Jump to content

Opet zaje...a


frenchkey

Recommended Posts

Majstoru skini karter i glavu i nek vidi. Ako ništa ne može vidjeti ne sklapati ništa nego tražiti drugi motor. Ovaj ionako su mislio zamjeniti. Imaš Megane 1 dok motor ne nađeš?

Link to comment
Share on other sites

Naopako su remenice na ovoj slici..

Ako si zainteresiran povoljno se riješiti tog senica javi

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

A evo isti lik o curenju semeringa, samo google prevoditelj qrca ne valja

 

 

a evo i zašto ulje dospjeva u usis. Koliko ja kužim poklopac separatora uljnih para nije dobro zabrtvljen pa pare umjesto kroz labirint idu direktno u kutiju filtera zraka. 

 

Link to comment
Share on other sites

Ulje u usisu ce ti samo zaprljati klapnu ali nema veze sa tvojim problemom.. sve to motor proguta. Ima tu vise razloga.

Link to comment
Share on other sites

znam da nema ali mi se činilo poučno. Lik tvrdi da je u tvornici tu loše zabrtvljen uljni separator

Link to comment
Share on other sites

To je labirint, tvornicki je zabrtvljeno kako je, mislim da ti nemas problema s tim. K4M ti je u Rusiji jako popularan motor kao i 2.0 F4R koji je donedavno isao u dustera u Rusiji, rijetki su tam dizeli, jaki minusi i sneg, benzinac du ide bez greske i pogotovo je popularan jer podnosi njihov najjeftiniji benzin i raja masovno vozi benzince. Dosta lada ima bas taj motor. Cak i jedan moskvič. Tak da oni okrecu s tim pol milje, pa generalka pa opet pol milje. Nisu ovisnici o dizelu ko eu jer imaju svoju naftu i rafinerije.
Zato ti je vecina clipova o servisima na ruskom kao i sami Pyren je ruski program. Jer imaju jako puno renoa benzinaca i voze ih.
Separator se moze zastopati od losijeg ulja i nakon puuuno km i onda ga treba ocistiti a ovaj mladi mehanicar je upgrejdao separator da losiji motor ne baca ulje u usis.

Mnoge lade imaju te motore od 1.6-2.0.
Uostalom renault grupa je kupila AVTOVAZ (lada itd..)

Link to comment
Share on other sites

E da je kod nas vise takvih majstora. Ovdje su zatupili od izmjena dijelova. Zupcasti remen izmjena ispada krajnji doseg.

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites



Već sam bio govorio, ponovit ću još jednom. Laguna 2 benzin, 1.8 ili 2.0, ne turbo. Goli motor. Periferiju od sadašnjeg motora prebaciti. Novu distribuciju. Kraj price. Gotovo za 2 dana. 


Ide onda i komplet usisna grana sa diznama od 1.6? Jer je grana od 2.0 drukcija i dizne idu sa vanjske strane. Komplet usis onda ostaje, sad jedino ak idu samo dizne od 2.0 na granu od 1.6 i dizne od 1.6. mogu to one napajati? Jer si jednom rekao da su dizne na 1.4 i 1.6 motorima iste..
S prednje strane ako pasu svi indikatori osim sto moj auto ima na karteru indikator razine ulje. To bi onda trebalo deaktivirati preko dijagnostike jer ga u 2.0 nemam kud ustekati.. karter mi je ko od 1.5 dizela. Uglavnom bilo bi posla.


bc0f5ca2e1472f4028b1d7f790645d9d.jpg9a99e4ab02b5d1fe1db1b5c9df57f1e9.jpg
Link to comment
Share on other sites

Da ubacit ce mu netko 2.0. Pa koje fantazije. To je za DIY likove koji imaju vremena, mjesta i drugi spare parts auto.
Jebate nemogu mu ti panjevi namontirat semering da ne curi. Neznaju njih 3 odredit odakle tuce motor na pol metra bar ni na koju rupu curi. Bokte sva sreca da ima onog starog sta zna kocnice namontirat jer dela to cijeli zivot.

Zamisli kolko bi ova tema imala desetka tisuca stranica..

Link to comment
Share on other sites

Novi majstor, nova dijagnoza, početna....

