Jump to content

Opet zaje...a


frenchkey

Recommended Posts

Dobio konc dimer pa cu 1:10 ako nije preblago napraviti u spricu i oprati ovih dana kad bura stane

Poslano sa mog SM-A315G koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Po pitanju tih čišćenja i čistača, meni se dosta kupuju ova 2 sa slike.
Oba po 14,00 Kn.
Iako mi se nitko nije žalio na PAGID, nekako osobno više preferiram LIQUI MOLY.

I ono što dosta njih hvali kod oba, jest to da se iskoristi cijela limenka.

Za velike površine (prostore, hale....) ima Loctite jedan svoj proizvod koji je koncentrat (neki BLUE nešto, prodaju ga moji kolege raznim firmama, ali nije moja domena pa ne znam napamet) I sa njime se može svašta čistiti, ali nije to za ovako neke sitne stvari, iako ima i manje pakiranje od 750ml.
cd5e55f27975a2bcaf120adebbe95fe3.jpg

Poslano sa mog SM-N970F koristeći Tapatalk

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

pa što ne šutiš. Sad ću uz svaku narudžbu bar 1 LM spray

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

pa što ne šutiš. Sad ću uz svaku narudžbu bar 1 LM spray
[emoji1]
Ma danas sam došao do zaključka da nisam predstavio (osvježio) svoj prodajni asortiman već jako dugo, tako da ću onu svoju temu ovdje morati dići iz pepela i temeljito ju obnoviti [emoji16]

Poslano sa mog SM-N970F koristeći Tapatalk

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Vjerojatno Loctite SF 7840... Natural Blue Cleaner...to kod mene u firmi koriste za čišćenje i odmašćivanje dijelova bagera,valjaka i finišera...

Nije loš za biorazgradivi proizvod...


  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Vjerojatno Loctite SF 7840... Natural Blue Cleaner...to kod mene u firmi koriste za čišćenje i odmašćivanje dijelova bagera,valjaka i finišera...

Nije loš za biorazgradivi proizvod...



E točno to!
Nisam puno u Loctite-u, to rade drugi kolege (a ja ga zapravo uveo u firmu 2003 [emoji1]), no imamo ga (upravo uslikao) i 5L koncentrata košta 373,00 Kn.

Ima negdje i tehnički list u kojim sve omjerima se razrjeđuje, ali svi koji ga koriste ga hvale, a čiste puno toga. fd426dd888908316498c922802c95f21.jpg7d25a2d566b914ba60b75f5863400cab.jpg

Poslano sa mog SM-N970F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, lageros-zg said:

E točno to!
Nisam puno u Loctite-u, to rade drugi kolege (a ja ga zapravo uveo u firmu 2003 emoji1.png)

a ja te kolege od 2004te zivkao po nekoliko puta dnevno... pao mi na pamet novi nadimak LokMilki :D :wub:

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

17 minutes ago, riceburner said:

a ja te kolege od 2004te zivkao po nekoliko puta dnevno... pao mi na pamet novi nadimak LokMilki :D :wub:

I dalje je "lud" :D 

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Danas sam oprao motor nakon jucerasnjeg prženja po AC St Ploce.
Malo mi masnjikavo izgledalo, ali vidit cemo nakon pranja i povratka.
Odozdo isto katastrofa masno, imao sam neki spray na kojem pise za suho pranje motora, ali treba isptati vodom, haha.
Nakon 10 min ide voda i bude neka bijela tekucina kao kad leres ivasolom, ali nekako slabašno pere

Poslano sa mog koristećiTapatalk

Link to comment
Share on other sites

Nije mi jasno kakvi su to majstori koji naplate 800 kn za zamjenu jednog semeringa a nisu u stanju oprati motor bar s te strane gdje je ostao masan.. kakav hoštapleraj, uzas.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Oprao je samo područje zupcastog...
Gledam jutros, naoko suho, ali ipak kad povučem prstom iznad vodene pumpe prema nosacu motora ostaje blago mastan.
Poklopac zupcastog koji se veze na nosac motora nije prao, a meni je bez skidanja isti nedostupan za oprati.
Nadam se da su to jos ti ostatci...

