Jump to content

Opet zaje...a


frenchkey

Recommended Posts

To sto nekom nista nije procurilo na 180 tkm znaci nist. Moj K7J motor je bio suh. Na ovom K4M mi slini semering varijabilne. Jak majstor mjenja varijabilnu a ostavi stari semering. Stvarno jak. Jer varijabilna dihta po semeringu na desnoj bregastoj a ne bregasta ko na lijevoj. Hoce procuriti desni semering jer je dosta tanak. Lijevi je deblji kso i onaj od radilice..
Cudi me da nije zamijenio sve semeringe kad je pol motora bilo raskopano.
Stara remenica donja ima zub u konus i on kad je stezes ulazi izmedju male remenice i radilice i fiksira ju. Nova to nema nego ju drzi sirovi moment, malo po meni nedovoljno.[mention=138]frenchkey[/mention] trebao je lik zamijeniti sve semeringe kod razvoda kad je pol motora raskopao.




Zvao sam ga, kaze ili iz varijabilne ili semering.
S tim da je napomenuo da on inace ne stavlja semeringe bez opruge, a ovi koje dam mu donio iz Lagerosa su bas takvi, no on im ne vjeruje.
Varijabilna je stara, nisam ju mijenjao

Poslano sa mog koristećiTapatalk


PTFE semerinzi su standard.
Nema na modernim motorima vise onih na federe. Majstor je ostario.
  • Haha 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, frenchkey said:

A onda jos jedno zrno sumnje...
Taman je bio navratio kolega mu iz ovlastenog Renault servisa i rekao da su imali 5,6 slučajeva sa 1.6 16V da je gore propišalo ulje.
I svi su imali ugrađen plin!

Poslano sa mog koristećiTapatalk


 

A joj ti kolege iz OVLAŠTENOG... Svi koji su valjali i bili vrsni mehaničari su otišli iz OVLAŠTENIH Renault servisa što zbog plaća što zbog samih uvjeta rada ostala klinčadija i oni koji zbog određenih razloga ne mogu mrdnut, od kad znam za sebe pušu na taj plin ko vrag na tamjan, bivši Auto Krešo Krapina, sada Redan, Culak, MiVi auto, Štarkelj, Baotić, Kržak Bjelovar je**te svi su se zgražavali kada sam ih pitao za ugradnju plina, a da sam znao kako posluju tj. NE posluju ugradio bih plin sa 0 km i vozio se bez brige mimo granacije... No kada su skužili da mogu drapat cca 14000 somova za ugradnju onda su malo promjenili mišljenje ipak od cijene cca 6000 kn je dobra razlika koliko je koštalo tada, sere mi se na ovlaštene...

Nema plin nikakve veze ako je sve u redu, ugradio sam plin na 60000 km sada imam 170000 i original varijabilnu za koju su mi svi umniji mehaničari rekli da ukoliko se redovito mijenja ulje što sam i činio cca svakih 15000 km ne bi trebalo biti problema i da je ne mijenjam preventivno nego kada ode jer nema nekog pravila da ni nova neće riknut...

Edited by Žac
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ako varijabilna ima iznutra tragove trosenja, to moze oslabiti performanse motora.. nema snage na malim okretajima i nece se vrtiti kak treba.
Aluminijska je i klizaci jednostavno iskopaju kanale i ona zapinje. Ili zapne u jednom polozaju. Kad pocne rondati onda je mrtva.

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, ivan.martinko said:

Ako varijabilna ima iznutra tragove trosenja, to moze oslabiti performanse motora.. nema snage na malim okretajima i nece se vrtiti kak treba.
Aluminijska je i klizaci jednostavno iskopaju kanale i ona zapinje. Ili zapne u jednom polozaju. Kad pocne rondati onda je mrtva.

A što je bio onda problem sa onima koje su rikavale kako su pričali u ranijim modelima na 20, 30, 40000 km?  Da li je to bila nekakva pogreška u proizvodnji ili zapnu ti klizači unutra kako si naveo ili jednostavno loše ulje ili što već? 

Link to comment
Share on other sites

Danas preuzeo auto. Kaze meho sve je bilo okupano uljem i zupcasti, i kanalni i sve naokolo.
Koja sreća da zupčasti nije preskočio.
Promijenio varijabilnu, zupcasti, kanalni, dva semeringa, čepove bregaste, s radom 1000kn.
Meho opet vrti glavom na onu novu remenicu radilice, mislim da cu kupiti negdje rabljenu starog tipa.
A onda jos jedno zrno sumnje...
Taman je bio navratio kolega mu iz ovlastenog Renault servisa i rekao da su imali 5,6 slučajeva sa 1.6 16V da je gore propišalo ulje.
I svi su imali ugrađen plin!

