Jump to content

Opet zaje...a


frenchkey

Recommended Posts

Ma nes ti 50kn za aditiv, nije problem.
A ovo s boroskopom itd, je SF za ovdašnje majstore

Poslano sa mog koristećiTapatalk


U hr nema samo bloka k4m za nabaviti. To su vec rijetki motori kojih ima malo. Za k9k ima kolko hoces. Doduse i skuplji je dci motor. Ima na otpadima samo komplet motor ili samo glava. Radilica polovnih nema za nabaviti. Preorao sam sve i pitao svugdje. Nema.
Mozda u bosni ima. Makar je i tamo 99% auta diesel i vag.
Uglavnom kod nas samo komplet motor. Od 2500 kn na dalje.




Di si nasao motor kompletni?

Bi li ovako nešto valjalo napraviti?


Poslano sa mog koristećiTapatalk


Link to comment
Share on other sites

Pa nije boroskop neki sf alat.
Nema blokova jednostavno iz razloga sto vise rijetki slazu motore. Kad za 2000-3000kn dobis komplet motor kako se uopce od toga naplatiti ako radis generalku.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

@ivan.martinko
Ovaj Lotus iz Mostara odgovorio na mail da nema.
Ovaj iz Trogira je stari motor iz clia bez variabilne...
Ostalo mi je daleko

Poslano sa mog koristećiTapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Bit ce motora, vozi ovo dok se ne pocne sve jace cuti, samo da se ne raspadne. Ak osim ak nemas tehnicki uskoro, mislim da tajav rad motora je upitan za prolaz. Vjerojatno je nekaj u glavi. Bregasta lupa il podizac. Jer da lupa tak lager na radilici nebi bilo tlaka ulja na leru. Svjetlila bi ili titrala lampica. Znaci pase ti motor od 2003-2006. Velim treba pitat za razliku ona dva clana. Mozda pase i od drugih motora, ionak ide tvoja usisna grana, termostat, nosaci, poklopci, kvacilo, sve ide s tvog, cijela periferija. Mislim da mozda ima razlika u polozaju kojeg indikatora na bloku ali je to mizerno.

Link to comment
Share on other sites

@ivan.martinko
Ovaj Lotus iz Mostara odgovorio na mail da nema.
Ovaj iz Trogira je stari motor iz clia bez variabilne...
Ostalo mi je daleko

Poslano sa mog koristećiTapatalk


Nemoj nista uzimat dok ne upalis taj motor sa donora i uvjeris se da je sve ok. Najbolja ti je opcija da ti ga odmah i ugrade na istom mjestu. Slanje motora na paleti iz zg je oko 500kn ako vec nemas nekoga da ti ga preveze.
Link to comment
Share on other sites

I naravno mora bit suh motor. Novi kuplung stavi ak je stari davno mijenjan, razvod premjesti sa starog kao i obje remenice, remen novi jer su ovaj sav zamastio, svjecice prebaci ak su ti novije i prije prvog paljenja novo ulje u motor i filter. Drzimo ti fige.

Kiler klime ide van tak da ga moras ponovno napunit. Idealno bi bilo da ti onaj kod kog servisiras klimu izvuce plin da se ne baca bezveze. Nije jeftin s i to je staklenicki plin.

Link to comment
Share on other sites

Nisam pratio šta se dešava jer mi je već slabo(a znam kako je tek frenču) od ovog topica. 
Sve sto mi odovuda kažemo je čisto gatanje u kuglu. Svatko ima svoje misljenje i dolazi do zbrke. Za pretpostaviti je da je posao odrađen ofrlje. koliko se sjecam da je od prijatelja kupljen taj senik pa se nadam da taj prijatelj nije šupak koji je znao da je auto problematičan..

Da ja imam situaciju da mijenjam motor jer mi se već napio krvi bi gurnuo 1.8 ili 2.0.

 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

ma ne mogu frenda kriviti, prošao sam 100 tkm od tada. Da nije bilo havarije sa zupčastim sve bi se ovo izbjeglo.