Dakle novi meštar nakon pažljivog osluškivanja misli da je riječ o bolcenu, piksni ili kako se to već zove u jednom od klipova. Laganim varijacijama na pedali gasa čak se dobije da se ne čuje ovaj zvuk. Prijedlog je da mu sutra navečer dovedem auto da prenoći i ohladi se pa će skinuti bobine i svjećice, dovoditi klipove ručno u gmt i pokušati stisnuti kroz otvor svjećice nekim odvijačem ili sličnim alatom u čelo klipa i ako se začuje kliktanje na nekom od njih onda će biti siguran u svoju teoriju.

Kaže da nije neki problem staviti novi klip ukoliko je motor dobar, ne troši ulje i slično. Glava svakako ide dolje.

Što se tiče varijante nabaviti drugi motor tu odluku prepušta meni jer se sam par puta opekao na ''provjerenim'' motorima.

Bude li popravka, promijenio bih i leteće ležajeve kako mi sad pada na pamet

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

39 minutes ago, frenchkey said:

Novi majstor, nova dijagnoza, početna....

Dakle novi meštar nakon pažljivog osluškivanja misli da je riječ o bolcenu, piksni ili kako se to već zove u jednom od klipova. Laganim varijacijama na pedali gasa čak se dobije da se ne čuje ovaj zvuk. Prijedlog je da mu sutra navečer dovedem auto da prenoći i ohladi se pa će skinuti bobine i svjećice, dovoditi klipove ručno u gmt i pokušati stisnuti kroz otvor svjećice nekim odvijačem ili sličnim alatom u čelo klipa i ako se začuje kliktanje na nekom od njih onda će biti siguran u svoju teoriju.

Kaže da nije neki problem staviti novi klip ukoliko je motor dobar, ne troši ulje i slično. Glava svakako ide dolje.

Što se tiče varijante nabaviti drugi motor tu odluku prepušta meni jer se sam par puta opekao na ''provjerenim'' motorima.

Bude li popravka, promijenio bih i leteće ležajeve kako mi sad pada na pamet

To je ono što sam ti preporučio kada je glava bila dolje šteta je ne promjeniti karike i leteće ležajeve jer je otvoren motor te se napravi usput provjera svega ostaloga takozvana polugeneralka pa ako je i koja piksa dobila ili nešto može se uočiti i zamijeniti... No što je tu je sada. Neka ti samo trošak puta ili udaljenost majstora ne bude problem ukoliko ti netko nekoga sigurno preporuči da zna znanje... 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

On 13. 06. 2021. at 15:36, ivan.martinko said:

vidiš da je sad @laci reko da paše 2.0 16v unutra.. ako pašu đekovi na dizne, na solenoid VVT-a i ak ide throttle body sa strane da ne moraš usisnu granu mijenjati to ide na šaraf. ak je usisno tijelo iza onda ne paše cijev iberlaufa pa treba pripasavati to, ali ja bi uzeo taj motor, sredio ga (opet nova distribucija i varijabilna koja je drugačija), malo poštelaš plinsku mapu i imaš 136ks.. 

doduše dovoljna je i glava od clia rs i mapa da iz 1.6 izvučeš 136ks. ali 2.0 ima više momenta. 

al opet ti se voziš na plin i bitno ti je samo da se kotrlja bez kvarova.

ovo je slika tvoje glave ili? ili je slika špiglirana il su bregaste zamijnjene.. ova bliže faru je sa varijabilnom, usisna, a ona ispod vjetrobranskog stakla je obična, ispušna.. jel ja krivo vidim il kaj?

tek sad skužio ovo boldano.

Link to comment
Share on other sites

Javio mi frend da mu je poznanik slupao Scenic 2 2007. g., i da ima motor s 120 tkm, kojem je nedavno rađen veliki servis.

Kod tog motora je K4M 766 i imao je 6 brzinski mjenjač

E sad dali paše? Dire mi kaže da pašu samo 782 i 812, hm?