Poslano sa mog koristećiTapatalk



  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Trebali su oprat slonovi. Da sno blize bi ti ja oprao to.. skinuo dekl i sve da bude suho.

Link to comment
Share on other sites

Mislim da bi trebalo skinuti i kotac i oblogu blatobrana i šus pleh, tj. plastiku, i onda sve dobro oprati s te desne strane

Poslano sa mog koristećiTapatalk

Link to comment
Share on other sites

da, kotač dolje, plastiku dolje i onda bočno i odozada oprati, sigurno ima ulja i po mostu i vilici..

Link to comment
Share on other sites

Ima, ima, podvukao sam se s zaokrenutim kotacem, vidi se

Poslano sa mog koristećiTapatalk

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Mali update, nažalost druga vrsta semeringa nije popravila problem. Ulje i dalje curi, čini mi se sve više. Nemam više pojma što napraviti. Da netko kaže kupi novu bregastu, kupio bi. Ni na yt nema ni jedan smisleni video na tu temu

Link to comment
Share on other sites

šteta, žao mi je zbog silnih problema i bačenih novaca i vremena na jedan semering.. probaj reklamirat kod ovih zadnjih, valjda postoji nekakva garancija.

i onaj lik koji je prvi put slagao, trebao je pregledati bregaste na toj kilometraži, pogotovo ovu na kojoj je varijabilna..

treba pogledati dosjed bregaste, da nema neke crte po sebi.. nekad sam semering zna iscrtati crtu na čeliku, nevjerojatno ali vidio sam i to. 

neznam kakvi su dole meštri ali ako imaš vremena, otputuj negdje gdje radi netko tko je poznat da ti to zamijeni..

ovo sa običnim semeringom me ne čudi da je propustio jer je i prvi renoov motor sa varijabilnom imao PTFE semering tu.

meni je lik zamjenio sva 3 i sve je suho već 2 mjeseca.. stavljeni su corteco PTFE.

ali nakon uprešavanja semeringa (nije ih zakucavao čekićem neg uvlakačem uvlačio) sve je ostalo stajati preko noći (ne samo 2-4 sata)

Link to comment
Share on other sites

satima sam proučavao problem i našao jedan zanimljiv video i objašnjenje. Lik je to riješio na ''redneck'' način, ali izgleda da funkcionira i zvuči logično zašto uljna pumpa nabija tlak pod semering i zašto to ulje onda nema kud nego kroz taj semering vani. Kod mene je ulje redovno mijenjano, ali uslijed preskakanja zupčastog lako moguće da je isti scenarij.

Pogledaj video, ovo dole je objašnjenje 

google translate na engleski mi je dao ovo:

''Well gentlemen, apart from the videos I make this summary in general of what the said videos say, this tutorial is to solve the oil loss in the camshafts of the symbol k4m engine, I had a lot of oil loss, previously put the seals of Corteco brands that charged me expensive because they were sold to me as original and I could not solve the loss, I clarify that this loss is generated because both the camshafts and the cover where said camshafts support are worn by their use and by putting oil of poor quality and not making the oil changes in a timely manner, but in short mine are already very worn, the solution is the following, we disassemble and remove the camshafts and as I explained in the previous video when the seats are worn and in particular the last one where the seal goes, as the camshaft vibrates as there is play in the benches, for this reason the seal cannot hold the oil, the oil pump continues to draw pressure and therefore This accumulates oil between the seal and the wall of the bench, as there is no backlash, this oil flow tends to come out through the seal, what I did was to drill with a wick in that wall and below the bench as seen In the video, this is so that pressure is not generated in this small chamber and the oil does not accumulate, this oil re-enters the lid and apart I put sabo seals, also with a 1000 sandpaper I polished the camshaft well where the check goes, in this way solve''

 

 

 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Znači, frajer je probušio dosjed u kojem se skuplja ulje tako da se kroz tu rupu ulje može vratiti u motor...