Dobih informaciju da je 782 motor ugrađivan svo do 2008/09 pod tim kodom u Scenica, ali i u turski sedan megane 2, te da je istih dosta po Bosni prodano

Link to comment
Share on other sites

Nisam pratio šta se dešava jer mi je već slabo(a znam kako je tek frenču) od ovog topica. 
Sve sto mi odovuda kažemo je čisto gatanje u kuglu. Svatko ima svoje misljenje i dolazi do zbrke. Za pretpostaviti je da je posao odrađen ofrlje. koliko se sjecam da je od prijatelja kupljen taj senik pa se nadam da taj prijatelj nije šupak koji je znao da je auto problematičan..
Da ja imam situaciju da mijenjam motor jer mi se već napio krvi bi gurnuo 1.8 ili 2.0.
 
To bi bilo idealno, postojao je megane i scenic 2, 2.0i u rusiji, vidio sam neki video ali nema nesto puno vise ks. Mislim 135 ks jer je ovaj 1.6 ionako preslab za scenica a i meganea. Scenic 2 ima 1350 kg, pa pun auto putnika, otraga teret, breg i auto jedva ide a pije 10+ litara. Puno preinaka ide ak ide unutra F4p ili f4r.. i getriba i komp i pol instalacije. Sebi to slagat - ok, ali nitko to nebi slagao nekoj uobicajenoj musteriji. S tim da tih motora ima jos manje da nisu razvaljeni.
Link to comment
Share on other sites

Baš sam jučer razgovarao sa kolegom koji je nema dugo mijenjao motor u svojoj Laguni. Laguna je 2004 god i stavio je unutra motor iz Megana 2009 god. Uzeo je goli motor i sa starog je sve pasalo na taj novi. Isto ima varijabilnu remenicu, rekao je da ima i kajlu na radilici. Uglavnom nije imao nikakve zafrkancije oko prebacivanja. E sad dali su iste oznake bile na starom i novom motoru ne znam jer ne zna ni on više. Stari je već završio na otpadu tako da ne može ni provjeriti. Razlog zamjene je bio taj da mu je preskočio zupčasti 4 zuba nakon cca 30000 tkm otkako je napravio zamjenu.


Poslano sa mog Redmi Note 9 Pro koristeći Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

11 hours ago, ivan.martinko said:
12 hours ago, laci said:
Nisam pratio šta se dešava jer mi je već slabo(a znam kako je tek frenču) od ovog topica. 
Sve sto mi odovuda kažemo je čisto gatanje u kuglu. Svatko ima svoje misljenje i dolazi do zbrke. Za pretpostaviti je da je posao odrađen ofrlje. koliko se sjecam da je od prijatelja kupljen taj senik pa se nadam da taj prijatelj nije šupak koji je znao da je auto problematičan..
Da ja imam situaciju da mijenjam motor jer mi se već napio krvi bi gurnuo 1.8 ili 2.0.
 

To bi bilo idealno, postojao je megane i scenic 2, 2.0i u rusiji, vidio sam neki video ali nema nesto puno vise ks. Mislim 135 ks jer je ovaj 1.6 ionako preslab za scenica a i meganea. Scenic 2 ima 1350 kg, pa pun auto putnika, otraga teret, breg i auto jedva ide a pije 10+ litara. Puno preinaka ide ak ide unutra F4p ili f4r.. i getriba i komp i pol instalacije. Sebi to slagat - ok, ali nitko to nebi slagao nekoj uobicajenoj musteriji. S tim da tih motora ima jos manje da nisu razvaljeni.

Već sam bio govorio, ponovit ću još jednom. Laguna 2 benzin, 1.8 ili 2.0, ne turbo. Goli motor. Periferiju od sadašnjeg motora prebaciti. Novu distribuciju. Kraj price. Gotovo za 2 dana. 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Mozda ja ne kuzim, ali skinuti poklopac ventila i vidjeti hidropodizace i kakva je stvar ne bi trebao biti veliki poduhvat, isto tako spustiti  karter i vidjeti letece lezajeve. Ako je tu sve cisto zatvoriti sve namazati diht mase (najjeftinije) i traziti drugi motor, ako je tu nesto lose onda to sloziti i voziti dalje. Naravno ako se uzme u obzir da je glava citava od kada je preskocio remen. Ako tu ne stima nesto, onda bolje odmah novi motor.

Ili mozda najbolje drugi mehanicar?

Link to comment
Share on other sites

Zvuk izvana

http://cloud.tapatalk.com/s/60c5dd4adef3f/VID-20210613-WA0005.mp4

Poslano sa mog koristećiTapatalk



31 minutes ago, Domba said:

Mozda ja ne kuzim, ali skinuti poklopac ventila i vidjeti hidropodizace i kakva je stvar ne bi trebao biti veliki poduhvat, isto tako spustiti  karter i vidjeti letece lezajeve. Ako je tu sve cisto zatvoriti sve namazati diht mase (najjeftinije) i traziti drugi motor, ako je tu nesto lose onda to sloziti i voziti dalje. Naravno ako se uzme u obzir da je glava citava od kada je preskocio remen. Ako tu ne stima nesto, onda bolje odmah novi motor.

