cijena je 7800 kn.
Cijene su sa PDV-om.

Za sve informacije stojimo na raspolaganju.

 
 
Šteta[emoji45]

Poslano sa mog Redmi Note 9 Pro koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Malo off topic no ja sam ugodno iznenađen sa Stanićem kojeg sam nedavno otkrio, prošli tjedan naručio diskove i pločice za kombi došlo sve za 2 dana bez ikakvih problema... Usput sam pregledao njihov web shop uzduž i popreko te su mu cijene jeftinije nego kod Auto kreše, a bogami su tu negdje i sa Anđelkom no imaju mogućnost na rate, online plaćanje beskamatno itd.

Također jedini iz Hrvatske iskaču sa OEM Renault brojevima tj. imaju recimo original stvari koje ne koštaju ni blizu kao u ovlaštenom a nešto su skuplje nego recimo u Poljskoj tako da je i to o.k.

Kako mene peglaju u zadnje vrijeme 'preprodavači' mehaničari koji ne žele više primati donesene dijelove nazavo sam i pitao jel imaju servis itd. na što me čovjek uputio na gazdu da se sve mogu dogovoriti te da te kupljene dijelove mogu uredno i kod njih ugraditi jer su oni zapravo i krenuli kao sa servisom francuskih vrsta vozila pa su tu stručnjaci...

Tih 100-200 kn troška puta uštedim debelo na dijelovima po ovim cijenama, a kamoli na rukama koje vjerojatno ne mogu biti iznad 200 kn sat pa ću probati i neki servis odraditi... 

Jel ima možda netko više iskustva sa njima i servisom baš me zanima?

 

Edited by Žac
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

javio mi se čovjek maloprije, ima jedan blok motora, ali je bez glave. Možda bude nešto za tjedan, dva. 
do sita se napričali, upravo je jutros opao s motora, polomio rebra i ne radi
Javio se i Stanić:
Zahvaljujemo se na upitu.
Trenutno su nam dobavljiva dva motora, jedan sa pređenih 130 000 km i cijena je 5300 kn, drugi je 65 000 kn i cijena je 7800 kn.
Cijene su sa PDV-om.

Za sve informacije stojimo na raspolaganju.

 
 
Dobre su cijene ako ti da sve komplet s motorom. Injektore, alternator, senzore.. za samo blok i glavu golu bez icega u sloveniji se krecu cijene oko 250eura.
Inace french tebi je blize Mostar pa tamo imas jedan ogroman otpad Lotus sa smijesnim cijenama lagerom motora za sva vozila.
Link to comment
Share on other sites

Pitat ću ga. 

Zanimljivo ovo za Mostar

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Danas novi majstor nova dijagnoza. Organoleptičkom metodom, što znači osluškivanjem i osluškivanjem okrenutom glavom za 45 stupnjeva.

Po njemu nisu leteći jer bi palio lampicu ulja na leru. Sumnja na piksnu u klipnjači jednog od klipova. Čupao kablove sa bobina i osluškivao.

Njegov susjed isto majstor pita tko ti je glavu radio nakon pucanja zupčastog, jeli to dobro napravio, njemu to zvuči kao ventil ili kao hidropodizač

Oboje zaključiše da se ne isplati istraživati i da kupim rabljeni motor te da ovog vozim i dalje dok se ne raspadne

Link to comment
Share on other sites

Danas novi majstor nova dijagnoza. Organoleptičkom metodom, što znači osluškivanjem i osluškivanjem okrenutom glavom za 45 stupnjeva.
Po njemu nisu leteći jer bi palio lampicu ulja na leru. Sumnja na piksnu u klipnjači jednog od klipova. Čupao kablove sa bobina i osluškivao.
Njegov susjed isto majstor pita tko ti je glavu radio nakon pucanja zupčastog, jeli to dobro napravio, njemu to zvuči kao ventil ili kao hidropodizač
Oboje zaključiše da se ne isplati istraživati i da kupim rabljeni motor te da ovog vozim i dalje dok se ne raspadne
Daj nam malo te melodije posnimi da cujemo. Ima tu strucnjaka koji bi isto dali sud.
Link to comment
Share on other sites

Hoću, ali preko mobitela je dosta intenzivniji zvuk

Poslano sa mog koristećiTapatalk

Link to comment
Share on other sites

To su ovakvi majstori? Noga na kotač i sve znaju? 😀

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Od pocetka je bio kod nestrucnog majstora i sad se naslagalo bezveze troskova .

Link to comment
Share on other sites

lako je sad mudrovat, ali ni jedan majstor nije do sada rekao što je. Možda bi se i pronašlo što je, ali troškovi raskapanja motora i popravka vjerojatno premašuju cijenu rabljenog. Ja bih volio da je hidropodizač, najjeftinije i najbrže bi se popravilo. A što ako nije? Bacio sam 500 do 1000 kn da bi zvuk i dalje ostao.