Sa ove ruske stranice vidim da je nekoliko varijanti išlo u Scenic 2

image.thumb.png.da9da17be672eafe4e988de804caff3b.png

Link to comment
Share on other sites

Ma drukcije rupe od nekih senzora, sipka od ulja je na sredini ko kod dizela. Al sve su to sitnice. Treba bas gledat u goli blok.

Link to comment
Share on other sites

Negdje spomenuše spojničku osovinu da nije ista...

No, da podijelim s vama moguće rješenje curenja ulja na semeringu usisne bregaste.

Provrtio sam sve ruske forume ovih dana i došao do jednog zanimljivog teksta. Izgleda da nisam sam s tim problemo, Rusija je ipak veliko tržište s puno K4M motora i vlasnika koji su voljni popravljati, a ne kao zapadna europa koja sve to baca nakon 10 godina, ako ne i prije.

Dakle google translate s Ruskog:

Sergey region86:
I want to share my sad experience. Probably someone will come in handy.

I struggled with the oil leak from the timing belt for a long time, did everything I did, disassembled many times, changed the oil seals of the camshafts, this is not for long. Until I understood the reason. The thing is that over time camshafts wear out along with the bed, especially on the left, where the phasic stands. The shafts begin to beat, the oil seals do not hold. The oil seal here is modern, polyacrylic without a spring, this is the whole trouble, its size is 42-33-6. I was looking with a spring, such no one makes. The way out was found to put another size 42-32-6, it is made of rubber and with a spring, as well as because the inner diameter is 32, it presses better. Supplied by Elring. Analog number: 158061.

This was the end of the torment. I will be glad to help someone with my advice.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Nevjerojatno mi je da se bregasta poila na semeringu. 

Link to comment
Share on other sites

Meni se na fiatu 1.2 8v pojela radilica na semeringu kod remenice. Bio ris onak s noktom mozes zapet. Al novi nabio 1 mm plicei jos ga premazao izvana jakom diht masom da ne mrda i drzalo ohoho par godina i prodan auto itd ..
Sve je moguce ako dosjedi seneringa nisu cementirani ili na neki drugi nacin obrađeni
Al ovdje je procurio i gumeni.. i ne mozes ga nabiti plice ni dublje.

Link to comment
Share on other sites

Nevjerojatno mi je da se bregasta poila na semeringu. 
Nije nista nemoguce. Ja sam vidio semering na alternatoru (sa vakuum pumpom) gdje je semering napravio brazdu na osovini statora skoro 1mm.
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Krivo citate, nije se pojela bregasta!
Potrošili su se dosjedi, lezajevi, na glavi i poklopcu na toj strani di je varijabilna, zato ona u radu ima lufta i strada taj teflonski semering.
Rjesenje je staviti obicni semering s federom, ali 1mm uži kako bi kompenzirao to vibriranje bregaste.
Ili novu glavu i bregaste, sto je malo skuplje

Poslano sa mog koristećiTapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ali taj jedan milimetar razlike je na dosjedu na bregastoj. Nije na glavi ni  na poklopcu. 

Nekakav logični zaključak mi se navodi da je dosjed na bregastoj platio!

 

Link to comment
Share on other sites

Krivo citate, nije se pojela bregasta!
Potrošili su se dosjedi, lezajevi, na glavi i poklopcu na toj strani di je varijabilna, zato ona u radu ima lufta i strada taj teflonski semering.
Rjesenje je staviti obicni semering s federom, ali 1mm uži kako bi kompenzirao to vibriranje bregaste.
Ili novu glavu i bregaste, sto je malo skuplje

Poslano sa mog koristećiTapatalk


To ce opet curiti na novom semeringu. Problem je sto ona mlatari dok radi. Na strojnu obradu glavu ili drugu.
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ne kuzim kak mu nije curilo prije neg je puko remen.. izgleda da je bila spigana bregasta i dobila luft na dosjedima na glavi..

Link to comment
Share on other sites

Ali taj jedan milimetar razlike je na dosjedu na bregastoj. Nije na glavi ni  na poklopcu. 
Nekakav logični zaključak mi se navodi da je dosjed na bregastoj platio!
 
Semering hvata oko varijabilne, ne direktno oko bregaste
Kod ispusne ide direkt na bregastoj.
Vidi sliku

Poslano sa mog koristećiTapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.