Ili mozda najbolje drugi mehanicar?

ne bih s ovom glavom i bregastima i curenjem ulja na semering se više zajebavao. Možda i kompletna nova, rabljena glava kad bih znao da je u bloku sve ok. Čak bi mi to bilo najbolje rješenje, ali sve se svodi na eksperimentiranje. Staviš novu glavu i bregaste i što ako zvuk ne nestane, a pare si ulupao?

Link to comment
Share on other sites

10 minutes ago, frenchkey said:

Zvuk izvana

http://cloud.tapatalk.com/s/60c5dd4adef3f/VID-20210613-WA0005.mp4

Poslano sa mog koristećiTapatalk


 

ne bih s ovom glavom i bregastima i curenjem ulja na semering se više zajebavao. Možda i kompletna nova, rabljena glava kad bih znao da je u bloku sve ok. Čak bi mi to bilo najbolje rješenje, ali sve se svodi na eksperimentiranje. Staviš novu glavu i bregaste i što ako zvuk ne nestane, a pare si ulupao?

Zato skines karter i vidis da li lupa leteci ili nesto u bloku. Skinuti ne moze biti toliko tesko. Ako ne lupa leteci, tj ako na njemu nema lufta onda sve znas.

Osobno ne bi kupovao motor dok ne bih bio 100% siguran da moram, nikada ne znas sto kupujes i koliko dugo sjedi...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Već sam bio govorio, ponovit ću još jednom. Laguna 2 benzin, 1.8 ili 2.0, ne turbo. Goli motor. Periferiju od sadašnjeg motora prebaciti. Novu distribuciju. Kraj price. Gotovo za 2 dana. 
Aha, hvala, ne sjecam se toga. Rekao si davno sa pase sa 1.6 na 1.4, al ovo 1.8 i 2.0 nisam znao, samo od lagune il megane 2 je postojao isto 2.0. al kod nas su rijetki. A i 1.8 i 2.0 su rijetki i imaju vec gro kilometara pa treba i rastavit motor pa pogledati.. znaci pase getriba od 1.6 i nosaci sve gore? Zamasnjak i kuplung ostaje od 1.6 i sve ostalo pase.
Mislio sam da ima vise razlike.

A ovo razlika između npr 2009. i 2004. K4M 78x i 84x, 85x nema. Goli blok i glava su isti..
Pase ti i od novijeg. Eto pase i od 2.0 iako sam mislio da nekaj njje isto..
Jel paše struja?

Poslano sa mog Redmi Note 9 Pro koristeći Tapatalk


Ocito pase sve sa 1.6 na 2.0 samo se pokopca..
Link to comment
Share on other sites

Ovaj zvuk je kao da motor nije u fazi. Jel moguće da je opet preskočio zub?

Link to comment
Share on other sites

ne mislim, zvuk je pretjeran ovako na videu, auto ide normalno i vuče kao i prije.

Podsjeća me na ovo iz videa:

 

 

Link to comment
Share on other sites

Klackalica ili podizac. Vjerojatno naceti, osteceni od sudara s klipom ali nisu pregledani ni zamjenjeni.

Link to comment
Share on other sites

i lijepo su vidljivi semerinzi, obični na ispušnoj bregastoj i teflonski na usisnoj bregastoj, odnosno na varijabilnoj remenici

819299741_semeringbregastescenic.thumb.jpg.82c0546b55fe59dd491145000e59ef50.jpg

1 minute ago, ivan.martinko said:

Klackalica ili podizac. Vjerojatno naceti, osteceni od sudara s klipom ali nisu pregledani ni zamjenjeni.

to bi bilo prihvatljivo za popravak

Link to comment
Share on other sites

kad bi to netko opet otvorio dekl, pregledao bregaste jel koja spigana (očito nekaj je spigano, možda je zato poderana klackalica ko na ruskom videu, ili hidro podizač puko usput curi i semering svako malo, pa odušak iberlauf očistiti i cijelu granu) onda se isplati.. ali da netko tko nema pojma ide pokušavati, pa ja se nebi usudio to, na svom autu da, al na tuđem ne, ak nisam 100% siguran da to radim kako treba..