Link to comment
Share on other sites

Ovaj na videu nema varijabilnu.
Inace na desnoj strani gdje sjeda ispusna bregasta glava ima dve rupice za odlazak ulja koje se vraca iz remenice. Netko zna zakucati do kraja semeringe i eto sranja zacepe se rupe i procuri.
On je jednostavno iskopirao sistem koji tvoj auto vec ima.
Ovaj prvi tko ti je radio trebao je pregledati bregaste jer ima auto vec km a i bila je mala havarija.
Uglavnom nekom pouzdanom mestru koji kuzi renoe tko moze pregledat da nije bregasta podsrana ili u ekscentru.
Dakle trebas mehanicara a ne rastavljaca starih i sastavljaca novih dijelova. Dobrog dijagnosticara.

Link to comment
Share on other sites

Ludilo, nebi nikad isao na takve metode. French jel provjerio majstor bregaste koliko idu u ekscentar i dal uopce idu nakon sto su se ventili i klipovi poljubili. Pritisak ulja, mozda rasteretni ventil na uljnoj pumpi zeza pa povremeno digne tlak ulja i izbije na par mjesta. Poznata boljka na starim k9k a ista je pumpa u igri.. Tesko mi je za povjerovat da par majstora neznaju namontirat obican semering mada i paze na upute.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

11 hours ago, ivan.martinko said:

Ovaj na videu nema varijabilnu.
Inace na desnoj strani gdje sjeda ispusna bregasta glava ima dve rupice za odlazak ulja koje se vraca iz remenice. Netko zna zakucati do kraja semeringe i eto sranja zacepe se rupe i procuri.
On je jednostavno iskopirao sistem koji tvoj auto vec ima.
Ovaj prvi tko ti je radio trebao je pregledati bregaste jer ima auto vec km a i bila je mala havarija.
Uglavnom nekom pouzdanom mestru koji kuzi renoe tko moze pregledat da nije bregasta podsrana ili u ekscentru.
Dakle trebas mehanicara a ne rastavljaca starih i sastavljaca novih dijelova. Dobrog dijagnosticara.
 

A imaju li te rupice na strani  usisne bregaste? To mene zanima, na ispušnoj ne curi

Bregastu nije nitko provjeravao. Ako je do nje, nije problem kupiti novu, ali ako su stradali dosjedi na glavi i poklopcu ventila, onda sam ju džabe kupovao. A za novu glavu i nove bregaste nemam ''vremena'', prije ću nabaviti polovan motor iz Italije za 300€ od nekog megane 3 ili scenica 3, što noviji

11 hours ago, Lowlife said:

Ludilo, nebi nikad isao na takve metode. French jel provjerio majstor bregaste koliko idu u ekscentar i dal uopce idu nakon sto su se ventili i klipovi poljubili. Pritisak ulja, mozda rasteretni ventil na uljnoj pumpi zeza pa povremeno digne tlak ulja i izbije na par mjesta. Poznata boljka na starim k9k a ista je pumpa u igri.. Tesko mi je za povjerovat da par majstora neznaju namontirat obican semering mada i paze na upute.

ne izbija nigdje nego tu, čepovi s druge strane glave su suhi, sve drugo je suho. Semering je po meni uvijek bio namontiran dobro samo se u toj komorici, međuprostoru stvara tlak i ulje mora negdje izbiti ako nema rupica za povrat kao na ispušnoj strani

12 hours ago, Ivan1902 said:

Znači, frajer je probušio dosjed u kojem se skuplja ulje tako da se kroz tu rupu ulje može vratiti u motor...

Toliko sam očajan da bih to napravio bez obzira na sve. Jedino ne bih skidao glavu i probao nekako prihvatiti špenu, možda nagurati krpu kroz otvor za ulijevanje ulja ili neku malu cjevčicu, usisavač, aaaa

Link to comment
Share on other sites

Sve se da izmjerit, ekscentricnost naravno dok je sve zasarafljeno. Nema smisla razbusavati glavu, sve mora radit kako je projektirano. Ovo s busenjem su upitne metode za koje je pitanje jel bi kod tebe imale smisla. Najbolji servis koji bi to znao odradit po ps vjerojatno netko tko nije samo mjenjac djelova. Drugi motor sad kad si sve slozio i ulozio nema mi smisla

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.