Poslano sa mog koristećiTapatalk




Sreca u nesreci da nije koji zub preskocio i da si na vrijeme skuzio. Ma odvezo bi ga u savu direkt..
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

moj bivši 1.6 16 v na meg 2 nikad nije bio mjenjan semering na varijabilnoj r.  prodao auto sa 210 tkm..tvornička varijabilna promjenjena na 130 tkm..na plinu prošao 100 tkm.  evo to je moje iskustvo..remenica radilice tvornička .....jedino promjenio remenicu alternatora na 180 tkm.
I moja je bila tvornička do jucer.
237000km

Poslano sa mog koristećiTapatalk

To sto nekom nista nije procurilo na 180 tkm znaci nist. Moj K7J motor je bio suh. Na ovom K4M mi slini semering varijabilne. Jak majstor mjenja varijabilnu a ostavi stari semering. Stvarno jak. Jer varijabilna dihta po semeringu na desnoj bregastoj a ne bregasta ko na lijevoj. Hoce procuriti desni semering jer je dosta tanak. Lijevi je deblji kso i onaj od radilice..
Cudi me da nije zamijenio sve semeringe kad je pol motora bilo raskopano.
Stara remenica donja ima zub u konus i on kad je stezes ulazi izmedju male remenice i radilice i fiksira ju. Nova to nema nego ju drzi sirovi moment, malo po meni nedovoljno.[mention=138]frenchkey[/mention] trebao je lik zamijeniti sve semeringe kod razvoda kad je pol motora raskopao.





PTFE semerinzi su standard.
Nema na modernim motorima vise onih na federe. Majstor je ostario.
Gdje sam ja rekao da je mijenjao varijabilnu a nije semering?
Varijabilna nije minenjana jer se nije cula i ja sam mu rekao da ne mijenja. Semeringe je sve promijenio, samo neki nisu imali oprugu.
Jucer je stavio novu varijabilnu i naravno opet nove semeringe, ovaj put s oprugom

@Žac kolega iz ovlastenog jos uvijek radi tamo, samo je dosao u posjetu

Poslano sa mog koristećiTapatalk



Link to comment
Share on other sites

Nisam rekao tebi nego viry, mijenjao varijabilnu a semering nikad.. svatko zna svoj posao.

Btw neznam dal budu ti sa federom drzali. Ovi drugi da mozda ali ovaj ispod varijabilne je tzv high pressure seal, on mora biti teflonski..
I mijenjaj mehanicara, koji nezna ugraditi teflonski semering..
Doduse moji cekaju da se ugrade, ali nebum odustao jer su original teflonski..
I solenoid treba izvaditi, oprati sa sprejem za ciscenje karburatora, malo ispuhati i spojiti na akumulator da se vidi kak skljoca..

A prva serija remenica je bila lose konstruirana, sad su ih doradili.. valjda..

I to ti je trebao napraviti pod reklamaciju.
A ne 1000 kn plus novi semerinzi a on ih je sfusario, strgao pri ugradnji..

Link to comment
Share on other sites

Da, rekao je da je samo 1 s federom, drugi bez.
Ako je sfusario svo zlo s tim, ali nebi rekao.
Mene muči, ovo sta mu je kolega rekao o plinasima K4M.
A i on kaze da postoji mogucnost da je bregasta pri udaru klipova u ventile napravila kakvu pukotinu i da provjeravam češće dali ce opet ulje sliniti.
Ako je to, a ne semering i pokvarena varijabilna, onda sam kaput!

Poslano sa mog koristećiTapatalk

Link to comment
Share on other sites

46 minutes ago, frenchkey said:

Da, rekao je da je samo 1 s federom, drugi bez.
Ako je sfusario svo zlo s tim, ali nebi rekao.
Mene muči, ovo sta mu je kolega rekao o plinasima K4M.
A i on kaze da postoji mogucnost da je bregasta pri udaru klipova u ventile napravila kakvu pukotinu i da provjeravam češće dali ce opet ulje sliniti.
Ako je to, a ne semering i pokvarena varijabilna, onda sam kaput!

Poslano sa mog koristećiTapatalk
 

Ja tebe ne kužim, brineš se za što? Pišanje ulja zbog plina? Što je to kolega iz OVLAŠTENOG točno rekao osim onoga što si napisao da bi te bilo strah? Ja bih radije vjerovao ekipi sa foruma koja je tu nebrojeno puta napisala da je K4M jedan od najboljih motora koji podnašaju plin sa najmanje problema, uostalom mogao si kupiti orginal verziju sa plinom naravno samo ne kod nas... U redu možda je orginal verzija imala ojačane ventile ili nešto dodatno ojačano no opet iz iskustva ljudi koji su ugradili naknadno plin u K4M ukoliko je sve dobro podešeno ovom motoru šteti najmanje...