15 hours ago, laci said:

 

Da ja imam situaciju da mijenjam motor jer mi se već napio krvi bi gurnuo 1.8 ili 2.0.

 

jel paše od ovog auta motoru unutra na šaraf? oba su megane 2 trebalo bi..

https://www.njuskalo.hr/motor-pogonski-dijelovi/renault-megane-sedan-2.0-16v-motor-oglas-34756237

Link to comment
Share on other sites

Pa french ne kuzim sta nema netko u splitu tko bi ti po zvuku odredio jel stvar u glavi ili bloku. Mehanicarski stetoskop ili bar dugacki sarafciger. Mozes i jednostavnom metodom instaliras si na mobitel neki sound/db meter ilitiga po nasem mjerac decibela. Pa prolazis po motoru i gledas di je veca razina. Ekvivalent profi uredaju.. Onak pada mi na pamet bar 5 metoda s kojima bi nasao taj zvuk u 10 minuta. Ako ti je do glave to sa hidropodizacem ili klackalicom se rjesi jako brzo i jeftino.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

32 minutes ago, ivan.martinko said:

kad bi to netko opet otvorio dekl, pregledao bregaste jel koja spigana (očito nekaj je spigano, možda je zato poderana klackalica ko na ruskom videu, ili hidro podizač puko usput curi i semering svako malo, pa odušak iberlauf očistiti i cijelu granu) onda se isplati.. ali da netko tko nema pojma ide pokušavati, pa ja se nebi usudio to, na svom autu da, al na tuđem ne, ak nisam 100% siguran da to radim kako treba..

jel paše od ovog auta motoru unutra na šaraf? oba su megane 2 trebalo bi..

https://www.njuskalo.hr/motor-pogonski-dijelovi/renault-megane-sedan-2.0-16v-motor-oglas-34756237

ma ne znam, to je 2.0, valjda bi i instalaciju, ecu i štalisvene trebalo mijenjati, a za to nisam baš spreman

 

3 minutes ago, Lowlife said:

Pa french ne kuzim sta nema netko u splitu tko bi ti po zvuku odredio jel stvar u glavi ili bloku. Mehanicarski stetoskop ili bar dugacki sarafciger. Mozes i jednostavnom metodom instaliras si na mobitel neki sound/db meter ilitiga po nasem mjerac decibela. Pa prolazis po motoru i gledas di je veca razina. Ekvivalent profi uredaju.. Onak pada mi na pamet bar 5 metoda s kojima bi nasao taj zvuk u 10 minuta. Ako ti je do glave to sa hidropodizacem ili klackalicom se rjesi jako brzo i jeftino.

Problem je šta ovaj moj prvi mehaničar kaže to je zvuk odozdo, drugi odozgo, treći nije siguran, četvrti me neće primiti jer ima samo svoje stalne mušterije, peti isto. Probat ću to s mobitelom dobra ideja

 

Link to comment
Share on other sites

vidiš da je sad @laci reko da paše 2.0 16v unutra.. ako pašu đekovi na dizne, na solenoid VVT-a i ak ide throttle body sa strane da ne moraš usisnu granu mijenjati to ide na šaraf. ak je usisno tijelo iza onda ne paše cijev iberlaufa pa treba pripasavati to, ali ja bi uzeo taj motor, sredio ga (opet nova distribucija i varijabilna koja je drugačija), malo poštelaš plinsku mapu i imaš 136ks.. 

doduše dovoljna je i glava od clia rs i mapa da iz 1.6 izvučeš 136ks. ali 2.0 ima više momenta. 

al opet ti se voziš na plin i bitno ti je samo da se kotrlja bez kvarova.

1 hour ago, frenchkey said:

i lijepo su vidljivi semerinzi, obični na ispušnoj bregastoj i teflonski na usisnoj bregastoj, odnosno na varijabilnoj remenici

819299741_semeringbregastescenic.thumb.jpg.82c0546b55fe59dd491145000e59ef50.jpg

to bi bilo prihvatljivo za popravak

ovo je slika tvoje glave ili? ili je slika špiglirana il su bregaste zamijnjene.. ova bliže faru je sa varijabilnom, usisna, a ona ispod vjetrobranskog stakla je obična, ispušna.. jel ja krivo vidim il kaj?

Edited by ivan.martinko
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.