Može li se recimo po ritmu kuckanja u odnosu na broj okretaja utvrditi dali je podizač, ležaj, piksna?

 

 

Link to comment
Share on other sites

Možda bi pasao i ovaj:

''Renault also produced sports version - the K4M RS. It has performance cylinder head and camshafts. Engine power is 136hp.''

ili obični sa tvorničkim plinom iz Dustera? Kako znati?

Link to comment
Share on other sites

ako je podizac onda ti je duplo sporiji zvuk  od okretaja radilice

racunaj da sta vise konja to je motor "mrtviji" pod malim/srednjim okretajima

 

btw kad ti je potuklo ventile lako moguce da u leteci nastradali, ovako po videu mi zvuci kao radilica, tesko za reci

Edited by robyakarider
Link to comment
Share on other sites

Ma krećem u nabavku ispravnog motora, samo volio bih znati dali su i drugi K4M kompatibilni sa ovim 782. Kad kažem drugi, onda mislim što noviji. Mada su ti noviji imali nešto manje ks, ali vjerujem da je to postignuto softverski.

Dali je dovoljno da imaju varijabilnu pa da su svi isti, ili baš moram tražit ovaj K4MT782 iz 2005 godine? 

Baš bi uzeo neki noviji koji ima kajlu na remenici radilice :bigl:

Link to comment
Share on other sites

2005? Sad je to problem jer je najmlađi 16 godina. Da ti ga je bar nekako upaliti prije kupnje. Ovi u Mostaru možda bi mogao tamo? Najbliži si za odvesti se pa možda imaju u autu pa upališ?  Ili ovom skinuti glavu pa pogledati ako nisu hidropodizači ne sklapati ga ? Ionako je za baciti. Koliko ti ovaj ima km? Jel dobro vidim 240? Nebi to za njega trebalo biti puno. Ako je hidropodizač ne popravljaj nego glavu samo nabaviš? Ionako ovaj pušta ulje koje je nemoguće popravit

Edited by dado_sk
Link to comment
Share on other sites

Drugu glavu i bregaste..

Snimi video motora pod haubom a ne iz kabine..

Link to comment
Share on other sites

Iz Mostara javi da nemaju.
Btw, puno je toga ako.
Ako je samo nova glava, super. A ako nije?
Inace, dok ne nabavim novi motor bili se moglo poigrati s kakvim aditivima, guscim uljem i slicno?
Cisto kao kratkorocno rjesenje?

Poslano sa mog koristećiTapatalk

Link to comment
Share on other sites



Koliko ti ovaj ima km? Jel dobro vidim 240? Nebi to za njega trebalo biti puno. Ako je hidropodizač ne popravljaj nego glavu samo nabaviš? Ionako ovaj pušta ulje koje je nemoguće popravit


Nije puno al nije ni malo km. Pogotovo jer je vozen na plinu..
Link to comment
Share on other sites

Na plinu od 110000km, ne oduvijek

Poslano sa mog koristećiTapatalk

Drugu glavu i bregaste..

Snimi video motora pod haubom a ne iz kabine..
Ujutro. Otisla zena na posao s njime

Poslano sa mog koristećiTapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ono bas klepece. Probaj liqui moli aditiv za podizace. Mozda se malo stisa. Neni se na 1.4 cuo podizac, ne ovak jako ali..
Utisalo ga skroz..

f9922a57328d2b978d59e874d1b4888d.jpg

Link to comment
Share on other sites

Probat cu. Stavio ovo, ali ne pomazeff9c13de26348f2431223630784ef1e6.jpg

Poslano sa mog koristećiTapatalk

Link to comment
Share on other sites

Probat cu. Stavio ovo, ali ne pomazeff9c13de26348f2431223630784ef1e6.jpg

Poslano sa mog koristećiTapatalk


Ne bacaj lovu bezveze na aditive. Ako ides nekom logikom glava ako je bila na strojnoj obradi tesko da je do nje. A netko kad ju je sklapao pregledava je i mjerio?
Ako mislis da se okrenuo lezaj pa isprobaj mozda kod nekog sa osciloskopom balans cilindara da nades do kojeg je. Pa mozes vrlo lako dalje sa boroskopom vidjet kad rukom okreces radilicu di ima malo duzi pomak. Jel ovo ako je lezaj klipnjace opet trebas cijeli blok. Krpanje se je isplati. Da se ne pametuje puno za pol sata rada ti netko skine karter i provjeri sta se razbilo. A drugi blok vjerujem da ga za neku sicu dobijes.
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

U hr nema samo bloka k4m za nabaviti. To su vec rijetki motori kojih ima malo. Za k9k ima kolko hoces. Doduse i skuplji je dci motor. Ima na otpadima samo komplet motor ili samo glava. Radilica polovnih nema za nabaviti. Preorao sam sve i pitao svugdje. Nema.
Mozda u bosni ima. Makar je i tamo 99% auta diesel i vag.
Uglavnom kod nas samo komplet motor. Od 2500 kn na dalje.



Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.