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Nisam ga ni ja dobro razumio, niti vidim razloga da bi zbog plina ulje puštao.
Volim cuti i druga misljenja zato i pisem to na forum.
A da cu kupit i 3. remenicu radilice i to polovnu, to hoću

Poslano sa mog koristećiTapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Koliko je meni poznato plin uopće ne dolazi u taj dio motora. Bregaste se vrte vozio na plin ili na benzin ili dizel ili gurao auto. Ništa ne dolazi. U teoriji je moguće da se nešto dogodi sa bregastom ako ventil poljubi klip. Ipak bude sve na tvrdo...

A da na krajevima bregaste bude veća temperatura što plin sagorijeva nešto toplije i da to ošteti semeringe ne vjerujem.

Link to comment
Share on other sites

I rabljena dobra remenica je ok. Neznam zasto su izbacili onaj dizajn i ostavili samo ove tanke? Jer su lakse? Ne znam.. isti im je broj..
123033245r
Kod mene je jos tvornicka ova debela

bb98aafb452cb5b75311b53da83855ad.jpg530ada15b9d2d216a5202b105b7fd3bb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Kod mene nema gdje taj pimpek na remenici, nema utora na radilici, nema kajle, samo stiskanje kanalne uz zupcastu remenicu drzi sve u fazi31bf91f520d1d59c1b3247a4a2f1b6b9.jpg711d931114438c9b03bfbe8ba97df2ac.jpg

Poslano sa mog koristećiTapatalk

Link to comment
Share on other sites

Je takva je ista i kod mene.. nije sama sila zatezanja koja ju drzi, pomaze joj i konus u sredini da se centrira i zapikne izmedju zupcaste remenice i radilice.
Ili da, ima andjelko zupcastu remenicu sa kajlicom koja ide u utor u radilici.
Oko 200 kn je.

Link to comment
Share on other sites

Ali nema utora u mojoj radilici. To imaju novija godišta

Poslano sa mog koristećiTapatalk

Link to comment
Share on other sites

Nema pravila, neki motori imaju a neki nemaju kajlu..
Stari tip remenice s tim konusom ti treba i stegnuti na 150Nm i nema to kud.
A teflonski semerinzi se stavljaju na suho. Nesmijes ga ni prstom iznutra pipnuti prije ugradnje.
Kazes lijevi je nasao obican gumeni semering? Gdje, jer i Tokic i Kreso i Lageros imaju samo teflonske.. sva 3.

Da imeni se cini da svaka radilica ima utor za kajlu..

Link to comment
Share on other sites

Obicni semering sam mislio bez federa.

A da ima utor za kajlu odmah bi takvu remenicu za zupcasti stavio. Pitat cu ga jos jedan put

Poslano sa mog koristećiTapatalk



Link to comment
Share on other sites

bez federa su obični, onakvi kakvi su išli na aute zadnjih 100 godina a novi su teflonski, mislim da onaj iza varijabilne ne postoji običan s federom. dimenzija mu je 33x42x6 i samo je za reno.. onaj lijevi ide i na dci.  njemu je dimenija 28x42x6.

nemi slini onaj ispod varijabilne, i njega ću zamijeniti i varijabilnu remenicu jer vidim da su u gašperovu Split kod prve izmjene zupčastog sfušarili i varijabilna fula za jedan zub. nije valjda bila lockana kad su stavljali gore. zato mi vjerojatno na autu sporo pada ler i ne ide više od 175km/h iako bi morao. solenoid ću očistiti. a semering se stavlja gre suh i polako bez silovanja. najbolje u toploj prostoriji jer lakse ostane mekan i čitav. zeznut je za ugradnju ako nisi iskusan, a ovaj tvoj meho je valjda old school.. mehaničar treba znati ugraditi teflonski semering bez da ga ošteti, jer su oni napredna tehnoloija, trebali bi biti lifetime, ali eto meni desni slini, dok si ti morao skidati stare..

gle  majstora: 😄

 

 

Edited by ivan.martinko
Link to comment
Share on other sites

Prekjučer kupio polovnu remenicu radilice, danas ugrađena. Ima mrvicu lufya, ali je OK.
Meho kaze da se ova dobro zategnula i da nema straha.

Ostale mi sad 2 skoro nove remenice s rupom za kajlu.
Idu na Njuskalo


Poslano sa mog koristećiTapatalk



IMG_20210217_181356.jpgIMG_20210217_181407.jpg

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

7 minutes ago, frenchkey said:

Prekjučer kupio polovnu remenicu radilice, danas ugrađena. Ima mrvicu lufya, ali je OK.
Meho kaze da se ova dobro zategnula i da nema straha.

Ostale mi sad 2 skoro nove remenice s rupom za kajlu.
Idu na Njuskalo


Poslano sa mog koristećiTapatalk
 

Mrvicu lufta? Nekako mi ne zvuči dobro? 

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.