Jump to content

Opet zaje...a


frenchkey

Recommended Posts

I meni je pokvarilo raspoloženje kad si mi ovo javio. Još kad se ovako dogodi pred vikend pa onda dodatno živiš u neizvjesnosti... :hebemu:

Link to comment
Share on other sites

18 minutes ago, frenchkey said:

Ako je zupcasti preskocio, zašto i kako je to moguce?

loš španer, loš neki ležaj, prejako stegnuto nešto... you name it, razloga koliko hoćeš pošto se motor otvarao...

Link to comment
Share on other sites

ako je tvornička gore dobro je izdurala...s obzirom ako me sjećanje dobro služi da je tvornička  preporuka da se  ona mjenja na velikom servisu ili 120 tkm...stavi i novi zupčasti ako ju budeš mjenjao

Link to comment
Share on other sites

10 minutes ago, viry said:

ako je tvornička gore dobro je izdurala...s obzirom ako me sjećanje dobro služi da je tvornička  preporuka da se  ona mjenja na velikom servisu ili 120 tkm...stavi i novi zupčasti ako ju budeš mjenjao

Zupcati je stavio prije tjedan dana...

Link to comment
Share on other sites

43 minutes ago, frenchkey said:

235000 km

 

kod Anđelka je isto original 745 kn

Sa određenim strahom čitam ovaj topic, jer imam taj motor sa plinom u Scenicu. Ja sam nakon kupovine napravio veliki servis i jedna od stavki je bila i varijabilna remenica. Nadam se da ovaj put nije ništa strašno i da ćeš brzo i jeftino riješiti.

Link to comment
Share on other sites

da skužio sam..al zupčasti se ne stavlja natrag ako se jednom skine,ako bude mjenjao varijabilnu i ako je do nje...razgovarao sam svojedobno o tom problemu skidanja zupčastog sa majstorom koji radi u ovaštenom.....veli do 1000 km se može natrag stavit ak je skidan novi 

sam zupčasti i nije tak skup..150 do 200 kn...al čemu riskirat pa da opet taj zupčasti napravi neki problem

Edited by viry
Link to comment
Share on other sites

10 minutes ago, Vladek said:

Sa određenim strahom čitam ovaj topic, jer imam taj motor sa plinom u Scenicu. Ja sam nakon kupovine napravio veliki servis i jedna od stavki je bila i varijabilna remenica. Nadam se da ovaj put nije ništa strašno i da ćeš brzo i jeftino riješiti.

nema te što bit strah..kad se mjenja zupčasti set..mjenja se remenica radilice i remenica alternatora (ak nije fiksna) i varijabilna...  ja sam imao taj motor u meganu  100tkm sam napravio i nisam imao problema sa ventilima....a i stanje ventila možeš provjeravat kod Tidale  u Zaboku  osciloskopom.....dobro podešena  plinska mapa,ispravan O2 sensor,ulaz plina u motor čim bliže glavi motora...to su neke stavke koje sam pohvatao od majstora

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

ma jebeš remen i njega ću novog nije neka cijena, samo da ne bude  šta gore.

Btw kako znati dali je solenoid tlaka ulja otišao ili baš remenica?

Link to comment
Share on other sites

27 minutes ago, frenchkey said:

hm, neko kaže pri hladnom startu prvih nekoliko sekundi, a poslije ne

Ne znam, ali na F4R se uvijek čuje samo na “vruće” i samo ispod 2500rpm. Kad se kreneš voziti, ne čuješ ju. Ne vidim po čemu bi bila različita remenica na ovom motoru, ali možda sam u krivu.

Link to comment
Share on other sites

Na mojem meganu  se čula samo jedno dvije-tri sekunde nakon paljenja,kad je bilo hladno jače bi rondala i auto bi se ugasio,a po toplom vremenu bi zarondala i auto bi normalno nastavio raditi.

U vožnji i paljenju toplog motora nikad se nije čula

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

update:

upravo zvao majstora, nešto se dobro ne osjeća, povraćanje itd, bojim se da ga Corona nije...

Uglavnom nije stigao detaljno pogledati auto. Simptomatično je da ga je ujutro zatekao zaključani auto s upaljenim brisačima?

Napomenuo sam mu da pogleda kutiju s osiguračima u motornom prostoru jer navodno kada tu uđe voda napravi slična sranja. Možda čak i solenoid VVT ne dobija struju i onda ne pušta ulje prema varijabilnoj?

On ne vidi u tome poveznicu prema lupanju u glavi, sumnja i na nedovoljan pritisak ulja, pumpu ulja....

Ostajem na iglama do daljnjeg, sutra se možda javi ako bude bolje

 

Link to comment
Share on other sites

6 hours ago, frenchkey said:

 

upravo zvao majstora, nešto se dobro ne osjeća, povraćanje itd, bojim se da ga Corona nije...

 

 

  Zadnji puta kad je puko remen Mehi otekla glava, zub , operacija

 

Taj tvoj vazda bolestan

Btw. slican zvuk kao na videu sam vidio u slucaju da je bio problem izmedju bregaste i ventila jednog. Na istom motoru 83kw, zvuk remenice je iskljucivo bio kad je hladan motor, metalni zvuk, traje do nekih 5 sekunda i vise ne.

Link to comment
Share on other sites

Update:

Zupčasti preskočio 2 zuba. Vraćeno u fazu i sve šljaka bez problema. Izgleda da nije bilo dodira sa ventilima.

A zašto se to dogodilo?

Majstor kaže da ih je na stotinu radio i da može biti samo jedan uzrok, a to je 3mm plića remenica radilice koja se nije mogla dovoljno stegnuti i priljubiti uz remenicu zupčastog te je opet proklizala (to mi je i govorio kada sam donio novu)

Inzistira da nabavim istu onakvu kakva je bila jer opet riskiram isto sranje. A gdje to nabaviti kada se više takva ne proizvodi? 

Morat ću na Njuškalo tražiti polovne

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.