Jump to content

Opet zaje...a


frenchkey

Recommended Posts

On 05. 10. 2023. at 19:37, ivan.martinko said:

To sto su suhi amortizeri ne znaci da su dobri. 

Na mojoj skodi su bili na 190000 km suhi a bili su losi.

Sad da mjeris silu stlacivanja i povrata (rebound) bili bi na ispod 50% kapaciteta. Tek kad stavis nove vidis kak su stari bili losi. Isto ko i gume. Kad stavis nove, vidis da su u osnosu na stare nebo i zemlja, bez obzira imale li ripnu skoro ko nove.

Tocno tako.. A razlog tome je ulje. Kao i motorno ulje, i ulje u amortima radi stalno i to jako.. I gubi viskozitet. Znaci nije da se nesto mehanicki osteti nego ulje....

E sad za razliku od motorcikla nisu namjenjeni da se servisiraju, sta mi je malo cudno jer nisu jeftinije ...

No na motoru i ako godisnje radi mnogo mnogo manje kilometara se preporuca godisnje mijenjat ulje u vilicama ako se vozi ozbiljnije ili na pisti, a ako je laganini cisto cesta onda svake 3-5 god... 

Link to comment
Share on other sites

On 09. 10. 2023. at 13:54, ivan.martinko said:

to je za skinut i u smeće.. NHF.

Vjerojatno si u pravu. I nije 260 tkm neko 276 tkm.

Morat ću pogledat što je bila prva ugradnja, vjerojatno KYB, pa naručiti sva 4

Link to comment
Share on other sites

Posavjetuj se sa Anđelkom. 

Ja sam za krstaricu kayabe uzeo. 

Link to comment
Share on other sites

meni su na meganu pucali zadnji amortizeri pri ušicama dole na kotaču. Štos je bio u tome da se ne smiju stegnuti šarafi na dizalici nego kada se auto spusti na tlo i još ga malo zualjuljati pa tek onda stisnuti taj donji vijak. Što se majstorima nije dalo naravno, jer treba imati kanal ili leći ispod.

Nakon original kyb i bilsteina b4 (govno made in romania) stavio neke najjeftinije i sam ih motirao. I eno ih još na njemu 10g nakon

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Nije to nego jednostavno bi nakon 2-3miseca na testu pokazali 10% i tako 3 para... I onda kad mi je puka film u Anđelka uza TRW i nakon 4 godine su na 92%....

Edited by macak
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, frenchkey said:

meni su na meganu pucali zadnji amortizeri pri ušicama dole na kotaču. Štos je bio u tome da se ne smiju stegnuti šarafi na dizalici nego kada se auto spusti na tlo i još ga malo zualjuljati pa tek onda stisnuti taj donji vijak. Što se majstorima nije dalo naravno, jer treba imati kanal ili leći ispod.

Nakon original kyb i bilsteina b4 (govno made in romania) stavio neke najjeftinije i sam ih motirao. I eno ih još na njemu 10g nakon

pa normalno, to se na svim selenima radi tako

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Moji 4 kayabe su ok nakon godinu dana i 15000 km. Tvrđi su od OEM.

Anđeko mi je nudio i TRW.

Link to comment
Share on other sites

Prednji Sachs 115e par, kape i lezajevi amortizera 65e par, odbojne gume prednjih amortizera 14e par. 

Zadnji amortizeri Sachs 106e par

Ukupno 300e bez postarine. 

Link to comment
Share on other sites

9 hours ago, frenchkey said:

Prednji Sachs 115e par, kape i lezajevi amortizera 65e par, odbojne gume prednjih amortizera 14e par. 

Zadnji amortizeri Sachs 106e par

Ukupno 300e bez postarine. 

 

to je kod barba Angelka?

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.